TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 13:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Odata ajuns #057 la curba de la statia de urcare, #073 a pornit si s-a cuplat cu #057...


Attachments:
057+073-001.jpg
057+073-001.jpg [ 89.07 KiB | Viewed 5079 times ]
057+073-002.jpg
057+073-002.jpg [ 60.55 KiB | Viewed 5080 times ]
057+073-003.jpg
057+073-003.jpg [ 81.03 KiB | Viewed 5079 times ]
057+073-004.jpg
057+073-004.jpg [ 97.55 KiB | Viewed 5079 times ]
057+073-005.jpg
057+073-005.jpg [ 93.43 KiB | Viewed 5079 times ]
057+073-006.jpg
057+073-006.jpg [ 83.64 KiB | Viewed 5079 times ]
057+073-007.jpg
057+073-007.jpg [ 85 KiB | Viewed 5079 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 01:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Sa va mai zic ca #338, #013, #057 si #073 erau toate pe linia 55? Si ca la ora 20:30, #4036 s-a retras, deci pe traseu a mai ramas... doar #013?

Iata un filmulet cu cuplarea lui 057 si 073:
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 08:18 
Sa le vedem pe ultimele 2 si din alt unghi. Daca era zona mai ingrijita poza era superba.


Attachments:
DSC09796.JPG
DSC09796.JPG [ 92.88 KiB | Viewed 5065 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 12:19 
Offline

Joined: Sat 14 Apr 2007 00:01
Posts: 14
Dr2005 wrote:
Duminica, 8.07.2006, pe la ora 14:00, vagonul #338 murise pe la Granitul... asa ca a fost dus (nu stiu unde) de #013 (impins).


La depoul Titan. V2A care le vedeti pe 55 sunt singurele ture care le mai trimite depoul Giurgiu la traseu pe aceasta linie, in rest V3A sunt de la Titan


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 14:51 
V3A-H #192 a ajuns la Depoul Alexandria ieri dupa ce a stat vreo 2 luni la RK.
V3A-93M #246 este aproape gata si din ce am inteles a fost facut pe sistemul cu contactori clasici.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 12:58 
Vagonul 144 de metrou usor este de vreo saptamana plecat la RK.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 14:21 
V3A-93-PPC #008 are motorul 2 ars, va sta cel putin 2 saptamani pe bara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Marian Andrei wrote:
V3A-93M #246 este aproape gata si din ce am inteles a fost facut pe sistemul cu contactori clasici.


Si eu cand am zis mai demult ca nu mai are chopperul, cineva mi-a sters mesajul.
Azi era in probe prin militari si i se putea admira "noul" sistem de tractiune "revolutionar" pe care i l-au montat inapoi. Vorba aia, sa mergem inainte, ca inainte era mai bine.

De fapt, mai bine incercau ceva cu niste panouri solare pe el pentru zilele astea :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 20:13 
Chopperul pe acest vagon a fost un experiment...si normal cum a fost facut in depou de cativa oameni din RATB nu se astepta nimeni la ceva stralucit.
Sistemul clasic a fost introdus la RK. Pana in aprilie a fost pe chopper si mai mergea o zi pe luna...si ziua aia se strica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 10:15 
pai daca tot a avut RK, nu se putea pune un chopper serios? mai degraba se aplica ce spune calatorul, cei de la RATB se acomodeaza greu cu evolutia tehnica, prefera solutiile depasite dar pe care le stiu


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 12:55 
218 este aproape gata, mai are nevoie de usi si schema rosie de metrou.

Si V2A #4019 este aproape gata, ar trebui sa apara la traseu in curand. Nu mai exista alt V2A la RK si cel mai probabil se va mai face RK doar la 2-3.


Attachments:
DSC00174.JPG
DSC00174.JPG [ 66.86 KiB | Viewed 5983 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 12:17 
075 a intrat la RK.
La ora actuala in URAC intra la RK doar vagoane de metrou usor.
Sunt la RK - 055, 144, 068, 075.


Attachments:
DSC00272.JPG
DSC00272.JPG [ 78.15 KiB | Viewed 5852 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 12:20 
218 a intrat de azi in circulatie, azi a fost tur mic deoarece trebuie sa vina cei de la Euromedia sa lipeasca schema de metrou usor.


Attachments:
DSC00273.JPG
DSC00273.JPG [ 115.91 KiB | Viewed 5852 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 12:34 
Nu stiu ce vagon a luat foc pe 41 dar in vreo 4 locuri intre Brasov si capatul de la Ghencea sunt urme de spuma pentru stins focul :twisted:


Attachments:
DSC00274.JPG
DSC00274.JPG [ 154.05 KiB | Viewed 5843 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Aug 2007 18:27 
Iata-l si pe 218 facut cu tot tacamul de metrou usor.

