Inseamna ca au rams blocate rotile si nu au putut fi deblocate la fata locului.
------
Iata un incident din vara:
Pe 24.06.2006, ora 5:30 am cuplul #3350+#3349 ce servea linia 35 a avut un mic incident... la plecarea din statia ,,Cal. Giulesti" pe sensul spre Vasile Parvan, la al 2lea vagon s-a auzit un bubuit, urmat de ceva fum si o imensa flama verde la pantograf. Vatmanul a oprit tramvaiul in mijlocul intersectiei, a mers in al 2lea vagon si a decuplat pantograful, decuplare ce a produs deja celebra flama verzuie. Avand parte de calatori disperati (o baba tot urla ca a plecat la 5:15 de la Autogara Militari si nu a ajuns inca la Gara de Nord, desi portiunea respectiva se parcurge, conform programului in 35-40 de minute...nicidecum 15 in vreme ce un badaran de 2m mai avea putin si-l lua la bataie), vatmanul s-a urcat din nou in primul vagon, cui gandul de a duce tramvaiul la bucla de la Gara Basrab. Oricum, babele disperate au primit ce meritau...lucru care, din pacate, era sa ma faca sa merg in picioare pana la Brasov sau, si mai nasol, sa iau duba. La pornirea de la semafor a cedat si primul vagon, rezultatul fiind o mica flacara rosie la motoare si mult fum...
Inainte de decuplarea pantografului...se observa ca tramvaiul este oprit intr-o pozitie neregulamentara... bineinteles, in afara de un trabant condut de un barbat de vreo 70 de ani care mergea ca melcul si cu claxonul apasat, ceilalti participanti la trafic nu au avut nici de obiectat, tramvaiul fiind ocolit de cele cateva autobuze si masini aflate in trafic la acea ora.
La cateva secunde de la prima poza, tramvaiul a fost decuplat de la retea:
Vatmanul V3A-A3-ului #268 a venit si el la vagon pentru a vedea ce se intampla...
,,Remorca" #3349, bubuita 5 minute mai devreme:
In final, cuplul defect a fost impins de V3A-93M-Faur #268... asta numai dupa ce a fost oprit un V3A-93M-Faur din contrasens pentru ca nu se gasea un... cui pentru a lega tampoanele!
Lasand in urma un puternic miros de cauciuc ars, tramvaiul a fost usor tmpins pre bucla de la Gara Basarab... vatmanul Tatrelor alerga pe langa tramvai, facand semn celui de pe #268.
Dupa incident, #268 si-a continuat traseul (cu o intarziere de vreo 15 minute). La ora 6:14 (ora plecarii P3001 spre Brasov), tramvaiul defect era inca pe linia a 2a a buclei de la Gara Basarab.