TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Next
Author Message
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 16:26 
V3A-93M Faur #332 a venit din URAC si azi circula pe linia 7.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 16:41 
De asemenea 176 a venit si este gata de traseu.
Ce mi se pare ciudat - 176 are SAT si nu l-am vazut la traseu iar 332 nu are SAT si este la traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 16:43 
Si #332 inainte de RK :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Apr 2007 12:40 
Din nou Tatre solo pe 47.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Apr 2007 21:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:59
Posts: 2
Location: Bucuresti
revin cu poza lui 277 ramas fara pantograf

am impresia ca reteaua de curent a fost facuta cam in graba, azi un v2b a ramas intepenit acolo si l-a impins putin tramvaiul in care eram si a luat-o...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Apr 2007 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:59
Posts: 2
Location: Bucuresti
si ca o curiozitate... geamuri lipite la un V3A (nu am retinut numarul)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Apr 2007 22:31 
O parte din V3A-93M de FAUR au avut geamuri lipite. Dupa RK s-a trecut la sistemul clasic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 14:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
S-au casat azi vagoanele Rathgeber #2524, #2526, #2606, #2612; #3511, #3540.

La RK erau:
V2A: #4024
T4R: #3334, #3345, #3360, #3418, #3422, #3424
V3A-93: #053, #227, #255, #347
V3A-93M: #282
V3A-93M-Ep: #097
V3A-H: #192 (?)

EDIT Marian Andrei - T4R #3345, #3360, #3418, #3424 au fost dezmembrate pentru reconstructia modernizata Bucur :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 18:57 
Singurul V3A cu scaune tapitate (care ajunsesera sa miroasa teribil) a ajuns la Titan si scaunele au fost inlocuite cu scaune clasice :) . Nu mai stiu ce numar avea, ramane sa verificam sa vedem daca este adevarata informatia auzita de mine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 19:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
#347 era. Sunt curios daca unele elemente unice pe care le avea acest vagon au fost indepartate (adica ciocanele pt. spargerea geamruilro (care aveau alt design), boxele din salon (Sony), butoanele usilor, usile, dar si vopsirea unica a salonului). Acesta era, probabil, cel mai frumos V3A-93 al RATB, schema de vopsire a salonului fiind mult mai placuta decat acel alb spitalicesc (care totusi arata mai bine decat portocaliul) (gen #151) sau portocaliu (gen #008).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 19:41 
Din cate stiu eu doar scaunele au fost schimbate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Apr 2007 22:06 
Au fost schimbate scaunele apoi a intrat din nou in URAC, azi am dat de el prin sectia 4, era doar caroseria la reparat tabla.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 May 2007 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 70
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
Zilele astea am avut placuta surpriza sa vad ca s-a redat circulatiei scurtul tronson de linie de pe strazile Mantuleasa si Paleologu. Acest tronson a fost inaugurat dupa datele mele la 17.02.1987 fiind folosit pe ambele sensuri de linia 17 (CFR Progresul-Podul Timpuri Noi- Sf. Vineri- Bd. Lacul Tei- Sos Petricani) apoi in anii '90 doar pe un singur sens de liniile 5 si 16 care faceau o bucla mare pentru a nu mai intra in terminalul de la Sf. Gheorghe (veneau de pe Armand Calinescu, o luau inainte pe Paleologul, se intalneau cu liniile 14, 33, 40 pe Calea Calarasilor, intrau pe ce a mai ramas din strada Sf. Vineri, apoi comun cu 21 pe Calea Mosilor, dupa care faceau stanga inapoi pe Armand Calinescu, de aici cele doua sensuri redevenind comune). Acesta situatie a durat pana in 1997, cand la presiunea unora tronsonul a fost abandonat, iar dupa un timp s-au scos si macazurile de la intersectia Calea Calarasilor cu Mantuleasa. Chiar ma asteptam sa se scoata de tot linia, mai ales ca acum Paleologu e cu sens unic, dar mai apar si surprize.....


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 May 2007 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 70
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
o sa postez si macazul refacut


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 May 2007 19:25 
La fel ca intre Armeneasca si Piata Gemeni, vor merge si pe acolo extrem de incet :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 18:10 
Cum spuneam saptamana trecuta Alexandria va prelua o parte din 41. Unii din voi au vazut ca Alexandria a luat din vagoanele de Victoria care au pantograf tip nou (cu patina de grafit), acestea vor ajunge toate pe 41, nu stiu daca li se vor pune si mastile,farurile si autocolantul specific liniei. De asemenea 306 va intra pe linia 41 si va avea si SAT pe aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 23:11 
La Bucurestii Noi sunt vreo 7 cupluri Tatra pentru 20. Acestea mai stau acolo inca vreo 2 saptamani pana pot fi aduse vagoane pentru 20, din cate stiu se aduc cateva vagoane de la Victoria si Titan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2007 12:59 
Pe 41 vor intra imediat ce este acces Dep. Alexandria - Ghencea toate vagoanele de la Alexandria cu pantograf tip nou cu patina de grafit (007,099,273,280 etc), precum si cele 2 de la B Noi (050 si 256). Deja in dep alexandria a inceput lucrul la ele, se schimba bandaje se aranjaza interioarele, se pun mastile si toate ornamentele specifice metroului usor si transpondere.

