TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:23 
Acestea sunt in numar de 50 si stau la depoul Alexandria. Au fost modernizate in anii 1995-2002 la FAUR SA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:25 
Ultimele 2 vagoane modernizate in anul 2004 #231 si #329 sunt ceva mai speciale - au masti la boghiuri , interiorul este mai bine izolat fonic , cabina vatmanului este separata cu un perete din plexiglas transparent , iar bordul este putin diferit. De asemenea patina de urgenta si clopotul au un controller mai special.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:29 
La iesirea din FAUR aceste vagoane au avut o schema de vopsire mai speciala - un amestec de diferite nuante de roz , fiind denumite "panterele roz". Dupa RK facut la URAC acestea au iesit in schema clasica a RATB.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 16:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 673
Location: Bucuresti, Militari
Initial au fost tip rulou scris alb pe fond negru, dupa aia s-au implementat cele matriciale (galben-verzui) si ulterior cu leduri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Nov 2007 19:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Doar cele construite intre 1995 si 1997 au avut afisaje cu rulou.
Dupa 1997 s-au folosit afisajele matriceale, iar afisajele cu led au fost folosite doar la ultimele 2 vagoane, aparute la inceputul lui 2004, adica #231 si #329.

Dintre vagoanele cu rulou, unele au primit la RK afisaje matriceale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 13:37 
Poate ati observat ca fata de restul V3Aurilor (si tramvaielor in general, din Bucuresti) vagoanele facute de FAUR sunt mai silentioase in interior. Va spun si de ce, acestea au pe sub podeaua din placaj si un strat de tabla izolanta prins de caroserie. Dar ca parte negativa a acestui sistem este ca vagonul este mult mai greu. Prin comparatie un V3A-93 (nu CH PPC deoarece este mult diferit) are gol aproximativ 33t fata de un FAUR care are peste 37t :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 20:25 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 40
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Aceste tramvaie reprezentau parcul liniei 41 inainte de modernizarea acesteia (transformarea in linie de "metrou osor"). Nu mai stiu exact cat timp au circulat pe aceasta linie, dar din cate imi amintesc acestea au inlocuit EP-urile. Intotdeauna au apartinut depoului Alexandria.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 20:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Nu, Ep-urile au fost inlocuite cu V3A-93. Ele tineau de Victoria, care a trecut brusc de la Ep la V3A-93 (bine... aveau si cateva V3A clasice... pe tunci nu stiam sa fac diferenta intre vagoanele unui depou si ale altului, dar e posibil ca V3A de Victoria sa fi intrat si pe linia 41).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 20:49 
Inainde de modernizare linia 41 era impartita intre Alexandria (70%) si Victoria (30%). Ambele depouri trimiteau si V3A clasice...asta dupa disparitia EPurilor. Apoi s-a trecut la modernizarea parcului liniei cu "panterele roz". Toate modernizarile V3A-93M au fost facute initial pentru linia 41 care inca din 1997 era dorita metrou usor dar abia in 2002 s-a trecut si la fapte...cand deja mare parte din V3A-93M erau "demodate".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Dec 2007 21:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Si, cu toate astea, V3A-93M de Faur erau superioare V3A-93-urilor de URAC, FAUR fiind un producator de material rulant mult mai ,,priceput". Deasemenea, finisajele erau mult mai bune pe vagoanele de Faur. Finisaje de care s-a camales praful dupa RK-ul facut la URAC... pe principiul: ,,nu putem sa le facem mai bune pe ale noastre, asa ca le facem mai proaste pe ale lor".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 11:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 336
Location: Bucuresti 4, Berceni
Marian Andrei wrote:
Prin comparatie un V3A-93 (nu CH PPC deoarece este mult diferit) are gol aproximativ 33t fata de un FAUR care are peste 37t :!:

Probabil si de asta suspensiile par mai moi; denivelarile liniei nu se simt asa de tare ca la V3Aurile de URAC.

