TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 23 Sep 2020 02:40

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 00:26 
Pe linia 41 in urmatoarea perioada se vor efectua mai multe lucrari la linii, deja este inceputa zona Presei unde deocamdata se profileaza sinele pentru curbe, urmeaza ca linia sa fie inchisa un weekend sau o zi pentru a se schimba curbele in acest capat.

In zonele Pod Grand, Pod Ciurel, Pasaj Lujerului, adica toate zonele cu traversa inglobata in beton si montata inainte de modernizarea din 2002, a fost impusa limitarea de viteza obligatorie de 30kmh, limitare care in general este respectata de vatmani. Cauza este ca suportii de cauciuc pe care stau aceste traverse sunt foarte uzati, lucrarea de inlocuire a acestora va fi mai complicata din cauza ca trebuie scoase traversele cu tot cu sina, dar se va lucra astfel incat limitarea de viteza sa fie ridicata cat mai repede, acestea fiind zonele de viteza ale liniei 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 00:29 
shoppy wrote:
Da, abia astept sa se toceasca curba de pe Turda, atunci sa vezi distractie :twisted: , cum zicea cineva, vin direct cu dinamita :twisted: .


Acolo nu este problema, linia desi pare inglobata in beton nu este, decat la suprafata, stradul de beton este de 2-3cm, sub acesta fiind un nisip special cu un covor amortizor peste traverse. Este una din zonele unde inca se mai moderniza cu cap :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 06:23 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 64
Sub sina de pe Turda nu sunt montate traverse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 11:02 
Ba da, este sina pe traverse dar acoperita.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 10:04 
Restrictia de 30 este acum pe intreg Pasajul Grand (cel putin pe sensul spre Ghencea).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 12:48 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 64
Nu are cineva niste poze cu lucrarile de modernizare la linia 41 de pe strada Turda? Tin minte ca dupa ce s-au scos dalele vechi si s-a refacut terasamentul, a fost turnat un strat de beton peste care s-au asezat liniile de tic CF. Intre acestea s-au montat cam din 1.5 in 1.5 m niste traverse de metal. Pe partile laterale ale sinelor s-au lipit acele prefabricate bituminoase dupa care s-a turnat stratul de beton de la suprafata.
Nu tin minte sa fi vazut vreo traversa - din aceea clasica de beton - pe strada Turda intre Bd Mihalache si Podul Grant.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Mar 2009 13:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Sunt traverse de beton... care au fost inglobate in alt ,,amestec", peste care s-a turnat betonul actual. Liniile au venit gata montate (sina si traverse) si doar au fost imbinate si apoi s-a turnat betonul, intocmai ca sinele de pe o diorama.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 12:19 
Eu tin minte ca este exact cum spune feroviar, adica pat de beton, traverse de tip bara circulara (mai mult distantiere defapt) din metru in metru. Sinele au venit individual si au fost asezate pe niste distantiere obtinute prin suprapunerea mai multor segmente de platbanda dupa cum era cazul. A fost o masina Sudarec cu vagon platforma + macara in care era agatata masina de sudat sinele. Apoi pe lateralele sinelor s-au pus acele cauciucuri si s-a turnat beton peste tot montajul.
Imi pare rau ca nu am facut poze.
Traverse de beton inglobate au fost doar pe pantele Pasajului Grand, unde s-a continuat turnarea de beton atat cat a permis panta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 19:15 
Curbele de la iesirea din statia de plecare au fost schimbate, mai ramane curba mare dintre statiile de sosire-plecare care este deja asamblata, probabil in maxim 3 zile este schimbata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 14:12 
Continua lucrarile de intretinere pe linia 41 cu schimbarea curbelor din terminalul Ghencea. Am trimis catre RATB o propunere de schimbare si a curbei din intersectia Ghencea/Strada Brasov si a incrucisarii 41/47/11 de la intrarea in terminalul Ghencea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 18:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Poate ar trebui sa schimbe si linia 2 de sosire... aia unde se baga toate vagoanele cu federele blocate si care, din cauza asta, e plina de ,,gropi".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 May 2009 14:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 41
Location: Bucuresti
"Inlocuire piese cale in reteaua de linii tramvai in municipiu Bucuresti"

56 pagini, cu planuri cadastrale.. foarte interesant.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 11:30 
Traseul liniei 20.

