TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 15 Dec 2019 00:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 09:38 
Daca metroul vine mai rar trebuie sa ai unde sa stai jos, nu ca pe M4 unde poti sa stai si 10 min in picioare asteptand metroul ca sunt toate scaunele ocupate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 15:05 
Celestin Draganescu wrote:
Mie mi se pare cam aiurea sa stai sa te uiti la statie si sa vezi in mijloc niste scaune aruncate aiurea :)


Iti dai seama ca nu toata lumea poate fi multumita :P Mie mi se par OK toate statiile mai putin tavanul de la Policolor.

Sa speram ca o vedem mai repede si terminata, apoi se va deschide tronsonul mare cu trenuri IVA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Cand va fi data in folosinta linia directa spre Industriilor, trenurile vor circula normal - statia NG2 (linia 3 NG1) va fi punct de oprire pentru trenurile spre Industriilor, iar NG1 (linia 1) va fi statie comuna Republica/Linia de Centura.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:26 
Daca lumea va fi atenta nu va lua metroul in directia gresita. Momentan se circula pe un singur fir si va fi suficient pentru calatori doar sa se uite pe tabela de destinatie a trenului. Daca nu fac asta mai au la dispozitie Display-urile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 21:46 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Trackmap pentru noul tronson


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 00:47 
Este bine doar ca remiza dintre NG2 si 1 decembrie este intre linii nu in afara lor. ma rog...impropriu zis remiza..mai mult linie pt utilaje :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 23:56 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Trackmap updatat. Foarte interesant traseul, cu spatiile de ventilatie mari prin care trenul trece repede - in lipsa luminii nici n -ar fi remarcata masivitatea lor (cine stie cat va dura iluminarea lor, ca in cazul altor linii, unde tunelul a fost luminat doar o perioada dupa darea in exploatare, dupa care s-a pastrat iluminat doar in zonele esentiale, la macaze). Respectivele spatii largi au fost initial golurile tehnologice prin care s-a facut introducerea materialelor si a utilajelor. spatiile tehnice de la extremitatile statiilor arata destul de frumos, bine luminate (nu ca in alte parti, in bezna sau insuficient luminate). se pare ca si peretii tunelului au primit o "zugraveala" aidoma celei de la Dristor 1 deoarece au o tenta alburie fata de betonul natur.
Statiile de pe traseu n-au mai fost prevazute cu porti metalice in tunel
La LdC e cam ciudat sistemul de macaze - toate trenurile trebuie sa "faca" acel x ca sa intre la una din linii - directa de dupa X duce la remiza asa ca oricum ar lua-o, in statie tot in abatere intra.
Dispunerea exacta a liniilor se vede in atasament - singurul dubiu este cu linia de stocare de langa linia 1 care nu stiu unde se termina exact - ajunge sau nu pana in spatele peretelui statiei.
Un trafic mai mare am vazut doar pe relatia Grigorescu - 1 Decembrie, in rest statiile si trenurile sunt cam goale in afara orelor de varf.
De la 1 Decembrie incolo toate statiile au acelasi sablon arhitectural, mai ales la stalpi, unde difera doar culoarea; interesanta este Policolor cu extremitatile albe - mozaicul de culori fiind doar la vestibul.
Nu stiu cum a fost facut tunelul sau e de la elementele de cale, dar trenul zdrangane, portiunea unde face mai tare este cea de dinainte de Grigorescu, din momentul in care tunelul devine mai alb. La Grigorescu se aude un fluierat constant din spatele grilelor de pe perete, de parca ar bate vantul; tramvaiul nu se mai pune la socoteala. In linii mari este un lucru frumos, chiar daca au trecut atatia ani de la inceperea constructiei. (numai ca Astrele sunt pline de grafitti peste tot)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Nov 2008 09:27 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 60
Mi se pare sau se folosesc alte lampi decat cele fluorescente? Vad in tunele lampi cu sodiu??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 09:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 57
Location: Sag Timis
Quote:
In linii mari este un lucru frumos, chiar daca au trecut atatia ani de la inceperea constructiei.


Urmaresc cu interes subiectul ,,Metrou" chiar daca sint departe de el.

Am vazut la stiri tot spectacolul de la inaugurarea asta de la metrou precum si precizarea ca in 25 DE ANI metroul si reteua de transport vor fi.... bla...

Adica s-au pierdut 20 de ani pina sa se finalizeze ceva inceput (nu cumva tunelele astea date in folosinta erau deja executate in 1990?) si sa mai anunti inca 25 de ani?

e cam trist.

Daca e off topic se poate sterge de catre admini.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 17:02 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Cum se circula la Nicolae Grigorescu - o singura linie este comuna, cea pentru directiile Republica si Saligny (la fel Eroilor pentru Gara si Militari)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 23:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
rosetti61 wrote:
Cum se circula la Nicolae Grigorescu - o singura linie este comuna, cea pentru directiile Republica si Saligny (la fel Eroilor pentru Gara si Militari)
Din nefericire o solutie ieftina, dar proasta. Cei care merg spre Eroilor nu pot beneficia de faptul ca exista doua trasee in acea directie comuna, iar doua directii sunt amestecate la aceeasi linie. Tehnic, inteleg de ce au facut asta, dar logica fluxurilor de trafic ar fi trebuit sa fie mai puternica in luarea deciziei. Nu construiesti un metrou decat o data pe secol, deci merita mai mult. Pacat.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group