TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 00:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tramvai Lohner
PostPosted: Sat 26 May 2007 22:46 
Sa facem si prezentare acestuia, deocamdata sta destul de descompus in dep Colentina. Nu stiu ce sanse are sa mai fie folosit la ceva vreodata :roll: .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 22:57 
Interiorul este intr-o stare destul de jalnica...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 22:57 
.......


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 22:58 
.......


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 23:16 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 93
Am circulat de mai multe ori cu acest tramvai. Era tare dragut. In zilele lui bune a avut pantograf simetric, gen M4, care probabil s-a rupt si asa s-a ales cu unul obisnuit. A fost primul tramvai din Bucuresti cu incalzire in salon dupa 1990. Avea iluminat fluorescent alimentat direct de la retea (fara balasturi) iar la incrucisarile de retea lampile faceau un "fade-out" si se aprindeau luminile de siguranta de pe laterale. Usa din spate se putea actiona atat de la bord, cat si de la pupitrul taxatorului.
Frana de statie era mecanica, cu actionare de la manivela din partea dreapta. Din cauza manevrarii greoaie a ei, o lua mereu putin inapoi la pornirea din statii.
In ciuda faptului ca se balanganea inainte si inapoi ca o gondola (mai ales pe linia CF de pe Pallady), avea o acceleratie destul de buna si o viteza incredibila, probabil si datorita lipsei celor 2 remorci.
Pacat ca s-a ales praful de el. Probabil ca dupa ce a fost renovat acel V56, nu a mai interesat pe nimeni de soarta lui...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2007 23:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 93
In poza de mai sus cu mecanismul usii, se observa si lampa de iluminare a scarii. Din ce-mi aduc aminte, si LHB original avea exact astfel de lampi, insa cate doua plasate central deasupra fiecarei usi. Sticla lampii era de culoare galbena, ca vechile lampi de ceata auto.
Si usile seamana mult cu cele de la LHB, doar ca jumatatile de foaie sunt legate prin acel cauciuc. Geamurile usilor par identice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 May 2007 14:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
metrouusor wrote:
Interiorul este intr-o stare destul de jalnica...


Dimpotriva... in afara de praf (de care se poate scapa foarte usor) si de acele cartoane, interiorul este perfect conservat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 16:56 
Din ce se aude RATB ar fi vrut sa reconditioneze pentru muzeu acest tramvai dar nu s-a aprobat. Soarta lui va fi decisa anul viitor cand se vor face acele renovari la dep Colentina.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Jun 2007 12:59 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 93
Daca tot e de aruncat ar putea sa-l ia o regie din tara ca donatie si sa-l foloseasca, pentru ca nu pare inca distrus complet. Are doar ceva probleme de estetica la exterior, dar in interior pare ok. Un pantograf se gaseste si motorul, daca e defect, se poate reconditiona usor.
E mare pacat de el sa-l taie! :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 120
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Iata o poza cu acest tramvai, in anul 1994, cand circula si arata bine. Poza am facut-o la Sf. Gheorghe. Atunci m-am plimbat pentru ultima oara cu el!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Dec 2009 23:28 
Vagonul a ajuns in URAC pentru restaurare, are o osie blocata si nu stiu daca se va putea face si functional. Acesta va face parte din parcul pentru muzeu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Nov 2010 15:04 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 33
Marian Andrei wrote:
Vagonul a ajuns in URAC pentru restaurare, are o osie blocata si nu stiu daca se va putea face si functional. Acesta va face parte din parcul pentru muzeu.

Bine ca bagam Lohner la muzeu ca EP si V2A/V3A clasic din parti s-au taiat toate!
In loc sa ne mandrim cu ce am produs noi salvam istoria altora, asta e cam ca-n povestea cu ouale cucului. :twisted:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group