TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 15 Dec 2019 23:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 12:53 
A inceput migrarea vagoanelo ex 41 de la Alexandria la Giurgiu.
Azi 099 si 280 au ajuns la Giurgiu, urmeaza ca 007, 107 si 324 sa mearga saptamana viitoare. Deocamdata 324 inca circula pe linia 41 azi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 17:29 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
007 era astazi pe Mihai Bravu, la Dristor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 19:30 
TsE wrote:
007 era astazi pe Mihai Bravu, la Dristor.


Ala stiu ca era pe 27 de la Alexandria, sau poate au fost mutate la Giurgiu mai repede decat se spera si deja circula pe 34. A ramas cu schema de metrou ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 22:44 
De asemenea vagoanele V3A-93M Electroputere vor trece curand in parcul depoului Dudesti, iar fizic in luna aprilie.

Acestea sunt: 014, 097, 133, 137, 180, 246, 267, 293, 326, 352.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 23:58 
Offline

Joined: Sat 14 Apr 2007 00:01
Posts: 14
Marian Andrei wrote:
TsE wrote:
007 era astazi pe Mihai Bravu, la Dristor.


Ala stiu ca era pe 27 de la Alexandria, sau poate au fost mutate la Giurgiu mai repede decat se spera si deja circula pe 34. A ramas cu schema de metrou ?


Se pare ca a fost mutat mai repede la Giurgiu. Azi a circulat pe 34. Si da, inca are schema de metrou pe el :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 19:08 
#007 pe 25 si #280 retragandu-se din 34, ambele la depoul Giurgiu. La Alexandria mai sunt 107 si 324 care urmeaza sa plece curand.

De asemenea urmeaza din primavara o perioada agitata la capitolul tramvaie. Inafara de mutarea celor 10 V3A-93M de Craiova la Dudesti se vor muta si linii. Alexandria va da in etape liniile 27 (la Titan) 7 (Giurgiu) 4 (Giurgiu), linia 34 la un moment dat dispare, cand va fi gata linia intre Lizeanu si Vicotoria va exista o linie care va circula intre noua bucla de la Titulescu si Lacul Tei (sper ca nu fantoma de 31 cu 2 ture din care una mica :evil: ) iar Dudesti se pare ca va prelua o parte din 19 si din 23.

Toata miscarea se face deoarece Alexandria intr-o perioada pe termen mediu va prelua linia 41 in totalitate, ramanand cu 32 (parc total 30 vagoane) si 41 (parc total 45 vagoane).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 20:25 
ce termen de finalizare are portiunea Lizeanu-Victoria....nu ar fi posibil un 34 Sura Mare-Dristor-Dimitrov-Hala Obor-Lizeanu-Banu Manta....?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 20:28 
florin.lifticariu wrote:
ce termen de finalizare are portiunea Lizeanu-Victoria....nu ar fi posibil un 34 Sura Mare-Dristor-Dimitrov-Hala Obor-Lizeanu-Banu Manta....?


Portiunea aia trebuie sa fie gata la sfarsitul lui martie...nu ar mai fi mult - trecerile cu linia 5, macazele la Lizeanu, legatura la Victoria si finalizat statii/retea. Linia in mare este gata.

Un 34 nu mai este posibil deoarece se va inchide portiunea Iancului - Dristor, precum si Dristor - Vitan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 03:47 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Marian Andrei wrote:
Toata miscarea se face deoarece Alexandria intr-o perioada pe termen mediu va prelua linia 41 in totalitate, ramanand cu 32 (parc total 30 vagoane) si 41 (parc total 45 vagoane).


Deci linia 41 a ramas tot cu un parc total de 45 de vagoane, cat avea si inainte de introducerea CH-PPC-urilor?
Numarul de ture la ora de varf a ramas acelasi sau a crescut o data cu introducerea vagonelor noi?
Si inca o intrebare: daca Alexandria a preluat mai multe ture din 41, atunci cei de la Bucurestii Noi au inceput sa trimita excesul de "metrouri basesti" pe linii ca 24 sau 45?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 03:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Octavian wrote:
cei de la Bucurestii Noi au inceput sa trimita excesul de "metrouri basesti" pe linii ca 24 sau 45?


De mult...

Dar, la ritmul in care lucreaza URAC-ul... o sa treaca 1 an poate chiar 2 pana ce o sa aiba Alexandria cu ce sa deserveasca macar 24 de ture.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 09:23 
Octavian wrote:
Numarul de ture la ora de varf a ramas acelasi sau a crescut o data cu introducerea vagonelor noi?


