TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 00:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 11:03 
Postez aici cateva fotografii realizate cu ocazia placutei vizite la Bucuresti, mai precis in depoul Bucurestii-Noi, a vagonului restaurat de tip ITB-V56
Iata un filmulet:

http://s262.photobucket.com/albums/ii92/Sergabi31/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 11:11 
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 14:41 
Acesta a fost transferat din depoul Bucurestii Noi unde au stat cat a fost in modernizare depoul Dudesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 14:43 
Mai multe poze si informatii in topicul de la sectiunea Tramvaie
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=179


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 17:23 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Ar fi interesant de stiut daca se are in vedere si restaurarea unei remorci pentru acest vagon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 20:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Singura problema e ca nu mai exista nicio remorca... insa mai exista cateva trucuri prin URAC :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 20:19 
Dr2005 wrote:
... insa mai exista cateva trucuri prin URAC :)


Dupa cum ai vazut cei de la atelierul din URAC care se ocupa cu asta pot restaura un vagon chiar daca de la acesta au doar trucul/boghiurile. Deci nu este imposibil.

Deocamdata atelierul este ocupat cu un vagon pentru Baden (voi pune detalii cand vagonul va fi gata), CAul 205 iar in viitor EPul 6001.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 20:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Acel numar de parc 119, chiar a fost al vehicului restaurat?

E scris foarte ciudat si stangaci (ca sa nu spun ca s-a murdarit cu negru in jurul sablonului). Nu tin minte sa fi vazut o astfel de inscriptionare, nici macar in poze. De ce nu au desenat un numar de parc asa cum erau ele la vremea respectiva (mici, cu alb) si emblema "ITB"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 20:33 
Parca mai este o remorca de V56 undeva prin Galati daca nu ma insel. Iar in legatura cu 6001 glumesti nu? :lol: Or sa ia "living-ul" baietilor din pauza de masa? :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 21:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
freyutz wrote:
Parca mai este o remorca de V56 undeva prin Galati

Arad... pe 1000 mm.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 10:59 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Exista acea remorca KISS FM care se poate transforma in vagon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 11:43 
Remorca cu reclama .... FM este V12, nu V56. Remorci V56 nu mai exista in dotarea RATB, dar se pot reconstrui. In acest moment, cred ca singurul oras care mai are remorca V56 este Arad.
Timisoara este (inca) singurul oras care mai are o remorca V12/V3A, care a fost a RATB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:22 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Te contrazic, acea remorca FM a apartinut acelui tramvai V56 care era destinat transportului de marfa. Dupa 89 cu prilejul unei sarbatori a RATB a fost amenajata pentru transportul orchestrei RATB si apoi pentru reclama la KISS FM. Eu am observat ca aceasta remorca are 2 axe nu boghiuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 20:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Remorca este V12... circula cu V58, nu V56.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 23:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 165
Location: Bucuresti, sector 3
Din cite stiu, V12 erau remorcile vagoanelor EP din seria 3XXX, cu numere de parc pina pe la 3260, urmind seriei Festival (V51 ???) 3001-3037.
Aceste vagoane aveau 3 usi, spre deosebire de V54/V56, cu numai doua.
Sa inteleg ca intre EP-urile 3XXX si V58 se poate pune semnul egal ?

Poate reusim sa clarificam, fie si partial, diferentele subtile dintre vagoanele V54 si V56. Care dintre acestea aveau numere de parc mici (1-86) si care de la 1XX pina spre 495 ? Atit V54, cit si V56, proveneau din conversia vagoanelor V09 din anii '40, coexistind cu acestea, in acelasi spatiu de numere de parc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 10:27 
Se pare ca V54 sunt vagoane de tipul celor din care s'au facut plugurile. Sunt vagoane cu osii independente, nu cu truck, ca V56 si V58.

