TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 10 Dec 2019 00:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Jul 2009 23:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Interior vagon B:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Jul 2009 23:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Interior vagon A... pe zonele fara curent dintre Gara de Nord 2 si Basarab :))


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 00:09 
Nu acestea sunt ramele ALSTOM si nu sunt nici rame albastre modernizate asa cum se mai aude.

Aceste rame au fost modernizate dupa anul 2000 si vopsite intr-o schema de culori speciala pt M4. Ele sunt echipate cu ATP/ATO Dimetronic (produs in Spania). REM 109 face parte din singurul tren activ din reteaua de metrou unde capatul este un vagon B.

Rama modernizata de Alstom este de fapt un RK serios si o revopsire a TEM-ului 127-09X-191. Momentan nu stiu unde se afla acest tren deoarece nu este in nici unul din cele 4 depouri ale Metrorex si nici casat nu poate fi. Nu inteleg unde si cum au disparut anumite rame de metrou printre care si 009 care stiu sigur ca NU este casata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 17:19 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
freyutz wrote:
Nu inteleg unde si cum au disparut anumite rame de metrou printre care si 009 care stiu sigur ca NU este casata.


In tara asta nimic nu mai ma mira...Daca si REM-ul 009 a disparut...
S-o luam altfel: Metrorex are 4 depouri + alte cateva remize...nu cumva 009 se odihneste intr-un asemenea loc?

PS: Ultima data se afla "in conservare" la Depoul IMGB...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 17:23 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
freyutz wrote:
Rama modernizata de Alstom este de fapt un RK serios si o revopsire a TEM-ului 127-09X-191. Momentan nu stiu unde se afla acest tren deoarece nu este in nici unul din cele 4 depouri ale Metrorex si nici casat nu poate fi.


Imi cer scuze Freyutz, insa o noutate pe care mi-am amintit-o: TEM-ul in schema Alstom de care vorbesti tu, era format astfel: 127-08X-191!!! Scuze inca odata, pentru ca am gresit atunci!!! :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 17:32 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
freyutz wrote:
Aceste rame au fost modernizate dupa anul 2000 si vopsite intr-o schema de culori speciala pt M4. Ele sunt echipate cu ATP/ATO Dimetronic (produs in Spania).


Sa-mi fie cu iertare, dar ceva nu merge in toata povestea asta: Magistrala 4 a fost inaugurata pe 1 martie 2000. Banuiesc ca ramele NU aveau cum sa fie modernizate dupa acest an! In primul rand datorita infrastructurii, deoarece exista un anumit nr de rame care la nevoie pot merge pe M4!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 17:32 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
freyutz wrote:
Nu inteleg unde si cum au disparut anumite rame de metrou printre care si 009 care stiu sigur ca NU este casata.


Sunt in Franta, la modernizare...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
Udar wrote:
freyutz wrote:
Nu inteleg unde si cum au disparut anumite rame de metrou printre care si 009 care stiu sigur ca NU este casata.


Sunt in Franta, la modernizare...


NU SE POATE! In Franta se afla DOAR REM-ul 034, pentru modernizare in schema Bombardierului! :mrgreen:
Totusi ar fi o mare prostie ca REM-ul 009 sa fie modernizata! Sa fie lasata asa cum este! La fel si 008. Totusi se poate da o mana de vopsea peste acel kitsch urban!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 23:57 
Doar 034 se afla la Strassbourg acum. Stie cineva ceva de aceste rame?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 23:59 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
din cite stiu instalatiile s-au montat (pe trenuri si in cale) , practic tot sistemul pina sa dea drumul magistralei si au fost mai multe trenuri (cred ca cel putin 7-8 )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 05:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Cate rame IVA au bare maro? Am mai intalnit modelul asta de bare la usile troleibuzului #7340. Din ce sunt facute?