In 2002 - 34 ture
In 2006 - 30 ture
In 2007 - 35,37,38 ture ( a intrat Alexandria)
In 2008 se va ajunge la 40 ture al ora de varf si 5 vagoane de rezerva.

@Dr2005 - URACul scoate 1 CH PPC pe saptamana, in prima faza vor fi 18 (deja sunt vreo 14) si incepad cu iulie cand termina cele 10 Bucur vor mai da inca 18 pana in decembrie - total 36 de vagoane pana la sfarsitul anului. Iar anul viitor probabil 24 vagoane.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 19:45 
Din cauza ca anul acesta se fac reciclarile de personal la tramvaie vom avea o perioada destul de mare cu lipsa de personal (4 oameni pe saptamana la fiecare depou). Astfel cel putin pentru Alexandria se vor reduce ture (2-4 ture) pe liniile 27,32,7. Pe linia 4 deja au fost reduse si mai sunt 3 ture. De asemenea depoul Giurgiu va reduce 3-4 ture pe 34 pentru a trimite oameni la Alexandria care are misiunea de a suplimenta linia 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 20:09 
D-aia au mers tramvaiele ca naiba astazi in estul orasului :evil: . Auzi, au luat ture din 34, ca sa ii trmita pe 41?! Inteleg ca linia 41 e importanta, insa mai exista cam o treime din oras care nu foloseste linia 41, ci se bazeaza pe alte linii IMPORTANTE ca 34!!(sau 19, ca nici ala nu prea a circulat) Nu murea lumea daca statea un minut in plus in vest. Aici insa, acum stai vreo 5-7 minute in plus. Nesimtire crasa!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 20:12 
In 41 daca intarzie tramvaiul un minut se umplu statiile in timp record. In 34 de multe ori am asteptat mult si tramvaiul a venit plin dar nu am avut probleme la urcare. Oricul daca linia 34 dispare curand probabil au vazut-o numai buna de ciopartit :twisted: . Dar mai mult ca sigur turele care dispar vor fi din cele mici. Probabil 41 e sigura linie unde nu se reduc ture din cauza lipsei de personal...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 13:04 
Linia 41 este prioritara pentru ca sunt calatorii care au facut-o asa. In ultima vreme este cam singura linie RATB pe care te poti buzui ca ajungi undeva la timp.

Dar RATB cu adevarat neglijeaza estul orasului in special la transportul electric, troleibuzele si tramvaiele din Titan au intervale mai mult decat jenante.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 23:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Liniile 41 si 32 sunt cele mai solicitate din Bucuresti. Si 21 ar fi mai solicitat si tot asa ar fi multe alte linii daca ar merge mai bine (cale proprie de rulare). Problema este ca dupa cum stim nu se modernizeaza liniile in stilul asta ci se fac lucrurile asa cum stim. Nu e rau, intr-adevar se salveaza sau mentine tramvaiul problema este insa ce el e cam neeficient in aceste conditii. Linia mai buna este un prim pas, dar nu este suficient.

Oricum, in Titan o sa mai fie lucrari de modernizare pentru linia 19 (si 23) de aceea nu se prea grabesc sa suplimenteze parcul sau sa ofere o ritmicitate mai buna. In plus liniile care tranziteaza zona Dristor au parte de o cale de rulare foarte deteriorata asa ca motivele pentru a mentine un parc mai numeros sunt si mai scazute. Tot asa, depoul Titan ar avea nevoie de modernizare, dar va mai trece timpul pana atunci. Pana acum s-a refacut doar o portiune a traseului liniilor 19-23 intre 1 Decembrie 1918 si Faur poarta 4. Pe langa toate acestea in Titan se pare ca a mai fost crescuta frecventa pe 311 si 102 de cand au venit autobuzele noi. 335 si 92 vin intr-adevar foarte prost si se intampla ca 311 sau 101 sa vina greu in unele zile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Feb 2008 00:27 
Pai linia 41 este arhiplina deoarece oamenii prefera sa se calce in picioare si sa stea 3-4-5-6 tramvaie in statie pana se pot urca si sa faca maxim 30 minute pana acasa decat sa faca 1-2 ore doar pe o portiune. Iar mare parte din cei din Militari si Drumul Taberei utilizeaza exclusiv 41+metrou pentru a ajunge in zonele unde lucreaza/invata etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Feb 2008 10:39 
Linii ca 21 se pot separa destul de usor de restul traficului chiar daca au asfalt pe ele, mai ales in zone cum bd Colentina. Chiar marele primar are solutia la indemana: BORDURILE. Pe unde nu e loc, nici metroul basesc nu e separat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 15:41 
In viitorul apropiat depoul Bucurestii Noi va da toate V3A-93urile clasice (nu cele de 41) la depoul Dudesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 22:49 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
florin.lifticariu wrote:
ce termen de finalizare are portiunea Lizeanu-Victoria....nu ar fi posibil un 34 Sura Mare-Dristor-Dimitrov-Hala Obor-Lizeanu-Banu Manta....?


