TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 18 Aug 2019 09:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 14:37 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 60
Nu exista solutii pentru traficul de suprafata, decat fortand oamenii sa nu mai circule cu autoturismul personal (sau de firma), in schimb sa ia RATB-ul sau metroul. Fara blocajul autoturimelor, si autobuzele ar face fata mai usor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 15:03 
Noua cine ne plateste cele 24 de ore de abonamente in care nu am putut calatorii cu metroul. Voi sesiza Metrorexul la ANPC. Faceti si voi sesizari pentru a ne returna banii pe cele 2 zile (adica 24 de ore) in care Metrorex se afla in greva.
Nu importanta e suma pe care teoretic Metrorexul ar trebuii sa ne-o returneze si bulibaseala produsa de greva de la metrou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 15:42 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Oricum au anuntat la TV ca iti poti recupera banii , la fiecare greva a existat o modalitate de a recupera banii


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 15:55 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Mda, iti prelungesc valabilitatea cu 2 zile, dar tu ai folosit cel putin 2 bilete RATB zilnic , adica mai mult de 10% din valoarea abonamentului .Asta daca ai avut doar un singur drum in intervalul 5-16 si daca te-ai putut folosi de RATB...
Si ziua de marti cand am fost nevoit sa merg pe jos din Militari pana in centru cum mi-o compenseaza ??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 20:28 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Se pare ca nici macar 2 zile de prelungire nu se vor oferi pentru posesorii de abonamente, ci 0.8 lei/zi, mai putin decat un bilet RATB..
Dar daca ai card Activ si nu ai pastrat chitanta (oare cine a pastrat-o ?) nu primesti nici macat atat.

Metrorex despăgubeşte abonaţii cu 0,8 lei pe zi
http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 15003.html

Metrorex va acorda despăgubiri de 0,8 lei pentru fiecare zi de grevă posesorilor de abonamente de călătorie, a declarat, joi, directorul comercial al companiei, Tiberiu Moldovan.
Compensaţiile sunt destinate posesorilor de abonamente şi carduri Activ, nu şi persoanelor care au cartele individuale.
Posesorii de carduri Activ pot beneficia de despăgubiri doar dacă prezintă chitanţa primită la încărcarea cardului.
"Călătorii se pot duce cu abonamentele la orice casierie şi pot fie să primească banii pentru cele două zile sau să plătească mai puţin în momentul când cumpără un nou abonament. Cei cu carduri Activ vor fi despăgubiţi doar dacă prezintă chitanţa, pentru că ne trebuie documentele prin care să justificăm plata despăgubirilor", a afirmat Moldovan.
El a precizat că Metrorex a primit 960 de e-mail-uri de la călători prin care aceştia se interesau de modalităţile de acordare a despăgubirilor.
Angajaţii de la metrou au intrat marţi în grevă generală, cerând majorarea salariile. Tribunalul Bucureşti a decis miercuri că protestul este nelegal şi a dispus încetarea grevei.Pentru că nu sunt de acord cu decizia instanţei, sindicaliştii vor face recurs săptămâna viitoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 23:14 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Și dacă am încărcat cardul on-line?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Nov 2009 05:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Printezi PDFul cu chitanta si ii dai in cap cu el celei de la ghiseul Metrorex, ca la ce salariu are isi permite un tratament ca lumea in spital. Dar stai asa, acela nu este un document fiscal recunoscut...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 12:19 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
AngajaÅ£ii Metrorex ameninÅ£ă cu o nouă grevă
http://www.capital.ro/articol/angajatii ... 31482.html

SindicaliÅŸtii de la metrou ameninÅ£ă cu deschiderea conflictului de muncă într-o săptămână dacă administraÅ£ia nu începe negocierile pentru un nou contract colectiv de muncă, reprezentanÅ£ii salariaÅ£iilor cerând majorarea fondului de salarii cu 3,7%.


PreÅŸedintele Uniunii Sindicatelor Libere Metrou (USLM), Ion Rădoi, a declarat, vineri, într-o conferinÅ£ă de presă, că din informaÅ£iile pe care le are, bugetul Metrorex ar trebui să fie aprobat în maxim o săptămână. TotuÅŸi, acesta e îngheÅ£at la nivelul celui din 2009, deoarece Guvernul are datorii de aproximativ 30 milioane de euro la societatea franceză Alstom, care se ocupă de mentenanÅ£a metroului, scrie Mediafax.

