TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:18 
Bucur LF este cel mai nou tramvai produs de URAC, nu este nici modernizare nici RK, este un tramvai nou. Acesta are o structura diferita de tramvaiele actuale din Bucuresti. Cele 2 boghiuri motoare sunt asemanatoare cu cele de V3A, dar diferite la sistemul de franare. Boghiul purtator este un truc montat sub sectiunea C, conceput pentru tramvaie LF. Podeaua vagonului este 70% LF, fiind ridicata doar in capete unde sunt boghiurile motoare. Capacitatea vagonului este de 300 calatori, cat un V3A-93 dar absorbtia din statii se face mai usor datorita celor 4 usi mari pozitionate pe portiuni LF. Usa 1 este exclusiv pentru cabina vatmanului, usa 6 este doar jumatate de usa conceputa pentru coborare. In sectiunea din mijloc exista o organizare putin asemanatoare cu cea din metrou cu cate 4 scaune in ambele parti.
Pe parcursul prezentarii foto voi mai detalia unele aspecte.

Tin sa felicit echipa de la URAC pentru aceasta realizare deosebit de importanta pentru modernizarea transportului cu tramvaiul din Bucuresti, precum si pentru celelalte 2 importante realizari - tramvaiele V3A-93-CH-PPC si Bucur 1.

Incep o lunga prezentare foto cu detalii de exterior, usi deschise.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:22 
Detalii cu usile inchise. De precizat ca usile 2,3,4,5 se deschid ca la Siemens Desiro...au si acel piuit la inchidere. Usile 1,6 sunt produse de URAC si au sistemul clasic de actionare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:28 
Toate echipamentele tramvaiului se afla pe acoperis, motivul nu este greu de ghicit, fiind un tramvai LF nu exista spatiu sub podea pentru echipamente ca sursa sau choppere.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:35 
Ca echipamente bordul este aproape identic cu cel de Bucur 1, doar forma este diferita. De asemenea mansa are un capac mai bine sigilat pentru a impiedica intrarea prafului sau accidentala a unor obiecte mici care pot pune in pericol functionarea sistemului de control.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:40 
Cabina este echipata cu sistem de AC. Sistemul de afisaj si anunt statii este de la Hannover Displays.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:45 
Cateva detalii de exterior, sectiunea C.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:49 
Incep si o prezentare lunga a interiorului cu toate particularitatile acestuia.Se observa un nou tip de scaun mai deosebit ca design. Se vede ca interiorul este foarte bine organizat si spatios.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:53 
Neoanele sunt pe mijloc in canal propriu, de asemenea acesta este primul tramvai romanesc cu scaune duble. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:55 
Interiorul cu usile inchise...se observa schema vie de culoare a usilor pe interior.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 16:59 
Alte cateva poze cu interiorul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 17:07 
Tramvaiul va merge la Depoul Alexandria si va circula cel mai probabil pe linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 22:42 
Iata si poze din prima noapte de probe (si deocamdata singura) urmatoarele probe se vor face din Dep. Alexandria pe traseele spuse mai sus.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:20 
Bucur LF inainte de sedinta de prezentare in cadrul RATB.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Feb 2008 14:31 
.....


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 15:38 
Discutii despre tramvaiul Bucur LF
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2351

Pagina tehnica a tramvaiului
http://ratb.metrouusor.com/parc/bucurlf/blf.html

Poze din primele probe in URAC inainte de finalizare
http://ratb.metrouusor.com/big/tram/bucurlf/run.php


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group