TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 22 Aug 2019 05:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 16:49 
Am deschis acest topic pentru a discuta despre M5 care este la faza de licitatie pentru constructor. In cel mai fericit caz lucrarile vor incepe anul viitor si vor dura 6 ani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 17:22 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Ultima variantă vehiculată în presă (acum câteva zile) era cu ultima staţie Brâncuşi. Până la urmă ce se lictează?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 17:27 
Varianta de mai sus este corecta. Dar numai prima parte intre Ghencea si Eroilor. Restul va fi doar traseul propus si punctele de intersectie. In curand aceasta harta va aparea in trenuri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 18:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Poate le trece prin cap sa mute capatul de la industriilor in jos, cum e si in realitate.
Dar nu era vorba sa se construiasca si o magistrala spre Colentina?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 09:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
A trecut, din cate stiu eu, termenul stabilit pt licitatie (parca 25 nov)
Se mai aude ceva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Dec 2008 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48292
Comisie pentru evaluarea proiectului "Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon, Tronsonul Drumul Taberei - Universitate”

Guvernul a decis constituirea unei comisii care să efectueze cercetarea prealabilă în vederea declarării utilităţii publice pentru lucrarea de interes naţional “Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon, Tronsonul Drumul Taberei - Universitate”, printr-o Hotărâre adoptată în şedinţa de astăzi.
Comisia va fi formată din 10 membri şi va fi condusă de Horia Ion Irimia, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor.
Ceilalţi membri ai Comisiei sunt:
• Mariana IoniÅ£ă, director general al DirecÅ£iei generale investiÅ£ii, achiziÅ£ii ÅŸi concesiuni, Ministerul Transporturilor;
• Ciprian Badea, director general al Direcţiei generale juridice, Ministerul Economiei şi Finanţelor;
• Sorin Oprescu, primarul general al municipiul Bucureşti;
• Gheorghe Pătraşcu, arhitectul-şef al municipiului, şeful Direcţiei urbanism şi amenajarea teritoriului, Primăria Municipiului Bucureşti
• Victor Grigorescu, director al Oficiului de cadastru şi publicitate imobiliară al municipiului Bucureşti;
• Andrei Ioan Chiliman, primarul sectorului 1;
• Liviu NegoiÅ£ă, primarul sectorului 3;
• Marian Vanghelie, primarul sectorului 5;
• Cristian Constantin Poteraş, primarul sectorului 6.

Comisia de cercetare prealabilă, numită prin acest act normativ, va stabili dacă există elemente care să justifice interesul naţional al lucrării, avantajele economico-sociale, ecologice sau de orice altă natură care susţin necesitatea realizării lucrărilor. De asemenea, Comisia va stabili dacă lucrarea nu poate fi realizată pe alte căi decât prin expropriere, precum şi dacă lucrarea a fost înscrisă în planurile de amenajare a teritoriului şi de urbanism, aprobate potrivit legii.

Emitent: Guvernul Romaniei – Biroul de presa

Data: 17.12.2008


Comitete si comitii. Acum si-au gasit sa infiinteze aceasta comisie, cind se schimba guvernul, deci si structura ministerelor :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:35 
PUZ statia Eroilor 2


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:35 
PUZ statia Academia Militara


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:36 
PUZ statia Favorit


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:36 
PUZ statia Orizont


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:37 
PUZ statia Drumul Taberei 34


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:37 
PUZ statia Drumul Taberei Parc


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 10:01 
Totul arata foarte frumos pe hartie. Cand vor incepe efectiv lucrarile? uneori imi pare rau ca l-au impuscat pe Ceausescu, cum necum atunci se faceau lucrurile in termen si nu se fura ca-n codru cum se fura acum. Tare ma tem ca ne apuca pastele cailor cu M5, M6, M7 si toate M&M-urile posibile si imposibile. Nici sa terminam 3 statii nenorocite pe M4 nu suntem in stare. Dar la planuri nu ne intrece nimeni. Idem primaria, idem toti.
O intrebare in eventualitatea ca totusi incep lucrarile: cat se va lucra cu santier descoperit si cat acoperit? la ce probleme sunt pe acolo cu traficul, mi-e ca se vor inneca cu totii in zona aia. Si daca se deschide si santierul pt pasajul sau cum ii zice dintre Brasov si Alexandria chiar ca putem sta acasa cu totii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 22:57 
Fara sa jignesc pe nimeni, ptr M 5 avem de-a face cu un metrou sau cu un tramvai subteran ? Statii din 300 in 300 de metri cu-i foloseste ? Metroul trebuie sa aiba statii la 1 - 1,5 km ca sa se numeasca metrou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 23:02 
Acum cam un an doi se tot spunea ca vor sa mai faca statii pe magistralele actuale, totul a ramas doar un proiect.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 23:09 
In Washington statiile sunt dese in centru (cam 200-300 de metri intre ele, daca sunt in linie dreapta se vede dintr'una intr'alta) si sunt mai utile asa pentru ca ofera legaturi mai bune cu ce e la suprafata, mai ales in zonele administrative care sunt destul de dense.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 23:20 
Gresit. Metroul asigura distantele lungi, in cartier sunt mijloace locale care sa distribuie lumea in cartier. Cum ar fi de exemplu tramvaiul 27 pe Camil Ressu dar care sa nu iasa din cartier. Stiu ca se pune problema tarifului, dar aste e cu totul altceva. In cadrul aceluias tarif ar trebui ca omul sa vina in cartier cu M apoi sa ia un local ca sa-l duca acasa