Din nou sub lupa FMI, dar în martie se anunÅ£ă o nouă grevă

Rădoi a susţinut că, din cauza acestor datorii, Metrorex este din nou pe lista de monitorizare a FMI şi a cerut Guvernului să achite Alstom această datorie pentru că "salariaţii metroului nu au nicio vină şi ei trebuie să-şi primească salarii majorate deoarece metroul înregistrează profit".

Liderul sindical a spus că dacă situaţia nu se rezolvă, în luna martie s-ar putea ajunge din nou la grevă. Vechiul contract de muncă a expirat în noiembrie 2009 când salariaţii au intrat în grevă şi, de atunci, aceştia nu au contract colectiv de muncă, deoarece ministrul Radu Berceanu refuză orice negociere motivând că nu este bugetul aprobat.

Problema pare a fi Alstom


Potrivit lui Rădoi, "nu este normal ca din cauza unei datorii către firma Alstom, Metrorex-ul să fie monitorizat". De asemenea, liderul sindical a precizat că banii pe care îi dă Guvernul, anual, firmei franceze sunt de aproximativ de cinci ori mai mulţi decât ar trebui.

Astfel, în 2005, când Alstom a preluat mentenanţa metroului, Guvernul dădea 10 milioane de euro pe an în condiţiile în care erau 1.200 de angajaţi şi toate trenurile erau vechi, în 2009 Guvernul a dat 41 milioane de euro în situaţia în care peste jumătate din trenuri sunt vechi, iar numărul salariaţilor redus la jumătate, în timp ce în 2010, suma pe care Guvernul trebuie să o achite către Alstom este de 50 milioane de euro.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 12:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
De fapt, motivele unei eventuale greve sunt stricti politice... Ion Radoi este mebru PSD, in vreme ce atat ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, cat si directorul Metrorex, Ghe. Udriste sunt membri PD-L.
Salariile angajatilor Metrorex sunt comparabile cu cele ale profesorilor universitari. Cat despre mentenanta trenurilor... pai componente de Bombardier nu gasesti pe toate drumurile si nici nu poti sa ti le faci in atelierul propriu (nu ai voie, ca altfel te da Bombardier in judecata)... cu toate astea, Metrorex are pretentia ca trenurile sa iasa la timp din revizii, deci piesele trebuie gasite repede.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 12:36 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Deh, avantajele de a lua BM la 6 mil eur/tren.. :)
Nici la IVA nu se prea omoara cu intretinerea, de multe ori sunt foarte murdare, cel putin exteriorul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 12:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Spalarea intra in atributiile Metrorex... iar spalatorie propriu-zisa functionala (deci nu Dorel cu furtunul) este doar la Dep. IMGB si Dep. Pantelimon si, din cand in cand, mai functioneaza si cea de la Militari. Cea de la Dep. Ciurel a fost o porcarie de la inceput, spalarea se facea cu apa dintr-un rezervor, iar apa folosita ajungea la loc in rezervor (deh, faceti economie tovarasi). Daca adaugam si infiltratiile de apa din majoritatea tunelelor si statiior... degeaba le spala ei la depou, ca dupa o cursa se jegosesc la loc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 16:36 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Cu toate acestea ar trebui facut ceva si la depoul Militari. Nu de alta dar o parte importanta a materialului rulant inca mai este formata din IVA, iar acestea nu prea au cum sa ajunga in mod regulat la Berceni sau Pantelimon. Si nici cand vor fi inlocuite cu BM-uri nu cred ca ar fi o solutie sa fie duse mereu pe alte magistrale doar pentru a fi spalate.
Probabil ca de cand a venit gerul a inghetat apa pe furtunul lui Dorel, ca par nespalate cam de vreo luna... :)
Insa nici BM-urile nu exceleaza la acest capitol, sunt pline de zoaie in ultima vreme, ceva alb-laptos, posibil sa fie de la infiltratiile din tunel.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 16:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
sab wrote:
Insa nici BM-urile nu exceleaza la acest capitol, sunt pline de zoaie in ultima vreme, ceva alb-laptos, posibil sa fie de la infiltratiile din tunel.


Nici RATB nu prea isi mai spala masinile acum, tocmai din cauza temperaturii. Apropo de apa, desi e off-topic, nici macar in tren nu mai gasesti apa la toaleta, din cauza faptului ca poate ingheta si distruge rezervoarele si tevaria.

