TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 07 Dec 2019 02:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 12:33 
V2Aul 4003 este de ceva timp la reconstructie in URAC, acesta este un CH PPC.
Iata ca un remember cum arata 4003 inainte :twisted:

@Dr2005 - toate componentele sunt venite, azi au fost puse in functiune 2 ch ppc. Mai multe la topicul aferent.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Oct 2007 20:48 
A fost reparat si Bucur #3002 si circula pe linia 8. Din pacate 3001 va sta o perioada buna de timp in depou din cauza lipsei de piese.
De asemenea Bucur #3003 sta deoarce a fost lovit in depou :cry:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 20:11 
Bucur 3002 nu a circulat decat jumatate de zi, s-a ars nu stiu ce, oare cand va asculta URACul sfatul meu neprofesional dar cred ca cel mai bun - sa le taie pe 3001 si 3002 si sa faca altele :twisted:
3004 sta de vreo 3 saptamani cu geamul de la cabina care s-a spart "singur" in depou :P
De asemenea a aparut 021 dupa revopsire...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2007 15:30 
Vagonul liniei 41 #075 este gata si in maxim o saptamana apare in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Oct 2007 14:39 
Vagonul 143 al liniei 41 este gata si curand va intra in traseu.
Vagonul 047 al liniei 41 a fost retras de cateva zile si urmeaza sa intre la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Nov 2007 19:36 
Vagonul #284 a intrat la RK azi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Nov 2007 22:43 
Cred ca afisajul de linie de la V2A #4026 e din anii '80! :shock: Pe atunci 15 avea acel traseu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Nov 2007 16:46 
358 a venit de la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 19:00 
#049 este gata si zilele astea ajunge la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 17:31 
#143 din 41 a primit schema de metrou usor.
#049 din 41 a intrat in traseu zilele trecute si are schema din start.

#322 (Alexandria) a luat foc dimineata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 18:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Marian Andrei wrote:
#143 din 41 a primit schema de metrou usor.

De vreo 2 zile...
Si #075 a primit autocolantul dupa ce, acum vreo 2 saptamani a primit o noua masca de fibra de sticla la faruri, inca ne-avariata.

Marian Andrei wrote:
#322 (Alexandria) a luat foc dimineata.

Motivul pentru care #322 a plecat la RK (atunci cand a plecat la RK, acum 2 ani cred) a fost tocmai... un incendiu la contactori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 18:12 
Dr2005 wrote:
...inca...


Ai zis o vorba perfecta :wink:

Lui #094 i-au pus reclama ca sa arate mai omenesc, desi fata tot praf este.
Mai nou #006 este "adancit" destul de bine in C pe stanga.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 20:11 
La Bucurestii Noi sunt in continuare o gramada de tramvaie picate cu diverse probleme:
054 - dezmembrat, fara boghiuri, mai pe scurt aproape doar caroseria
151 - tras pe dreapta, pare si el tot donator de piese
129 - picat nu stiu cu ce
049,075 - picate cu motoare
266 - lovit destul de urat, trebuie refacut tot botu si o parte din cabina


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Jan 2008 23:14 
Azi 4008 mergea cu afisajul frontal stins, cu 41 printat pe un A4 si lipita cu scotch pe parbriz.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Jan 2008 23:18 
Este o problema la afisajele Hannover cam pe toate vagoanele, acestea folosesc GPS pentru anunt statii si pozitionare, din pacate sistemul nu este pus la punct astfel de foarte multe ori se intampla ca acesta sa se opreasca pur si simplu in mers si apoi ori sa porneasca ori sa ramana mort, problema rezolvandu-se prin rescrierea softului din sistemul de afisaj...si pana atunci merge ori cu placa ori cu foaie :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Jan 2008 23:28 
Mda, prima grija cand se face un asemenea soft e ca el sa se poata reseta la starea initiala, voi aveti un soft prost. Batetii la cap pe autori sa-l faca calumea, voi doar rescrieti aceeasi prostie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:42 
Au intrat la RK #030 si #274.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 19:01 
284 este in probe si ajunge curand la depou dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 04:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Sa va povestesc ce s-a intamplat azi cu vagonul #158... pe la ora 19:45 am urcat in el din statia Orsova spre Ghencea. Cum a oprit in statie am observat ca de la boghiul 1 venea un puternic miros de ars. Am urcat in vagon, unde se simtea mai putin mirosul de ars de la contactori (si am crezut ca de acolo e tot mirosul, mai ales ca lada de contactori era incinsa). Am mai observat si ca vagonul se ca motoarele se cam chinuiau sa traga, motiv pentru care ne-am miscat destul de incet (dar nu am dat atentie, ca duminica la 8 seara nu prea sunt intarzieri, deci nu sunt motive pentru un sofer/vatman sa se grabeasca). Mergem ce mergem... cand ajungem la semaforul de la intersectia Str. Lujerului cu Bd. Timisoara si Str. Brasov de sub primul boghiu incepe sa iasa un fum innecacios care se raspandeste repede si prin vagon... vatmanul coboara cu cheia de federe si deblocheaza federele in cauza, dupa care pleaca doar cu motorul 2 mai departe. Ajunge la P-ta. Sergiu Celibidache dupa o cursa nebuna (mergea ca disperatu... cred ca a omorat bietul motor... partea frumoasa e ca mai avea doar vreo 15 calatori ca restul s-au speriat de fum si au coborat la Bd. Timisoara). Vatmanul coboara si se duce sa se uite la boghiul 4 (am coborat si eu sa fac poza la boghiul 1), dupa care revine si pleaca mai departe. Imediat cum trece de intersectie vagonul franeaza brusc. Incearca sa defraneze, ,,baga" cateva contacte dar vagoul se misca 2m si iar franeaza brusc. De sub boghiul 4 incepuse sa iasa mult fum ca si de la boghiul 1... vatmanul se duce, umbla cu cheia la federe, apoi revine si pleaca cu ambele motoare. La Tricodava coboara si iar umbla cu cheia (oare erau atat de avariate federele incat se blocau singure, chiar daca erau deblocate cu cheia?). Dupa aia vagonul pleaca mai departe controller-ul dat la maxim... opreste in statie la Brasov si dupa aia iar o ia la fuga pe Ghencea. Ajungem la Ghencea unde franam si oprim doar cu patine (cam nasol pt. cei 7-8 calatori deja intoxicati cu fum (ca si mine) ramasi in salon). Vagonul se opreste in curba si aprinde luminile de avarie... tocmai ca restul vagoanelor sa intre pe linia 2. Vine un vagon de Bucurestii Noi si se duce la linia 2, dupa care apar #4003 si #224 in sir indian... si #4003 se baga frumos la linia 1, ramanand cu boghiul 4 inainte de macaz. Cum varianta mersului inapoi era exclusa din cauza macazului si a lui #224 (care deja debarcase calatorii)... #158 a trebuit sa plece spre Depoul Bucurestii-Noi in halul in care era (ma intreb daca nu a mai ramas blocat pe undeva).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Destul de periculoasa si neplacuta experienta traita. Intr-adevar sunt momente in care lucrurile merg foarte rau. Este extrem de adevarat ca linia 41 este suprasolicitata iar vagoanele nu fac fata. Se resimte puternic si stress-ul vatmanilor. Ma intreb ce solutie se poate adopta pentru ca e clar ca situatia devine din ce in ce mai rea.

