TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 24 Nov 2017 21:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 16 Sep 2010 21:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Ultimul proiect al URAC-ului se numeste V3A-93-CA-PPC. Este vorba despre transformarea V3A-93-urilor (transformare ,,pe bune", nu casare si constructie noua). Sectiunea C este modificata pentru a avea podea joasa, iar restul vagonului e doar trecut prin RK. Se inlcouiesc si extremitatile cu unele din fibra de sticla, precum cele de la V3A-93-CH-PPC. Cunoscatorii vor remarca la vagoane pastrarea vechilor usi si a altor componente, care vor confirma faptul ca vagoanele sunt modernizate.

La partea tehnica, vor fi aduse schimbari majore: vagoanele vor primi boghiuri noi (cele vechi ar mai putea fi refolosite, sper sa nu fie casate), precum cele ale lui #205, boghiuri pe care se vor monta motoare electrice de tractiune de curent alternativ, asincrone, cu rotor in scurt-circuit, actionate cu invertoare produse de firma ICPE-SAERP, invertoare ce sunt deja produse si testate, fiind pregatite pentru livrare. De principiu, echipamentele vor fi asemanatoare cu cele de pe #205 (bine, acelea au fost experimentale, dar s-au dovedit bune). Si boghiurile purtatoare vor fi putin diferite, ambele fiind prevazute cu frana cu solenoid (nu stiu cat de inspirata e solutia asta, eu personal nu as fi ales-o, dar fie).

Primul vagon ,,atacat" a fost #204 (vezi poza din atasament), finalizat acum în proproţie de 50% (caroserie, melamină, iluminat, uşi); urmeaza sa fie legat pe boghiuri si finisat.
Al 2lea este #076, la care mai e de lucru destul de mult.

#076 clar nu va fi gata anul acesta; #204 are şanse minime să fie finalizat şi scos în probe până în ianuarie. Chiar daca majoritatea echipamentelor sunt deja disponibile pentru a fi montate, lipseste elementul cel mai important: motoarele electrice de tractiune. Nu se stie inca cine le va livra. Desigur, fara sa ai motoarele sau, macar, specificatiile lor, nu poti face reductoarele, implicit nu poti monta coroanele dintate pe osii, ceea ce inseamna ca nu ppoti cala nici discurile de frana, deci nu poti cala nici rotile, pentru ca roata dintata de pe osie se monteaza prima.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Nov 2010 16:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
La #204 s-a trecut la munca ,,de finete". Judecand dupa stadiul in care este, prin ianuarie ar trebui sa fie gata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Feb 2012 17:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#076


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Mar 2012 13:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#204


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Mar 2012 18:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
#076 acum cateva ore:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group