Dupa cum ziceam, degeaba iese garnitura curata din depou, ca pana parcurge o semicrusa se murdareste la loc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Feb 2010 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Avand in vedere ca s-a mentionat problema curateniei, desi cea a trenurilor este asa cum o stim, mai neplacuta este cea legata de tuneluri. Aici avem insa un aspect interesant: in trecut a existat o improvitatie a intreprinderii Metroul Bucuresti ce permitea unui vehicul sa stropeasca macar peretii tunelului cu un fel de vagon cisterna atasat. Se pare insa ca din acele vremuri problema a apus complet, desi utilitatea ei nu cred ca ar fi zero. Sa nu uitam ca, oricum, cablurile pozate pe peretii tunelului ar trebui sa aiba total etansa izolatia cablurilor. Daca faceau o spalare si la 5 ani, tot se observa diferenta chit; valabil si pentru situatia ca spalau doar partea de jos a tunelului unde se strange toata unsoarea si mizeria. In prezent este cum se poate mai bine: minimul posibil de intretinere si interes, indiferent despre ce este vorba, cu exceptia salariilor bine-inteles. Nici in 2008 cand a fost teoretic cel mai bun an din punct de vedere economic, lucrurile nu au stat altfel.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Mar 2010 19:32 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Sindicaliştii de la Metrou ar putea relua protestele. Greva de anul trecut, declarată legală
http://www.antena3.ro/stiri/romania/sin ... 93617.html

Greva angajaţilor de la Metrou, desfăşurată în noiembrie 2009, a fost legală. Decizia aparţine Curţii de Apel Bucureşti, care a admis contestaţia sindicaliştilor. Aceştia vor decide, săptămâna viitoare, când vor începe viitoarele acţiuni de protest.
Judecătorii au admis, astfel, recursul făcut de sindicalişti la decizia prin care greva era declarată ilegală. În plus, potrviti Mediafax, aceştia au constatat că cererea administraţiei prin care îi chema în faţa instanţei pe sindicalişti a fost neîntemeiată.
În umra deciziei, care este definitivă şi irevocabilă, secretarul general al Uniunii Sindicale Libere Metrou (USLM), Florian Crişu, a declarat, pentru Mediafax, că în cursul săptămânii viitoare se va întruni Consiliul General al Uniunii pentru a hotărî cu privire la protestele viitoare.
Angajaţii Metrorex au intrat în grevă în luna noiembrie a anului trecut, cerând o majorare salarială de 20 de procente şi încheierea unui nou contract colectiv de muncă. Protestul a durat două zile.
În luna februarie, sindicaliştii ameninţau cu redeschiderea conflictului de muncă în cazul în care administraţia nu începe negocierile pentru un nou contract colectiv de muncă. Reprezentanţii salariaţilor au cerut atunci majorarea fondului de salarii cu 3,7%.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Mar 2010 12:19 
Offline

Joined: Fri 20 Nov 2009 22:31
Posts: 2
pe 18.03 s-a anuntat greva generala la metrou.pot sa va spun ca majoritatea salariatilor nu sunt de acord cu aceasta greva(eu sunt mecanic pe mag 1-3)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 14:12 
liviu23 wrote:
pe 18.03 s-a anuntat greva generala la metrou.pot sa va spun ca majoritatea salariatilor nu sunt de acord cu aceasta greva(eu sunt mecanic pe mag 1-3)


De ieri au aparut cateva mesaje pe LCD-urile Televiziunii Zoom:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 20:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Angajatii Metrorex sunt singura forta din Romania care ne-ar putea scapa de terminatorul berc, daca ar face greva generala si nu ar opri-o decat in momentul in care acesta ar demisiona. Ar intra in istoria Romaniei pentru acest act patriotic. Insa nu cred ca ei sunt constienti de aceasta oportunitate si de rolul lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 20:23 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Si noi calatorii de ce am suporta acest lucru ????
Pana una alta nu Berceanu este problema lor, ci faptul ca s-au obisnuit sa aiba mariri de salarii in fiecare an. Si nu orice marire, ci numai de vreo 20% in fiecare an. Trebuie sa dea si ei vina pe cineva pentru ca fac greva si atunci l-au gasit pe Berceanu tap ispasitor pentru ca au revendicari aberante si nu li le satisface nimeni. (nici nu este normal sa le satisfaca atata timp cat cer mariri de salarii in astfel de vremuri). Pana una alta ar trebui sa fie multumiti ca Berceanu i-a lasat in pace si nu a facut disponibilizari la Metrorex, asa cum vrea sa faca la CFR. Poate daca i-ar scutura putin ar mai reveni cu picioarele pe pamant si s-ar satura sa faca greva in fiecare an. Pana una alta sunt niste privilegiati ai bugetului de stat. Bine ca mai sunt si acolo oameni normali care inteleleg ca este aberanta aceasta greva, precum liviu23.. Daca s-ar uni, poate ar fi evitatata aceasta forma de terorism la adresa bucurestenilor
Apropo, daca greva de anul trecut a fost declarata legala (numai la noi se poate ca o instanta sa o declare ilegala si alta legala...), de ce nu isi sustin in continuare revendicarile de anul trecut (mariri de salarii de peste 20%) ? Atunci erau asa siguri ca li se cuvin aceste mariri salariale...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 20:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
sab wrote:
Si noi calatorii de ce am suporta acest lucru ????.
Nu tin partea nimanui si nu ma bucura necazul nimanui, dar un Bucuresti paralizat a ramas singura optiune pentru a atrage atentia autoritatilor ca se indreapta spre dezastru. Disconfortul grevei este mai nimic pe langa ce ne asteapta in urmatoarele luni, daca vom continua pe calea inceputa. Suntem intr-o situatie mai rea decat eram dupa razboi, ocupati de Armata Rosie.