Cam cate tone are un CH-PPC?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 16:04 
CH PPC are in jur de 30-32t.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Dec 2007 00:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 340
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
V3A 93M desi nu pareau lafel de primitoare ca V3A-93, au fost intr-adevar mult mai durabile. Se poate observa usor atat la partea interioara cat si la cea exterioara ca si fara a fi revopsite, unele dintre ele au ruginit mult mai putin decat unele V3A, iar la rezistenta structurala stau inca mult mai bine decat unele V3A-93 care suna chiar foarte rau (trosnituri la articulatii si socuri in curbe) unele dintre vagoane avand inca acel covor de cauciuc original in interior si treptele scarilor in buna forma. Antifonarea si izolatia termica este si ea sensibil mai buna la V3A-93M. Tot asa V3A-93M de pe 41 au suportat un regim foarte greu la halul in care ajunsese linia si totusi au aratat mai putine semne de oboseala decat ma asteptam in timp ce V3A-93 se hodorogeau (si se hodorogesc) mult mai repede. V3A-93M se comportau mult mai bine si pe linii in stare oribila cum erau cele de pe Sos. Progresul si Oltenitei. Singurul punct mai slab era demarajul. E adevarat, mi s-au parut inca de acum cativa ani ceva mai lenese la acceleratie V3A-93M fata de cele modernizate la URAC dar nu aveam o explicatie plauzibila pentru asta (din ce inteleg de aici se poate sa fie de la masa mai mare a vagonului).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 14:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
051 si 190 au fost verzi datorita reclamei cu tuborg,dar sub autocolant erau roz. :!: :!: Oficial nu a existat niciun vagon vopsit in verde.

Colentina a avut V3A-93 cu reclama LG si erau total rosii,dar sub autocolant erau albe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 17:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Pai... sub autocolant erau verzi, ca fusesera vopsite asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 17:51 
A fost un FAUR vopsit albastru, schema identica cu cea roz dar culori albastre. Acesta nu a circulat decat in probe asa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 18:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
Dr2005 wrote:
Pai... sub autocolant erau verzi, ca fusesera vopsite asa.


Gresit,nu au fost vopsite.

@Andrei:De unde ai informatia asta?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 18:19 
Macheta218 stie bine toata situatia deoarece le-a vazut si in probe si cunoste bine trecutul RATB de prin anii 90'. Trebuie sa il invat si pe el sa raspunda pe aici ca sa clarificam mai multe lucruri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
Mai circula vagonul ala?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 18:33 
Alex wrote:
Mai circula vagonul ala?


A fost cand s-au facut vagoanele la FAUR. Normal ca nu, este unul din cele actuale...roz sau alb cu RK la URAC. Nu mai tin minte numarul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 18:39 
Azi Alexandria l-a trimis pe 208 pe linia 41.

P.S. Am uitat sa zic ca venea de la revopsire din URAC :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 23:17 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 327
Location: Bucuresti, s. 1
Bine ca s-au prins ca mai e un afisaj si in spatele vagonului, care, atunci cand merge, de obicei arata alt numar decat in fata; asa ca au pus carton :( .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Sep 2008 18:07 
Din acestea o parte au migrat de la Alexandria la Titan si circula pe liniile acestui depou. Sa il vedem pe 190 pe linia 36.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
299 pe vremea cand era nou-nout

Foto castrosua


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Nov 2008 12:53 
198 si 275 dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 13:30 
270 pe linia 40, observati ca afisajele pe film au fost actualizate, nu cu fonturi ci cu pictat negru banda apoi dat cu vopsea pe o matrita.
299 pe linia 11.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 00:33 
197, unul din cele 3 V3A roz ramase la Alexandria.

234 de la Titan dupa ce a stat ceva timp pe bara a reaparut pe linia 56 vineri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 00:35 
Si 240 al depoului Titan la Piata Muncii zilele trecute


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 18:41 
285, unul din ultimele 3 vagoane roz ramase in circulatie (299, 240, 285)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 14:45 
295 venit de ceva timp de la RK, cel mai probabil va sta pana in toamna in conservare din cauza parcului redus.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group