TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 25 Sep 2017 16:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 21:34 
#361 pleaca maine dimineata la URAC, acesta va suferi mici modificari, nu stiu daca va primi masca cu farurile rotunde a liniei 41, dar primeste pantograf nou, Schunk si va circula pe linia 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 23:36 
Sa vedem si bordul lui 192, se vad si monopolarele din spatele scaunului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:42 
361 este gata dupa RK, urmeaza sa ajunga saptamana viitoare la depou. Probabil va circula cateva zile pe 32 sa isi faca rodajul, apoi va intra pe 41 alaturi de CH PPCuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 18:38 
A ramas actionarea cu chopper montata in Craiova sau are aceleasi echipamente de pe CH PPC?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 19:44 
Au ramas aceleasi echipamente HOLEC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 14:16 
361 este in Alexandria, a facut si o sa mai faca probe pentru reglarea franelor si pana pe 1 decembrie este si el pe traseu. Va avea un scurt rodaj pe 32 apoi va deveni titular pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 15:39 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 23
Location: Bucuresti, S6, Militari
Pe 41? Ratb chiar nu tine cont de tipul tramvaielor pentru 41? Nu se poate sa introduca decat un singur tip? Asa mi se pare total aiurea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 15:44 
Vagoanele pt 41 trebuie sa intruneasca anumite cerinte. Nu trebuie sa fie toate acelasi model. Oricum modelul de baza al V3A-ului este acelasi. Vagonul #361 este un vagon foarte bun, iar acum ca i-a fost schimbat pantograful poate circula fara probleme pe 41.

#361 a fost dotat si cu transponder PeekTraffic?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 15:54 
Intrebare, daca tot au refacut vagonul special pentru 41 (pantograf nou, probabil si Peek Traffic si transponder), de ce nu au putut sa mai faca un efort, sa ii cumpere un afisaj Ameli sau un Hannover? Ca abia vad eu, in poza, afisata linia 41, ce sa mai zic de cei care stau in statie, si vad un tramvai care oricum nu le e familiar pe aceasta linie. Or sa creada mai probabil ca e in probe pe acolo, si or sa ezite sa urce. Pacat de efect 8-| ...

PS: dupa 7 ani, intra din nou un V3A-93M pe linia asta. Ca in vremurile dinainte de modernizare. Numai ca nu e neaparat un lucru bun... Nu-i prezic o viata lunga pe 41, oricum 8-|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 23:02 
freyutz wrote:
#361 a fost dotat si cu transponder PeekTraffic?


Avea si inainte de RK transponder se vede si in poza de mai sus cu bordul in URAC.
361 va sta pe 41 atat cat va fi nevoie pana vor fi suficiente vagoane speciale pentru 41 la Alexandria.

Pe 41 nu se tine cont sa fie un anumit model de tramvai, deja avem vreo 4 versiuni de tramvai pe 41...V3A-93, V3A-93-PPC, V3A-93-CH-PPC, V3A-H...urmeaza V3A-93-CA si Bucur LF.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 20:13 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 23
Location: Bucuresti, S6, Militari
Eu ma gandeam ca o sa tina cont de model si o sa avem un singur tip pe linia 41. Si asa este o linie reprezentativa pentru Bucuresti. Ar fi frumos sa vedem cat mai curand Bucur LF. Dar V3A-93-CA care este? Nu am mai auzit de el pana acum.

Toate bune,


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 20:25 
Udar wrote:
Si asa este o linie reprezentativa pentru Bucuresti. Ar fi frumos sa vedem cat mai curand Bucur LF. Dar V3A-93-CA care este?


Pe linia 41 nu se poate tine prea mult un singur model de tramvai deoarece aici se fac toate experimentele mereu. Nu cred ca vom vedea vreodata un prototip sa circule pe alta linie in afara de 41.
Este fostul holec 205 pe care se instaleaza echipamente in curent alternativ.
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2674


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 22:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Care #205 este un V3A-H pe care se pun echipamentele URACului. Sa vedem daca va mai rezista 10 ani fara RK.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 23:14 
Dr2005 wrote:
Care #205 este un V3A-H pe care se pun echipamentele URACului. Sa vedem daca va mai rezista 10 ani fara RK.


