TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:46

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Parada tramvaielor 2010
PostPosted: Sun 19 Sep 2010 23:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Parada tramvaielor 2010.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 00:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Vagoanele în Depoul Victoria:


Attachments:
A-001.jpg
A-001.jpg [ 374.68 KiB | Viewed 6710 times ]
A-002.jpg
A-002.jpg [ 379.61 KiB | Viewed 6710 times ]
A-003.jpg
A-003.jpg [ 379.93 KiB | Viewed 6710 times ]
A-004.jpg
A-004.jpg [ 329.23 KiB | Viewed 6711 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 00:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Să începem prezentarea cu vagonul V09, cel mai vechi din convoi. Acest model de tramvai s-a produs
începând cu 1927, fiind în serviciu până în 1976. Unicul vagon rămas a fost renovat în 1994.


Attachments:
V09-A-001.jpg
V09-A-001.jpg [ 375.33 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-004.jpg
V09-A-004.jpg [ 361.11 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-006.jpg
V09-A-006.jpg [ 551.19 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-007.jpg
V09-A-007.jpg [ 360.73 KiB | Viewed 6710 times ]
V09-A-008.jpg
V09-A-008.jpg [ 241.28 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-009.jpg
V09-A-009.jpg [ 286.12 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-010.jpg
V09-A-010.jpg [ 304.56 KiB | Viewed 6710 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Să vedem câteva detalii: distribuitor de aer, compresor:


Attachments:
V09-A-012.jpg
V09-A-012.jpg [ 422.72 KiB | Viewed 6708 times ]
V09-A-013.jpg
V09-A-013.jpg [ 419.48 KiB | Viewed 6709 times ]
V09-A-014.jpg
V09-A-014.jpg [ 359.53 KiB | Viewed 6708 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Postul de conducere: vagonul este echipat cu controller Thomson-Houston cu 8 contacte (rezistentele sunt montate pe acoperis), frână pneumatică si frână de mână. Se poate utiliza si frână în contra-curent, vagonul neavând frână electrică. Usile sunt actionate pneumatic, prin intermediul unui robinet montat sub bord.


Attachments:
V09-D-013.jpg
V09-D-013.jpg [ 420.59 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-016.jpg
V09-A-016.jpg [ 423.96 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-D-014.jpg
V09-D-014.jpg [ 456.94 KiB | Viewed 6708 times ]
V09-A-018.jpg
V09-A-018.jpg [ 413.46 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-019.jpg
V09-A-019.jpg [ 346.39 KiB | Viewed 6708 times ]
V09-A-020.jpg
V09-A-020.jpg [ 409.11 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-021.jpg
V09-A-021.jpg [ 339.58 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-022.jpg
V09-A-022.jpg [ 338.99 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-023.jpg
V09-A-023.jpg [ 374.29 KiB | Viewed 6708 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Aspecte din interior: geamurile se puteau deschide cu o cheie pătrată specială (din păcate, la renovare au fost blocate).


Attachments:
V09-D-019.jpg
V09-D-019.jpg [ 450.28 KiB | Viewed 6706 times ]
V09-A-024.jpg
V09-A-024.jpg [ 394.23 KiB | Viewed 6706 times ]
V09-D-020.jpg
V09-D-020.jpg [ 445.2 KiB | Viewed 6706 times ]
V09-D-018.jpg
V09-D-018.jpg [ 408.2 KiB | Viewed 6707 times ]
V09-A-025.jpg
V09-A-025.jpg [ 313.11 KiB | Viewed 6706 times ]
V09-A-026.jpg
V09-A-026.jpg [ 369.87 KiB | Viewed 6706 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Deasupra geamurilor sunt prezente trape de ventilatie, ce pot fi actionate din salon printr-o manetă. La renovare s-a pierdut din vedere aspectul realizării grilelor de ventilatie în lemnul ce tapetează interiorul, astfel că trapele nu sunt eficiente.


Attachments:
V09-A-027.jpg
V09-A-027.jpg [ 497.89 KiB | Viewed 6706 times ]
V09-D-009.jpg
V09-D-009.jpg [ 264.99 KiB | Viewed 6705 times ]
V09-D-010.jpg
V09-D-010.jpg [ 279.98 KiB | Viewed 6705 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Al doilea vagon (ca vechime) a fost vagonul V56 #119. Produs în 1956, a fost renovat în 2006 (ci nu 2008 cum scrie pe el). A purtat numărul #246 până înainte de renovare, când au fost inversate numerele ultimelor două V56 rămase, celălalt devenind utilitarul S21, aflat acum în conservare la Depoul Militari. Vagoanele de acest tip au fost în circulatie până în 1981 (1985 după unele surse).


