TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 19:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 00:15 
Marian Andrei wrote:
Un nou transfer Dudesti > Titan, este vorba de 076.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 19:39 
Pe linia 41 de la 1 mai au fost scoase cateva ture, ramanand 35, de luni insa se revine la parc normal, cam 37 ture.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 May 2009 22:11 
#064 Dudesti > Giurgiu in schimbul lui 4049.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 16:08 
#344 Victoria > Giurgiu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 16:12 
Depoul Alexandria a scos turele din 27 si a introdus 3 ture pe linia 23, cele 3 ture care au fost ale depoului Dudesti. Depoul Dudesti le-a introdus pe cele 3 pe linia 27.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 22:55 
Incepand cu 1 iulie pana pe data de 14 septembrie linia 41 este deservita astfel cu 35 ture astfel:
Depoul Alexandria - 18 ture
Depoul Bucurestii Noi - 17 ture

Totusi aceste cifre nu sunt foarte concludente, de cele mai multe ori depourile isi compenseaza ture intre ele (de ex azi au fost 2 in plus de Alexandria inlocuind 2 de B Noi, ieri unul de B Noi a inlocuit unul de Alexandria).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 15:21 
Lunile Iulie si August depoul Alexandria va trimite si cate 1-3 CH PPC pe linia 32 din cauza reducerii de ture pe linia 41 (de la 21 la 17)in functie de cate rezerve sunt disponibile. Luna aceasta vor fi vazute in special vagoanele 4002, 4023, 4033 ale caror titulari sunt in concediu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 16:19 
Parcul linei 41 incepand cu data de 14 septembrie 2009:
Depoul Alexandria - 19 ture
Depoul Bucurestii Noi - 20 ture
Total 39 ture

Parcul liniei 41 incepand cu data de 28 septembrie 2009:
Depoul Alexandria - 21 ture
Depoul Bucurestii Noi - 20 ture
Total 41 ture

La nevoie se va mai suplimenta cu 1-2 ture la inceputul lui noiembrie.
Este prima data cand linia 41 are peste 40 ture, cel mai mult a avut in iarna 2007-2008 cand au fost 39 ture.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 16:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Care-i totusi rostul pentru care sunt mai multe ture decat statii? Oricum in permanenta sunt cate 4-5 tramvaie la fiecare capat. Imi inchipui cum o sa arate Ghencea la pauza de masa... daca inainte se adunau cate 11-12 tramvaie, acum o sa fie 14-15.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 16:56 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 71
Location: Bucuresti
Ai uitat să numeri 2-3 aşteptând să intre în staţie la Crângaşi (nu se mai măreşte staţia?), 2-3 pe fiecare sens la intersecţia cu Uverturii, aşteptând să poată trece, 3-5 pe porţiunea neseparată de trafic de pe Averescu/Mărăşti. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 16:58 
Dr2005 wrote:
Care-i totusi rostul pentru care sunt mai multe ture decat statii?


Se doreste ca tramvaiele sa intre aproape unul dupa altul in statie, pauza de masa pana luna asta era numai in Ghencea, acum se va face si in Presei. Linia 41 este linia RATBului cu cele mai multe reclamatii din cauza aglomeratiei.
Sunt 15 statii pe sens (calculez si capetele) adica 28 statii in total (capetele puse doar odata la plecare). 28 vagoane la 28 statii, raman 13 vagoane din care sa zicem ca 6 sunt stationate la capete, mai raman 7 in plus fata de nr de statii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 18:00 
Pe data de 19 septembrie 2009 cu ocazia paradei tramvaielor RATB liniile 21 si 16 vor circula la Piata Sf. Vineri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 19:00 
Daca s-ar circula normal (fara limite stupide de 30km/h, dar nici cu 60-70km/h cum circulau unii inainte, iar stationarea la capete ar fi de maxim 5-6 minute (in afara pauzei de masa) ar fi necesare vreo 34 de tramvaie. Dar probabil ca cineva se gandeste: lasa sa fie mai multe acolo, iar in alte linii gen 5, 11, 14, 19, 23, 27 (si exemplele pot continua) lasa-i pe calatori sa astepte in statii ca doar nu-s linii de protocol.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Si totusi, in Viena se circula lejer cu 65 la ora pe liniile separate de trafic (mai erau ceva ,,limitari" la 60 km/h, semnalizate corespunzator).