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 23:24 
Oricum inafara de distantele mici intre statii M5 este gandit cam ciudat, se invarte in toata bucla Drumul Taberei, ca sa se intoarca la cateva sute de m distanta in Ghencea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 23:28 
Exista un proiect a lui M 5 de dinainte de '89, era putin diferit fata de acesta. Si mult mai realist.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 00:36 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
M5 ar trebui de la statia din bucla (Valea Ialomitei sau care o fi ea sa se indrepte spre Ghencea, spre Domnesti. "Urechea" aia care se inttoarce spre Steaua arata urat.
Statii: Ghencea - Valea Ialomitei - Drumul Taberei - Favorit - Academia Mllitara - Eroilor 2 - Kogalniceanu (o iesire la Kogalniceanu, una spre Cismigiu) - UNiversitate 2.
Tronsonul II: Universitate 2 - Mosilor - Iancului 2 - Stadion (sau cum i-o spune) - Morarilor - Granitul (de aici se mai poate prelungi in viitor spre Pantelimon, dar este alta poveste care se poate intampla peste vreo 20-30 de ani, in stadiul actual al demararii unui astfel de proiect "de anvergura" - pe la altii e un lucru banal, firesc de dezvoltare a infrastructurii si in maxim 2 ani au gata linia de metrou).
In afara de M5, pe Bd Ghencea ar putea fi metrou spre 13 Septembrie? Proiectele de arhitectura pentru statii se termina la Drumul Taberei, nu mai apar statiile pana la capat (spre V Oltului si cele din centru pana la Universitate)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 08:35 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 34
Treaba e ca pe viitoarea M5, o cursa intre Ghencea si Piata Drumul Taberei, va fi mai lunga si mai ocolitoare decat una de 41 intre aceleasti puncte.Propunerea mea, ar fi ca magistrala sa aiba statie la Romancierilor, Valea Ialomitei(Brancusi) si apoi Valea Argesului...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 12:45 
Scopul nu este neaparat sa mergi cu metroul de la Ghencea la P-ta Drumul Taberei, ci sa ai cat mai multe puncte deservite.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 14:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Se observa o schimbare de optica de 180 grade in abordarea acestui nou tronson. Daca pana acum, pe baza experientei internationale, s-a considerat corect ca nu sunt eficiente statii dese in subteran (cu exceptia zonelor centrale), acum brusc se propun statii subterane aproape la fel de apropiate ca si cele ale RATB.

M-am tot gandit care ar putea fi motivatia unei intorsaturi atat de spectaculoase. Cea mai plauzibila ipoteza mi se pare a fi aceea ca se doreste ca lucrarile de constructii de suprafata (sau, in orice caz, lucrari de constructii cu tehnologii si materiale comune cu ale lucrarilor obisnuite de suprafata), sa aiba o pondere valorica mult mai mare in devizul general, fata de cele de forare a galeriilor subterane. In felul acesta "afacerea" este mult mai atractiva, prin infinit mai posibilele ei capusari. Saparea unui tunel e mai putin atractiva decat construirea unei statii. Daca tot se dau bani gramada, macar sa poata fi dirijati in proportie mai mare in zona in care acestia sunt doriti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 19:57 
Am mai explicat de vreo cateva ori, dar nu-i nimic, mai reluam. Ca mijloc de transport public urban, metroul este definit prin viteza mare de parcurs, cu statii de 4-500m. Statiile de 1-2km corespund transportului feroviar de scurt parcurs, periurban.

Metroul din Bucuresti a fost construit ca un melanj din cele doua definitii. Are o medie de 1,2 km distanta intre statii, ceea ce il clasifica mai degraba ca tren de scurt parcurs. Insa nu paraseste limitele administrative ale orasului, ceea ce il face metrou. Struto-camila rezultata functioneaza implicit prost, pentru ca preia doar 25% din transportul public. Daca se respectau standardele de constructie europene, la aceiasi lungime de retea s-ar fi preluat cam 40% din transportul public. Iar -15% la traficul de suprafata de azi ar fi fost de vis. Insa asta ar fi presupus un numar aproape dublu de statii pe reteaua existenta.

Ceea ce se intampla cu M5 este ca, in sfarsit, se construieste si la noi o magistrala de metrou adevarat urbana. Intr-adevar, este un fapt surprinzator ca si in Romania ceva sa se faca asa cum trebuie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 20:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Mihai wrote:
metroul este definit prin viteza mare de parcurs, cu statii de 4-500m.