Si da! Atat timp cat exista bani garla in Romania pentru ciordit, pentru autostrazi mai scumpe decat cele din tot restul lumii, pentru afaceri de gasca, pentru "promovarea imaginii" si pentru alte hotii, nu marirea salariilor catorva angajati este problema. Am putea sa traim toti o viata normala, daca nu ne-ar fura 80% din munca noastra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:09 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Asta este alta poveste cu cat se fura, dar nu are nicio legatura cu cazul de fata, al grevei. Iar de faptul ca am avut ministri ai transporturilor unul mai slab decat celalalt si ca nu s-a investit mai deloc in infrastructura in acesti 20 ani nu cred ca se mai indoieste nimeni. Insa nu face obiectul acestei discutii. Pana una alta acesti oameni care ne conduc au obtinut un vot (direct sau indirect), asa ca.... Singura optiune de a arata ca ne indreptam intr-o directie gresita este VOTUL, nu greva, dar daca noi votam cum votam atunci ne meritam soarta...
Dar aici chiar Berceanu nu are nicio vina. Este numai si numai vina acestor asa-zisi sindicalisti care profita de un mijloc de presiune pentru a avea niste salarii mult prea mari, ca sa nu spun nemeritate in raport cu munca prestata (a se vedea cazul mediatizat al casierei cu salariu net de cca 2000ron). Pana una alta noi suportam efectele grevei, nu Berceanu...
Si poate ca noi, bucurestenii, ar trebui sa le aratam angajatilor Metrorex acelasi respect pe care ni-l arata ei in fiecare an....Pentru inceput niste huiduieli si injuraturi n-ar strica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:38 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 76
Votul nu mai e de mult o optiune. Poate iesitul in strada / greva ai vrut sa zici.
Si, asa cum spunea si Brassovia, bani are sa doboare recordul mondial de cost pe km de autostrada, bani pentru prelungirea contractului pagubos cu Alstom la fel, gaseste.

Si nu sunt ministrii slabi, adica nu e vorba de prostie, e vorba de hotie.

PS. Si eu merg 11 statii zilnic cu metroul, deci voi fi direct afectat, dar pe de alta parte ii inteleg perfect.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
O casiera care are acum 2000 RON avea in 1989 circa 2000 ROL, iar cu un leu vechi cumparai atunci de 2-3 ori mai mult decat cu unul nou de acum. Daca am ajuns sa consideram "urias" un salariu de 2000 RON (470 EUR), din care abia daca poti manca, plati intretinerea, cateva fleacuri marunte si cam atat, atunci inseamna ca ne meritam soarta. Bugetarii au fost totdeauna protejatii puterii si nu le tin partea. In sectorul privat banul se castiga mult mai greu. Dar a ajuns cutitul la os la toata lumea, iar sectorul privat sau votul in conditiile cunoscute nu au cum sa deblocheze situatia. Lacomia chiar nu mai are nici o limita si asta ne va aduce vremuri grele. Pacat ca unii nu ati cunoscut vremurile nasoale din comunism (care, btw, au durat doar 12 ani!!!). Nu doresc sa le retraiesc, nici sa le scuz, dar pe langa vremurile de acum erau parfum de levantica. Activistii puteau atunci ciordi doar in anumite limite si foarte putini erau foarte bogati. Matematica ne explica restul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Nu cred ca angajatii au ceva de-a face in treaba asta. Interesele sunt mai sus, nu e vorba de maririle salariale ale angajatilor, angajati care au niste salarii nesimtite in raport cu profesorii din invatamantul preuniversitar, de exemplu. Udriste incearca sa forteze mana colegului de partid Berceanu in aducerea altor Bombardiere, de unde va avea si el de castigat. Insa ca sa dai dovada de atata nesimtire incat sa dai prin atribuire directa un contract de atatea sute de milioane de euro, trebuie sa distragi atentia prostimii (adica a electoratului) de la problema reala, prin greve, intarzieri in circulatie, reduceri de ture s.a.m.d.. Asta in conditiile in care, la Metrorex, trenurile albastre (modernizate de Faur si Ep) circula pe hartie (!) ca sa faca norma de casare, dar fizic NU circula. Normal ca un calator de rand, care sta cate 10 - 12 minute (in cel mai fericit caz) la M1 sau M3 o sa introduca ceva in Metrorex si trenurile lor.