Voi prezenta pe tronsoane, deoarece este un traseu destul de lung. Din pacate, este si aglomerat pe anumite tronsoane (Buzesti-Berzei, de exemplu), de aceea unele pozele sunt nocturne, pentru ca altfel toata linia de tramvai ar fi sub coada de masini si nu s'ar vedea nimic.

Laromet - Podul Constanta

Date tehnice:

Lungime: 2,48 km.
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. Gloriei (linia 24), Sos. Chitilei (linia 45).
Statii: 6.
Terminale: Laromet.
Tip linie: linie cu profil "T" inglobata in dale de beton (tip vechi).

Pe harta, tronsonul prezentat (cu galben), liniile cu care se intersecteaza (verde, bleu) si statiile (mov). Acest tronson se intinde doar de'a lungul Bulevardului Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 11:38 
Laromet (terminal linia 20). In bucla au fost inlocuite cateva segmente de curba.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 18:58 
Jimbolia (linii: 20)
Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 19:06 
Parc Bazilescu (linii: 20)
Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 19:12 
Teatrul Masca (linii: 20)
Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 19:16 
Bd. Gloriei
Linii in statia spre Podul Constanta: 20 (24 i se alatura dupa intersectie).
Linii in statia spre Laromet: 20, 24

Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 19:23 
Pajurei (linii: 20,24).
Foto 1: Dr2005.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 19:30 
Depoul Bucurestii Noi (linii: 20, 24).

Linia din intersectia Bd. Bucurestii Noi - Sos. Chitilei a fost modernizata o data cu cea de pe Sos. Chitilei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 20:20 
Pe Vacaresti - Mihai Bravu au reaparut de ceva timp gardurile dintre peroanele statiilor de tramvai. Sunt curios cat vor rezista.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:31 
Podul Constanta - Piata Victoriei

Date tehnice:

Lungime: 4,07 km.
Intersectii cu linie de tramvai: Str Dr. Felix (linia 42 spre Banu Manta), Str. Putul lui Craciun / Dornei (linia 42 spre Piata Presei Libere).
Statii: 7.
Tip linie: linie cu profil "T" inglobata in dale de beton (tip vechi), modernizata in anul 2002 mai putin tronsonul Turda - Dr. Felix.

Pe harta, tronsonul prezentat (cu galben), liniile cu care se intersecteaza (verde, bleu) si statiile (mov). Acest tronson se intinde de'a lungul Bulevardului Ion Mihalache, cuprinzand si un tronson scurt din Calea Grivitei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:35 
Carpati (linii: 20,24,45)
Linia ocoleste santierul de la metrou, in locul respectiv fiind, timp de ani buni, un mare crater.

Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:39 
Clabucet (linii: 20,24,42,45)

A se observa un rost de dilatatie artizanal (in alta parte n'am mai vazut...)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:41 
Aviator Popisteanu (linii: 20,24,42,45)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:45 
Piata Domenii (linii: 20,24,42,45)

Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:47 
Bd. Maresal Averescu (linii: 20,24,42,45)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:50 
Piata Ion Mihalache (linii: 20,24,42,45)

Foto 1: Dr2005


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 23:56 
Piata Victoriei (linii: 20,24,45)

Foto 1: Dr2005
Foto 2,3,4 - Statia spre Vasile Parvan
Foto 5,6 - Statia spre Laromet


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 00:08 
Piata Victoriei - Vasile Parvan

Date tehnice:

Lungime: 1,88 km fara bucla prin Str Sf. Constantin, 2,78 km cu tot cu bucla.
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. Alex. Ioan Cuza, Calea Grivitei (bucla de intoarcere a liniilor 24,45), Bd. Dinicu Golescu (linie in conservare, necirculata).
Statii: 7.
Terminale: Vasile Parvan.
Tip linie: linie cu profil "T" inglobata in dale de beton (tip vechi), mai putin pe Str berzei si pe Calea Plevnei, unde linia a fost modernizata recent, cu acelasi sistem - linie cu profil "T" inglobata in dale de beton (tip nou).

Pe harta, tronsonul prezentat (cu galben), liniile cu care se intersecteaza (verde, bleu) si statiile (mov). Acest tronson se intinde doar de'a lungul strazilor Buzesti si Berzei.

Am figurat si statia Piata Victoriei, dar aceasta a fost prezentata in tronsonul anterior, trec direct la Piata Buzesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group