Interiorul este al vagonului 201B. 201A avea doar o singura bara centrala alba, insa acele poze nu le-am mai putut recupera cu O&O DiskRecovery dupa ce am fost pus sa le sterg de catre un angajat al Scorseze (mai nou exista asemenea angajati in civil).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 09:47 
freyutz wrote:
REM 109 face parte din singurul tren activ din reteaua de metrou unde capatul este un vagon B.

Scuze de intrebare, are importanta asa mare daca merge cu vagonul A sau vagonul B ? Sau mai mult este o regula nescrisa.
Si daca vreau sa inversez cele 2 vagoane, cum fac ? Exista in vreun depou o "roata" asa cum se intalneste in depourile CFR sau am nevoie de macara si implicit sa desfac cele 2 vagoane ale trenului. Multumesc


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:48 
In primul rand culoarea barelor nu are asa mare importanta. Barele originale erau cele din aluminiu nevopsite. Acelea sunt cele mai vechi, deci consider toata discutia fara sens. Mai exista intradevar rame cu bare maro dar nu le stiu numarul de parc.

Agentii de la Scorseze trebuie sa stie clar si daca nu stiu trebuie sa le ziceti voi: POZATUL IN STATII ESTE PERMIS atata timp cat nu se fac poze catre tunel sau spatii tehnice. Intradevar in ultima perioada exista si angajati in civil dar nu stiu cum reusiti voi sa va lasati pacaliti de chestiile cu nu aveti voie sa pozati la metrou.

@andrei_ciocan:
Exista intradevar o regula nescrisa care spune ca trenurile de metrou sa aiba in capete vagoane A pentru a usura manevrarea in depouri. 109 este o exceptie si tind sa cred ca este singura exceptie. Din ramele active nu exista alt tren care sa aiba post de conducere activ pe vagoonul B. Despre cele inactive sau cele care au fost retrase din circulatie nu stiu nimic. Poate or mai fi existat. Dar in momentul de fata 109 este singura.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:51 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
barile sint din fier plasticat
intoarcerea se face la depoul militari , s-au cuplat asa pentru a se comunica mai usor cu mecanicii cind se fac probe de functionare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:54 
Adaug la cele spuse de bygy ca intaorcerea se face print-o bucla care coboara in tunel si nu prin intermediul unor macarale. Depoul Militari are 2 intrari in tunel. Una dubla pentru calea de circulatie si una simpla care intra pe remiza de la depou apoi pe linia principala.

Si la Dep Pantelimon este o bucla dar numai pentru linia de strunguri. Trenurile nu pot intoarce acolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 19:46 
Intrebare : Daca din diverse motive un tren IVA ramane fara curent (nici un captator pe sina III) (primele 2 vagoane) si se opreste pe loc cum mai porneste ? Trebuie impins din spate pana ce prinde un captator sina III ?
La BM este suficient ca un singur captator din tot trenul sa aiba contact cu sina III pentru ca trenul sa aiba curent ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 20:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
La IVA un captator singur poate alimenta o rama (2 vagoane).

La Bombardier fiecare captator poate alimenta doar vagonul M / MP pe care se afla. In caz contrar, se trece pe baterie.

Nu cred ca exista zone fara sina a 3a suficient de lungi cat sa ramana mai mult de 1 vagon IVA fara curent. Desigur, sina a 3a e amplasata raportat la IVA, de aia BMurile mai raman pe macazele de la Anghel Saligny (au mai putine captatoare si care alimenteaza fiecare cate un vagon, ci nu cate 2).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 23:04 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
mai exact fiecare IVA, 2 vagoane e independenta una de alta (este vorba de un tren , ) daca 1 captator este alimentat , alimenteaza una din cele 3 rame una singura poate sa le impinga pe celelalte doua pina ajung sub tensiune
la cBM fiecare vagon este indeprndent iar daca atinge 1 captator din cei 4 existenti ar trebui ca un vagon sa poata impinge trenul
in situatii critice se poate inpinge cu un alt tren
BM-ul nu are treaba cu bateriile cu alimentarea motoarelor (de tractiune)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 23:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Vorbeam de iluminat si usi. E clar ca motoarele nu pot fi alimentate de baterii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 23:09 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Dr2005 wrote:
La Bombardier fiecare captator poate alimenta doar vagonul M / MP pe care se afla. In caz contrar, se trece pe baterie.

