TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 07:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 17:34 
240 al Dep. Titan este singurul V3A-93M FAUR roz care mai circula in Bucuresti, 299 si 285 ale Dep. Alexandria sunt in conservare de ceva timp, nu stiu daca vor fi bagate in traseu de pe 14 septembrie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:37 
Marian Andrei wrote:
295 venit de ceva timp de la RK, cel mai probabil va sta pana in toamna in conservare din cauza parcului redus.


299 si 285 circula amandoua in schema roz. :P
295 a iesit in traseu dupa cateva luni de conservare cu ocazia parcului redus.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 00:50 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Am reusit sa alcatuiesc lista cu ordinea iesirii de pe poarta uzinei FAUR intre 1995-2004 a celor 52 de "pantere", bazandu-ma pe tablitele gasite in aproape fiecare vagon V3A-93M cu exceptia a doua vagoane care nu mai au acea tablita (#244 si #198). Mi-a luat destul de mult timp deoarece au fost cateva vagoane in care am reusit sa urc mai greu din diverse motive, cel mai greu fiind #295 care a stat dupa cum stiti defect o lunga perioada, apoi la RK, apoi conservare in depou si abia sambata l-am dibuit circuland pe 32. Asadar ordinea este urmatoarea:

01 - 304 - 1995
02 - 051 - 1995
03 - 109 - 1995
04 - 147 - 1995
05 - 190 - 1995
06 - 321 - 1995
07 - 322 - 1995
08 - 332 - 1995
09 - 336 - 1995
10 - 345 - 1995
11 - 270 - 1995
12 - 234 - 1996
13 - 269 - 1996
14 - 208 - 1996
15 - 243 - 1996
16 - 241 - 1996
17 - 262 - 1996
18 - 199 - 1996
19 - 244 - 1996
20 - 228 - 1996
21 - 240 - 1996
22 - 248 - 1996
23 - 229 - 1996
24 - 238 - 1996
25 - 213 - 1996
26 - 233 - 1997
27 - 119 - 1997
28 - 173 - 1997
29 - 105 - 1997
30 - 106 - 1997
31 - 005 - 1998
32 - 024 - 1998
33 - 114 - 1998
34 - 130 - 1998
35 - 217 - 1998
36 - 219 - 1998
37 - 223 - 1998
38 - 251 - 1998
39 - 252 - 1998
40 - 268 - 1998
41 - 139 - 1999
42 - 176 - 2000
43 - 282 - 2000
44 - 275 - 2000
45 - 299 - 2001
46 - 284 - 2001
47 - 198 - 2001
48 - 295 - 2001
49 - 285 - 2002
50 - 197 - 2002
51 - 231 - 2003
52 - 329 - 2004


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 01:40 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Scuze, am corectat. Apropo de greseli, pe placuta din vagonul #252 la an este trecut eronat 1995 dar clar el a fost produs in 1998 :) . La primele din 1996 scria initial 1995 dar s-a modificat ulterior. "Panterele" sunt preferatele mele imi amintesc cu placere de vremea cand eram mic le vedeam pe "41". Ma intreb oare de ce la RK-urile recente facute la vagoanele #198, #275, #295, #197 nu le-au mai fost pusi acei ochelari de la faruri pe care ii aveau cand au plecat la RK. Personal cred ca ar fi avut un aspect mai placut. La #284 am vazut ca s-au putut pastra si dupa RK. Si inca o nelamurire poate stie cineva ceva: am observat la #197(inainte de RK) si la #285 la anumite scaune, sub vopseaua galbena, par sa fi fost roz. Au fost vopsite initial roz si apoi galben?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Dec 2010 11:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
#295 ÅŸi #299 pe linia 41, pe Str. BraÅŸov.

Obişnuiţi-vă cu priveliştea, e ordin de sus să circule CH-PPC-uri pe 11, dar în niciun caz nu se va renunţa la vreuna din cele 41 (!) de ture de pe linia 41. Ce pantografe cu grafit?! Să vedeţi distracţie, că aluminiul răzuie grafitul de pe fir, astfel că pantografele cu grafit se vor toci foarte repede. Nu-i problemă, că nu mai există pe stoc patine de grafit (şi, se pare, nici nu vor mai fi, nu sunt bani... banii sunt pentru cumpărat utilaje pentru Siemens) şi, încetul cu încetul, vor primi patine de aluminiu toate tramvaiele (inclusiv CH-PPC-urile).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Dec 2010 10:04 
Dr2005 wrote:
#295 ÅŸi #299 pe linia 41, pe Str. BraÅŸov.

Obişnuiţi-vă cu priveliştea, e ordin de sus să circule CH-PPC-uri pe 11, dar în niciun caz nu se va renunţa la vreuna din cele 41 (!) de ture de pe linia 41. Ce pantografe cu grafit?! Să vedeţi distracţie, că aluminiul răzuie grafitul de pe fir, astfel că pantografele cu grafit se vor toci foarte repede. Nu-i problemă, că nu mai există pe stoc patine de grafit (şi, se pare, nici nu vor mai fi, nu sunt bani... banii sunt pentru cumpărat utilaje pentru Siemens) şi, încetul cu încetul, vor primi patine de aluminiu toate tramvaiele (inclusiv CH-PPC-urile).


Well to ROMANIA, tara tuturor posibilitatilor. Stiu si un singur motiv pt. care se baga tramvaie CH-PPC in linia 11: Firma constructoare a caii ferate din zona PASAJULUI BASARAB aucerut tramvaie cu pantografe SHUNCK, mai pe romaneste, tramvaie cu patine de GRAFIT. Nu e frumos sa tragi cu urechea, dar sa ma ierte Dumnezeu, asta am facut luni cand Pasajul Basarab cica a fost inaugurat. :roll: :roll: :roll:


------
270 in linia 27 (Depoul Titan).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Dec 2010 13:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Iasmin wrote:
tramvaie cu pantografe SHUNCK, mai pe romaneste, tramvaie cu patine de GRAFFIT

Nu toate pantografele produse de firma Schunck au patine de grafit. Doar o parte din cele de la Dep. Bucurestii-Noi si Alexandria. Cele de Dudesti sunt doar cu aluminiu, la fel si cele de Militari.

Iasmin wrote:
Well to ROMANIA, tara tuturor posibilitatilor.

Poate ,,Welcome", ca ,,well" (bine) nu mai e demult in tarisoara asta.

---
Azi sunt pe 41 #197, #198, #282 si #299.

Sa il vedem pe #198... cred ca nu a mai circulat pe 41 de vreo 9 ani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Jan 2011 04:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Vagoane de Faur pe linia 41, ieri:

#299, #198, #282, #275

PPC-urile sunt, în continuare, dorite pe sub Podul Basarab, iar de scos ture de pe 41 nici nu poate fi vorba, mai bine să stea câte 6-7 tramvaie (şi vreo 15-20 la pauza de masă) la Ghencea decât să se facă o linie Ghencea - Filaret - P-ţa. Unirii sau Ghencea - Romprim cu vreo 6 ture scoase scoase de pe 41 (şi încă 3-4 din 11 pentru varianta Ghencea - Romprim).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Jan 2011 01:40 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 49
Location: BucureÅŸti
#240 pe data de 26 octombrie 2009:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group