TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 19:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:52 
Sunt in numar de 3 , au echipamente Holec , sunt echipate cu cate 2 choppere. Au numerele de parc 192,205 si 361. Din cauza unor probleme la ora actuala doar 361 circula. 192 este in URAC si urmeaza sa soseasca in 2-3 luni iar 205 va pleca la RK pana la sfarsitul lui martie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 17:48 
Situatia lor la ora actuala. 205 este mort, asteapta sa intre in URAC pentru RK, nu stiu daca ajunge PPC cu invertor sau va ramane in forma actuala, tot cu invertor.

192 si 361 sunt titulare pe 27, azi erau unul dupa altul (ce bine ca nu le baga pe 32).
Mai demult va ziceam de 192 ca are pantograful original... :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 21:35 
#361 e tras pe dreapta, zilele astea pleaca la RK.

E tras pe dreapta pentru ca este in ultimul hal, titularii de pe vagon isi vor lua concediu cat este vagonul la uzina.

Cele 3 vagoane Holec au avut din start o deficienta destul de mare la sistemul de racire al blocului electronic aflat in cutia din salon. Din pacate problema a fost rezolvata prin montarea unui sistem auxiliar de racire care isi face treaba destul de bine. Dar zic din pacate pentru ca acest sistem de racire elimina aerul cald exact in spatele vatmanului in cabina. La 192 a fost rezolvata problema, dar 361 este putin altfel si se spera sa se rezolve si la acesta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 14:58 
192 si 361 vor circula din august-septembrie pe linia 41 :!: .
192 avand pantograf original nu necesita decat o patina de grafit iar 361 la RK probabil primeste pantograf nou. Decizia a fost luata pentru a scade consumul de energie in reteaua liniei 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 23:36 
Sa vedem si bordul lui 192, se vad si monopolarele din spatele scaunului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:42 
361 este gata dupa RK, urmeaza sa ajunga saptamana viitoare la depou. Probabil va circula cateva zile pe 32 sa isi faca rodajul, apoi va intra pe 41 alaturi de CH PPCuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 14:16 
361 este in Alexandria, a facut si o sa mai faca probe pentru reglarea franelor si pana pe 1 decembrie este si el pe traseu. Va avea un scurt rodaj pe 32 apoi va deveni titular pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Nov 2008 16:09 
361 a circulat zilele trecute cateva curse pe 41 de proba, mai are ceva probleme de rezolvat inclusiv firmele care nu prea merg.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Dec 2008 22:23 
Ambele sunt defecte dar nici functionale nu prea ies, vatmanii prefera CH PPC.
192 se pare ca va fi trecut si el in parcul liniei 41 imediat ce va primi o patina de grafit. Deocamdata nu a circulat pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jan 2009 17:08 
Astazi 192 a circulat pe linia 11 dupa ce a aparut de cateva zile in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 17:43 
192 circula frecvent, nu mai are probleme. 361 a circulat in ultimele 4 zile pe linia 32, acum va mai sta cateva zile in depou din cauza ca necesita reglaje la usi. Acesta nu va circula pe linia 41 decat la nevoie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Mar 2009 17:17 
192 circula aproape zilnic de cand a fost reparat. Acesta este titular pe linia 32 dar compatibil cu linia 41, deci cand este nevoie de vagon pe linia 41 se poate apela la el.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Mar 2009 17:18 
361 a intrat in circulatie de saptamana asta si el tot pe linia 32 dar rezerva de 41 ca si 192. Ambele vagoane nu vor fi titulare pe 41 din cauza ca 26 CH PPC sunt suficiente la ora actuala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 17:00 
205 pe linia 41 in Piata Presei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 14:48 
192 a fost reparat, circula destul de rar dar este functional.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 19:59 
Atat 192 cat si 361 sunt defecte, 192 a iesit o zi si a crapat. Din pacate lipsa de piese si uzura din timp a trimis aceste vagoane in parcul rece al Dep. Alexandria. Oricum in ultimii 4 ani acestea nu prea au circulat.
Cel mai probabil vor avea parte de tratamentul lui 205 in urmatorii ani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Jul 2009 15:23 
Am aflat multe informatii despre aceste tramvaie chiar de la cel care a facut probele cu primul vagon si a participat la punerea in functiune a acestora. Proiectul a intrat in discutie inca din 1993 cand a inceput era modernizarilor la tramvaiele V3A (era care continua si in zilele noastre). In acest sens au inceput proiecte de modernizare URAC dar si 2 intreprinderi externe de RATB - FAUR si Electroputere Craiova.