Problema e altfel... romanu' tot roman ramane, chiar daca il pui pe vagon nou. Asa ca mereu se vor gasi vatmani care se cred urmasi ai lui Schumacher si melci care merg la cursa pierduta. Nu ai cum sa faci transport eficient in conditiile astea.

Sincer, eu preferam solutia initiala, cu toate vagoanele la Bucurestii-Noi... macar mergeau toti la fel de repede, nu cu 25 km/h si oprire la verde (!) ca cei de Alexandria. Problema era ca primul tramvai pleca foarte tarziu de la Ghencea (aproape de ora 6) si foarte devreme de la Piata Presei (pe la 22:30).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:33 
Vagoanele de B Noi vor fi inlocuite total, a fost pauza din cauza ca au fost trimise CH PPCuri la Dudesti. Acum la Alexandria vin tramvaie in CA, in 2010 vor fi cateva si se va continua eliminarea vagoanelor clasice din 41.
Deja 205 este pe pozitie in repartizare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 21:31 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Ba se poate, calculatorul de bord afiseaza programul de circulare (cel care e trecut si in statii), in fiecare vagon in parte programul potrivit, si arata cate secunde mai are ca sa ajunga la statia urmatoare (chiar daca intervalul e de 15s), si daca intarzie sau ajunge inainte, atunci se inregistreaza.
Da asta in tarile civilizate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 16:57 
Marian Andrei wrote:
Parcul linei 41 incepand cu data de 14 septembrie 2009:
Depoul Alexandria - 19 ture
Depoul Bucurestii Noi - 20 ture
Total 39 ture

Parcul liniei 41 incepand cu data de 28 septembrie 2009:
Depoul Alexandria - 21 ture
Depoul Bucurestii Noi - 20 ture
Total 41 ture

La nevoie se va mai suplimenta cu 1-2 ture la inceputul lui noiembrie.
Este prima data cand linia 41 are peste 40 ture, cel mai mult a avut in iarna 2007-2008 cand au fost 39 ture.


Suplimentarea a intrat in vigoare neoficial de astazi! La ora 10.30 turele mici inca erau in traseu, vagoanele mergeau in trenulete de 2-3 apoi unul ratacit si alte 2-3. Dar ce e important este ca nu erau full.
Ce e interesant este ca Alexandria erau 22 ture, ultimul 40 :lol:

Sistemul de semaforizare a fost modificat astfel incat sa nu mai dea verde daca vagonul din fata nu a trecut de bucla (pana acum se intampla sa fie un vagon in statie si alte 2 in intersectie, ca au verde). Cei de la serviciul semafoare lucrau la Brasov/Ghencea incercand sa optimizeze putin intersectia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 17:04 
De asemenea tramvaiul 42 a fost eliminat de pe linia 2 de sosiri a terminalului de la Presei, 42ul va face ultima statie inainte de intersectie (unde este spitalul) si va stationa acolo pana cand se face ora de plecare, va intra in capat printre vagoanele de 41, semneaza foaia si pleaca. Neoficial aceasta practica se face de cativa ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 00:57 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Ca tot veni vorba de linia 42, de la Bucurestii Noi pe aceasta linie se iesea aproape in fiecare zi cu alt vagon. De la inceputul lui septembrie vagonul #047 a devenit titular :), circuland zilnic, dar fara vatmanii pe care i-a avut titulari o lunga perioada, ei ramanand in continuare pe linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 23:36 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
La Dep. Giurgiu a ajuns de la Dep. Dudesti si #029. Azi l-am vazut pe linia 4 la Sura Mare. A venit cel mai probabil sa inlocuiasca inca un V2A :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 11:16 
Offline

