TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 07:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:40 
Acestea sunt in numar de 10 si stau la depoul Dudesti. De ceva timp a inceput sa se faca RK la ele si s-a trecut la schema clasica de vopsire si la scaune tip V3A-93 in locul celor initiale care erau asemanatoare cu cele de Tatra.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:46 
Un V3A-93M produs la Craiova este mai special - #246 , are chopper , un singur chopper , lucru care il face ceva mai defectuos. Acesta a stat pe bara o perioada destul de mare dar in ultimele luni a fost reparat si circula frecvent pe linia 32.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:03 
Si folia cu prezentarea modelului si capacitatii...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 22:23 
Offline

Joined: Sun 29 Jan 2006 23:36
Posts: 15
Location: BUCURESTI, GHENCEA
De ce oare nu s-au modernizat mai multe tramvaie de tip V3A-93M?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 22:29 
Modernizarea aceasta a fost facuta cand a fost prima tentativa de a face linia 41 metrou usor, urmand sa fie data in functiune in 2000-2001, dar nu stiu din ce cauza nu s-au mai alocat fonduri si proiectul a cazut si a fost reluat in 2002 si la partea de parc s-a trecut la o alta logica - bagam o improvizatie pe care o lasam asa pana aducem ceva nou, obligatoriu de afara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Feb 2008 22:51 
Marian Andrei wrote:
Un V3A-93M produs la Craiova este mai special - #246 , are chopper , un singur chopper , lucru care il face ceva mai defectuos. Acesta a stat pe bara o perioada destul de mare dar in ultimele luni a fost reparat si circula frecvent pe linia 32.


Acesta a avut RK in vara lui 2007 si a fost trecut pe sistem de actionare clasic.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Apr 2008 06:39 
#293, ultimul V3A-93M ramas in schema originala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Apr 2008 10:38 
Arata foarte bine aceasta schema...seamana cu o schema de culoare de la metrou ca design...

Ce au de gand cu acest vagon? va mai ramane asa sau isi asteapta RK-ul in curand??


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Apr 2008 11:07 
freyutz wrote:
Ce au de gand cu acest vagon? va mai ramane asa sau isi asteapta RK-ul in curand??


URACul are capacitatea sa faca (refaca) orice schema de vopsire, dar "de sus" se vrea o standardizare a schemei.
Vagonul in cauza va pleca cel mai probabil in URAC in momentul predarii la Dep. Dudesti si dupa RK se va duce la Dudesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 19:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Lui #293 i-am facut poza, eu, sambata trecuta la capatul liniei 32 la Depoul Alexandria. Era tot in schema originala. Vatmanul lui mi-a spus ca "pozeaza-l sa il ai amintire asa, in cateva zile va pleca la revopsire :) "


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 13:24 
097 pe linia 34 in zona noului Pasaj Obor. Vagoanele 097 si 246 au fost la Alexandria acum sunt in Victoria (dar stau in Bucurestii Noi din cauza lucrarilor la Dep. Victoria) iar la finalizarea totala a liniei 34 vor ajunge la Dudesti impreuna cu restul de V3A-93M de Craiova.

Offtopic - observati cat de aerisit este orasul zilele astea chiar si la ore mai de varf din cauza ca o parte din Bucuresteni sunt in concediu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 13:27 
Sa il vedem si pe 246 al Dep. Victoria care vad ca in ultimul timp (ca si 097) face mai mult linia 20. Ma intreb ce parere au calatorii din Bucurestii Noi despre noile tramvaie :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Sep 2008 22:24 
La ora actuala toate 10 sunt la Depoul Dudesti unde cel mai probabil isi vor petrece urmatorii ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Sep 2008 23:31 
De ce URAC nu a continuat designul acestor vagoane? Par mai reusite decat tot ce a scos URAC pana la CH-PPC si Bucur.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 17:20 
Practic designul este personalizat de producatori, atat interior cat si exterior. Daca EP si FAUR au fost platite pentru a face modernizarile iar din fondurile primite au reusit sa scoata produse mai aratoase si mai performante, URACul a construit din buget, iar din cat a primit nu a putut sa faca ceva peste V3A-93 pana la CH PPC si Bucur.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 17:30 
Dar era asa de greu si de costisitor sa-i dea acea forma aerodinamica? Pana si RATP Iasi a realizat o astfel de "modernizare" la un V58 (vagonul 87 ex 91)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 17:37 
Nu stiu exact de ce nu au dat o forma mai aerodinamica, dar cred ca in acea perioada URACul era la fel, poate mai sarac decat acum si nu avea anumite matrite, modele pentru a modifica forma "clasica". Si pe atunci nu stiu daca se punea in discutie fibra de sticla.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 21:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Marian Andrei wrote:
La ora actuala toate 10 sunt la Depoul Dudesti unde cel mai probabil isi vor petrece urmatorii ani.
... si circula deja pe liniile depoului:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Dec 2008 15:59 
Pe linia 54, Depoul Dudesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Mar 2009 19:42 
#293 ultimul ramas in vara fara RK a intrat de zilele astea in traseu dupa ceva timp de stat pe dreapta si la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 15:42 
293 la Banu Manta, Primaria Sector 1


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 13:57 
246 la Banu Manta


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Feb 2012 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2105
Location: Brasov
267

Imagine preluată de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jul 2013 20:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 295
137.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group