TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 23 Nov 2017 19:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 17:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
3VU
-vagon plug-oerie bidirectional, cu controller V3A
-prevazut cu paturi :twisted: in mijloc


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 May 2007 12:43 
Am reusit sa fac rost de lista completa cu numerele de parc, numerele de lucru si ordinea in care au fost construite acestea. Din pacate lista este destul de deteriorata si unele numere, mai ales printre primele lipsesc, dar le voi completa cu timpul. Lista aceasta este ordinea transformarilor din V3A clasic (V3A,V3A-2S) si V2A (V2A,V2A-2S) in V3A-93 (PPC,93,CH PPC)
In timp voi modifica lista si voi pune informatii noi, an productie, ani cand au avut RK, au/nu au sistem Hanning & Kahl etc.
Vagoanele care au precizat "Linia 41" au urmatoarele dotari fata de restul - transponder, masca si faruri rotunde, tampoane mascate, schema rosie de culoare.

PARTEA 1

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

1. 354 V3A-93 (edit Tom)
2. 355 V3A-93
3. 242 V3A-93
4. 062 V3A-93
5. 350 V3A-93
6. 149 V3A-93
7. 235 V3A-93
8. 076 V3A-93
9. 016 V3A-93
10. 202 V3A-93
11. 204 V3A-93
12. 027 V3A-93
13. 013 V3A-93
14. 026 V3A-93
15. 017 V3A-93
16. 029 V3A-93
17. 044 V3A-93
18. 045 V3A-93
19. 342 V3A-93
20. 055 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2007
21. 218 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2007
22. 068 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in August 2007
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32. 075 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2007
33. 210 V3A-93
34. 144 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2007
35. 273 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002
36. 320 V3A-93 | RK in septembrie 2006
37. 030 V3A-93 | RK in martie 2008
38. 083 V3A-93
39. 158 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002
40. 154 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002
41. 063 V3A-93
42. 054 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2008
43. 090 V3A-93
44. 049 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Septembrie 2007
45. 073 V3A-93
46. 021 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Septembrie 2007
47. 023 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iulie 2008
48. 185 V3A-93
49. 052 V3A-93
50. 025 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iulie 2008


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 12:52 
PARTEA 2

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

51. 094 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in Iunie 2008
52. 160 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002
53. 101 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002
54. 143 V3A-93 | RK pentru Linia 41 in 2002 | RK in August 2007
55. 211 V3A-93
56. 258 V3A-93
57. 110 V3A-93
58. 152 V3A-93
59. 116 V3A-93
60. 115 V3A-93
61. 232 V3A-93
62. 057 V3A-93
63. 360 V3A-93
64. 254 V3A-93
65. 111 V3A-93
66. 171 V3A-93
67. 257 V3A-93
68. 103 V3A-93
69. 230 V3A-93
70. 362 V3A-93
71. 156 V3A-93
72. 167 V3A-93
73. 279 V3A-93
74. 325 V3A-93
75. 193 V3A-93
76. 263 V3A-93
77. 341 V3A-93
78. 104 V3A-93
79. 161 V3A-93
80. 209 V3A-93
81. 124 V3A-93
82. 187 V3A-93
83. 121 V3A-93
84. 203 V3A-93
85. 188 V3A-93
86. 170 V3A-93
87. 312 V3A-93
88. 135 V3A-93
89. 128 V3A-93
90. 174 V3A-93
91. 123 V3A-93
92. 179 V3A-93
93. 092 V3A-93
94. 095 V3A-93
95. 265 V3A-93
96. 344 V3A-93
97. 168 V3A-93
98. 247 V3A-93
99. 301 V3A-93
100. 015 V3A-93