Impreuna cu Electroputere Craiova s-au inceput tratativele cu societatea Olandeza de sisteme de actionare - HOLEC, astfel obtinandu-se echipamente cadou pentru 3 tramvaie, in perspectiva incheierii unui contract mult mai mare de 15-30 vagoane care sa echipeze linia 41 (aflata pe atunci la primele tentative de proiectare a traseului de metrou usor). Realizarea primului vagon la Electroputere Craiova a durat 2 ani pana la punerea in functiune, caroseria fiind modelul EP Craiova cu echipamentele Holec. Inaintea montajului pe caroserie tot sistemul de actionare a fost testat si chiar pus in functiune testand si distanta dintre echipamente si simuland cablajele (echipamente puse pe 2 etaje).
Cele 3 vagoane au fost aduse pe corpuri si asamblate la FAUR de unde au luat drumul Depoului Alexandria si probelor, probe care au mai durat aproximativ un an cu tot cu omologarea vagonului.
Din pacate nu s-a mai dorit continuarea proiectului din cauza lipsei de fonduri si de implicare a factorilor de decizie in acest caz.

Din 1997 cand a intrat primul vagon in circulatie (361 urmat de 192 si 205, 205 in 1998) acestea au functionat fara probleme majore pana in 2002 cand a inceput modernizarea liniei 41 urmata de modernizarea depoului Alexandria, vagoanele au fost mutate in Giulesti, au inceput sa se defecteze din ce in ce mai des, piesele au fost limitate de la inceput si un service din partea Holec era imposibil din cauza faptului ca nu a mai fost facuta comanda, practic Holec a pierdut cele 3 echipamente fara a primi niciun ban in schimbul lor.

Primul care a cedat in 2005 a fost 205, a devenit donator de piese pentru 192 si 361, apoi a urmat 192 care din primavara lui 2006 pana la RK nu a mai circulat deloc, dupa RK a functionat aproximativ un an, iar 361 a stat din 2006 mai mult defect pana sa plece la RK, dupa RK a revenit dar nu a mai circulat decat cateva zile.
La ora actuala 192 si 361 sunt defecte, 192 mai are aparitii rare iar 205 a fost reparat si a primit echipamente noi, invertoare si motoare in CA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 15:54 
192 a fost resuscitat (din nou) si a circulat aseara o cursa iar azi tur mic pe 32.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 16:14 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 40
Location: BucureÅŸti
Am ramas socat cand l-am vazut azi, pe linia 32! :shock: Dar #361 va reaparea si el in traseu? :?:
Va pun poze cu el pe linia 32, in a treia poza se observa ca are butoane de deschidere a usilor mai speciale (asemanatoare cu botoanele de pe bordul tramvaielor produse recent - Bucur 1, V3A-93-CH-PPC, Bucur LF, V3A-93-CA :D ):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:39 
192 circula si astazi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Sep 2010 10:23 
Tramvaiele V3A-93 modernizate la Electroputere Craiova cu echipamente olandeze Holec sunt "decedate". Numai dupa o modernizare le vom putea vedea in traseu si cu calatori, pana atunci vor face "radacini". Sa urmasim fotografii cu vagoanele #192 & #361 din incinta Depoul Titan.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group