TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 06:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 16:58 
Dupa mai bine de 3 ani de stat in depou a venit randul lui 205 (fost V3A-H) sa intre in lucru. Deoarece vechile echipamente Holec au fost utilizate ca piese pentru #361 si #192 acest vagon a ramas "chel".

Pentru a nu fi trecut pe actionare reostatica si pentru a se trece pe un sistem de actionare mai performant s-a decis ca acest vagon sa devina V3A cu sistem de actionare in CA si cu invertoare. Echipamentele vor fi livrate de ICPE-SAERP Bucuresti, motoarele au putere de 2x240kW.

Deoarece modelul este facut in principal pentru testarea sistemului de tractiune nu se vor face modificari majore la caroserie (podea joasa in sectiunea C). Azi se lucra la fata si spate deoarece se doreste sa fie facute cu un design (masca frontala si faruri cel putin) ca vagoanele liniei 41.

Iata cum arata 205 inainte de plecarea in URAC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 340
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Initiativa este cat se poate de buna. Daca lucrurile vor merge bine se poate obtine o performanta mai buna decat la CH-PPC din toate punctele de vedere. E adevarat ca sunt mai importante multe aspecte dar este bine ca se tinde spre acest nivel. Ar fi frumos sa se reuseasca o implementare buna si poate sa apara si mai multe vagoane Bucur LF si V3A PPC cu invertor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 10:58 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 192
Location: Bucuresti
asta e intr-adevar un mare pas facut de URAC pentru a ajunge din urma timpul; sa vedem acum ce va iesi, si sa speram ca va iesi ceva bun, care sa permita implementarea pe scara larga a acestei solutii, in detrimentul celei cu chopper; e si o sansa dar si o obligatie pentru cei din URAC de a-si dovedi competenta, o a doua nu cred ca o vor avea prea curind tinind cont de mentalitatile din primarie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 10:59 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 127
Extinderea solutiei presupune inlocuirea motoarelor CC existente cu unele de CA din import, foarte scumpe, ceea ce e putin probabil sa se intample...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 16:33 
Sa vedem noul model de interfata de diagnoza, solutie oferita de ICPE-SAERP si cu care va fi echipat si acest tramvai, practic in bordul acestui tramvai va fi implementat un calculator, gen PDA, cu touchscreen, display de 10' pe care in mod normal vor fi afisate informatiile necesare vatmanului - viteza, tensiune retea, starea de functionare, usi etc, iar in modul de diagnoza va arata toata activitatea vagonului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 10:20 
Nu se mai vrea ca muzica sa fie oprita din cauza anuntului vocal, au fost multe reclamatii din cauza asta, cel putin la Citaro 2 mi se pare de ajuns cat se arata pe LCD.

Sa vedem si un invertor de tramvai, cu care va fi echipat si 205, invertor produs tot de ICPE-SAERP (acestia se ocupa de echiparea electronica a lui 205)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Apr 2009 22:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 47
Location: Bucuresti 3
Pentru shoppy- tu faci referire la sistemele de pe Loganul de la SPP.
Pentru un tramvai nu sunt suficient de rezistente, chiar si doar pentru diagnoza.
Aici nu este HDD pentru ca n-ar merge la temperaturi negative. Are doar memorie flash (multa, ce-i drept).
Si are PS2 si de mouse, si de tastatura. Si mai are inca 4 seriale independente hard, pe placa de baza...
Daca esti interesat, pot sa te ajut si cu alte amanunte. Schimbul de experienta prinde bine oricui. Numai, te rog, sa folosesti un limbaj mai cizelat, bine? Mersi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 14:51 
Organizarea butoanelor pe bordul vagonului.
Mai are putin si este in probe, astfel incat in vara sa inceapa sa circule pe linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:31 
Tramvaiul este in curs de finalizare si punere in functiune, a avut probe de tensiune, in curand va avea si probele de traseu astfel incat in vara sa ne plimbam cu el pe linia 41. In interior a primit butoane tip Bucur.

