TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 19:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Azi am reusit sa surprind tot parcul circulant al liniei 24 intr-o singura poza:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 17:13 
Ce o fi patit 201 de a primit ciudatenia aia de numar in fata :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 18:03 
Tunning de Bucurestii Noi :?: :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 18:32 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 23
Location: Bucuresti, S6, Militari
L-au dat cu rivanol.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 18:57 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 327
Location: Bucuresti, s. 1
In poza se vede ca este un patrat intreg, ce inglobeaza atat numarul cat si stergatorul, care are alta culoare fata de restul botului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 23:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Au reparat botul si a disparut numarul... dupa o vreme au improvizat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 23:06 
Nu cred, ca altfel imi dadeam seama si nu mai avea loc aceasta discutie, motivul este altul, deoarece pe sub numarul asta se vad numarul si sigla originale... :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 23:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Vagonul a circulat o perioada cu numarul original acoperit de autocolant rosu... de aici am dedus ca au carpit ceva prin zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 23:03 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 19
In aceasta seara pe la ora 22:00 tramvaiul cu numar de parc 142 de pe linia 5 a ramas blocat de o masina parcata pe linie la intrarea in capatul de la Baneasa. A incercat mai multa lume sa mute masina dar nu s-a putut.
Vatmanul astepta sa vina Politia cand am plecat de acolo.
La 22:30 a venit si un al doilea tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 23:13 
Azi 201, cu numar nou, tot ciudatenie. Nu va sta mult asa deoarece vagonul este candidat la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 18:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
Liniile de tramvai care merg la Granitul sunt repartizate in felul urmator:
-linia 14 are in total 7 ture din care 5 de Titan si 2 de Colentina
-linia 46 are in total 7 ture din care 4 de Victoria si 3 de Dudesti
-linia 55 are in total 7 ture din care 4 de Colentina si 3 de Dudesti


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 13:37 
Offline

Joined: Tue 21 Jul 2009 22:30
Posts: 15
Ce este chestia asta? La unele modele mai noi am observat ca se afla undeva intre usile 1 si 2. (Poza este de pe forum de aici)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 13:39 
Este vorba de termostatul din salon.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:53 
Astazi in jurul orelor 16-18 liniile 24 si 45 au circulat la Vasile Parvan, probabil din cauza unei parcari aiurea pe traseul lor normal.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 23:28 
Inca de la ora 14 erau deviate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Wed 17 Jun 2009 00:21
Posts: 53
http://stirileprotv.ro/stiri/social/tra ... astre.html

Azi (19.09) au iesit pe traseu unele dintre cele mai vechi tramvaie din Bucuresti. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Feb 2010 01:20 
160 in linia 42, 24 Februarie 2010.

Vagonul liniei 42 in jurul orei 7:30 la prima cursa la Banu Manta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Mar 2010 16:35 
Offline

Joined: Fri 18 Dec 2009 10:54
Posts: 6
Sper sa nu fiu offtopic. Stie cineva de ce sunt introduse restrictii de viteza (maxim 30 km/h) pe traseul lui 41 intre Lujerului si Miciurin (adica pe Podul Grant, calea Crangasi, Virtutii) ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 02:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 17 Jun 2009 00:21
Posts: 53
Scena cu cele 3 tramvaie V3A din filmul "7 Seconds" (2005). Doua sunt V3A-93: #177 si #150. Tramvaiul distrus este un V3A-Classic #???, celelalte doua fiind folosite pentru ca functionau. Deasemenea, observati ca sensul de mers este inversat, usile fiind pe centru.




Ce spuneti? :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 15:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Tramvaiul distrus este un ,,doua" V3A clasic(e), facut din 2 vagoane luate de la casari, care stau pe loc. Zona pe unde trece masina prin ele este goala pe interior si are peretii din carton. Este vorba despre #177 si #310.

Foto: Alex Barbayani (Castrosua) - pozele au mai fost postate pe forum mai demult.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Wed 17 Jun 2009 00:21
Posts: 53
Dr2005 wrote:
Tramvaiul distrus este un ,,doua" V3A clasic(e), facut din 2 vagoane luate de la casari, care stau pe loc. Zona pe unde trece masina prin ele este goala pe interior si are peretii din carton. Este vorba despre #177 si #310...


Deci, in total sunt DOAR doua tramvaie in toata scena: #105 si #177/310, ci nu trei? Interesant! :D
Singurul tramvai functional din toata scena este doar #105? In scena filmata de sus merg doua unul pe langa altul, #177 inclusiv :P #177 este in prima parte cand aterizeaza masina pe strada dupa ce loveste camionul cu geamuri - acolo el are lumini, afisaj si parbriz, si nu are sigla RATB pe partea stanga. -> A fost folosit si #177, cel actual poate (?)

Foarte incurcata treaba...!

