TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 24 Nov 2017 21:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Sep 2009 20:33 
205, a trecut toate probele, saptamana viitoare se definitiveaza actele acestuia si intra in traseu, pe linia 41 si izolat linia 32.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Sep 2009 14:33 
205 si-a cam terminat probele, urmeaza sa fie descarcati sacii si sa fie pregatit de traseu (acte, predare finala la depou). A primit noul soft pentru display care pe langa viteza afisaza temperatura motoarelor si diverse mesaje de diagnoza si conditii de mers.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Sep 2009 12:41 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 25
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Acum o ora l-am vazut pe linia 41 in PROBE incarcat cu saci de nisip. Era pe sensul spre Piata Presei Libere , intre statiile Uverturii si Orsova. Se pare ca mai continua probele pana va intra efectiv pe traseu.
In linia 32 a circulat cu calatori pana acum?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Probe
PostPosted: Tue 22 Sep 2009 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Astazi a trecut probele cu sarcina maxima- consum si incalzire.


Top
 Profile  
 
 Post subject: 205 in probe
PostPosted: Tue 22 Sep 2009 22:13 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
La capatul liniei 41, la Piata Presei Libere.
Tramvaiul, desi incarcat la sarcina maxima, are linie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 14:47 
Dupa cum ziceam proba de marti a fost ultima pentru 205, acesta este finalizat. Zilele acestea vin si documentele care atesta omologarea si va fi dus la depou. Vagonul va circula exclusiv pe linia 41, doar la inceput este posibil sa il vedem cateva zile pe 32 desi nu prea cred.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 16:49 
Vagonul este total finalizat, omologat, asteapta predarea la depou. Deocamdata inca nu se gasesc validatoare pentru el. Dupa predarea la depou va avea parte de un scurt rodaj (500km) fara calatori pentru ca sa se invete titularii cu el, apoi va intra in traseu cu calatori pe linia 41. Fiabilitatea acestuia se va vedea in urma monitorizarii permanente pana la efectuarea primilor 20.000km de traseu care pe linia 41 se fac in 2-3 luni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 16:09 
205 a fost predat astazi definitv depoului Alexandria, urmatoare etapa este ca incepand de luni sa faca un rodaj de 500km, fara calatori pentru scolarizare si asistenta tehnica. Rodajul se va face pe liniile din Militari (Trafig Greu, Timisoara, Valea Cascadelor, Preciziei), in niciun caz nu se va face pe linia 32 din cauz traficului. Dupa efectuarea celor 500km acesta va intra in traseu normal pe linia 41, in jurul datei de 18 octombrie, la aniversarea de 7 ani de circulatie a Metroului Usor in Bucuresti.

La ora actuala datorita URAC si ICPE SAERP vagonul 205 este cel mai modern si performant tramvai dpdv tehnic din Romania (exceptand ULF din Oradea care sunt straine).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 16:27 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 71
Location: Bucuresti
Am găsit o fişă tehnică pe site-ul ICPE-SAERP: link download.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 23:15 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
De ce un motor e la 70 si unul la 107 grade Celsius? Nu e o diferenta cam mare? Sau motorul din fata se raceste si prin tirajul natural cand se misca vagonul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 23:23 
Pentru ca s-au facut si probe de mers si pe un singur motor, in general ambele motoare stau pe temperatura identica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 17:46 
205 poate fi vazut prin oras intre orele 8-11 condus pentru scolarizarea celor 3 echipaje care il vor conduce. Conform programului va intra in circulatie la inceputul saptamanii viitoare, pe linia 41, exclusiv pe linia 41. Acesta va avea regim special asemeni lui Bucur LF, trebuie sa faca 20.000km pe linia 41 pentru a se vedea fiabilitatea sistemului, va circula zilnic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:36 
205 si-a incheiat astazi rulajul pentru scolarizarea echipajelor si a ajuns in URAC pentru montajul transponderului, reglaje la aerul conditionat si montarea compostoarelor, nu va dura prea mult, astfel vagonul va intra pe linia 41 spre sfarsitul saptamanii sau saptamana viitoare incepand cu data de 26 octombrie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
De unde au luat transponderul ala (ca nu pare nou)? De la Bucurestii-Noi?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:46 
Dr2005 wrote:
De la Bucurestii-Noi?


