TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 19:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 366 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 14:16 
197 a avut parte de RK si este aproape gata, la Alexandria va sta in conservare pana la suplimentarea din septembrie.
Urmeaza sa vina la RK unul din ultimele 2 vagoane roz de la Alexandria - 299 si 285, ambele sunt in conservare de la reducerea de parc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 01:12 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Marian Andrei wrote:
297 este la revopsire si reparatie caroserie

Astazi a aparut pe linia 41 cu noul look. Dar de ce la revopsiri nu le este vopsit si pantograful? Am observat ca la niciunul din vagoanele de la Bucurestii Noi care au avut parte doar de revopsirii (#226, #273, #278, #311 etc.) nu le-a fost vopsit si pantograful.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 09:34 
Pantografele nu se revopsesc deoarece se intervine doar la reparatia caroseriei si revopsire. La pantograf si alte echipamente nu se intervine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 11:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 107
Location: Targoviste
Marian Andrei wrote:
Pantografele nu se revopsesc deoarece se intervine doar la reparatia caroseriei si revopsire. La pantograf si alte echipamente nu se intervine.


Pai am vazut si noi ca nu se intervine. Dar DE CE? Iti trebuie cunostiinte speciale sa vopsesti un pantograf?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 15:04 
Celestin Draganescu wrote:
Dar DE CE? Iti trebuie cunostiinte speciale sa vopsesti un pantograf?


Pentru ca la vopsire trebuie demontat piesa cu piesa, lucru care se face numai la RK, vopsirea nu se face cu pensula ci cu pistolul spray. Doar nu credeti ca se apuca sa dea peste tot pantograful cu arcuri, motor, prinderi etc pe el :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Aug 2009 14:22 
006


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 15:38 
La mai bine de 2 luni de la RK azi l-am vazut prima data in traseu pe 312 (Dep. Victoria) care dupa cum arata este in primele zile de traseu, deja se pregatesc cu parcul pentru suplimentarea din toamna :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 15:49 
006 urmeaza sa fie predat catre B Noi in cateva zile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 15:50 
129 a fost dus la RK


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 15:57 
225 (Depoul Victoria) a fost reparat dupa ce a stat ceva timp tamponat si cu probleme la boghiuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 14:31 
Ce mai avem in URAC la RK/revopsire
080 este la revopsire
107, 349, 216, 129, 154 sunt la RK
167 si 150 sunt aproape gata dupa RK
Tatra este doar 3385 aproape gata + inca un vagon
Pe langa acestea mai sunt alte cateva vagoane in diferite stadii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:24 
167 a fost predat astazi Depoului Dudesti dupa RK. In ultima poza inainte de RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Sep 2009 18:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#3005 a reusit azi sa blocheze vreo 10 minute terminalul Ghencea... a venit impins dinspre Razoare de un cuplu de Tatre de pe 47 (dupa care venea alt 47, deci probabil si #3005 tot pe 47 a fost si a facut ,,trenulet" la C.E.T. Vest). Problema era ca boghiul 3 ramanea cu rotile blocate, ceea ce i-a produs niste locuri plane pe bandaje (si gauri pe linie).
Dupa multe injuraturi (ca vatmanul de Giurgiului nu a vrut sa impinga, asa ca #3389+#3378 a patinat la greu, trebuind sa impinga #3005ul franat), #3305 a fost impins pe linia de acces a lui 41 de la Ghencea (spre disperarea celor 2 vatmani de tramvaie care trebuiau sa intre pe 41), astfel ca 11-le si cu un alt 47 au intrat pe linia lor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Sep 2009 18:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
S-a impins vagonul defect in Terminalul Ghencea:

[youtube]mBT4Jw6AEA8[/youtube]

Apoi... alta problema... macazul. Odata trecut primul boghiu al lui #3005, #3378 i-a schimbat macazul, astfel ca boghiul 2 se inscrisese pe cealalta linie. Problema a fost observata la timp si a fost dat inapoi tramvaiul. In tot acest timp linia 41 era blocata, la fel si traficul in zona terminalului (se adunasera autobuze care nu puteau intra in terminal)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Sep 2009 18:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
In cele din urma vagonul a fost impins la linia 1 a terminalului:
[youtube]LAsd2wcn10Y[/youtube]

Intre timp s-a luat decizia ca 47-le din spate sa treaca in fata si sa il preia pe #3005 pana la Depoul Militari. Dupa ce s-a eliberat linia 1, #3005 a fost impins spre Bd. Ghencea, unde urma a fi cuplat la #3303+#3337:
[youtube]JW8J9hY_lHk[/youtube]

[youtube]kP4fc8A3J6w[/youtube]

Faza frumoasa a fost ca #090 a pleca la timp, fara sa vada ca manevrele cu #3005 nu se incheiasera... a blocat macazul (implicit linia 41), insa dupa 2 minute a dat inapoi.