Hmmm...
Totusi, ramane intrebarea, de ce le-au inversat directia.

PS. sunt cumva mai multe poze? :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 18:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Nu am zis ca sunt doar 2 tramvaie (nu am vazut nici filmul, nici scenele de pe Youtube), ci doar ca tramvaiul prin care trece masina e facut din 2 tramvaie diferite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 May 2010 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 21
Location: Bucuresti
R.A.T.B. - R.A.

Nr.inreg:102698/19.05.2010

Buna ziua,
Referitor la sesizarea dv. transmisa la RATB, va informam ca parcul circulant pe liniile de transport in comun este stabilit in functie de cererea de transport de pe traseul respectiv.

Determinarile de incarcare efectuate pe traseul liniei 42, au aratat ca oferta de transport este utilizata numai in proportie de 50%

In continuare vom monitoriza aceasta linie, iar in conditiile in care se inregistreaza deficit de capacitate, vom suplimenta parcul circulant.

Va multumim.

Serviciul Relatii Publice

1 SINGUR TRAMVAI LA O ORA...PE RELATIA MEZES -P-TA PRESEI ESTE NORMAL?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 May 2010 23:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 340
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Situatia cu linia 42 este foarte bine cunoscuta si inca de mult timp. In fapt linia 42 dupa reiinfintare ei din 2002, la finalizarea modernizarii liniei 41 nu are absolut nici un rost. In trecut legatura depoul Militari- piata Scanteii era si nu era critica. Dupa 1996 linia mai prezenta ceva interes desi la modul concret nici atunci nu avea o frecventa extraordinara intervalul intre vehicule fiind cam pe la 20 de minute. Pe traseul comun cu linia 41 mergea cu o incarcare de maxim 50%. Cand se indrepta spre Militari se mentinea gradul de incarcare.

Sa o luam cat se poate de metodic cu traseul lui 42 de azi:
- intre intersectia Ion Mihalache cu Turda si pana la Piata Presei circula aproape gol
- intre Ion Mihalache si Piata Victoriei prezenta ceva interes dar se reducea rapid odata ce traseul ajungea prin apropierea pietii Matache
- de la piata Matache si pana la Schitu Magureanu nu cred ca are o cerere de mai mult de 10 calatori pe sens la orice ora datorita si nesfarsitelor blocaje de pe Berzei sau terminalului-fundatura de la Vasile Parvan

Legat de linia 42 RATB evita oferirea unui raspuns transant ca de fiecare data. Daca ar avea mai multe vehicule alocate liniei se stie ca ar fi si mai multi calatori. Nu se doreste insa asa ceva. Se prefera supraturarea unor linii precum 45 si 24 care duc nicaieri (tot datorita izolarii traseelor de tramvai cu ocazia realizarii metroului in zona Calea Grivitei). Este adevarat ca este putin probabil ca linia 42 sa aiba o cerere uriasa, dar ar putea sa devina mai atragatoare daca chiar se doreste.

Un traseu modificat al liniei 42 prin care sa deserveasca zona Grozavesti si soseaua Progresul avand apoi terminal la CFR Progresul sau Zetarilor ar fi avut cu mult mai mult sens si nu dubla nici un alt traseu. Din pacate insa nu exista interes pentru asemenea trasee si nici numarul de vagoane sau cale proprie pe o portiune de 75% ca sa se acopere decent traseul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 02:23 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 202
Location: Toronto, Canada
In 2002, 42 avea 6 ture la ora de varf, iar semicursa era cam de 30 -35 de minute. Asta insemna, teoretic, un tramvai la 11-12 minute, deci decent. Si atunci, in zona unde circula numai 42, adica Bd. Expozitiei, tramvaiele circulau tot goale. Eu nu imi amintesc de vreo linie de tramvai pe Bd. Expozitiei care sa aiba un flux de calatori rezonabil cat de cat. Nu stiu care era situatia in anii '70, dar toate liniile mai recente, fie ca a fost vorba de 55, 6, 42 (traseul vechi) s-au desfiintat din cauza cererii reduse, desi intervalele de succedare erau (mult) mai bune decat in prezent.

Chiar si 3-ul din anii '90, care nu mergea pe Expozitiei, dar unea aceleasi puncte terminus pe un traseu mai scurt, nu prea avea cerere, desi venea relativ bine. Chiar nu inteleg de ce s-au mai bagat bani in refacerea liniei pe Bd. Expozitiei in anii '90 + modernizarea partiala intre 1999 - 2002, fiindca se stia ce cerere imensa o sa fie pe acolo.

Daca linia pe Expozitiei nu era necesara pentru acces/retragere, probabil ca 42 s-ar fi desfiintat mai mult. Interesant de mentionat ca in alte tari exista tronsoane intregi de linie de tramvai neutilizata in mod curent si folosita numai pentru acces/retragere sau diferite devieri. Bineinteles ca asa ceva nu e posibil in Bucuresti din motive bine-cunoscute.

