TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 20 Sep 2018 01:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 22:55 
Aprilie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:04 
Mai 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:04 
Iunie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:08 
21 Iunie 2007 - prima iesire in probe


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:14 
Iulie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:22 
Noiembrie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:23 
Decembrie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:25 
30 Mai 2008
Prima iesire publica cu ocazia inaugurarii terminalului Sf. Vineri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 22:56 
29 Noiembrie 2008
A doua iesire publica cu ocazia inaugurarii terminalului Sf. Gheorghe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 13:09 
Bucur LF si Mercedes Citaro, prinse cu ocazia unei scurte iesiri ale lui Bucur LF din hala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Feb 2009 16:05 
Bucur LF a fost branduit cu insemnele RATB, incluzand normal si o dunga galbena si seria Bucur LF va avea numere de parc 4xx (dupa cum va ziceam acum ceva timp ca 001 este doar numar de lucru). Primul din serie normal are numarul 401.

Inca nu s-a decis daca va ajunge la Alexandria cand va termina probele (in vara), dar se vehiculeaza si Militari pentru inlocuirea Tatrelor. La ora actuala necesarul de tramvaie este la 400 vagoane noi, din care sa fie inlocuite doar Tatrele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Feb 2009 16:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 287
Location: Bucuresti 4, Berceni
Urata dunga aia! Mult mai bine ar fi mers o culoare mai inchisa (albastru sau rosu) - de exemplu cum facuse cineva Bucur LF in schema de linia 41.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Feb 2009 02:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3455
Ar putea sa-i mai adauge inca o dunga verde sub cea galbena, si atunci se va putea spune ca este un adevarat "Bucur Legume-Fructe". :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bucur LF
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 19:59 
#401
Prototip produs in anul 2007
Iesit din fabrica: August 2009


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 17:18 
Urmatoarele cand vor iesi nu vor avea modificari prea mari la schema de culoare, doar griul va fi putin mai deschis iar pentru partile din fata si spate se va gasi un ton mai deschis.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 21:12 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
Faptul ca primul Bucur LF a primit nr de parc 401 (inexistent pana acum, din cate stiu - e posibil sa ma insel) inseamna ca URAC-ul produce in sfarsit mai mult decat caseaza? Sau in locul lui s-a casat un alt V3A?
Atunci cand se vor produce mai multe, se va casa cate un V3A pt fiecare Bucur LF produs?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 12:28 
Azi noapte a facut o mare parte din probele la sistemul de franare pe Sos. Petricani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 17:55 
Astazi a facut probe in depoul Alexandria, precizez ca la ora actuala nu se stie la ce depou ajunge si pe ce linie va circula, ramane decizia primariei, dar daca se va respecta master planul de transport in comun vagonul va ajunge cum este programat pe linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Mar 2009 22:39 
Februarie-Martie 2009
Finalizarea testelor specifice pentru omologare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Mar 2009 22:40 
5 Martie 2009
Intrare in probe in depoul Alexandria, probe in timpul zilei


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Mar 2009 23:42 
Sa il vedem si in miscare in diverse ipostaze

Prima iesire din URAC, 21 Iunie 2007
http://www.youtube.com/watch?v=jXUiqExRe3k

In probe pe Sos. Giurgiului, 21 Iunie 2007
http://www.youtube.com/watch?v=am7LpGf3NuY

In probe pe Sos. Petricani, 27 Februarie 2009
http://www.youtube.com/watch?v=L2kJjK__bF8

In probe pe Sos. Petricani, 27 Februarie 2009
http://www.youtube.com/watch?v=UuD0rJyFdKw

In probe pe Sos. Mihai Bravu insotit de 2 masini de interventie, 5 Februarie 2009
http://www.youtube.com/watch?v=Et1E1GGoZ00


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 16:11 
Prima zi in care Bucur LF este turat pe o linie cu calatori, chiar daca doar pentru cateva ore. Tramvaiul a fost turat pe linia 21 avand turul suplimentar "8 Martie".

Doamnele si domnisoarele au primit flori si felicitari de la controlorii RATB.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 17:40 
Sa il vedem la Sf. Gheorghe si Helitbube, tramvaiul va mai circula pana pe seara apoi se va intoarce in URAC pentru finalizarea probelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 17:42 
Echipa de controlori azi nu a dat amenzi ci flori. Vagonul era ornat atat in interior cat si in exterior cu flori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 17:45 
Lumea a fost foarte impresionata de noul model de tramvai, dupa ce l-am vazut doar plin de saci in probe acum avem ocazia sa il vedem si incarcat cu calatori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 17:59 
Si alte cateva poze in zona Sf. Gheorghe, nu mai insist cu pozele pentru ca oricum avem destule aici cu el in toate locurile si etapele :P .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 22:22 
Sa vedem si pompa sistemului de franare la Bucur LF, aceasta este montata direct in lateralul boghiului, cate 1 pe fiecare boghiu motor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 22:34 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 204
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Acum am studiat si eu nitel acest vagon. Pe langa laudele ce le transmit celor ce l-au proiectat si executat, exista 3 chestiuni care ar trebui avute in vedere la viitoare versiuni. Le trec in ordinea importantei, asa cum le vad eu:
- usa 1 trebuie sa fie dubla (juma vatman / juma calatori). Asa cum e acum va crea probleme.
- mai trebuie umblat la partea de design exterior
- exista in sectiunea 2, niste scaune puse cu fata spre salon, ca in metrou, si am observat o podina pe care sa-ti pui picioarele. Chestia aia din nefericire, ingusteaza spatiul de circulatie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 22:44 
E imposibil de modificat acolo, cei de la proiectare au incercat pe cat posibil sa lase spatiu generos.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 23:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7975
Mi se pare mie, sau suspensia secundara e formata din arcuri elicoidale simple? Nu ar fi trebuit folosite arcuri duble?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 145 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group