TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 09 Apr 2020 17:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 May 2009 23:17 
Rama IVA modernizata din fosta rama 183. Urmeaza rama 033 pt modernizare. 034 a plecat pe trailer in Franta pentru a fi modernizata in aceeasi schema.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 10:23 
Vom vedea deci pe traseu aceste rame in viitorul apropiat? cate se vor reconditiona asa? se stie cand va intra in serviciu prima rama modernizata de Alstom?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 15:31 
Momentan acestea sunt niste prototipuri. Vagonul din poze este modificat doar la carcasa, la partea tehnica fiind tot partea de tractiune clasica.

Rama 034 care este in Franta de 2 luni va veni modernizata complet, inclusiv partea de tractiune.

Daca proiectul va fi aprobat, ramele vor incepe testele pentru omologarea AFER apoi vor parcurge 20,000 km de probe. In cazul aprobarii proiectului modernizarea va incepe cu ramele tinute momentan in conservare in depou si se estimeaza aproximativ 50 de trenuri adica 150 de rame.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 15:38 
Sa inteleg ca sunt sanse egale ca ori sa fie transformate (daca primesc aprobarea) ramele IVA existente in modul acesta, ori sa se adopte solutia cumpararii altor bombardiere....sa mai faca unii un ban....In prima (si chiar a doua ipoteza) ar fi suficiente aceste trenuri ca sa acopere viitoarele trasee preconizate a fi construite? (Chiar daca in vreo 20 de ani la felul cum merg lucrurile pe la noi).....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 17:06 
Totusi anul acesta este vreo sansa sa vedem macar un tren nou in traseu ?
Aceasta modernizare este buna, dar sa se faca mai repede, ca trenurile de pe M3 si M4 sunt in ultimul hal.
Bombardiere oricum se vor cumpara, daca nu acum, peste vreo 10 ani cand vor termina M5ul visat :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 23:39 
Anul acesta exista posibilitatea ca acest tren sa circule dar din pacate doar in probe. Trebuie omologat modelul de vagon cu noua parte de tractiune dupa ce se va intoarce in tara si este multa hartogaraie ca si in cazul lui Bucur LF de altfel.

Legat de M5 tin sa anunt ca exista aceasta perspectiva. Pentru deschiderea noului tronson Dep Militari va scoate in traseu 18 ture iar momentan exista suficiente trenuri IVA + rezerve. Totul se misca pt M5 si lucrarile la magistrala par a incepe anul acesta in vara.

Inca n-am vazut vreun proiect oficial cu magistrala dar am inteles ca vor fi portiuni suspendate pe piloni cu intrare in subteran in zona academiei. Cert este ca va fi imposibila saparea galeriilor cu metoda cut&cover. Asta ar bloca tot cartierul si implicit orasul care nu cred ca ar suporta inca un santier de o asemenea anvergura.

Referitor la noile bombardiere, cam greu de zis. M3 lung va ramane cu IVA mult timp de acum incolo. Bombardierul nu poate taia curbele din noul tronson din cauza tunelului si pozarea proasta a sinelor in curbe.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 23:47 
freyutz wrote:
Anul acesta exista posibilitatea ca acest tren sa circule dar din pacate doar in probe. Trebuie omologat modelul de vagon cu noua parte de tractiune dupa ce se va intoarce in tara si este multa hartogaraie ca si in cazul lui Bucur LF de altfel.


Daca e vorba de asteptarea cu documentatia pt omologare, m-am calmat. E de durata :cry:

De M5 nu s-a mai auzit nimic, dar (mutand discutia de M5 in alt topic) ceva informatii despre unde vor incepe lucrarile exista ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 00:11 
Despre M5 nu stiu inca nimic sigur dar dupa ce vom sti se va face un topic separat. Pana una alta tripla 205-206-222 va iesi saptamana care vine din RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 00:36 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Marian Andrei wrote:
Bombardiere oricum se vor cumpara, daca nu acum, peste vreo 10 ani cand vor termina M5ul visat :twisted:

Poate incepind de la anul :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 02:07 
Offline

Joined: Thu 02 Oct 2008 23:20
Posts: 2
Cate REM IVA mai exista in prezent ? Se vor scoate la traseu si ramele albastre pentru tronsonul Industriilor - Linia de centura ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 23:35 
Rame IVA mai sunt in jur de 170-180.

