TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jun 2011 23:43 
Offline

Joined: Thu 23 Mar 2006 21:32
Posts: 29
Ba era mai demult in stare sa cumpere sticla pentru tramvaie de la Boldesti-Scaieni, dar probabil ca nu s-a sarit cu plicul unde trebuie...

Cat despre moartea Tatrelor, sa speram ca nu pune in aplicare acest lucru cineva de la RATB ce citeste forumul. Pana nu se cumpara tramvaie noi (sau pana nu fabrica URAC ceva pornind de la 0) oricum suntem in deficit numeric - inca de cand am pus autogenul pe RATH'uri. Si cand zic "fabrica" nu ma refer la 2-3-4 tramvaie, care nu ne-ajung nici pe o masea , ci ma refer la un numar substantial, care sa poate contracara disparitia Tatrelor (50-60 bucati de tramvaie tri-segmentate?).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 21:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
Din productia proprie (URAC) nu se va putea niciodata nici macar mentine numarul actual de tramvaie. Pur si simplu nu exista capacitatea necesara. Imi mentin parerea ca doar un import masiv (eventual chiar si de SH) ar fi putut salva tramvaiul bucurestean, care nu este doar linia 41... daca s-ar fi facut la timp; acum este putin cam tarziu. Nimeni nu mai doreste sa imparta asfaltul intre tramvai si restul lumii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Aug 2011 07:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 60
Citind cele scrise mai sus, am realizat un lucru foarte trist: in decembrie anul acesta se implinesc 17 ani neintrerupti de la ultimul moment cand reteaua de tramvai a fost functionala in totalitate. Da, ati citit bine, din luna decembrie 1994, au existat permanent tronsoane inchise circulatiei.

Desigur, aceasta nu e o practica noua, fiindca s-a folosit pe alocuri pentru mascarea deficitului de parc inca din anii '70, dar parca niciodata nu s-a simtit atat de acut. Totusi, in conditiile in care se preconizeaza retragerea si a vagoanelor Tatra, stau si ma intreb (retoric, evident): acesti inconstienti s-au gandit ce vor pune in loc? Sunt oare tampiti, rau-intentionati sau pur si simplu indiferenti?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Aug 2011 13:19 
Cred ca in loc de "sau" se poate pune fara probleme "SI".
Si, in plus se mai pot adauga si altele. Este clar ca in tot ceea ce s-a facut s-a urmarit foarte mult spaga (a se vedea mai ales achizitionarea de Citaro la preturi fabulos de mari - am mai spus si cu alte ocazii: pret Citaro prima versiune 188K euro pentru 500 de bucati vs. eu daca vroiam o bucata o luam cu 190K in aceeasi varianta... sa-i spuna lu' mutu' ca doar 2K era reducerea la o asemenea cantitate.....)

Din pacate e clar se urmareste intai crearea unei cereri din ce in ce mai reduse pentru tramvaie (atata vreme cat sunt o groaza de linii cu intervale mult peste 20 minute). Sa fim seriosi, daca pana si linia ex-34 denumita complet aiurea "1" si "10" (daca va uitati si pe site-ul RATB la pdf-urile unor linii observati linia 10, care teoretic pentru calatori nici nu exista...) - a devenit de la o linie a caror tramvaie veneau la 2-3 minute, la una la care tramvaiele vin si la 20-25 de minute la ora 7 seara!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Sep 2011 23:08 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 192
Location: Bucuresti
RobertC wrote:

Din pacate e clar se urmareste intai crearea unei cereri din ce in ce mai reduse pentru tramvaie (atata vreme cat sunt o groaza de linii cu intervale mult peste 20 minute). Sa fim seriosi, daca pana si linia ex-34 denumita complet aiurea "1" si "10" (daca va uitati si pe site-ul RATB la pdf-urile unor linii observati linia 10, care teoretic pentru calatori nici nu exista...) - a devenit de la o linie a caror tramvaie veneau la 2-3 minute, la una la care tramvaiele vin si la 20-25 de minute la ora 7 seara!!!


imi permit sa te contrazic totusi, eu nu am observat acele intervale de 20 d eminute pe linia 1; in schimb am observat ca vagoanele liniilor 1,11,25 care trec pe Soseaua Progresului spre exemplu sunt destul de goale in marea parte a zilei...adevarul este ca cererea scade din alte motive, cel mai important fiind ca in Bucuresti, spre deosebire de alte capitale eurpoene e foarte ieftin sa mergi de unuls ingur cu masiona oriunde, atata timp cat parcarea e foate ieftina sau , mai rau, se accepta parcarea pe unde se nimereste pe motiv ca nu sunt locuri de parcare, care pleaca de la logica, complet gresita, ca toata lumea trebuie sa poata parca masina oriunde are nevoie in oras; daca in Bucuresti s-ar plati 2 eur/ora parcarea (cum se intampla in multe orase europene in timpul zilei in zonele centrale), si mai mult se va sanctiona drastic paracrea in locurile neamenajate, sunt convins ca multi oameni si-ar reconsidera teoria ca e mai ieftin sa vina cu masina la servici, asa cum aud la multi colegi


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 575 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group