Poate se va accepta ideea sa se impuna marirea timpilor de parcurs intr-o prima faza. Ca plan de viitor ar putea sa se considere serios aducerea unor vagoane mai lungi sau chiar implementarea unui sistem de monitorizare a vitezei si obligare a mentinerii intervalului intre vagoane. Presupun ca un asemenea sistem este extrem de costisitor de implementat pe vagoane si la infrastructura liniilor insa cred ca altfel problema este departe de a fi rezolvata. Chiar imi pare rau de calatori, vatmani si cei care se ocupa de reparatii. Lucrurile ar putea sta mai bine si sanatos pentru toti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Feb 2008 23:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Faza si mai tare: #158 a iesit si azi la traseu... si a patit la fel :P

Propun inginerilor din Bucurestii-Noi sa-l trimita la RK in URAC sau macar sa-i puna alte boghiuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 12:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Am remarcat si eu o crestere a "agresivitatii" vatmanilor de pe 41, bruscari ale vagoanelor, accelerari si franari cam din scurt, uneori si injurii adresate soferilor ramasi blocati pe linia de tramvai. Ma intreb totusi ce se intampla si care ar fi solutiile :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 13:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
S-a dovedit deja ca CH-PPC-urile nu pot fi solutia, dar se insista in aceasta directie. Solutia era o linie de calitate, introducerea de trenuri noi compuse din mai multe sectiuni, statii cu peroane mai lungi si, bineinteles, mai late, separare totala de traficul auto. Ca asta inseamna "metrou" usor. Deocamdata, dupa cum se face exploatarea, e tot linie de tramvai, cu eternele V3A (schimbate la fata), dar absolut insuficiente ca si capacitate.
Intreb si eu ca prostul: cu ani in urma, parca pe linia 21, am vazut ca circulau trenuri compuse din doua V3A cuplate. Nu s-ar putea realiza si pe 41 asa ceva, ca prima masura provizorie de imbunatatire a situatiei?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 17:54 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
S-a mai discutat problema asta; nu se pot introduce trenuri de 2*V3A, fiindca vagoanele nu mai au instalatiile de comanda multipla.
Intrebare: vagoanele noi CH-PPC suporta comanda multipla sau sunt necesare adaptari speciale?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 18:06 
Octavian wrote:
Intrebare: vagoanele noi CH-PPC suporta comanda multipla sau sunt necesare adaptari speciale?


A mai fost pusa intrebarea asta pe undeva si nu mai stiam unde ca am raspunsul.
Da, suporta, dar trebuie anulat MCKVul vagonului 2.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 18:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Pai ca ,,remorci" sa puna vagpanele fara MCKV. Simplu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 18:28 
Dr2005 wrote:
Pai ca ,,remorci" sa puna vagpanele fara MCKV. Simplu.


Sau chiar facute remorci fara post de comanda, o caroserie CH PPC cu rol doar motor si numerotate de ex 224B. Asa s-ar face o crestere de capacitate fara a mai utiliza cate 2 tramvaie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 18:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Asa ceva s-a facut cu Tatrele (chopper-izate, desigur) din Dressden (Germania)... dar la remorci s-a lasat un post de conducere acoperit cu un panou pt. orice eventualitate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 18:50 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 31
Conform ordonantei de guvern 43/1997 republicata in 1998 lungimea maxima a tramvaielor admise pe drumul public este de .....surpriza 30 m!
Deci 2 tramvaie V3A cuplate permanent incalca legea!
Ca sa cuplezi 2 V3A-93 cu vestitul chopper copiat de URAC-isti(adica V3A-93 CH PPC) de la CKD, ar trebui in primul rand legatura fizica adica prizele de cuplare, ori din cate stiu eu acestea nu exista!
Apoi ar trebui un soft pentru procesorul de bord care sa stie sa comande si chopperele de pe vagonul 2, deci raspunsul il deduceti voi singuri ca daca il dau, se trezeste un moderator sa ma ameninte cu ban cum am mai patit acum ceva timp! :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Feb 2008 19:36 
Legile se pot schimba daca aceasta modificare ar fi benefica. Nu cred ca asta e problema.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group