TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 21 Aug 2019 18:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 23:16 
Probleme sunt la ambele tipuri de tren, se lucreaza pentru rezolvarea acestora, astfel va dispare si trecerea prin zona fara tensiune de la intrarea in LC si fixarea liniei pe pozitia buna. Nu stiu daca ati observat dar pe NG-LC mereu apar flame in mers din zona capetelor de contact pe sina 3a..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 09:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Acum am inteles. Scuze.
Dar ar fi fost bine sa precizezi ca acest tunel nu este alcatuit din obisnuitele prefabricate pe care le gasim peste tot. Pare a fi turnat continuu si are un diametru mai mic.
P.S.: Zici ca au fost beti cand au facut sectiunea asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 13:06 
Incepand de sambata 4 iulie 2009 se pune in functiune M3 pe tronsonul Industriilor - Linia de Centura

Azi au fost montate sistemele de informare in statiile Industriilor si Armata Poporului si pana luni vor fi pe tot Eroilor - Industiilor. Cele din Gorjului au fost deja testate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 13:39 
Pe magistrala vor circula in general IVA amestecate si cu cateva BM (imediat dupa rezolvarea problemelor de pe NG-LC).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 13:42 
Nu sunt gata sistemele de informare din statii si cred ca tot trag tare pe NG-LC ca sa bage si BM macar in prima zi.

Ma intreb totusi daca vor inlocui hartile din trenuri si ce se mai face cu numele statiilor :roll: :twisted: 8-)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 15:22 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
Normal ca nu au nici o alternativa si hartile din trenuri vor trebui schimbate cat mai curand. La fel si anunturile statiilor cu numele schimbate.
Continuarea este insa si mai complexa. Vor trebui schimbate (in sfarsit) indicatoarele din statii care contin numele vechi ale statiilor si informatii vechi despre magistrale (exemplu: indicatoarele de pe M2 prezinta Piata Victoriei ca avand corespondenta cu M3)
Despre aceasta operatiune vorbea Udriste acum vreo doua luni.

Am insa o nelamurire: sistemul de informare va fi montat si pe segmentul de pe M3 in comun cu M1?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 15:34 
Hartile noi nu au aparut inca, probabil din cauza asta s-a renuntat pe moment la redenumirea statiilor.
Sistemul de informare va fi montat in prima etapa pe NG-LC si Eroilor-Industriilor. Pe portinuea comuna mai asteapta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 16:02 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
fistic wrote:
Normal ca nu au nici o alternativa si hartile din trenuri vor trebui schimbate cat mai curand. La fel si anunturile statiilor cu numele schimbate....

se vor schimba 100% vedeti miine


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 16:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 43
Location: Bucurest. S6 Militari
La noapte se vor face probe pe toata noua M3. Industrilor -LCD.
Nu am aflat cu ce tip de tren.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 16:29 
Daca au rezolvat problemele de pe NG-LC cu ambele tipuri de tren.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 23:07 
Probe s-au facut si azi noapte si se vor mai face la noapte DOAR cu IVA.

Momentan nu vor fi nici BM-uri pe acest tronson.


Maine se va merge pe traseu prelungit incepand cu ora 5 asa ca astazi la ora la care scriu se face cel mai probabil penultima rebrusare de la Eroilor pe traseul catre Industriilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 11:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 21
Noua infatisare a Magistralei III - asa cum apare in cel mai nou pliant tiparit de Metrorex...

Un numar de 4 statii de aceasta magistrala au primit denumiri noi:
- Industriilor - Preciziei
- Armata Poporului - Lujerului
- Policolor - Nicolae Teclu
- Linia de Centura - Anghel Saligny