Attachments:
0119-A-003.jpg
0119-A-003.jpg [ 415.51 KiB | Viewed 6704 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Ca si vagonul V09, V56 este dotat cu controller Thomson-Houston cu 8 contacte, fără frână electrică. Frânarea se realizează pneumatic, dar se poate folosi si frâna de mână.


Attachments:
0119-A-004.jpg
0119-A-004.jpg [ 393.96 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-A-005.jpg
0119-A-005.jpg [ 423.35 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-A-006.jpg
0119-A-006.jpg [ 466.08 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-D-026.jpg
0119-D-026.jpg [ 388.89 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-D-027.jpg
0119-D-027.jpg [ 527.26 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-D-028.jpg
0119-D-028.jpg [ 481.22 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-D-029.jpg
0119-D-029.jpg [ 466.4 KiB | Viewed 6703 times ]
0119-D-025.jpg
0119-D-025.jpg [ 377.36 KiB | Viewed 6703 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Interiorul:


Attachments:
0119-A-008.jpg
0119-A-008.jpg [ 403.41 KiB | Viewed 6702 times ]
0119-A-009.jpg
0119-A-009.jpg [ 393.81 KiB | Viewed 6702 times ]
0119-A-010.jpg
0119-A-010.jpg [ 414.53 KiB | Viewed 6702 times ]
0119-D-030.jpg
0119-D-030.jpg [ 343.63 KiB | Viewed 6702 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Detalii cu trucul si sistemul de frânare cu saboti:


Attachments:
0119-B-016.jpg
0119-B-016.jpg [ 362.3 KiB | Viewed 6702 times ]
0119-B-017.jpg
0119-B-017.jpg [ 344.13 KiB | Viewed 6702 times ]
0119-B-018.jpg
0119-B-018.jpg [ 471.32 KiB | Viewed 6702 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Ultimul vagon din convoi a fost Rathgeberul P3.16 #2008, transformat în cofetărie în anul 2002. Vagonul a fost produs în 1967 si adus în 1998 din Muenchen, făcând parte dintr-un lot de două tramvaie motor P3.16 (#2008 si #2033) cu remorci articulate p3.17 (#3006 si #3018). Au circulat până în anul 2002, când vagonul #2033 si cele două remorci au fost scoase din circulatie si casate (una dintre remorci a fost transformată în restaurant pentru un lant de fast-food-uri, fiind casată ulterior).
Vagoanele sunt dotate, în partea din spate, cu o cuplă automată. În partea din fată se foloseste o cuplă ,,clasică", asemănătoare cu cea a vagoanelor V56 si V09, ce necesită o eclisă pentru cuplare.


Attachments:
2008-A-001.jpg
2008-A-001.jpg [ 372.29 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-005.jpg
2008-A-005.jpg [ 443.32 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-004.jpg
2008-A-004.jpg [ 422.79 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-007.jpg
2008-A-007.jpg [ 429.48 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-008.jpg
2008-A-008.jpg [ 365.76 KiB | Viewed 6702 times ]
2008-A-009.jpg
2008-A-009.jpg [ 358.68 KiB | Viewed 6701 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Să urcăm la bord! Contactorii sunt instalati într-o cutie în stânga vatmanului, reducând mult spatiul din cabină. Controller-ul se actionează cu o manetă, fiind usor de utilizat. Desigur, controller-ul permite frână electrică (folosită ca frână de serviciu), frâna de stationare este pneumatică, iar frâna de urgentă se realizează cupatine de frână cu suspendare joasă. Se poate folosi si frâna pneumatică pe post de frână de urgentă, conducta de aer putând fi golită complet prin apăsarea unei pedale dedicate.


Attachments:
2008-D-013.jpg
2008-D-013.jpg [ 385.63 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-010.jpg
2008-A-010.jpg [ 367.13 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-D-015.jpg
2008-D-015.jpg [ 281.65 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-D-016.jpg
2008-D-016.jpg [ 261.32 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-D-017.jpg
2008-D-017.jpg [ 224.96 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-A-011.jpg
2008-A-011.jpg [ 366.5 KiB | Viewed 6700 times ]
0119-D-012.jpg
0119-D-012.jpg [ 667.05 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-A-013.jpg
2008-A-013.jpg [ 427.97 KiB | Viewed 6701 times ]
2008-A-014.jpg
2008-A-014.jpg [ 433.06 KiB | Viewed 6700 times ]
2008-D-014.jpg
2008-D-014.jpg [ 356.55 KiB | Viewed 6700 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
.....