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 13:01 
PARTEA 3

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

101. 239 V3A-93
102. 150 V3A-93
103. 177 V3A-93
104. 296 V3A-93
105. 337 V3A-93
106. 236 V3A-93
107. 340 V3A-93
108. 292 V3A-93
109. 253 V3A-93
110. 323 V3A-93
111. 159 V3A-93
112. 287 V3A-93
113. 126 V3A-93
114. 303 V3A-93
115. 338 V3A-93
116. 191 V3A-93
117. 214 V3A-93
118. 113 V3A-93
119. 286 V3A-93
120. 261 V3A-93
121. 215 V3A-93
122. 157 V3A-93
123. 102 V3A-93
124. 140 V3A-93
125. 330 V3A-93
126. 271 V3A-93
127. 091 V3A-93
128. 291 V3A-93
129. 317 V3A-93
130. 093 V3A-93
131. 307 V3A-93
132. 309 V3A-93
133. 165 V3A-93
134. 155 V3A-93
135. 343 V3A-93
136. 328 V3A-93
137. 162 V3A-93
138. 225 V3A-93
139. 120 V3A-93
140. 007 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008
141. 250 V3A-93
142. 125 V3A-93
143. 227 V3A-93
144. 357 V3A-93
145. 153 V3A-93
146. 315 V3A-93
147. 313 V3A-93
148. 260 V3A-93
149. 333 V3A-93
150. 283 V3A-93


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 13:12 
PARTEA 4

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

151. 148 V3A-93
152. 281 V3A-93
153. 182 V3A-93
154. 225 V3A-93
155. 212 V3A-93
156. 112 V3A-93
157. 183 V3A-93
158. 127 V3A-93
159. 142 V3A-93
160. 138 V3A-93
161. 327 V3A-93
162. 039 V3A-93
163. 194 V3A-93
164. 151 V3A-93 Linia 41
165. 226 V3A-93 Linia 41
166. 201 V3A-93 Linia 41
167. 006 V3A-93 Linia 41
168. 266 V3A-93 Linia 41
169. 195 V3A-93 Linia 41
170. 122 V3A-93 Linia 41
171. 196 V3A-93 Linia 41
172. 080 V3A-93 Linia 41
173. 300 V3A-93 Linia 41
174. 349 V3A-93 Linia 41
175. 339 V3A-93 Linia 41
176. 274 V3A-93
177. 347 V3A-93
178. 289 V3A-93
179. 107 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008
180. 050 V3A-93
181. 318 V3A-93
182. 207 V3A-93
183. 132 V3A-93
184. 278 V3A-93 Linia 41
185. 129 V3A-93 Linia 41
186. 311 V3A-93 Linia 41
187. 316 V3A-93 Linia 41
188. 324 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008
189. 099 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008
190. 280 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008
191. 256 V3A-93 Linia 41 2007 | scos din linia 41 in ianuarie 2008 | RK in Iunie 2008
192. 305 V3A-93
193. 178 V3A-93
194. 351 V3A-93
195. 221 V3A-93
196. 356 V3A-93
197. 290 V3A-93
198. 100 V3A-93
199. 298 V3A-93
200. 189 V3A-93


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 13:33 
PARTEA 5

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

201. 166 V3A-93
202. 169 V3A-93
203. 272 V3A-93
204. 249 V3A-93
205. 163 V3A-93
206. 346 V3A-93
207. 277 V3A-93
208. 216 V3A-93
209. 319 V3A-93
210. 308 V3A-93
211. 145 V3A-93
212. 302 V3A-93
213. 331 V3A-93
214. 348 V3A-93
215. 186 V3A-93
216. 066 V3A-93
217.
218. 310 V3A-93
219. 314 V3A-93
220. 184 V3A-93
221. 134 V3A-93
222. 335 V3A-93
223. 012 V3A-93
224. 294 V3A-93
225. 222 V3A-93
226. 276 V3A-93
227. 297 V3A-93 Linia 41
228. 008 V3A-93-PPC Linia 41
229. 141 V3A-93
230. 108 V3A-93
231. 353 V3A-93
232. 096 V3A-93
233. 259 V3A-93
234. 117 V3A-93
235. 334 V3A-93
236. 146 V3A-93
237. 010 V3A-93
238. 200 V3A-93
239. 288 V3A-93 Linia 41
240. 164 V3A-93-PPC Linia 41
241. 181 V3A-93-PPC
242. 206 V3A-93-PPC
243. 306 V3A-93-CH-PPC - Iesit din fabrica in Noiembrie 2006 | Linia 41
244. 224 V3A-93-CH-PPC - Iesit din fabrica in 29 Octombrie 2007 | Linia 41
245. 028 V3A-2S-93
246. 237 V3A-2S-93
247. 037 V3A-2S-93
248. 034 V3A-2S-93
249. 245 V3A-2S-93
250. 036 V3A-2S-93


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 13:37 
PARTEA 6 - Se va actualiza in continuare