2).


eu "ca nestiutor " citind eu asa inteleg ca motoarele se pot alimenta din baterii


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 23:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Scuze, m-am exprimat eu ambiguu :( Ar fi trebuit sa scriu asa:

,,La Bombardier fiecare captator poate alimenta doar vagonul M / MP pe care se afla (toate echipamentele, inclusiv motoarele). Daca vagonul ramane fara alimentare, usile si iluminatul vor fi alimentate de la baterii."


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Aug 2009 17:04 
Am mai gasit cel putin 3 rame IVA abandonate chiar sub nasul nostru, in Bucuresti in zona statiei de metrou Republica.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 00:56 
Am fost astazi cu Dragos in zona si am vazut despre ce este vorba...din pacate se pare ca tentatia fierului vechi a papat ceva din ce era dar nu chiar tot. Pana ne-am fi intors sa intram in curte s-ar fi innoptat si nu am mai fi putut face poze asa ca o vom lasa pe alta zi..

Am mai vazut prin zona cel putin 3 LDH -uri. Doua rosii si unul bleu. Mi se pare destul de interesanta aceasta uzina.

2 dintre ramele modernizate aici le mai puteti vedea in traseu si anume 066 si 137.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 18:50 
Maine se incheie casarea celor 3 rame de la REC. Daca veneam acum 1 luna le gaseam intregi. Luni vor fi urcate in camioane si duse undeva la Cluj parca...Dragos mai poate pune poze in afara de ce am eu.

Cele 3 rame de acolo erau 015-077-080

La Craiova sunt ramele: 071-076-140

La Astra sunt ramele 021-053

Sper in cel mai scurt timp sa ajung la Craiova inaintea Metrorex-ului care vine direct cu autogenul


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
freyutz wrote:
Maine se incheie casarea celor 3 rame de la REC. Daca veneam acum 1 luna le gaseam intregi. Luni vor fi urcate in camioane si duse undeva la Cluj parca...Dragos mai poate pune poze in afara de ce am eu.


Hmmm !!! tipic romaneste! Epopeea ramelor abandonate este inca in ceata! Si se impune intrebarea : Ce cautau ramele tocmai la Republica???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 18:55 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
freyutz wrote:
Sper in cel mai scurt timp sa ajung la Craiova inaintea Metrorex-ului care vine direct cu autogenul


Adica?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 18:58 
Unde vezi tu rama rosie in ultima poza? E galbena toata ziua...

Iar despre numarul lor am spus tot in post-ul de mai sus, trebuie doar sa citesti mai atent.


Ramele erau acolo la modernizat dar s-a sistat proiectul fiindca au venit BM-uri..ramele stau acolo de vreo 7-8 ani iar luna aceasta a venit Metrorex-ul sa le taie si sa le vanda, ramele fiind propuse pt casat.

Inainte de 2000 o parte din rame se modernizau intr-un parteneriat UMB-REC

Uzina Mecanica Bucuresti - Romanian Engineering Consulting


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 19:42 
Ceva detalii despre proiectul de modernizare de la FAUR ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 19:52 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
Marian Andrei wrote:
Ceva detalii despre proiectul de modernizare de la FAUR ?


NU cred ca este vorba de modernizarile de la Faur! Freyutz zice ca modernizarile de "Republica" urmau sa fie precum rama 137 - rosii. Faurul a modernizat ive - insa au fost revopsite in albastru! :idea:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 19:54 
De Republica am vrut sa intreb dar nu stiu de ce mi-a venit sa zic FAUR.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group