TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 25 Sep 2017 16:28

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 20:21 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 327
Location: Bucuresti, s. 1
Da, dar asta a demonstrat ca se poate merge foarte bine cu pantograf asimetric montat invers si in celalalt capat al tramvaiului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 20:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Da, se poate merge, dar tramvaiele respective sunt facute intr-o vreme cand macazele automate in Bucuresti... le numarai pe degetele de la o mana (in afara de cel de la intersectia Orhideelor cu Giulesti pentru linia 44 nu imi amintesc de altul, iar #3001 si #3002 nu ajungeau pe acolo). Acum ar risca sa isi schimbe macazele cand sunt deja cu promul boghiu trecut de ele, prin actionarea patinei de comanda.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 May 2009 13:37 
Sunt deja in lucru primele 4 V3A-2S-93 cu numere 40xx. Primul va fi gata in aproximativ 3-4 saptamani urmat de restul de 3 pana la sfarsitul lui iulie. Acestea vin si cu ceva noutati fata de precedentele - imprumuta putin din designul de CHPPC, datorita faptului ca primesc geamuri model nou si schema de vopsire de CHPPC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:39 
Cum mai arata primul V3A-2S-93 din seria a doua.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:42 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 96
Location: Bucuresti
Se are în vedere un traseu anume pentru ele sau se fac pentru orice eventualitate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:46 
Le fac si depoul la care vor fi duse le va scoate pe ce linii doreste, nu au regim special si nu sunt dedicate unei linii anume. Doar daca se va agita cineva sa le duca la Giulesti pe trailer, dar nu stiu daca merita efortul pentru 44. Inca nu s-a decis la ce depou ajung, in acte ele sunt ale depoului Victoria, chiar daca stau in Giulesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Jun 2009 16:54 
Sunt deja in lucru toate 4 vagoanele V3A-2S-93 seria 40xx, deja din iulie apar urmatoarele CH PPCuri la lucru.
Cele 4 siameze ajung la Depoul Victoria si doar daca se impune vor fi duse 2 din ele la Giulesti in luna septembrie, dezmembrate pe corpuri. La depoul Victoria cel mai probabil vor circula pe linia 20.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 15:15 
Vederi de perspectiva cu acelasi vagon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 19:24 
Vor avea masca la tampon? :?:
Au bord de V3A-93 sau de V3A-93-CH-PPC? :?:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 19:47 
Nu, vagoanele sunt identice cu V3A-2S-93 aflate in exploatare, doar difera schema de vopsire si geamurile, care sunt ca la CH PPC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 13:53 
Cum arata de dimineata acelasi vagon. Deocamdata nu are geamuri, mai dureaza vreo 2 saptamani pana il vedem in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 14:34 
Cum mai arata primul din serie, deja sunt in lucru toate 4 vagoanele din aceasta vara si s-a trecut la caroseriile ultimelor 7 CH PPC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 16:34 
Au fost schimbate si softurile firmelor vagoanelor V3A-2S-93 de la Giulesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 11:47 
Al doilea vagon din noua serie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 12:03 
4041 este gata, urmeaza sa isi faca probele si sa fie predat saptamana viitoare catre Depoul Victoria. Al doilea vagon in mai putin de 2 saptamani ajunge si el.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jul 2009 13:31 
4041


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jul 2009 13:44 
Al doilea V3A-2S-93 din noua serie, urmeaza sa ajunga la depou in maxim 2 saptamani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 15:16 
4041 mai intarzie cateva zile deoarece va fi dus la Giulesti, toate V2A-2S fiind in curs de retragere din circulatie iar noile vagoane vor fi duse pentru a le lua locul, linia 44 are 9 ture la ora actuala si va avea 12 din septembrie si nu poate fi deservita doar cu cele 6 V3A. In iarna cand se redeschide linia 35 pana in Giulesti turele din 44 trec in 35.

Urmatoarele 3 vagoane sunt: 4043, 4040, 4044.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 20:56 
De ce se tine cont cand se numeroteaza aceste vagoane? se va ajunge sa fie o numerotare consecutiva? intrebarea e valabila pentru tot parcul RATB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 21:02 
Au luat numele vagoanelor V2A-2S ale caror versiune modernizata sunt. Acestea au numere intre 4037 si 4044.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 22:00 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
De ce nu poate fi scris numarul de parc putin mai mare ca la restul vagoanelor V3A-93 care trec prin RK? Ar arata mai bine parca decat cum este trecut pe #4041.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Jul 2009 16:06 
Gabi23 wrote:
De ce nu poate fi scris numarul de parc putin mai mare ca la restul vagoanelor V3A-93 care trec prin RK? Ar arata mai bine parca decat cum este trecut pe #4041.


Rezolvat :wink:
4041 urmeaza sa fie dus pe trailer spre sfarsitul saptamanii viitoare la Giulesti, acelasi lucru valabil si pentru 4043 care azi a facut probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 19:38 
Si in miscare, tot in Ghencea :)

[youtube]cEP5UmGukyM[/youtube]
[youtube]YQyrISidIC4[/youtube]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 09:40 
Offline

Joined: Thu 30 Apr 2009 09:43
Posts: 17
Location: Galati
Quote:
4041 urmeaza sa fie dus pe trailer spre sfarsitul saptamanii viitoare la Giulesti, acelasi lucru valabil si pentru 4043 care azi a facut probe.

De ce pe trailer si nu pe rotile lui?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 09:49 
claudiu_samy wrote:
Quote:
4041 urmeaza sa fie dus pe trailer spre sfarsitul saptamanii viitoare la Giulesti, acelasi lucru valabil si pentru 4043 care azi a facut probe.

De ce pe trailer si nu pe rotile lui?


:wink: 8-) :lol:
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=462


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jul 2009 01:35 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 115
Location: Bucuresti
De ce nu s-a incercat macar sectiunea din mijloc LF, daca nu un V3A-2S CH-PPC?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 14:40 
4041 a fost predat azi Depoului Giulesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 14:41 
4043 urmeaza sa fie si el predat in cateva zile, tot la Depoul Giulesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:47 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 202
Location: Toronto, Canada
Vechile V2A-2s raman in depou pana la refacerea legaturii cu restul orasului sau sunt scoase din depou cu trailerul si duse la URAC? Ori se taie direct in depou, asa cum se facea in anii '90?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 00:03 
Problema a fost rezolvata in depou, au mai ramas 4 din cele vechi care vor fi retrase in perioada imediat urmatoare.
Oricum in ultima perioada inafara de 4042 nu am mai vazut alt vagon.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group