Attachments:
2008-A-015.jpg
2008-A-015.jpg [ 668.55 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-016.jpg
2008-A-016.jpg [ 370.75 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-D-018.jpg
2008-D-018.jpg [ 392.05 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-D-019.jpg
2008-D-019.jpg [ 309.21 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-018.jpg
2008-A-018.jpg [ 438.76 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-019.jpg
2008-A-019.jpg [ 401.2 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-020.jpg
2008-A-020.jpg [ 390.32 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-021.jpg
2008-A-021.jpg [ 414.58 KiB | Viewed 6698 times ]
2008-A-017.jpg
2008-A-017.jpg [ 331.36 KiB | Viewed 6698 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
.....


Attachments:
2008-D-020.jpg
2008-D-020.jpg [ 306.63 KiB | Viewed 6697 times ]
2008-D-021.jpg
2008-D-021.jpg [ 304.02 KiB | Viewed 6697 times ]
2008-D-022.jpg
2008-D-022.jpg [ 309.67 KiB | Viewed 6697 times ]
2008-D-023.jpg
2008-D-023.jpg [ 291.2 KiB | Viewed 6697 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Interiorul:


Attachments:
2008-A-022.jpg
2008-A-022.jpg [ 395.27 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-023.jpg
2008-A-023.jpg [ 347.44 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-024.jpg
2008-A-024.jpg [ 343.37 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-025.jpg
2008-A-025.jpg [ 396.96 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-026.jpg
2008-A-026.jpg [ 361.95 KiB | Viewed 6697 times ]
2008-A-027.jpg
2008-A-027.jpg [ 361.83 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-028.jpg
2008-A-028.jpg [ 401.22 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-029.jpg
2008-A-029.jpg [ 379.45 KiB | Viewed 6696 times ]
2008-A-030.jpg
2008-A-030.jpg [ 386.58 KiB | Viewed 6696 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Rathgeberul a fost mutat pe o altă linie. La ora 10:30 s-a permis accesul tuturor în depou:


Attachments:
A-005.jpg
A-005.jpg [ 429.19 KiB | Viewed 6695 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Ordinea în care s-a plecat a fost: V56 #119 - V09 - Rathgeber P3.16. Traseul a fost parcurs în aproximativ 40 de minute. Să vedem V09 si Rathgeber la P-ta. Sfântul Ghorghe:
[youtube]BCVNkLCcf1E[/youtube]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
V56 #119:


Attachments:
0119-B-001.jpg
0119-B-001.jpg [ 485.7 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-005.jpg
0119-B-005.jpg [ 716.14 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-009.jpg
0119-B-009.jpg [ 469.81 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-011.jpg
0119-B-011.jpg [ 465.36 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-012.jpg
0119-B-012.jpg [ 402.72 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-013.jpg
0119-B-013.jpg [ 482.67 KiB | Viewed 6693 times ]
0119-B-014.jpg
0119-B-014.jpg [ 386.81 KiB | Viewed 6693 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Vagonul V09:


Attachments:
V09-B-001.jpg
V09-B-001.jpg [ 455.44 KiB | Viewed 6691 times ]
V09-B-003.jpg
V09-B-003.jpg [ 458.02 KiB | Viewed 6691 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Rathgeber P3.16:


Attachments:
2008-B-001.jpg
2008-B-001.jpg [ 487.47 KiB | Viewed 6690 times ]
2008-B-002.jpg
2008-B-002.jpg [ 442.01 KiB | Viewed 6690 times ]
2008-B-004.jpg
2008-B-004.jpg [ 435.34 KiB | Viewed 6690 times ]
2008-B-005.jpg
2008-B-005.jpg [ 514.67 KiB | Viewed 6690 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Traficul nu a fost închis prin P-ta. Sfântul Gheorghe, astfel că vagoanele V3A-93 ale liniilor 16 si 21 au putut fi surprinse pe lângă vagoanele ce deserveau acest terminal acum mai bine de 30 de ani:


Attachments:
B-001.jpg
B-001.jpg [ 439.02 KiB | Viewed 6690 times ]
B-003.jpg
B-003.jpg [ 453.05 KiB | Viewed 6689 times ]
B-004.jpg
B-004.jpg [ 376.63 KiB | Viewed 6690 times ]
B-006.jpg
B-006.jpg [ 476.21 KiB | Viewed 6689 times ]
B-008.jpg
B-008.jpg [ 434.01 KiB | Viewed 6689 times ]
B-011.jpg
B-011.jpg [ 433.11 KiB | Viewed 6689 times ]
B-013.jpg
B-013.jpg [ 455.84 KiB | Viewed 6689 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Am plecat de la P-ta. Sfântul Gheorghe, prin Cal. Mosilor - Str. Turmelor - Str. Reînvierii - Str. Lizeanu - Sos. Stefan cel Mare - Str. Mexic - Depoul Victoria. Vagonul V09 a fost ,,uitat" cu lira pe fir la separatoarele tramvai-troleibuz de la intersectia Sos. Colentina cu Str. Turmelor. Din fericire, noul model de separator din dotarea R.A.T.B. s-a dovedit a fi foarte ,,prietenos" cu vechea liră de V09, spre deosebire de pantografele de V3A, agătate frecvent în asemenea separatoare.