Acest vagon va ramane unicat in forma V3A, in viitor seria Bucur LF va fi echipata cu invertor si noutatile aparute pe acest prototip.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 15:59 
205 a fost pregatit pentru finalizarea caroseriei si intra la vopsirea finala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 16:05 
Farurile alea rotunde il strica de tot..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jun 2009 22:03 
Vesti bune in legatura cu 205, azi a facut primele probe prin curtea URAC. Mai sunt ceva reglaje de facut fiind primul tramvai de acest tip produs.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jun 2009 23:07 
Bordul si dulapul cu echipamente al vagonului, deocamdata displayul nu este montat deoarece mai este de lucru la softul acestuia, nici sistemele de comunicatie inca nu sunt montate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 14:31 
205 in sfarsit vede si el lumina zilei pe afara dupa luni bune de stat in hala. Acesta isi continua probele, peste cateva saptamani cand este gata de traseu va intra la finisare (stratul final de vopsea, pantograful nou etc) si va intra in traseu. Deocamdata mai sunt o gramada de reglaje de facut la sistemul de tractiune. Revin si cu cateva fimulete, tramvaiul suna exact ca un metrou Bombardier :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 15:59 
205 live :)

[youtube]00W2YiNbCwQ[/youtube]
[youtube]jk9BNhOlQB0[/youtube]
[youtube]JazJL83-VYQ[/youtube]


Top
  
 
 Post subject: Probe de casa
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 11:45 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 47
Location: Bucuresti 3
Aseara a fost testata cu succes functionarea la viteze mari pe linia "Petricani".
Urmeaza reglajele fine ale sistemelor de comanda si de control.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 14:30 
205 isi continua probele, a primit si displayul de pe bord cu un soft beta de afisare a informatiilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 15:11 
Se apropie de finalizare, se fac ultimele reglaje la softul invertoarelor si softul de diagnoza. Urmeaza sa isi primeasca si pantograful nou si sa intre in vopsitorie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 19:48 
205 a fost revopsit si isi continua probele, ieri a facut o plimbare pana in Depoul Alexandria unde a facut teste pe linia speciala din depou. Totusi pana se va intoarce in depou definitiv mai dureaza. Pantograful inca este cel temporar pana la sosirea pantografului nou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 19:51 
Alte poze


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jul 2009 19:51 
Ultimele teste inainte de intoarcerea in URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 14:52 
205 se intoarce in URAC dupa ce a stat o perioada pentru probe si reglaje in Depoul Alexandria. Urmeaza continuarea probelor de mers, omologarea si introducerea in traseu.

Se are in vedere trecerea in sistem CA a mai multor tramvaie, Holecurile 192 si 361 sunt primele pe lista.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 15:33 
205 a fost finalizat, a primit pantograful nou si ultimele retusuri. Mai ramane sa ii fie instalat sistemul de comunicatie (transponder, GPS, statie) si validatoarele. In scurt timp va fi predat depoului Alexandria pentru a i se face ultimele reglaje si probe iar in cateva saptamani sa intre in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Aug 2009 14:45 
205 a fost predat depoului Alexandria, de aici vor continua probele si reglajele pana la incheierea omologarii. Se estimeaza ca in septembrie-octombrie va intra in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 14:54 
Vagonul este gata din toate punctele de vedere, a fost dus in URAC unde a avut parte de ultimele finisaje, urmeaza sa ajunga la depou unde sa mai faca un scurt rodaj incarcat cu saci, apoi sa intre in traseu cu calatori.

In poze echipamentele de pe acoperis:
1. aer conditionat, intrerupatorul automat
2. invertorul 1 si blocul de intrare
3. pantograful
4. rezistentele


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Sep 2009 14:59 
Dulapul cu echipamente din salon, blocul de intrare si invertorul 1 si vedere cu fiecare (poze facute mai demult).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Sep 2009 14:45 
Fisa tehnica a tramvaiului V3A-93-CA


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 14:32 
205 a facut probe azi noapte pe linia de pe Petricani. Nu mai este mult timp pana il vom vedea definitiv in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 20:10 
Offline

Joined: Wed 18 Feb 2009 10:10
Posts: 14
Ar fi dragut din partea URAC sa modernizeze toate V3A-CA in acest tip de caroserie. Arata impozant. Nu asa moderna ca un ch-ppc, dar are o mutra "feroviara" vagonul asta. Doar s-a nascut la Craiova, nu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 20:47 
Se are in vedere refacerea in acest mod a celor 2 Holec, 192 si 361.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group