V12 au circulat si ca remorci ale V56/58 si ca remorci ale EP.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 11:58 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 103
Location: BUCURESTI
Oricum concluzia acestor discutii este una singura, acel V56 restaurat ar trebui sa aiba si o remorca ca in vremurile cand Bucurestiul era plin de aceste tramvaie. Asa solitar nu prea are farmecul pe care multi dintre noi il cunosc si seamana mai mult cu un vagon de serviciu decat cu un model de linie care a circulat multi ani.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Restaurarea lui v56
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 120
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Nr de parc 119 este real. Inainte de a fi restaurat, se afla la Depoul Colentina. Este adevarat ca nr este trecut f mare , ceea ce nu exista pe fostele vagoane. Scria mai mic nr de parc. Dar alta este problema! De ce cei de la URAC nu au pus stopurile din spate pe orizontala! In acest fel semana mai mult cu fostele remorci ale acestor vagoane motor!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Restaurarea lui v56
PostPosted: Tue 10 Mar 2009 16:16 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Costache Mihail wrote:
Dar alta este problema! De ce cei de la URAC nu au pus stopurile din spate pe orizontala! In acest fel semana mai mult cu fostele remorci ale acestor vagoane motor!


Din ce imi amintesc, stopurile nu au existat pe vagoane motor - cel putin in Bucuresti.

Pe remorci erau intotdeauna verticale.


Top
 Profile  
 
 Post subject: vagon restaurat v56
PostPosted: Tue 10 Mar 2009 20:23 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 120
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Erau pe orizontala nu pe verticala! Adica invers de cum se gasesc acum la vagonul119


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Restaurarea lui v56
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 13:41 
Costache Mihail wrote:
Nr de parc 119 este real. Inainte de a fi restaurat, se afla la Depoul Colentina.
E posibil sa fi fost la depoul Colentina. Cu toate acestea, pe 119 original l-am prins si rosu si galben si avea dunga rosie (inainte sa fie galben complet) mai inalta. In fotografia de mai jos se observa ca ornamentele care delimitau banda rosie sunt mai de jos pana sub fereastra la vagonul original si sunt altfel la vagonul celalalt. Se vad si asemanarile intre 246 si "119" de mai tarziu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: Re: Restaurarea lui v56
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 120
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Tom wrote:
Costache Mihail wrote:
Nr de parc 119 este real. Inainte de a fi restaurat, se afla la Depoul Colentina.
E posibil sa fi fost la depoul Colentina. Cu toate acestea, pe 119 original l-am prins si rosu si galben si avea dunga rosie (inainte sa fie galben complet) mai inalta. In fotografia de mai jos se observa ca ornamentele care delimitau banda rosie sunt mai de jos pana sub fereastra la vagonul original si sunt altfel la vagonul celalalt. Se vad si asemanarile intre 246 si "119" de mai tarziu.
Mai mult ca sigur, ai dreptate! Se observa asemanarea izbitoare dintre 246 si 119 care se vede in poza nr3! Si atunci de ce sa ii fi schimbat nr? Pozele au fost facute in depoul Giulesti? Aveam si eu o poza cu 119 pe cand era vopsit rosu si se afla la Depoul Colentina! Dar era alb-negru poza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 23:11 
Pozele mele sunt facute in 1999 la depoul Giulesti. Poza cealalta este facuta in URAC de catre un fost membru al echipei de restaurari.

Am vazut urmatoarele vagoane utilitare de tip V56/V58, unde A este modelul ca 119 in prima poza, iar B este cel ca 246 (actualul 119)

119 A
151 B
152 B?
154 B
156 A?
157 B
160 B
166 B
204 B, dar vopsit rosu pana sub ferestre
246 B
249 A?
253 B, actualul S21, cu boghiu in loc de truck
267 A
280 B (schema de culoare diferita)
328 A
337 A?
348 A, cu masca de faruri de V3A/EP-V3A
382 A
397 A?
400 B
434 B
443 B
446 A?
448 A
449 A
464 B
466 B
474? B
484 B
494 B

Au tot schimbat numere la ele. Am vazut fotografii in care 154 era de tipul A, iar 382 de tipul B (schema de culoare) &c. Din aceleasi motive pentru care tot schimba numerele.

Iata si interiorul lui 119 ex 246 inainte de restaurare. Fotografie de A.Balacescu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 10:46 
Nici lampile de iluminare din salonul calatorilor nu mai arata ca cele originale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 11:39 
O persoana care a avut de-a face cu restaurarile a spus:
Quote:
Sunt lampi din Obor.
:evil:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group