Numar de lucru in URAC | Numar de parc al ETE | Model tramvai | RK;Note diverse

251. 172 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Octombrie 2007
252. 131 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Noiembrie 2007
253. 4008 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Noiembrie 2007
254. 4014 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Noiembrie 2007
255. 136 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Decembrie 2007
256. 264 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Decembrie 2007
257. 4003 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Decembrie 2007
258. 4004 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Ianuarie 2008
259. 4002 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Ianuarie 2008
260. 4025 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Ianuarie 2008
261. 4021 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Februarie 2008
262. 4007 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Februarie 2008
263. 4006 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Februarie 2008
264. 4009 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Mai 2008
265. 4036 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Mai 2008
266. 4023 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Iunie 2008
267. 4030 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Iunie 2008
268. 4020 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Iulie 2008
269. 4028 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Iulie 2008
270. 4001 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in August 2008
271. 4011 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in August 2008
272. 4005 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Septembrie 2008
273. 4018 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Septembrie 2008
274. 4033 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Septembrie 2008
275. 4045 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Octombrie 2008
276. 4029 V3A-93-CH-PPC Linia 41 | Iesit din fabrica in Octombrie 2008
277. 4031 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Noeimbrie 2008
278. 4012 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Noiembrie 2008
279. 4017 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Decembrie 2008
280. 4010 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Decembrie 2008 | Ultimul vagon pe anul 2008
281. 4016 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Ianuarie 2009 | Primul vagon pe anul 2009
282. 4047 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Februarie 2009
283. 4034 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Martie 2009
284. 4027 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Martie 2009
285. 4035 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Aprilie 2009
286. 4049 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Iunie 2009
287. 4046 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Iunie 2009
288. 4041 V3A-2S-93 Depoul Giulesti | Iesit din fabrica in Iulie 2009
289. 4043 V3A-2S-93 Depoul Giulesti | Iesit din fabrica in Iulie 2009
290. 4044 V3A-2S-93 Depoul Giulesti | Iesit din fabrica in August 2009
291. 4037 V3A-2S-93 Depoul Giulesti | Iesit din fabrica in Septembrie 2009
292. 4022 V3A-93-CH-PPC Depoul Dudesti | Iesit din fabrica in Octombrie 2009
293. 4048 V3A-93-CH-PPC Depoul Alexandria | Iesit din fabrica in Noiembrie 2009
294. 4015 V3A-93-CH-PPC Depoul Alexandria | Iesit din fabrica in Noiembrie 2009
295. V3A-93-CH-PPC
296. V3A-93-CH-PPC
297. V3A-93-CH-PPC
298. V3A-93-CH-PPC ultimul CH PPC din V2A produs
299.
300.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jun 2007 22:55 
Dupa calculele mele am avea o productie anuala de vagoane V3A-93 la URAC in urmatorul fel:

1995 - 19 vagoane
1996 - 24 vagoane
1997 - 29 vagoane
1998 - 28 vagoane
1999 - 21 vagoane
2000 - 13 vagoane
2001 - 24 vagoane
2002 - 33 vagoane
2003 - 12 vagoane
2004 - 0 vagoane
2005 - 35 vagoane
2006 - 12 vagoane
2007 - 8 vagoane
2008 - 24 vagoane
2009 - 16 vagoane
2010 -


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 21:17 
Pe liniile 41 si 32 in statii a fost turnat un beton pe care a fost facuta si sigla RATB, din pacate deja pe linia 41 statiile au fost refacute cu asfalt iar dupa cum arata si pe linia 32 se va face asa in curand.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 21:22 
Linia pe strada 11 Iunie in zona Autogara Filaret.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 21:24 
Linia 24 pe Bd. Gloriei si intrarea spre Bucurestii Noi.
Se observa cat de lata este statia :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2007 17:06 
Iata si separatorii troleibuz-tramvai de la Razoare, putin diferiti de cei de pe 13 Septembrie - din ce spun cei de la Militari se tem sa nu ramana blocat pantograful Tatra cu patina care nu este lata ca la restul pantografelor.
Din ce vedeti firul de troleibuz este neintrerupt...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jun 2007 14:19 
Sa vedem cam cum arata interiorul unei cutii de comanda pentru un macaz. Si bucla de legatura cu tramvaiul cu care se comanda macazul/semaforul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 09:46 
Iata cum arata placile care ar trebui puse pe toate liniile si nu somala...
Ce doare este ca pe linia 21 pe toata portiunea finalizata este turnata smoala intre asfalt si linie :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 15:54 
Un tip de separator intalnit la pasaj Marasesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 13:13 
A inceput montarea de refugii pentru calatori in Militari pe Bd. Preciziei...pacat ca cei care le monteaza sunt cam nepriceputi si deja au spart 2 foi de geam :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 15:10 
Pana la urma au montat acel refugiu, dar tot au ramas 2 foi de geam lipsa. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 17:33 
Sa admiram si linia pe Calea Vitan, modernizata cam printre primele inainte de 2000, model CF.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 17:58 
Linia pe Sos. Giurgiului. Linie CF acoperita cu dale de beton.
Stalpii sunt pe mijloc iar pe unele portiuni exista un gard intre cele 2 sensuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 20:34 
Marian Andrei wrote:
Sa admiram si linia pe Calea Vitan, modernizata cam printre primele inainte de 2000, model CF.