Nu consider pagubos contractul cu Alstom... de cand a venit Alstom, probleme majore (deraieri, incendii s.a., nu probleme minore gen o usa defecta) in circulatie nu prea s-au mai intamplat la IVA, in schimb BM-urile, total improprii retelei noastre raman mereu pe zona neutra si fac linia praf, de stau saracii strungari din depou sa strunjeasca rotile noi (!) sa le aduca cat-de-cat aproape de profilul de rulare al retelei noastre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 15:59 
BM-urile fac linia praf pentru ca Metrorex inlocuieste liniile intre ele, cea de pe stanga cu cea de pe dreapta, in loc sa cumpere linii noi, iar BM-urile au fost comandate cu profil standard si duritate mare tocmai ca sa se creasca incasarile si sa se scada cheltuielile celor de la BM. Deci daca esti prost atunci nu ai dreptul sa te plangi, iar noi suntem de 2 ori prosti. Iar cu ramasul blocat sigur e lafel, daca chiar vroiau sa rezolve prolema atunci le dadeau la licitatie configuratia celor mai nasoale zone si cerinta ca sa nu ramana blocat, da stai ca nu s-a facut licitatie. Probabil ca astia cu dintii de ciolan aveau impresia ca metroul e doar asa, un autobuz de 10 ori mai mare, si ca daca tine sa cumperi 500 de mertane din catalog atunci tine si cu 50 de metrouri lafel de bine, da uite ca metroul este un sistem puternic customizat pe care nu-l cumperi dupa ureche din catalog.

Eu daca ma angajez acum la stat ca inginer in cercetare am tot 2.000ron, si o sa am prima 10% mai incolo peste vreo 2 ani, cand si daca o sa-mi iau doctoratul, cred ca mai bine ma duc si ma angajez direct casier la Metrorex, ca in ritmu asta peste 3 ani o sa am 3.000ron, iar 7 ore pe zi stau si crosetez, citesc presa si literatura ieftina.

Cred ca mai bine ne ducem la fUTI si le soptim la ureche un secret asa mare, ca in tarile civilizate exista cate 4-8 automate de bilete in fiecare statie de metrou iar noi avem vreo 70 de statii(si o sa se mai faca), e adevarat ca si astia o sa fure da macar dupaia automatele nu vor nici mariri salariale si nu fac nici greva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Mar 2010 02:51 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Daca nu cunoasteti problema degeaba vorbiti , aia cu strunjitul nu este o informatie corecta , poate ne spune si la citi km s-a facut prima strunjire , apoi aia cu salariu iar este eronata , din prisma mea , as vrea sa am si eu salariul ala vehiculat mai sus


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 02:34 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 23:39
Posts: 8
Location: Targoviste / Bucuresti
bygy007 wrote:
Daca nu cunoasteti problema degeaba vorbiti , aia cu strunjitul nu este o informatie corecta , poate ne spune si la citi km s-a facut prima strunjire , apoi aia cu salariu iar este eronata , din prisma mea , as vrea sa am si eu salariul ala vehiculat mai sus


La faza cu salariul iti dau dreptate. 2000 ron pentru Romanica e mult. Asta daca nu ai in intretinere 2 copii si o casa. Ca romanii isi fac credite pana cand nu mai au ce sa puna pe masa, sau pentru ca sotul / sotia nu lucreaza si drept urmare doar consuma, asta e partea a doua. Dar daca te intretii singur, din 2000 poti trai oarecum decent(am zis oarecum, nu am zis ca toti pot face asta). Voi daca ati avea mai multi angajati, cat de mult ati fi dispusi sa mariti salariile in conditiile in care oamenii aia fac acelasi lucru(nu cred ca vandutul de cartele difera fata de acum 5 ani)? Poate doar atat cat sa mentineti puterea de cumparare a acelui salariu, dar nimic mai mult.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group