Sa-mi fie cu iertare, insa daca sa tot s-au redenumit cateva statii, propun ca o statie de metrou sa se numeasca NICOLAE CEAUSESCU! Motivul? Sa nu uitam ca daca nu era el noi nu discutam astazi de metrou, pe acest forum!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 13:32 
Se merge de azi pe traseul integral M3 "Preciziei-Anghel Saligny". Nu am vazut decat rame IVA, intervalul de succedare observat de mine azi variaza intre 4 si 8 minute dar probabil nu va ramane asa in week-end, azi si maine cred ca sunt zile de teste de aceea au scos pe traseu multe trenuri.
In statiile de metrou se anunta des schimbarea numelor de statii, dar nu se anunta si deschiderea integrala a M3. In plus se simte lipsa unor stickere de informare din interiorul vagoanelor de pe M3. Din moment ce se stia de multa vreme ca se da drumul se puteau face vreo 500 de bucati care sa fie lipite in vagoane, nu cred ca era atat de scump si de complicat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 14:53 
De azi se circula pe relatia Anghel Saligny - Preciziei, au intrat in vigoare si noile statii. La sistemul de informare inca nu s-a dat drumul.
Cateva poze din statia Preciziei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 14:57 
Cateva poze din statia Anghel Saligny.
Deocamdata pe magistrala se circula cu trenuri IVA dar in curand vor intra si cateva BM, s-au facut probe si merg bine si BM pe toata magistrala. In zona cu probleme cu sina 3a se poate trece mai incet.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 14:59 
Trenul circula in directia PRECIZIEI


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 16:56 
Noile LCD de informare sunt in curs de montare in statiile Pacii si Politehnica.
Intre timp in statia 1 Decembrie 1918 (probabil si in restul statiilor cu sistemul de informare nou) au aparut ceasuri si la intrarile in statie.
Cu aceasta ocazie am vazut si ce se afisaza pe ecranele de la intrarea in statie - urmatoarele 2 plecari pe fiecare sens. Dar oricum, fata de prima impresie de sambata se merge catrastofal pe M3...o sa revin cu un post mai incolo :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 18:45 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Adica ceasuri cu soft francez... "MERcoledi, 8 JUIllet"??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 23:54 
Nu ti se pare. Chiar este dezastru. Acum am apucat sa constientizez ce prost pot fi amplasate semnalele pe tronsonul comun. Cele de la macaz sunt puse majoritatea imediat dupa curbe astfel incat trenurile IVA trebuie sa incetineasca pana zaresc semnalul.

Tind sa cred ca mult mai bine era sa existe si niste semnale de parcurs pe tronon sau macar niste semnale repetitoare. Fenomenul asta se intampla la Unirii la IVA iar la Eroilor si BM si IVA intrucat la Eroilor este semnal semiautomat. In alte parti n-am stat sa privesc. Pe BLA daca aveai verde mergeai in regim normal de mers fara sa incetinesti tot trenul ca sa te uiti dupa colt. Daca treceai pe Galben stiai ca te asteapta semnal pe rosu.

Bataie de joc efectiv. In felul asta, prin lipsa semnalelor si prin prezenta unui tip de tren care nu este compatibil cu ATP cel putin, gradul de siguranta scade vertiginos si degeaba ne mandrim ca avem siguranta SL4. Nu odata mi s-a intamplat zilele astea sa vad trenuri care stau unele in coada celorlalte.
Partea buna este ca au scazut intervalele. SIMTITOR!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 00:11 
Nivelele de siguranta feroviara sunt clasificate in functie de eficienta in functionare.

ATC-ul este clasificat la nivelul SL4 pe cand instalatiile INDUSI sunt clasificate la nivel SL2, deci grad mai scazut.

Dar trenurile IVA nefiind compatibile cu sistemul ATC de nici o culoare, iar in tunel nemaiexistand semnale de parcurs BLA cum erau inainte din 300 in 300 de metri automat numai exista nici INDUSI deci nici macar SL2. Trenurile IVA se bazeaza doar pe semnalul verde de plecare din statie. Iar acel verde nu tine cont de urmatorul semnal astfel incat daca la 5 metrii dupa semnalul de iesire avem un semnal pe rosu, semnalul de iesire tot verde arata si nu galben asa cum ar fi normal.

Un exemplu bun la ceea ce povestesc este semnalul X1 al statiei Politehnica (cel dinspre Eroilor) unde se pleaca la Galben. De ce? Pentru ca intre Politehnica si semnalul de intrare in Eroilor este doar un singur bloc BLA :!: , astfel incat din Politehnica se poate pleca doar daca trenul a depasit complet semnalul de intrare in Eroilor, adica daca este la Peronul liniei 1. Asa cum ar fi normal si la restul semnalelor XM al statiei Eroilor ramane pe ROSU iar urmatorul din spate, adica cel din Politehnica se face Galben.