Problema e ca zona nu prezinta interes, iar un traseu dinspre Piata Victoriei spre Piata Presei via Bd. Expozitiei va fi totdeauna un esec, fiindca absolut nimeni nu va face un asemenea ocol, cand 41 vine la 2-3 minute.

Oricum, traseul actual Piata Presei - Mezes mi se pare mai bine gandit decat cel vechi. Poate daca se face acel complex comercial in Chitila, coroborat cu prelungirea liniei de tramvai de la Mezes, proiect deja aprobat de CGMB, s-ar putea incerca o varianta de 42 Complex Coloseum - Piata Presei, pentru asigurarea unei legaturi directe cu zona Marasti- Piata Presei evident cu un interval mai decent, ca prea multe vagoane nu ar fi necesare, traseul fiind destul de scurt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 10:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Octavian wrote:
prea multe vagoane nu ar fi necesare, traseul fiind destul de scurt.


O fi traseul scurt, dar semicursa are 33 de minute. Pana la Banu Manta se dadeau vreo 40.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 13:31 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 21
Location: Bucuresti
Da,si la capat mai sta 30 min,pentru ca intervalul de succedare este de 66 min,este ok?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 14:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 198
Location: Bucuresti, sector 3
In cazul liniilor de pe Mihalache, inadecvarea provine din doua surse:
1) trasee care merg numai la Gara de Nord, acum Banu Manta, in viitor probabil la Depoul Victoria via Dr. Felix.
2) irosirea unor vagoane de capacitate mare pe trasee unde fostele V2A si chiar Tatrele single ar fi mult mai eficiente.

Acum un an si ceva, cind 27 venea cam la 10-15 minute la ora de virf si inca mai erau pe traseu vreo 6 V2A-uri, am facut o sesizare la RATB si le-am propus sa mute ceva tramvaie din Bucurestii Noi la Titan in locul celor 6. Dupa vreo trei saptamani, m-a sunat o domnisoara care, pe un ton foarte politicos, m-a asigurat ca se cunoaste situatia liniei 27, dar in ruptul capului nu se pot muta tramvaie de colo-colo. Ca doar RATB-ul nu iashte serviciu public, el slujind in primul rind sefilor, sefutzilor si sefuletzilor de depouri care trebe musai sa raporteze statistici aiuritor de bune, de genul "0 calatori, 0 accidente" sau "15 calatori pe centimetrul patrat".

Intre timp, frecventa si capacitatea de transport s-au imbunatatit simtitor pe linia 27. Mi-e si frica sa-i laud, ca s-ar putea sa nu mai tina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 15:47 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 202
Location: Toronto, Canada
Dr2005 wrote:
Octavian wrote:
prea multe vagoane nu ar fi necesare, traseul fiind destul de scurt.


O fi traseul scurt, dar semicursa are 33 de minute. Pana la Banu Manta se dadeau vreo 40.
66 de minute pentru o cursa Mezes - Presei si retur mi se pare bataie de joc, mai ales ca scuza cu traficul aglomerat nu prea tine.
Cu toata prelungirea de la Mezes (daca se va face), cred ca 40 - 45 minute pentru o cursa pana la Piata Presei si inapoi ar fi suficient. Deci cu 5 tramvaie rezolvi problema decent (interval sub 10 minute). Pot sa le scoata din 41 ca oricum stau prea mult la capete. Numai sa se vrea...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 21:38 
Offline

Joined: Wed 21 Oct 2009 15:16
Posts: 14
Location: Bucuresti
Oameni buni, vi se pare utila aceasta linie chiar si in varianta actuala a traseului? Pai cine are rabdare sa astepte atat? Si o plimbare daca vrei sa faci, oricat de calm ai fi si ti-l pierzi, dar daca vrei sa ajungi la P-ta Presei sau Mezes sau Banu Manta la servici? Dupa cat s-a studiat si analizat aici eficienta liniei 42, chiar nu e clar ca nu se justifica ? Despre monitorizarea RATB-ului nici nu comentez, ca la o eventuala propunere ti se raspunde intr-un fel sau in altul ca nu au vehicule. Intrebarea este: de ce nu se desfiinteaza odata atat ea cat si altele ca ea ? In prezent consider ca orice linie care are un interval de succedare mai mare de 10-12 hai maxim 15 minute ar trebui reorganizata, eficientizata (prin schimbarea traseului sau prin unirea cu alta(e) linii) sau desfiintata pentru ca sunt prea putini oameni care mai au rabdare sa astepte linia xxx atata timp. Si sa ne gandim si la banii cheltuiti, ca RATB-ul se vaita ca nu are bani....cred si eu cu asemenea trasee cum sa nu iesi in pierdere?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group