Ramele albastrele sunt urmatoarele si sunt cuplate astfel:

050-044-064
019-026-036
025-027-029
074-082-085
038-052-088
016-090-141
212-057-028

Este posibil sa mai existe o tripla albastra in Pantelimon.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 11:46 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 19:15
Posts: 20
Location: Bucuresti
Cand au circulat ultima data REM Iva albastre?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 13:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
REXXXXX wrote:
Cand au circulat ultima data REM Iva albastre?

N-au mai apucat sa circule decat foarte, foarte putin. S-au dat bani pe modernizarea lor si apoi au fost abandonate. Importurile sunt o afacere mult mai grasa pentru cine trebuie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 22:11 
Cand au sosit in Bucuresti au circulat si au avut chiar si titulari cam 1 an de zile. Din fericire am avut sansa sa cunosc un fost titular de rama albastra de faur. Parerea lui despre ramele albastre modernizate la faur era ca au fost cele mai bune rame IVA. In comparatie cu cele facute la EP care erau la pamant...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 22:43 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
Si totusi nu s-a dat un raspuns la intrebarea lui mestecanis. Vor fi puse in circulatie si rame albastre?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 23:38 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
nu cred (90%)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 00:32 
In forma actuala vor cred ca vor fi puse in circulatie doar daca subit intr-o singura zi pica 30-40 de BM-uri ceea ce nu se va intampla prea curand.

Lasand gluma la o parte este posibil intr-o proportie foarte mica sa ajunga aceste rame in circulatie, poate mai mic de 10% este procentul dar numai cele facute la FAUR care sunt inca functionale si la tranferul din MILITARI in IMGB au mers pe propriile motoare. Cele de EP sau ARAD sunt picate si nu prea vad sanse pt ele decat intr-o modernizare. Referitor la ramele albastre am o vaga impresie ca unele rame de pe M4 sunt foste rame albastre facute la EP si modernizate la URMRI. Exista ceva oficial sau asemanarile izbitoare de conceptie si dispunere a mobilierului interior, butoane de usi + organizarea de sub vagon sunt doar coincidente?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 01:54 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
freyutz wrote:
Referitor la ramele albastre am o vaga impresie ca unele rame de pe M4 sunt foste rame albastre facute la EP si modernizate la URMRI.


nu au fost si nu vor fi (rame albastre) alea au fost special concepute si au fost niste incercari reusite de modernizare ici- colo


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 02:40 
Am inteles. Era doar o parere personala din cauza faptului ca multe aspecte seamana la cele 2 tipuri de rame.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 16:01 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 19:15
Posts: 20
Location: Bucuresti
Cate vagoane Iva mai circula in prezent?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 16:04 
In parcul circulant mai exista aproximativ 35-40 de trenuri IVA adica aproximativ 105 rame IVA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 11:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 56
Location: Sag Timis
Scuze ca ma bag si eu

Sa inteleg ca ramele IVA au fost modernizate la Electroputere si la Faur sau dupa acelasi design au fost construite acolo de la inceput?

Interesant ca acum se modernizeaza in Franta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 16:01 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Au fost construite la INTREPRINDEREA DE VAGOANE ARAD de unde si denumirea de IVA


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 16:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Caroseriile au fost facute la Astra, dupa care partea de tractiune a fost montata la Electroputere.
Ulterior s-au facut niste imbunatatiri/modernizri la Electroputere si la Faur. Cele albastre sunt modernizate la Faur.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 17:12 
Radu161 wrote:
[...] Cele albastre sunt modernizate la Faur.


Faur, Electroputere si Arad se pare ca a modernizat o tripla dar nu sunt sigur de informatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
La ce te referi tripla?
3 REM sau REM cu 3 vagoane?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 00:23 
3 REM adica 6 vagoane


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 16:59 
Noile harti ale retelei in ramele IVA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 17:01 
REM 056 in statia 1 Mai


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Jul 2009 23:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7904
REM 109 in statia Gara de Nord 2... cred ca e singura care merge cu vagonul B in fata. Era cuplata cu 177... astea sunt ramele Alstom?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group