Si o poza cu acesta inainte de RK, in Aprilie 2006 inca arata bine dar in ultimul an a fost tamponat de cateva ori si mai necesita si unele reparatii la caroserie (rugina)


Attachments:
DSC00613.JPG
DSC00613.JPG [ 80.3 KiB | Viewed 5749 times ]
218-041-01.JPG
218-041-01.JPG [ 95.59 KiB | Viewed 5749 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Aug 2007 14:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
A reaparut si #068... ieri era in URAC, azi era in traseu (41).
Bineinteles, RK-ul s-a facut in graba si de mantuiala... s-a vopsit peste rugina (in interior s-a vopsit peste vopseaua veche si deja a inceput sa crape). Ca si cum nu era suficient, ieri, cand a ajuns in depou (venea de la URAC), bordul a luat foc! S-au inlocuit in graba butoanele topite si a fost dat in traseu.
In cateva zile va primi si autocolantul rosu.


Attachments:
0068-041-002.jpg
0068-041-002.jpg [ 80.12 KiB | Viewed 5677 times ]
P8140034.JPG
P8140034.JPG [ 163.53 KiB | Viewed 5678 times ]
P8140035.JPG
P8140035.JPG [ 114.72 KiB | Viewed 5677 times ]
P8140037.JPG
P8140037.JPG [ 102.54 KiB | Viewed 5677 times ]
P8140038.JPG
P8140038.JPG [ 94.43 KiB | Viewed 5678 times ]
P8140041.JPG
P8140041.JPG [ 88.1 KiB | Viewed 5677 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:19 
V3A-93M #133 este gata, azi facea probe pe traseul de probe al Ratbului prin Militari. (traseul de probe al Ratb este Sura Mare>Sos. Progresului>Dep. Militari si Sura Mare>Giurgiului>Ferentari>Progresului>CET Vest)


EDIT: Azi l-am vazut pe 068, tot alb dar cu "frumusete" de reclama :evil:


Attachments:
DSC00800.JPG
DSC00800.JPG [ 77.76 KiB | Viewed 5584 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Aug 2007 13:40 
V3A-H #192 are din nou probleme, circula de regula in 32 dar necesita reglaje frecvente la choppere. Azi s-a retras dupa ce nu mai vroia sa accelereze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 16:10 
V3A-93 #055 este gata, azi facea probe prin URAC.


Attachments:
DSC01301.JPG
DSC01301.JPG [ 109.9 KiB | Viewed 5400 times ]
DSC01302.JPG
DSC01302.JPG [ 105.94 KiB | Viewed 5400 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Sep 2007 17:20 
4026 care este penultimul sau chiar ultimul V2A cu RK facea probe ieri in zona URACului, de asemenea dupa el era si un metrou, #055.


Attachments:
DSC01380.JPG
DSC01380.JPG [ 75.11 KiB | Viewed 5349 times ]
DSC01381.JPG
DSC01381.JPG [ 76.36 KiB | Viewed 5347 times ]
DSC01382.JPG
DSC01382.JPG [ 80.45 KiB | Viewed 5347 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Sep 2007 17:22 
Pe toate vagoanele linia 41 au fost montate scaune pentru vatman noi de ultima generatie cu suport pentru maini, reglare automata si perna de aer.


Attachments:
DSC01423.JPG
DSC01423.JPG [ 77.34 KiB | Viewed 5347 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Sep 2007 11:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Marian Andrei wrote:
4026 care este penultimul sau chiar ultimul V2A cu RK facea probe ieri in zona URACului...


Foarte interesant traseul liniei 15 afişat de #4026: Dep. Alexandria - Piaţa Unirii - Piaţa Muncii. Ne-am ?ntors ?n septembrie 1986 sau e job de Photoshop ?

?n altă ordine de idei, fostele V2A-uri #4003 şi #4025 ex Bucureştii Noi vor apărea foarte probabil ca V3A-93-CH-PPC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Sep 2007 17:51 
Pana la sfarsitul lui 2008 toate V2Aurile vor fi CH PPC. :P

Nu e photoshop ruta aia, nu stiu de ce URACul da asa placutele cu aceste rute, la fel la Militari tatrele care vin de la RK au placute cu linia 8 Dep. Militari - Ghencea - Zetarilor.