Cuplarea lui #3005 nu a ridicat probleme deosebite, iar la 16:25 au plecat spre depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Sep 2009 18:49 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 15
Location: Bucuresti,Militari
De aici a plecat problema.Timp de peste 40 de minute tramvaiul Bucur #3005 a stationat in zona Valea Cascadelor.
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=725&start=450


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Sep 2009 14:09 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Si a mers tot asa, cu boghiul blocat pana la Dep. Militari? :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 14:36 
339 si 219 au ajuns la revopsire, 349 este aproape gata dupa RK, in 2 saptamani ajunge la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 15:53 
197 intors de la RK, intra in circulatie de saptamana viitoare.
Cele 2 vagoane de FAUR roz ramase la Alexandria au reintrat in circulatie de o saptamana cu ocazia maririi de parc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 17:43 
107 este aproape gata dupa RK, 170 a venit la RK.
Urmeaza un vagon de la Bucurestii Noi, probabil 151 care a avut ceva probleme in ultima perioada.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:08 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
De cateva zile au revenit de la URAC si sunt in traseu #080, #339 (care au avut doar revopsire) si #349 (RK). In alta ordine de idei de la Bucurestii Noi din vagoanele clasice au facut vizite si ele la URAC in ultima vreme: #178, #305 si #318 au avut revopsiri, #050, #207, #256, #351 au avut RK-uri, #062 a avut RK la boghiuri. Singurul ramas ar fi #221 care ar avea si el nevoie de o revopsire macar.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:17 
Un update al situatiei "speciale" din Bucuresti cu/fara RK. (R) inseamna ca vagonul dupa RK a fost facut in schema rosie.

V3A-93M roz ramase - 240, 285, 299
V3A-93 in schema liniei 41 ramase fara RK, toate rosii - 008, 151, 158, 164, 195, 201, 266, 300, 316
V3A-93 in schema liniei 41 care au avut doar revopsire - 021 (R), 068 (R), 080, 122, 160 226, 273, 278, 311, 339
V3A-93 in schema liniei 41 care au avut RK - 006, 023, 025, 047, 049 (R), 054, 055 (R), 075 (R), 094, 098, 118, 129, 143 (R), 144 (R), 154, 196, 218, 349

Din cele ramase cel mai probabil in urmatoarele luni pleaca la RK - 151 (deja tras pe dreapta), 201, 316, 068 (un junghi de vagon, a avut doar revopsire). Si probabil vor lua si cele 2 PPCuri la revopsire in curand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#316 era ieri pe traseu :shock:

Oricum, Dep. Bucurestii-Noi are extrem de multe tramvaie in plus. Motivul e cel stiut de toata lumea... se tot dau ture pe linia 41 Depoului Alexandria (care, probabil, o sa dea pe afara in curand, ca tot primeste si nu suplimenteaza altceva decat 41... pe 11 e bataie de joc) si se iau de la Bucurestii - Noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:21 
Dr2005 wrote:
#316 era ieri pe traseu :shock:


Da, care e faza ? A patit ceva de ieri pana azi ? :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Oct 2009 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Si V3A-93 #179 al Dep. Colentina a avut parte de RK, mai urmeaza sa ii fie prinse placutele de inmatriculare. L-am vazut si eu pe #167 arata foarte frumos atat exterior cat si interior doar afisajul din spate nu ii functioneaza :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Oct 2009 12:09 
Gabi23 wrote:
Si V3A-93 #179 al Dep. Colentina a avut parte de RK


A fost predat vinerea trecuta si cred ca l-au bagat imediat in traseu, deja luni l-am vazut.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:30 
286 este in URAC pentru reparatia unei tamponari pe partea stanga, operatiune ce nu se poate face in depou desi tabla nu este foarte sifonata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:32 
254 isi incepe probele dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Oct 2009 15:26 
107 a fost predat astazi dupa RK, Depoul Giurgiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 20:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#4033 are mari probleme cu solenoidul... astfel, acesta strange discurile, iar rotile raman blocate... asta in timp ce vagonul mai merge vreo 5-10 metri pana se opreste (va dati seama ce confortabil e pentru calatori). Rezultatul: suprafete plane pe rotile boghiului 3.

Tot apropo de boghiuri: #292 a devenit V2A + V1A :lol: Deja nu mai mira pe nimeni incidentele de genul asta.

Vagonul #292, linia 36, s-a rupt in intersectia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, dupa ce boghiul 4 a luat-o spre Bd. 1 Decembrie 1918.

Ca rezultat, articulatia a doua s-a rupt complet si traficul a fost dat serios peste cap. La dispozita calatorilor s-au pus la dispozitie autobuze scoase de pe 102, 103 si unicul (!) autobuz de pe linia 400, autobuze care opreau unde aveau chef soferii, deci dinspre Morarilor spre Republica mergeau goale (ca opreau dupa intersectie la ,,locul faptei", ci nu inainte unde e statia de tramvai).
Multi muncitori lucrau o ora mai tarziu la macaz (spiritele erau cam incinse, se contraziceau pe tema schimbarii macazului):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 366 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group