TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 13 Dec 2019 18:27

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 22:27 
Incidentele in acea zona se tin lant inca de ieri cand a fost un mic incendiu la sina 3a la intrarea in Gara de Nord, poate ar trebui sa mai verifice si ei daca sunt ceva izolatii duse sau suprasarcini in retea de la vreo substatie din zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 09:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Duminica dimineata la ora 11:31 am avut nesansa sa pierd un tren de metrou la statia Dristor 2 (aveam nevoie sa ajung la Piata Iancului). La 11:35 au aparut luminile trenului urmator, care s-a oprit in tunel si acolo a ramas (aveam sa aflu aseara din ziarul "Gandul" ca "a ajuns intr-o zona fara alimentare, iar pasagerii au fost evacuati prin tunel").

La 11:45 a aparut la peronul vecin (cel din stinga) trenul urmator, numarul 1115-2115. Acesta a permis urcarea calatorilor - strinsi intre timp in numar mare in statie - pentru ca la 11:47 mecanicii sa anunte "Va rugam sa coboriti, trenul se retrage din circulatie". Coboara toata lumea, trenul inchide usile dar nu pleaca din statie.

La 11:50 usile se deschid din nou, dar mecanicii anunta ca "trenul circula numai pina la statia Piata Iancului". Trenul pleaca in fine spre Iancului la 11:55, dar majoritatea calatorilor ramine pe peron, intrucit nu se anunta ca de la Iancului calatoria se poate continua cu trenul care asteapta la linia vecina. La fel se intimpla si la Piata Muncii, abia dupa plecarea spre Iancului vine si anuntul atit de necesar. Evident ca prin sistemul de avertizare sonora din statia Dristor 2 nu s-a dat niciun comunicat de genul "trenul mai intirzie x minute" , iar pe monitoarele din statie defila posteriorul nud al Pamelei Anderson, la concurenta cu anuntul ca de la 1 noiembrie la Metrorex se poate pune oricind de-o greva. Eu cred ca la Metrorex e greva de pe-acum. O greva a bunului simt intrat de mult in hibernare si inlocuit cu batjocura.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 15:24 
Ce s-a intamplat azi dimineata pe M2 cu unele metrouri in jurul orei 8:30-9? Am auzit ca o problema cu un macaz? De la Romana la Pipera mai bine de jumatate de ora.....:(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jan 2010 22:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Frana de stationare blocata (si mers cu ea asa) :lol: Aia se rezolva repede si usor... pe cand cu usile de BM e mult mai greu, ca nu umbla oricine acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jan 2010 02:33 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Cred ca discul (rile) de frina era rosu(i) :lol: se mai intimpla , de intimplat se poate intimpla doar la un vagon , :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 23:37 
http://www.youtube.com/watch?v=oU7YUCvvxWw


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Nov 2010 22:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Sfarsitul ramelor IVA...?

Un tren al metroului bucureştean a deraiat, miercuri seară, în jurul orelor 20.30, între staţiile Piaţa Unirii şi Timpuri Noi.

Persoanele aflate în vagon au apelat la 112, echipele ISU deplasându-se la faţa locului. Nu au fost înregistrate victime.

Roata unei garnituri de tip vechi a căzut de pe linie, iar ultimul vagon a deraiat, trenul oprindu-se în tunel, în apropiere de staţia Timpuri Noi.

Cei circa 240 de pasageri au fost evacuaţi, circulaţia între cele două staţii fiind oprită. Trenul se îndrepta către Timpuri Noi.


http://www.adevarul.ro/actualitate/Acci ... 63251.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Nov 2010 23:28 
Sper! Dar nu inainte de a cumpara altele noi.
Sincer, mi-e teama ca or sa inceapa sa spuna ca cele vechi sunt periculoase rau (de fapt adevarul e ca intretinerea lor este precara, dar pe bani multi si asta o stim cu totii). Cum bani de altele noi momentan nu sunt, parca vad ca or sa se "descurce" doar cu cele existente si astfel in loc de 6 min la orele de varf or sa vina la 10... Sper sa ma insel!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 00:30 
UPDTATE - Directorul Metrorex, Gheorghe Udriste, a declarat ca circulatia la metrou ar putea sa nu fie reluata pana miercuri noapte, la incheierea programului, din cauza duratei evaluarii situatiei.

Udriste a spus, potrivit Mediafax, ca nu poate preciza cu exactitate daca circulatia pe ruta Unirii - Timpuri Noi va fi reluata in cursul serii de miercuri, deoarece urmeaza ca mai multi specialisti sa evalueze situatia produsa si sa stabileasca motivele deraierii.

Pe perioada verificarilor, curentul de inalta tensiune va ramane intrerupt intre statiile Unirii si Timpuri Noi, a mai aratat Udriste.

Directorul Metrorex a subliniat ca cei care au facut revizia garniturii de metrou care a deraiat vor fi sanctionati, precizand ca aceasta a circulat pe ruta Unirii - Timpuri Noi doar marti si miercuri.

www.hotnews.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Nov 2010 03:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Pai normal, aruncam pisica in curtea Alstom-ului. Udriste uita cine a comandat Bombardierele? O simpla rasfoire a unui curs de dinamica vehiculelor feroviare i-ar fi aratat ca nicaieri in lume nu se folosesc boghiuri cu conducere elastica a osiilor la osii cu roti cu profil conic! Asta inseamna uzuri foarte mari (mai ales la curbe, dar si in aliniament), iar aceste uzuri duc chiar la ruperi de sine si deripari ale caii. Normal ca dupa ce s-a produs deriparea, urmatorul tren care vine se alege cu rotile picate in interiorul caii. Deci: vina acestui incident este strict a celui care a facut caietul de sarcini pentru BM (si nu i-a placut lui cum suna ,,profil de uzura") si a celor de la linii. Nu au nicio vina cei care efectueaza mentenanta ramelor IVA. Desigur, Udriste nu o sa recunoasca niciodata asta.

Apropo, ma asteptam ca o regie moderna, unde salariul minim e de vreo 1700 RON, sa aiba alimentare separata pe cele doua fire de rulare. Se pare ca nu ma asteptam bine, ca doar banii merg pe salarii si pe ATP/ATO-uri care nu functioneaza bine, nu pe modernizarea caii.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Jan 2019 18:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Quote:
”Din cauza condițiilor meteo nu a putut fi garat în hală. S-au făcut manevre pentru a fi introdus în depou. Metroul a intract in tracțiune și a tras după el locomotiva care trebuia să îl gareze. Totul s-a întâmplat în zona vestiarelor. Am demarat cercetări în acest caz. Nu cred că este vorba despre o defecțiune tehnică”, a declarat Șodolescu, la Antena 3.


https://www.antena3.ro/actualitate/soci ... 05142.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group