Joined: Fri 30 Jun 2006 09:53
Posts: 129
V2A-urile sunt cu siguranta singurele tramvaie dupa care nu trebuie sa plangem. Nu aveau absolut nimic care sa aduca vreo imbunatatire fata de tramvaiele care le inlocuiesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 17:48 
Astazi in locul lui Bucur LF pe linia 21 a circulat un CH PPC, #4018.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 17:01 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 40
Location: BucureÅŸti
Marian Andrei wrote:
#344 Victoria > Giurgiu


Recent l-am vazut pe #344 la Banu Manta, deci este inapoi la Victoria!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 03:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Gabi23 wrote:
De la inceputul lui septembrie vagonul #047 a devenit titular :)


Esti sigur?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 04:02 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Dr2005 wrote:
Esti sigur?
L-am vazut aproape zilnic la Presei, dar condus de alti vatmani. Am inteles de la cineva de la Bucurestii Noi ca a devenit titular doar vagonul, fiind condus de cine este in ziua respectiva repartizat pe aceasta linie. #273 cel din poza ta stiam ca este titular pe 24. Oricum ambele vagoane atat #047, cat si #273 sunt unele din cele mai "rele" dpdv al bordului de la Bucurestii Noi si nu mai revin pe 41 decat ocazional.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 13:58 
Vagonul 047 ramane si luna asta titular pe linia 42.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 14:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 165
Location: Bucuresti, sector 3
Ce se intimpla cu vagonul #177 ? Am o banuiala sumbra ca s-a adaugat parcului rece din Titan, unde zac de peste doi ani #066 si #331. Nici pe #265 nu l-am mai zarit in traseu de ceva vreme. Iar URAC-ul are treburi muuult mai importante decit sa repare rapandulele din Titan.

De aceea, chiar daca V2A-urile ramase la Titan si trimise exclusiv pe linia 27 sunt inadecvate orelor de virf, mi-e groaza de ce se va intimpla dupa casarea lor. Vorba lui Galileo, V2A-urile totusi se misca. Pe cind inlocuitoarele lor (care vor fi fiind, date de bune de la Dudesti) ma indoiesc ca o vor face pentru multa vreme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 09:00 
Pentru Titan la RK abia de la mijlocul anului viitor sunt programate mai multe vagoane, printre care si 066 si 331, anul acesta doar daca mai este timp. Sectia 4a unde se realizeaza vagoanele acum nu mai face deloc RK ci doar produce CH PPC si 2S-93. Pana in vara 2010 se doreste ca tot parcul Dep. B Noi (cele rosii) sa aiba RK.

Ca tot vine vorba de linia 41, de cateva zile circula in general 40-41 ture, vagoanele vin des, se mai fac si coloane de 2-3 vagoane dar parca nu mai este atat de aglomerata incat sa stai 5 tramvaie ca sa poti urca la ora de varf.
De la 1 octombrie la Depoul Alexandria li s-a interzis vatmanilor sa mai mearga cu CH PPC pe linia 32 in zilele lucratoare din cauza deficitului de vagoane. Parcul liniei de la Alexandria este format din 25 vagoane (21 circulante + 4 rezerve) iar parcul disponibil este de 26 CH PPC + 280 + 205 (in cateva zile) din care 2 sunt zilnic la revizie + ce defecte mai apar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 14:41 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
De cand s-au suplimentat turele pe 41, nu au crescut timpii de parcurs al unei semicurse? Daca da, cam la cat ajunge acum? Stiu ca anii trecuti erau in jur de 30 si ceva minute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 14:59 
O semicursa pe 41 dureaza pe hartie 30 min la ore normale si 35 la ora de varf.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group