TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 23 Oct 2017 09:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 23:00 
Si partea a doua cu remorca...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 23:30 
Fiecare vagon al acestui spalator are cate 3 rezervoare fiecare avand 2000 de litri capacitate. Intreaga capacitate a vagonului este de 12000 litri de apa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 09:27 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Trecand pe langa linia verde din zona 13 Septembrie am observat ca acea iarba dintre linii este aproape uscata. Din cate stiu RATB mai are vagon cisterna in dotare si oare de ce nu il foloseste noaptea pentru a uda acea zona ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 13:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Acest vagon nu stopeste iarba dintre linii.
El trebuie sa curete cu jet de apa sub presiune liniile ingropate in dale de beton. Daca il pornesti pe iarba curata pina la betonul de dedesubt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 13:34 
Atunci vagonul 004 avea aceeasi destinatie?
Altfel spus, RATB n'a avut vreodata vagon stropitor pentru iarba?
Daca nu, cum se stropeste iarba din zona liniei? Ar fi penibil sa vina cisterna si sa blocheze o banda de circulatie pentru asa ceva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 13:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 269
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ca o sugestie si remarca...

Am vazut vagonul cu acest numar de parc circuland intre Ghencea si Progresul. Pe portiunea Ghencea - 13 Septembrie folosea una dintre tevile echipate cu stropitor din fata. Se observa si in poza de aici ca exista o teava plasata la un unghi ascutit fata de sina. Desigur, mai exista si acele iesiri din dreptul boghiurilor pentru curatarea sinei cu jet de apa la presiune inalta. Oricum, pe portiunea "verde" a linie dintre Ghencea si 13 Septembrie aceasta instalatie nu era folosita.

Ma intreb cat de greu era oare de crezut ca acest vagon area intr-adevar o utilitate si e vagon stropitor nu doar de curatat linia. In fine, pentru cine s-a mai uitat si pe la alte poze inclusiv pe la cea cu primul vagon stropitor ITB este clar ca el poate fara probleme uda portiunea dintre linii si din afara pentru simplul motiv ca lanseaza picaturile de apa pe o suprafata mare.

Pentru cine chiar doreste sa afle cum se face "udarea" portiunii verzi: vagonul circula cu maxim 5km/h, pe la ora 1 noaptea, avand semnalele de avarie aprinse, franand din patina (deci intr-un mod nu prea "prietenos" pentru sina), udarea portiunii dintre sine se face preponderent cu sistemul de stropire din fata.

Desigur, la o analiza mai clara sistemul nu e prea eficient si cere mult timp pentru o operatie relativ simpla. Un vagon construit special pentru asta ar putea uda sina eliberand apa prin cat mai multe duze ar permite parcurgerea portiunii verzi cu o viteza de cel putin 10-15km/h (cum fac autocamioanele stropitoare).

Problema este ca in buna traditie ITB, acest vagon este multi-utlilitar si asta inseamna de obicei ca face treaba sensibil mai prost decat un vagon conceput optim chiar si in atelier dar pentru o singura sarcina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 14:09 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Eu am spus ca exista alt vagon, 004 parca, care este special conceput pentru a stropi la fel ca o autocisterna. Pe vremuri existau vagoane stropitoare V09 care erau folosite ziua la udatul bulevardelor. Acestea au disparut dar exista acel hibrid 004 care probabil nu mai este functional din moment ce RATB se chinuie sa ude cu acel Ratgheber.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Aug 2008 22:23 
Sa vedem si bordul lui S04. Acesta este echipat cu transpoder Peek Traffic si tot tacamul astfel poate comanda fara probleme semafoarele pe linia 41 si macazele automate din tot orasul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 14:48 
Se pare ca cele 2 remorci utilitare ale RATB au fost omologate. Azi pe linia 41 S04 + o remorca cu 2 boghiuri veneau dinspre URAC. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 00:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 269
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Sistemul este bun. Ar fi bine sa se se ia in calcul in viitor si montarea unor pantografe cu patina de grafit pentru vagoanele utilitare avand in vedere ca aproape toata reteaua va fi de tip nou iar accidente datorate folosirii pantografelor tip vechi se mai produc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 12:50 
Iata si "trenuletul" de care ziceam mai sus.
Remorca nu are inca un numar si nici nu este vopsita in zona unde ar trebui sa apara numarul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 13:18 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Din cate vad acea remorca provine dintr-un vagon Rathgeber.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 17:12 
6133 al Dep. B Noi in URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Feb 2009 17:33 
Noul utilitar al Dep. Giurgiu, #2614.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 15:32 
Azi m-am intalnit din nou cu acest utilitar


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 18:26 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Acest vagon face parte din lotul celor ramase in conservare in Depoul Colentina ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 21:45 
Da, care au fost impartite la depouri pentru a fi transformate in utilitare pentru uz intern sau transport tehnologic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:46 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Dar fiecare depou nu avea deja un Ep utilitar? Acelea nu erau mai potrivite?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:55 
Se doreste casarea tuturor EPurilor anul acesta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 15:25 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Interesant cu casarea tuturor EP- urilor. Unele din ele tocmai au fost reconditionate de curand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 16:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
liv_liv30 wrote:
Unele din ele tocmai au fost reconditionate de curand.


Nu e ceva iesit din comun ca RATB-ul sa caseze vehicule ce au avut RK. Sibiu, Brasov, la fel.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Mar 2009 11:05 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Aseara pe la ora 22:30 pe Soseaua Oltenitei spre Piata Sudului V2A 4035 ducea la remorca utilitarul EP 6073. Acesta arata intr-o stare jalnica si probabil asta era ultimul lui drum spre locul de taiere.
Pe acest utilitar de culoare alba mai scria doar transport tehnologic si nu am putut descifra carui depou a apartinut .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Mar 2009 11:11 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
EP-urile din punctul meu de vedere erau mult mai robuste si mai solide, ele se pretau mai bine ca vagoane tehnologice decat noile vagoane Rathgeber.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Mar 2009 12:51 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Acea remorca obtinuta din chelirea unui EP cu boghiuri motoare va fi si ea taiata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 17:08 
Un profil al lui 6133


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Mar 2009 10:45 
S04 al Dep. Alexandria in intersectia de la Ferdinand.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Apr 2009 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 275
Location: Drumul Taberei
Un tramvai Rathgeber pe linia 41 la Turda azi noapte la ora 1.Probabil una dintre utilitare...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Apr 2009 17:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8031
E cel de spalat linia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 14:24 
998B, unul din utilitarele din URAC a avut parte de RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 22:56 
Ce n'am inteles de ce sunt 998, 998A si 998B, cand a mai fost un 993, care semana cu ele, dar l-au taiat. Bietul magar :twisted:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group