Am sa-ti raspund in ordinea doleantelor:
-Franele bruste - IVA: Apar mai rar decat la BM si cauzele pot fi diverse:
Golirea accidentala a instalatiei de aer
Decuplarea disjunctorului
Decuplarea ramelor
Pentru mai multe despre opririle IVEI bygy007 iti poate spune mai multe.
-Bombardier: Aici pot sa-ti raspund si la intrebarea referitoare la mersul incet intre statii:
In tunel, nu mai exista practic nici un semnal decat inainte de macaze si cele de iesire din statie asa ca atunci cand este pornit ATP-ul si se trece de pe un bloc pe altul, pentru a evita o frana rapida de la o viteza mare, se prefera sa se mearga incet iar in cazul unei franari calatorii din tren nu vor ajunge cu totii in cabina la mecanic. Dupa ce se trece de un bloc ATP trenurile in general accelereaza pana la urmatorul bloc unde incetinesc din nou.
Quote:
- stationarea trenului intre Politehnica si Eroilor in 90% din cazuri - uneori stationeaza si 4 minute. Am inteles ca acolo s-a upgradat sistemul de control, deci de ce mai avem situatii de acest gen?
Intre Politehnica si Eroilor nu exista decat un singur bloc de semnalizare BLA. Astfel incat in situatia in care un tren abia ajunge la peron la Eroilor, semnalul de la Politehnica se face galben iar urmatorul tren poate pleca. Cum cel de la Eroilor este nevoit sa astepte o perioada pana la rebrusarea completa si schimbarea semnalului Y1 pe verde trebuie sa mai astepte.
Quote:
- cand metroul de Industriilor intoarce la Eroilor, asteapta foarte mult in tunel, pe linia 2, chiar daca semaforul s-a schimbat pe verde si macazul de iesire s-a pozitionat pe "P50".
Inaintea acelui semnal mai este un semnal peste care trenul trebuie sa treaca dupa ce a rebrusat (X2). X2 nu are nici o treaba cu Y2, astfel incat degeaba este Y2 verde daca X2 este pe rosu.
Quote:
- de multe ori, cand trenul stationeaza in tunel, mecanicii nu anunta acest lucru (aici cred ca raspunsul este clar: lipsa de respect fata de calatori).
Nu-i mai blamati pe mecanici ca nici ei nu stiu nimic. Ei se bazeaza pe semnale si ordine de circulatie care nu au de unde sa stie nici eu cand vin.
Ei anunta exact ce li se comunica si lor prin statie.
Referitor la proasta circulatie din jurul statiei eroilor tin sa va anunt ca intradevar asa este din cauza scoaterii blocurilor BLA care faceau singure mare parte din treaba. Acum fiecare semnal din Eroilor trebuie comutat manual de catre dispecer. Inainte odata cu o schimbare de macaz spre exemplu se comuta si semnalul singur daca blocul era liber. Acum se schimba macazul odata si trebuie dat si liber la semnal manual.
Plus ca se schimba si macazul de la Y3 si exista o limitare de 15km/h si asta mai poate incetini lucrurile un pic.
Sper ca ti-am raspuns la toate intrebarile. Daca mai ai nevoie de ceva iti stau la dispozitie impreuna cu colegii mei.