Pe Str. Reînvierii ...


Attachments:
IMG_8818.jpg
IMG_8818.jpg [ 457.59 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8819.jpg
IMG_8819.jpg [ 414.7 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8820.jpg
IMG_8820.jpg [ 460.22 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8821.jpg
IMG_8821.jpg [ 442.06 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8825.jpg
IMG_8825.jpg [ 435.71 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8827.jpg
IMG_8827.jpg [ 465.63 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8828.jpg
IMG_8828.jpg [ 436.67 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8829.jpg
IMG_8829.jpg [ 325.17 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8830.jpg
IMG_8830.jpg [ 428.06 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8831.jpg
IMG_8831.jpg [ 440.29 KiB | Viewed 6688 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
... urmează Str. Lizeanu:


Attachments:
IMG_8832.jpg
IMG_8832.jpg [ 422.9 KiB | Viewed 6687 times ]
IMG_8833.jpg
IMG_8833.jpg [ 408.03 KiB | Viewed 6687 times ]
IMG_8834.jpg
IMG_8834.jpg [ 432.02 KiB | Viewed 6687 times ]
IMG_8835.jpg
IMG_8835.jpg [ 429.99 KiB | Viewed 6687 times ]
IMG_8836.jpg
IMG_8836.jpg [ 441.02 KiB | Viewed 6688 times ]
IMG_8837.jpg
IMG_8837.jpg [ 440.61 KiB | Viewed 6689 times ]
IMG_8838.jpg
IMG_8838.jpg [ 415.25 KiB | Viewed 6688 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Mai aruncăm o privire la interiorul vagonului V56:


Attachments:
IMG_8824.jpg
IMG_8824.jpg [ 426.12 KiB | Viewed 6686 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Apoi urcăm în V09:


Attachments:
IMG_8839.jpg
IMG_8839.jpg [ 374.1 KiB | Viewed 6685 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Si admirăm Rathgeberul P3.16 #2008:


Attachments:
IMG_8840.jpg
IMG_8840.jpg [ 405.72 KiB | Viewed 6684 times ]
IMG_8841.jpg
IMG_8841.jpg [ 402.89 KiB | Viewed 6684 times ]
IMG_8843.jpg
IMG_8843.jpg [ 396.68 KiB | Viewed 6684 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 01:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Aruncăm o privire în interiorul vagonului V09:


Attachments:
IMG_8842.jpg
IMG_8842.jpg [ 408.5 KiB | Viewed 6682 times ]
IMG_8844.jpg
IMG_8844.jpg [ 366.95 KiB | Viewed 6682 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 02:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Apoi privim Rathgeberul intrând si mergând pe Sos. Stefan cel Mare:


Attachments:
IMG_8846.jpg
IMG_8846.jpg [ 420.24 KiB | Viewed 6681 times ]
IMG_8847.jpg
IMG_8847.jpg [ 411.07 KiB | Viewed 6681 times ]
IMG_8849.jpg
IMG_8849.jpg [ 390.87 KiB | Viewed 6682 times ]
IMG_8850.jpg
IMG_8850.jpg [ 361.24 KiB | Viewed 6681 times ]
IMG_8851.jpg
IMG_8851.jpg [ 407.62 KiB | Viewed 6681 times ]
IMG_8852.jpg
IMG_8852.jpg [ 406.6 KiB | Viewed 6682 times ]
IMG_8853.jpg
IMG_8853.jpg [ 413.69 KiB | Viewed 6681 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Sep 2010 02:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Urcăm şi în Rathgeber... anul 2010 este an de criză, asa că R.A.T.B. a oferit doar câteva flori domnisoarelor (în limita stocului disponibil), nicidecum ceva prăjituri sau apă:


Attachments:
IMG_8856.jpg
IMG_8856.jpg [ 417.05 KiB | Viewed 6680 times ]
IMG_8869.jpg
IMG_8869.jpg [ 367.95 KiB | Viewed 6680 times ]
IMG_8871.jpg
IMG_8871.jpg [ 385.7 KiB | Viewed 6680 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group