Attachments:
4026-PROBE-01.JPG
4026-PROBE-01.JPG [ 110.1 KiB | Viewed 5259 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 21:55 
Zilele astea au intrat la RK vagoanele de metrou usor #049 si #021. Se pare ca se adevereste ce am auzit acum cateva luni - ca incepand cu iunie 2007 pana in ianuarie 2008 intra in RK doar vagoane din linia 41.


Attachments:
DSC01801.JPG
DSC01801.JPG [ 76.5 KiB | Viewed 5381 times ]
DSC01802.JPG
DSC01802.JPG [ 68.01 KiB | Viewed 5381 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 22:00 
099 de pe linia 41 a venit de la revopsit si merge fara autocolant :lol:


Attachments:
DSC01795.JPG
DSC01795.JPG [ 71.28 KiB | Viewed 5371 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 00:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Marian Andrei wrote:
Pe toate vagoanele linia 41 au fost montate scaune pentru vatman noi de ultima generatie cu suport pentru maini, reglare automata si perna de aer.


Si pe mai toate vagoanele Dep. Victoria. Cred ca se vor monta pe toate V3A-93.

bogdan wrote:
Farurile vagoanelor de pe linia 41 sunt luate de la Tatra? Seamana izbitor de mult!


Sunt faruri rotunde produse la ElectroBanat (ELBA) Timisoara... probabil, la origine, a fost un model conceput sa inlocuiasca farurile distruse de Tatra si Ikarus 2xx (de aceea majoritatea Tatrelor si Ikarusurilor au asemenea faruri), insa RATB se pare ca a montat acest model si pe V3A-93 si V3A-2S-93.

bogdan_buc wrote:
insa mastile cat de greu or fi de pus??? Arata jalnic fara ele la cuple

Am avut pe vremuri V3A-93M-Faur cu masti la tampoane si cuple... si la RK le-au dat jos (si le dau in continuare jos de la vagoanele care intra in RK). Deci...

Marian Andrei wrote:
Fiind o solutie temporara, vagoanele 007,099,107,280,324 nu vor avea decat autocolantul aplicat care va fi dat jos cand nu va mai fi nevoie de ele pentru linia asta.

Temporara sau nu... o sa dureze mult, la halul in care sunt majoritatea vagoanelor de pe 41.

Marian Andrei wrote:
Cam 2-3 saptamani, azi #224 urmatorul CH PPC dupa 306 era in vopsitorie pentru scris numere si retusuri vopsea.

Exprimarea celor din URAC a fost ,,Speram sa fie gata pe la jumatatea lui Octombrie" ... nimeni nu a ssus ca sigur va fi gata atunci, pentru ca mai trebuie unele piese.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 08:57 
Dr2005 wrote:
Marian Andrei wrote:
Cam 2-3 saptamani, azi #224 urmatorul CH PPC dupa 306 era in vopsitorie pentru scris numere si retusuri vopsea.

Exprimarea celor din URAC a fost ,,Speram sa fie gata pe la jumatatea lui Octombrie... nimeni nu a ssus ca sigur va fi gata atunci, pentru ca mai trebuie unele piese.


Vezi ca si tu recunosti ca parcul lui 41 arata ca naiba, de ce ? de la viteza si faptul ca se intra foarte repede in intersectii + ingrijirea de la B Noi de dupa plecarea celui cu care am stat de vorba. Cand va fi la Alexandria imaginea parcului liniei 41 se va schimba major.

Nu ai inteles, GATA pentru cei de acolo inseamna LIVRAT catre ETE cu probe facute si gata de intrat in traseu. Un vagon va necesita cel putin o saptamana de probe.
Daca placutele de care ai auzit si tu vin la sfarsitul saptamanii sau saptamana viitoare mai ramane ca acestea sa fie montate pe choppere si gata. Unitatile de diagnoza si displayurile cred ca au venit ca nu am mai auzit nimic de ele.
Deci vagonul 224 daca totul merge bine este functional in 2-3 saptamani. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 14:23 
V2A #4003 a plecat azi noapte la URAC, nu stiu daca va avea RK sau va fi reconstruit in varianta CH PPC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 15:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Marian Andrei wrote:
daca totul merge bine este functional in 2-3 saptamani. :)


Da, daca totul merge bine. Dar nimeni nu poate garanta ca va merge bine, oricat de priceputi ar fi inginerii URAC-ului. Probleme pot aparea oricand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 15:12 
Am incredere in cei de la URAC ca de data asta reusesc sa respecte termenele. Din pacate nu a depins de ei faptul ca au fost intarziate licitatiile :( .
Cand te gandesti ca 306 a fost facut in mai putin de 2 luni...


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group