Din V3A-H nu mai exista nimic decat caroseria, in rest incepand cu pantograful pana la boghiuri sunt echipamente de EP si ICPE. URACul face doar asamblarea :!:
Cand vagonul va fi gata si va fi prezentat voi pune poze aici cu constructia invertoarelor si noilor boghiuri motoare.
205 a rezistat 10 ani de zile fara RK pentru ca din acesti 10 ani daca stam sa calculam nu a circulat mai mult de 5, valabil si pentru 192 si 361.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Nov 2008 16:09 
361 a circulat zilele trecute cateva curse pe 41 de proba, mai are ceva probleme de rezolvat inclusiv firmele care nu prea merg.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Dec 2008 22:23 
Ambele sunt defecte dar nici functionale nu prea ies, vatmanii prefera CH PPC.
192 se pare ca va fi trecut si el in parcul liniei 41 imediat ce va primi o patina de grafit. Deocamdata nu a circulat pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jan 2009 17:08 
Astazi 192 a circulat pe linia 11 dupa ce a aparut de cateva zile in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jan 2009 18:09 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 115
Location: Bucuresti
L-am vazut si eu acum o saptamana pe 32.
Au mai facut probleme aceste vagoane?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 17:43 
192 circula frecvent, nu mai are probleme. 361 a circulat in ultimele 4 zile pe linia 32, acum va mai sta cateva zile in depou din cauza ca necesita reglaje la usi. Acesta nu va circula pe linia 41 decat la nevoie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 18:36 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 15
Location: Voluntari
Dar despre vagonul #205 ce se mai aude?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 18:37 
Voi anunta aici la momentul potrivit, nu mai devreme de luna aprilie.
Ce se stie de acum - va circula pe 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 19:15 
361 a fost facut ca rezerva pentru 41 (a primit pantograful nou si are profulul la bandaje oval cum au doar vagoanele de 41) si in plus nu are nimic special si de testat pentru a circula pe aceasta linie ca titular. 205 este un prototip si a fost complet modificat la design pentru a fi ca restul vagoanelor de pe linia 41.

Oricum vatmanii fug in general de 192 si 361, care mereu au fost tinute doar de titulari, care acum sunt pe ch ppcurile 306 si 4045 pe linia 41. Iar cand vine vorba de 41 la Alexandria vatmanii prefera CH PPC in locul oricarui model.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 20:41 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 115
Location: Bucuresti
Quote:
a primit pantograful nou si are profilul la bandaje oval cum au doar vagoanele de 41

Ce inseamna profil oval la bandaje? :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 22:52 
Bandajul nu este drept la suprafata de uzura ci putin oval spre centru. Am facut o schita rapida.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Mar 2009 17:17 
192 circula aproape zilnic de cand a fost reparat. Acesta este titular pe linia 32 dar compatibil cu linia 41, deci cand este nevoie de vagon pe linia 41 se poate apela la el.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Mar 2009 17:18 
361 a intrat in circulatie de saptamana asta si el tot pe linia 32 dar rezerva de 41 ca si 192. Ambele vagoane nu vor fi titulare pe 41 din cauza ca 26 CH PPC sunt suficiente la ora actuala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:48 
Din pacate 361 sta mai mult defect prin depou cu diverse probleme, cred ca iese din discutie trimiterea acestuia pe 41 unde ar face nenorocire in cateva curse :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 17:00 
205 pe linia 41 in Piata Presei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 14:48 
192 a fost reparat, circula destul de rar dar este functional.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 15:32 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 115
Location: Bucuresti
361 la fel ca pana acum? Mai mult defect zace prin depou?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group