M-am facut inteles? :D:D:D:D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 08:00 
Am impresia ca pe portiunea comuna IVA circula dupa formula "Cale Libera". asa cum circulau trenurile de mult cand nu exista notiunea de BLA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 08:00 
Au scazut simtitor intervalele pe tronsonul comun, la orele de dimineata in vechiul mers asteptam 4-6 minute trenul la Gorjului, acum trec 9-10 minute pana vine. La Eroilor in cazul in care un tren de M1 se apropie se asteapta pana pleaca acesta, ieri am patit, am asteptat cam un minut sa vina trenul dinspre Grozavesti si l-am asteptat sa plece si sa se departeze, total vreo 3 minute. Apoi in fiecare statie pana la Dristor trenul a stationat 1-2 minute. Pe sensul opus am vazut acelasi lucru. Cand am ajuns la Nicolae Grigorescu in statie pe ceas erau 30 secunde de la trenul de M1 din fata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Mama mi-a povestit ca ieri dimineata a asteptat 45 de minute la 1Decembrie.
Motivul, o IVA terminata. A venit taraindu-se in statie dinspre Anghel Saligny si n-a mai putut sa plece. Sprea Anghel Saligny s-au dus mai multe metrouri. Unul din ele s-a intors sa impinga IVA avariata si inca unul s-a intors pe linia pe care a venit ca sa ia calatorii ce asteptau in statie. A mers in sens invers pana la Nicolae Grigorescu de a unde a intrat pe sensul normal spre Dristor.
Ca un indiciu despre defectiune, mama mi-a zis ca metroul mergea sacadat si ca a auzit mecanicii vorbind prin statie despre un"automat". Precizez ca unul din mecanici ra intr-un capat si celalalt in ultimul vagon si se pare ca doar cel din ultimul vagon putea frana.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 10:00 
Offline

Joined: Sat 07 Apr 2007 14:50
Posts: 7
Scuzati de intrebare, poate nu inteleg eu bine. Prin a scadea intervalul, eu inteleg ca trenurile vin mai des, la mai putin timp unul de altul, deci se circula mai bine. Or daca spuneti ca inainte venea la 4-5 min, si acuma vine la 8, nu pot sa conclud decat ca intervalul a crescut, deci se circula mai prost.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 11:31 
Nu uitati totusi ca s-a facut si reducerea de parc. Si M2-ul vine mai greu acum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:12 
Radu161 wrote:
Ca un indiciu despre defectiune, mama mi-a zis ca metroul mergea sacadat si ca a auzit mecanicii vorbind prin statie despre un"automat".


Intrerupatorul automat, la tramvaie (posibil si la metrou fiind vorba de aceeasi tensiune) numit si SL. Cand acesta nu mai cupleaza nu mai intra tensiune in vagon.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 43
Location: Bucurest. S6 Militari
Am purtat o discutie cu un mecanic despre noul sistem de circulatie. Totul ar fi bine daca s-ar circula cu semafor si nu ATO(sau ATP nu stiu sigur care e regimul). Cel mai concret exemplu este la Eroilor. Iva merge "la paleta". Bm daca pana in statia urmatoare mai este un tren pe tunel nu poate merge mai repede de 20km/h. Iva primeste liber doar cand trenul din fata a plecat din statia urmatoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
@Marian Andrei
E foarte posibil sa fie vorba desprea asta pentru ca zicea ca metroul nu mai avea curent. Am impresia ca de fapt numai una dintre cele 3 REM avea probleme. O s-o intreb diseara mai multe detalii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 15:01 
Au fost montate ecranele de informare si in statia Politehnica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 22:25 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Marian Andrei wrote:
Radu161 wrote:
Ca un indiciu despre defectiune, mama mi-a zis ca metroul mergea sacadat si ca a auzit mecanicii vorbind prin statie despre un"automat".


Intrerupatorul automat, la tramvaie (posibil si la metrou fiind vorba de aceeasi tensiune) numit si SL. Cand acesta nu mai cupleaza nu mai intra tensiune in vagon.


Intreruptorul automat este are rolul de siguranta (protejeaza circuitul motoarelor in cazul unui scurtcircuit sau curent mare) , declanseaza in jurul valorii de 2000A
daca un rem este defect se scoate din circuit si mai ramin celelalte 2 care pot merge lejer cu calatori , fara calatori chiar si cu una functionala
acolo s-a intimplat cu totul altceva de a fost impinsa


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group