TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 07:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 15:45 
Nu a mai circulat de ceva timp.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 19:59 
Atat 192 cat si 361 sunt defecte, 192 a iesit o zi si a crapat. Din pacate lipsa de piese si uzura din timp a trimis aceste vagoane in parcul rece al Dep. Alexandria. Oricum in ultimii 4 ani acestea nu prea au circulat.
Cel mai probabil vor avea parte de tratamentul lui 205 in urmatorii ani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Jul 2009 15:23 
Am aflat multe informatii despre aceste tramvaie chiar de la cel care a facut probele cu primul vagon si a participat la punerea in functiune a acestora. Proiectul a intrat in discutie inca din 1993 cand a inceput era modernizarilor la tramvaiele V3A (era care continua si in zilele noastre). In acest sens au inceput proiecte de modernizare URAC dar si 2 intreprinderi externe de RATB - FAUR si Electroputere Craiova.

Impreuna cu Electroputere Craiova s-au inceput tratativele cu societatea Olandeza de sisteme de actionare - HOLEC, astfel obtinandu-se echipamente cadou pentru 3 tramvaie, in perspectiva incheierii unui contract mult mai mare de 15-30 vagoane care sa echipeze linia 41 (aflata pe atunci la primele tentative de proiectare a traseului de metrou usor). Realizarea primului vagon la Electroputere Craiova a durat 2 ani pana la punerea in functiune, caroseria fiind modelul EP Craiova cu echipamentele Holec. Inaintea montajului pe caroserie tot sistemul de actionare a fost testat si chiar pus in functiune testand si distanta dintre echipamente si simuland cablajele (echipamente puse pe 2 etaje).
Cele 3 vagoane au fost aduse pe corpuri si asamblate la FAUR de unde au luat drumul Depoului Alexandria si probelor, probe care au mai durat aproximativ un an cu tot cu omologarea vagonului.
Din pacate nu s-a mai dorit continuarea proiectului din cauza lipsei de fonduri si de implicare a factorilor de decizie in acest caz.

Din 1997 cand a intrat primul vagon in circulatie (361 urmat de 192 si 205, 205 in 1998) acestea au functionat fara probleme majore pana in 2002 cand a inceput modernizarea liniei 41 urmata de modernizarea depoului Alexandria, vagoanele au fost mutate in Giulesti, au inceput sa se defecteze din ce in ce mai des, piesele au fost limitate de la inceput si un service din partea Holec era imposibil din cauza faptului ca nu a mai fost facuta comanda, practic Holec a pierdut cele 3 echipamente fara a primi niciun ban in schimbul lor.

Primul care a cedat in 2005 a fost 205, a devenit donator de piese pentru 192 si 361, apoi a urmat 192 care din primavara lui 2006 pana la RK nu a mai circulat deloc, dupa RK a functionat aproximativ un an, iar 361 a stat din 2006 mai mult defect pana sa plece la RK, dupa RK a revenit dar nu a mai circulat decat cateva zile.
La ora actuala 192 si 361 sunt defecte, 192 mai are aparitii rare iar 205 a fost reparat si a primit echipamente noi, invertoare si motoare in CA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 14:50 
192 si 361 sunt ambele moarte, in functie de buget vor fi luate la URAC si transformate in V3A-93-CA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 15:54 
192 a fost resuscitat (din nou) si a circulat aseara o cursa iar azi tur mic pe 32.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 16:14 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 49
Location: BucureÅŸti
Am ramas socat cand l-am vazut azi, pe linia 32! :shock: Dar #361 va reaparea si el in traseu? :?:
Va pun poze cu el pe linia 32, in a treia poza se observa ca are butoane de deschidere a usilor mai speciale (asemanatoare cu botoanele de pe bordul tramvaielor produse recent - Bucur 1, V3A-93-CH-PPC, Bucur LF, V3A-93-CA :D ):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 16:18 
George85 wrote:
Dar #361 va reaparea si el in traseu?


Slabe sanse, o parte din piese sunt de pe 361, totusi o sa se mai incerce si reparatia lui.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 16:20 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 49
Location: BucureÅŸti
Deci pe #192 nu-l mai transforma in V3A-93-CA?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 16:21 
Ambele vor fi transformate la un moment dat pentru ca oricum sunt foarte slabe la performante si au multe defecte = costuri mari de exploatare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 18:39 
192 circula si astazi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 11:45 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 15
Location: Voluntari
Cumva pantograful lui #192 are patina de grafit? De ce nu l-au schimbat cand a beneficiat de RK?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 11:55 
Este pantograf clasic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 13:31 
Este pantograf cu patina clasica dar alta forma, toate 3 V3A-H au avut pantografe model nou, asemanatoare tehnic cu cele actuale de pe CH PPC si vagoanele de 41. Intre timp s-au mai rupt si a ramas doar 192 cu pantograf original.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Sep 2010 10:23 
Tramvaiele V3A-93 modernizate la Electroputere Craiova cu echipamente olandeze Holec sunt "decedate". Numai dupa o modernizare le vom putea vedea in traseu si cu calatori, pana atunci vor face "radacini". Sa urmasim fotografii cu vagoanele #192 & #361 din incinta Depoul Titan.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group