Modernizata pe naiba, e construita acolo pentru prima oara in 2000. Inainte era spatiu verde unde e linia acum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 21:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
... si inaugurata pe 30.03.2002, dupa 2 ani in care a servit ca parcare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 21:48 
Asta nu stiam, puteam sa jur ca este modernizare. Dar vad ca se tine bine, e comparabila cu 41 la planeitate :)


Top
  
 
PostPosted: Thu 30 Aug 2007 17:48 
Aceasta este refacuta de sectia linii cu dale clasice de beton.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 00:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Poate sapa si pe sensul celalalt si scot si linia veche (de cand era dublu-sens pentru tramvaie pe Cobalcescu)., peste care s-a turnat asfalt... desi era intr-o stare mult mai buna si ar fi putut fi folosita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2007 00:38 
Ei abia se chinuie sa puna dalele alea si le mai ceri sa si sape sensul celalalt ? :lol:
Cel mai normal ar fi dupa ce se face Bd. Uranus si se scoate linia pe aceasta strada atunci sa faca lucrarea de care spui.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 17:23 
Vagonul utilitar V56 prezentat mai sus este un model modificat, avand usa pentru materiale pe ambele parti.
Pe acoperis se afla niste echipament pe care scrie ICPE SAERP, dar ma indoiesc ca e vorba de chopper. Alta caracteristica este ca are un boghiu in loc de truckul clasic al vagoanelor V56. Un precursor al acestui tip a fost un vagon din depoul Dudesti, cu nr. 253.
Cel mai important insa este faptul ca acest tip este numit de RATB VU93, in timp ce EP/V3A S01..S03 + S04 se numesc VU95. As crede ca toate utilitarele EP/V3A sunt VU95.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 275
Location: Drumul Taberei
Lucrarile s-au terminat,iar incepand de duminica liniile de tramvai 20 si 42 si-au reluat traseele vechi.De asemenea,vad ca la Berzei mai este inca acel DAc lung de la Autobaza ferentari(apare intr-o poza mai sus).
Ma gandeam daca tot au reparat linia de tramvai de pe Strada Cobalcescu sa fi inlocuit linia si pe sensul spre capatul vasile parvan de la berzei/dinicu golescu pana unde se separa liniile pt a termina odata cu modernizarea liniei din acea zona 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 21:58 
Pai noaptea inca se mai lucreaza, vad ca schimba dalele si in intersectie pana la macaze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Oct 2007 18:27 
Nu este nici o diferenta intre linia veche si ce este acum. Iar sina este prinsa la misto in dalele de beton...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Oct 2007 19:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Acest mod de asezare a liniilor presupune (teoretic) ca linia sa fie izolata cu garnituri de cauciuc astfel incat, la fenomenele de dilatare si contractie, linia sa nu isi schimbe ecartamentul pentru ca... nu are unde (este beton). Insa aceasta a dat nastere altei probleme: neavand loc sa se serpuiasca, sina se ridica sau coboara... de aceea apar, mai ales vara, echipe de ,,taietori" de sine dotati cu autogen. Prin urmare, sistemul de sina cu dale inglobate in beton, fara suficient loc pentru ca sinele sa se serpuiasca este un sistem extrem de prost din toate punctele de vedere. RATB a recurs la diverse improvizatii, gen garnituri mai mici sau chiar lipsa pe alocuri, asa cum se vede in poze. Insa efectul sonor produs de un vagon care trece peste punctele de ,,prindere" a sinei este destul de neplacut, ca sa nu mai vorbim de vibratii.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group