Portiunea aia trebuie sa fie gata la sfarsitul lui martie...nu ar mai fi mult - trecerile cu linia 5, macazele la Lizeanu, legatura la Victoria si finalizat statii/retea. Linia in mare este gata.


Mai mult ca sigur ca linia noua va circula astfel: Banu Manta - Stefan cel Mare - bucla Lacul Tei. Ramane de vazut ce indicativ va primi. (34,31 sau 54)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 14:46 
Inceputul lui martie va aduce o noua mare bulversare la capitolul linii/parc tramvaie.
Se inchide pentru modernizare portiunea liniei 34 dintre Iancului si Dristor. Linia 34 se suspenda. Iata modificarile oficiale cunoscute de mine pana acum:

- Depoul Alexandria preia inca 3-4 ture din 41 (total 12 ture) iar Bucurestii Noi ramane cu 26 ture (fata de 30 cat are acum).
- Depoul Giurgiu preia linia 7 de la Alexandria
- Depoul Giurgiu mai introduce ture pe linia 25 (preluand de la Militari ture).
- Depoul Bucurestii Noi se pregateste sa preia total liniile 20,45,24,42,31.

Tot in martie Alexandria da la Giurgiu vagoanele 107 si 324.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 19:32 
daca se inchide Iancului-Dristor....care va fi accesul spre URAC....???...scuze pentru intrebare..dar ma gindesc la variante..si nu prea gasesc..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:06 
Pai exista acea bretea secundara in estul orasului, foarte intortocheata ce-i drept. Adica de la Dudesti, pe Camil Ressu, Rebreanu, 1 Decembrie, Basarabia, Chisinau, Pantelimon, Ziduri Mosi, Reinvierii. Or sa innebuneasca saracii vatmani, dar asta e viata 8-| ...
Intrebare: are Ratbul vreo 50 de autobuze ca sa asigure un 634 de lungime record, cu ofrecventa de maxim 5 minute? 8-| ... Normal ca nu. :evil: Sa vezi ce stau in casa pana vine bacul :x ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:08 
Sa fie si 80 masini pe 634 ca tot blocat merge. Ei se bazeaza ca portiunea nu e afectata prea mult din cauza ca este dublata de metrou.
Personal cred ca va mai fi o linie intre Iancului si Dristor...
Portiunea Iancului - Dristor va avea ca termen de finalizare vara lui 2009.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:11 
Exista chiar atat de multe nesimtire si prostie in lume?!?!? :evil: :evil: 2009?? Inteleg ca trebuie sa execute linia fix prin pasajul de la Muncii, chiar prin peronul de metoru daca se poate 8-| , insa, or avea si ei destul de mult creier, incat sa pastreze bretelele de pe marginea pasajului, ca solutie temporara pana e gata pasajul. Ca linia NU ARE CUM sa dureze atat de mult. Totusi, e o portiune FOARTE importanta :evil: ...
Quote:
Ei se bazeaza ca portiunea nu e afectata prea mult din cauza ca este dublata de metrou.

Face Ratbul cinste cu abonamente la metrou?? Daca nu, tot cu ce-o fi la suprafata merg. N-am bani de 10 abonamente, si nici altii nu prea cred ca au.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Daca se aproba si constructia pasajului Iancului,o sa dureze mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:20 
EMO wrote:
Daca se aproba si constructia pasajului Iancului,o sa dureze mai mult.


E aprobata, tramvaiul va trece pe sub pasaj, din cauza asta dureaza pana in 2009. Vezi si cazul Obor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 20:48 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Marian Andrei wrote:
Depoul Bucurestii Noi se pregateste sa preia total liniile 20,45,24,42,31.
Deci s-au hotarat sa puna cruce depoului Victoria?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Feb 2008 21:29 
Cam da... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 19:58 
Saptamana trecuta, cu ocazia vizitei la depouri, am discutat cu directorul ETE, dl ing Voinea, care spunea ca depoul nu se desfiinteaza intr'un viitor apropiat.
Oricum, linia fantoma 31 ar trebui sa intoarca in acel depou, deci nu se desfiinteaza.
Legat de macazul spre Stefan cel Mare, el nu s'a montat deocamdata, dar nu inseamna ca nu se va monta la deschiderea liniei.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group