TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 23 Sep 2017 07:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 230 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Author Message
PostPosted: Sun 01 Jan 2017 12:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3062-2138 Scene;July 1969


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 08 Jan 2017 12:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
ebay.com


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 30 Apr 2017 12:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 180 Scene;July 1986
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romamia 281 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 14 May 2017 17:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3409-3347 Scene;July 1986
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 300 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 24 Jun 2017 16:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 206 Scene;July 1986
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 104 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 24 Jun 2017 23:47 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 673
Location: Bucuresti, Militari
Primul V3A in 5 usi a fost introdus tot pe linia 9, avea aceeasi schema, numai ca dungile erau mai subtiri - avea geamuri glisante ca la autobuz, scaune pe doua randuri si butoane la fiecare usa. Placa de traseu era neagra cu text alb la numarul liniei si negru pe fond alb la traseu. Caseta laterala era doar cadru, negru si la fel era partitionata placa de traseu, ce avea la interior schema liniei cu statiile si punctele importante.
A doua poza e tare... Lasand la o parte "controlorul" de pe linie, incepeau sa decada indicatoarele de statii, sistemul cu placi interschimbabile nu a fost fericit ales - el a fost proiectat pentru 4 afisari cu aceeasi informatie pe ambele fete. Din ratiuni de economie se foloseste un singur indicator pentru toate liniile - doar in centru au existat cateva statii departajate; si din acest motiv dar si datorita deselor schimbari de linii se renunta la placile mobile.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Jun 2017 01:31 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 1927
Location: Bucureşti
Primul V3A-ITB cu 5 uși și cu № 206, a fost la origine tramvai de serie, normal, cu 4 uși, construit în anul 1978, în lotul 202 - 252.
În februarie 1984 a fost modificat, prin realizarea unei a 5-a uși la tronsonul al 3-lea și mutarea ușii existente de pe tronsonul al 2-lea la mijlocul său.
Au fost schimbate partea din față, cât și partea din spate a caroseriei.
A suferit această modificare pentru a servi ca model prototipululu V3A-ITB comandat de I.T.Constanța, ieșit din hala URAC-ului în august 1984 și prezentat, o lună mai târziu, în septembrie, la EREN-84.

Te contrazic, nu a avut nici o dată geamurile de aerisire glisante și nu a avut nici o dată scaune pe două rânduri.

Placa de traseu scrisă cu alb pe fond negru a fost folosită și la alte tramvaie și trasee, dar a avut o existență efemeră.

Fotografiile postate sunt făcute de mine, pe vechea configurație a Șoselei Pandurilor, pe 20 iunie 1985, pe traseul № 9.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Jun 2017 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44562
Quote:
O inovație din 1931: unele tramvaie STB erau înzestrate cu cutii poștale, ce erau deschise la Gara de Nord și scrisorile expediate în țară sau în afara ei cu primele trenuri.

Din "Ilustrațiunea română", 1931.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Jun 2017 20:52 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 673
Location: Bucuresti, Militari
Nu m-am referit la #206 ci in general, a existat un tramvai cum am zis mai sus, nu stiu ce numar avea, sa fi fost V2A?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Jun 2017 21:54 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 1927
Location: Bucureşti
Asta este cu totul altceva.

Tramvaie V3A-ITB ieșite din R.K. cu geamuri de aerisire glisante, în vara anului 1989:
- № 119, parte din lotul 100 - 140, construit în anul 1976.
- № 302, parte din lotul 293 - 351, construit în anul 1980.

Tramvaie noi V2A-ITB și V3A-ITB, a doua parte a lor, construite pentru provincie, din vara anului 1989.
Acestea aveau geamuri intregi, fără geamuri de aerisire, pe partea dreaptă și gemuri de aerisire glisante, numai pe partea stângă.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 02 Jul 2017 18:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 126 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Jul 2017 18:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44562
Anul 1972.

Foto: Bernhard Studer.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Jul 2017 19:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8345
Vagoanele V09 au ieşit din serviciu în 1975. Şi, totuşi, cu 2 ani înainte, remorca celui din poză fusese reparată capital... această mentalitate s-a păstrat şi acum, ţinând cont că şi RK-urile şi casările se fac la normă şi trebuie ambele secţii să îşi facă norma.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Jul 2017 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44562
Bul. George Cosbuc, 1974.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 30 Jul 2017 16:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3244-2302 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3131-2165 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 185 Scene;July 1969


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 12 Aug 2017 09:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44562
Depoul Tei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 27 Aug 2017 13:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 186-1800 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 333-1967 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 39-1470 Scene;July 1969


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 03 Sep 2017 13:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
De pe Ebay.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Sep 2017 19:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 322 Action;July 1986
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 261 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 16 Sep 2017 19:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 328
Location: Timisoara
Foto: James Buckley, scan Greg Sommers

ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3189-2200 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 2016-297/130-1878 Scene;July 1969
ORIGINAL TROLLEY SLIDE Bucharest Romania 3334-3385 Scene;July 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 230 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group