Da, Bucurestii Noi a mai "donat" transpondere pentru vagoane de Alexandria avand in vedere ca o parte din vagoanele lor nu mai circula de luni bune pe 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 17:40 
205 s-a intors astazi in depoul Alexandria.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 17:45 
Acesta a iesit in traseu la sch2 pe unul din turele reduse din lipsa de personal, turul 19 pe linia 8, deci putem marca ziua de astazi ca intoarcerea lui 205 in traseu dupa ce din 2005 a stat pe dreapta.
In urmatoarele zile va circula pe liniile depoului Alexandria unde sunt ture reduse (exceptie 11, 27, 23 unde sunt atat de putine incat nu se reduc ture) pentru specializarea a inca 3 echipaje. Incepand cu 1 noiembrie va circula exclusiv pe linia 41 asa ca doar zilele urmatoare il mai puteti vedea pe alte trasee.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 18:13 
Vasilica wrote:
Ps:Mai este in traseu la ora aceasta si daca maine stii cumva in ce linie lucreaza.Multumesc pentru raspuns. :D


La ora asta probabil deja se retrage, a fost turul 19 dar a mers cu vatmanul de la sch1 doar 2 curse.
Maine in linia 32 la turul 3 sau 10, oricum vagonul circula zilnic de acum inainte, pana pe 31 octombrie pe 32, 8, 41 iar de la 1 noiembrie exclusiv pe 41.

Oricum o sa faca 1000-2000 km pe saptamana, azi de la URAC (13km) si cat a mai mers in traseu deja ajunge la 670 km.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 18:55 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 646
Location: Bucuresti, Militari
Un minus este afisajul mai ingust decat la celelalte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 18:57 
rosetti61 wrote:
Un minus este afisajul mai ingust decat la celelalte.


La acesta si 4036 a ramas un soft mai vechi, va fi actualizat in urmatoarele saptamani si va fi identic cu cel de pe restul CH PPCurilor.


Top
  
 
 Post subject: Prototipul
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 21:28 
Offline

Joined: Wed 20 Jun 2007 10:11
Posts: 38
Location: Bucuresti
L-am vazut azi in jur de 16:45 aproape de capat depou Militari pe linia 8.Arata tare bine.O intrebare am:daca tot s-a modernizat, de ce nu s-a facut cu tot "tacamul"?PPC si/sau aer conditionat pt.salon?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Costuri
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 08:09 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Pentru acest vagon s-a schimbat doar partea de tractiune si de amenajare a cabinei de conducere. Ce spui tu inseamna alti bani, alta lucrare. Nici restul de V3A de Craiova nu au capatat corp C coborat (PPC), pentru ca este altfel realizata caroseria decat a celor facute de URAC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Oct 2009 19:08 
Incepand de astazi pana joi circula pe linia 32, apoi va avea 1-2 zile de pauza si din weekend va circula exclusiv pe linia 41. Vagonul a ajuns la 850km la bord si se comporta exceptional.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 15:24 
Astazi si probabil maine vagonul NU circula, il gasiti de luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 10:45 
Vagonul reintra in traseu incepand de marti, nu il gasiti nici azi nici maine. Nu va ingrijorati, nu are defectiune la partea electronica/de tractiune ci un mecanism cu probleme la usa 2, mecanism ce poate fi inlocuit abia luni. Apoi de marti probabil tot pe 32 va circula pana in weekend cand intra pe 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 16:09 
De astazi 205 s-a intors in traseu, pana vineri in gasiti pe linia 32, in general la sch1 ture mici din cauza ca vatmanii specializati pe el sunt liberi sau in 41. Din weekend va intra pe linia 41 definitiv.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 18:52 
Vagonul a ajuns la peste 1000km, astazi a circulat pe linia 32 pana la ora 17:30, maine nu iese in traseu pentru ca i se pune softul la transponder si se mai fac cateva reglaje, tot maine sper sa ii puna si noul soft la afisaje.
Vagonul mai circula pe linia 32 doar vineri daca se gasesc oameni, apoi din weekend sau cel tarziu luni va intra definitiv pe 41. Practic astazi a fost cam ultima zi pe linia 32 pentru 205.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Dec 2009 14:54 
Vagonul revine in traseu de saptamana viitoare, speram pe marti-miercuri sa il avem pe linia 41 dupa ce a stat o perioada pentru modificari si adaugarea unor functii noi cum este frana de urgenta (butonul rosu mare de pe bord).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Dec 2009 00:05 
Aseara in Ghencea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jan 2010 17:01 
Vagonul V3A-93-CA 205 a iesit in traseul la schimbul 2 circulant pentru prima data in linia 41 cu calatori dupa modernizare in CA


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group