RATBul vreoia sa trimita tot ce este CH PPC pe linia 41 dar vestea buna este ca vagoanele noi vin mai repede deoarece au fost schimbati din termenii viitorului contract si pe linia 41 se mai poate merge maxim un an pe improvizatii.Si PMB vrea modernizarea liniei 41 doar cu vagoane de import. Prin urmare tot ce este CH PPC va ramane exclusiv pe linia 32 deoarece aceasta nu va avea alte tramvaie noi, practic asistam la modernizarea parcului liniei 32 :) .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2007 16:43 
Sa vedem si date despre vagoanele cu pricina...
007 - RK in 2006
099 - RK in 2003
107 - RK in 2002
280 - RK in 2003
324 - RK in 2003


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2007 18:44 
Sa le vedem si pe cele 2 de la Bucurestii Noi, inca nu stiu daca raman acolo sau trec la Alexandria. De asemenea iata-l si pe 273, saptamana asta primeste si SAT :) .

050 - RK in 2002
256 - RK in 2002 are si afisaj pe leduri (Ameli cred)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2007 19:50 
azi 306 circula cu o placuta care indica p ce linie merge (32) pt ca tabela nu mergea. :D totusi statea cam urat. tramvai nou si ,sa aibe o placuta amarata la bord si ca nu mergea tabela :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 May 2007 22:41 
Ciudat dimineata mergea bine si am ramas surprins ca i-au facut si anuntul de statii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 May 2007 02:12 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 114
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Copy/paste de pe site-ul RATB, sectiunea Ghidul Traseelor-Tramvaie :

54 Pasaj Victoria (4.20, 22.20), Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Vacaresti, Oltenitei, Sos. Giurgiului (Sura Mare)(5.20, 23.20) 4.20 23.20 14/21 16/29

A mentionat cineva de la RATB existenta acestei linii ? Inca nu am vazut-o trecuta pe nici o statie. Unde mai pui ca nu e nici o diferenta fata de traseul lui 34.

Altfel, liniile 5 si 16 au ramas mentionate cu vechile trasee, cele lungi. Mai sunt inadvertente, insa nu le trec in revista pe toate. Imi amintesc ca a existat o perioada (2002-2003) cand site-ul RATB era actualizat LA ZI, se raspundea la e-mail, intr-un cuvant cineva chiar isi dadea silinta sa se ocupe cum trebuie de pagina si de mesajele vizitatorilor


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 May 2007 09:08 
Depoul Victoria a primit din vagoanele de la Colentina. Din ce am inteles eu, inca neconfirmat, este ca la venirea noilor tramvaie pe linia 41 cele actuale rosii vor fi stramutate pe 21 sau 34 ca sa fie o linie "rosie", bineinteles cred ca le vor face RK.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 323
Location: Drumul Taberei
astazi,am zarit un v3a pe linia 24,rar intanit acest lucru,deoarece pe aceasta linia circula v2a.In schimb,chiar daca linia 20 intorcea astazi la cart.damaroaia,linia 24 avea acelasi traseu(ex:#178 la vasile parvan)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:33 
Iata si cauza...

Tramvaiele liniei 20 vor circula deviat

In vederea reabilitarii caii de rulare pentru tramvaie din terminalul Laromet, in perioada 05.05 - 06.05.2007, tramvaiele liniei 20 vor circula pe traseul de baza intre Vasile Parvan si intersectia Bd. Bucurestii Noi/Bd. Gloriei, apoi modificat in ambele sensuri prin Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii pana la Cart. Damaroaia, unde vor intoarce comun cu cele ale liniei 24.
Pentru preluarea calatorilor de pe Bd. Bucurestii Noi (tronsonul cuprins intre Bd. Gloriei si Laromet) se infiinteaza linia naveta 620 care va functiona intre Laromet si Clabucet, pe urmatorul traseu: Bd. Bucurestii Noi, Podul Constanta, Cal. Grivitei, Str. Clabucet, Bd. Ion Mihalache, cu intoarcere prin Cal. Grivitei, Podul Constanta, Bd. Bucureætii Noi.
Abonamentele eliberate pe linia 20 vor fi valabile si pe linia 620.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 12:54 
V3A-93M #246 a plecat azi la URAC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 15:56 
Gresesc...sau 246 a fost primul venit de la Electro....dupa Hollec-uri.....partea electrica clasica.....si pe urma a fost modificat....in genul Hollec...???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 15:57 
Are doar un chopper si sistem de comanda pe mansa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 23:09 
Se bat cap in cap 2 planuri pentru linia 41.
Dep Alexandria - vor sa trimita cele 6 V3A-93 pregatite pentru 41 si sa astepte sa modernizeze linia cu tramvaie noi.
URAC - vor sa trimita tot ce e CH PPC in 41.
Sa vedem ce o sa iasa :roll:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group