Cum poti avea viteza mare de parcurs cand ai statii la 400m? Nici macar statiile RATB nu sunt atat de apropiate. Pur si simplu nu imi vine sa cred ca se vor fitui atatea milioane de euro pentru o magistrala cu la fel de multe statii ca 268... mai ramaneau sa ii faca statie si la Lt. Nicolae Gaina si era tacamul complet. Statii trebuiau facute la:
-Orizont - facuta statia intre statiile RATB Orizont si Favorit, ca sa le deserveasca pe amandoua, asa cum Lujerului deserveste si Piata Veteranilor
-Piata Sergiu Celibidache - la fel intre statiile RATB Piata Drumul Taberei si Dr. taberei 34/35
Valea Ialomitei (culmea, ea NU o sa aiba statie, dar o sa fie la Romanicerilor) - intre Romancierilor si Piata Valea Ialomitei, sa le deserveasca pe amandoua
-Brancusi (desi e discutabil, avand in vedere numarul mare de autoturisme din acel cartier ANL - cam multe pentru niste oameni care, teoretic, nu si-au permis un apartament al lor - nu cred ca va folosi cineva metroul, doar pentru a nu se cobori la nivelul ,,sarantocilor" fara masina)
-Raul Doamnei (undeva intre Raul Doamnei si Liceul Lovinescu, sa le deserveasca pe amandoua)
si atat. Oricum, din Ghencea nu va merge nimeni mai departe de Brancusi, ca deja se ocoleste enorm, 41 fiind mai rapid. Nici pana la Ghencea nu va merge nimeni, cine se grabeste va cobori la Piata Sergiu Celibidache si va lua 41, evitand un ocol de vreo 10-15 minute pe la Valea Ialomitei.

Sa ne uitam putin si la partea a 2a: Universitate - Pantelimon. Pentru ce trebuie statii la Rosetti, Matasari si Victor Manu? Nu se poate merge pe jos 5 minute de acolo pana la Universitate, Foisor sau Stad. National?

Pai dupa principiul asta, M1 ar trebui sa opreasca si la Mieilor, Vatra Luminoasa, Bd. Ferdinand, Vasile Lascar, Circul de Stat, Cal. Floreasca, Roma, Sos. Polizu, camin U2, Pod hasdeu, Piata Natiunile Unite, Pasaj Marasesti, Cal. Vitan, Piata Rm. Sarat, Policlinica Vitan, Bd. 1 Dec. 1918 si Sos. Catelu, M2 la F-ca. de Glucoza, Ambasada Chinei, Patria, Scala, Sf. Gheorghe, fostul restaurant Budapesta, Husi si Bd. Metalurgiei (intre Dimitrie Leonida si Berceni), M3 la Apusului, UPB, Cotroceni, Ozana, Stirom, Chimopar, Comp. RATB Titan, iar M4 la Pasaj Grant si RAR. Si asa le-am face pe toate tramvaie de subteran si am adauga inca 30 de minute pe fiecare semicrusa. S-ar duce :twisted: ului toata rapiditatea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 20:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Bun, pana sa aberam despre M5, care nu stim cand si daca va exista in alta parte decat pe hartie, de ce nu se grabeste atunci nimeni sa faca acele statii care lipsesc pe celelalte magistrale, din motive de economie prost inteleasa la vremea respectiva? De exemplu:
- M1: Dorobanti, Dr. Grozovici, Ferdinand;
- M2: Marasesti, Ion Mincu, Sos. Nordului;
- M1+M3: Fizicienilor.
Cred ca zona din interiorul inelului central ar fi trebuit sa fie servita mai intai foarte bine de metrou, cam asa s-a intamplat peste tot in lume.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 20:57 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 34
Brassovia wrote:
Bun, pana sa aberam despre M5, care nu stim cand si daca va exista in alta parte decat pe hartie, de ce nu se grabeste atunci nimeni sa faca acele statii care lipsesc pe celelalte magistrale, din motive de economie prost inteleasa la vremea respectiva? De exemplu:
- M1: Dorobanti, Dr. Grozovici, Ferdinand;
- M2: Marasesti, Ion Mincu, Sos. Nordului;
- M1+M3: Fizicienilor.
Cred ca zona din interiorul inelului central ar fi trebuit sa fie servita mai intai foarte bine de metrou, cam asa s-a intamplat peste tot in lume.


Brassovia, nu stiu cat de bine cunosti tu Bucurestiul.In acest moment, statia RATB Dr.Grozovici este mai mereu goala atat cat pentru 5/34/46, cat si pentru 330/335.
Ferdinand:Aici intr-adevar se merita, este un cosmar sa fii in 34 la acel stop, mult mai multi oameni ar prefera metroul.
Dorobanti:Aici trebuia sa fie din prima.Gasesc mult mai importanta aceasta intersectie, decat cea cu Barbu Vacarescu, unde se afla momentan statia Stefan cel Mare.

Marasesti:ar insemna o dublare exagerata a metroului.313, dintre Berceni si Unirii si asa e plin, daca si metroul va fi la fel de lent ca si el, se alege praful.
Ion Mincu:Gluma saptamanii, ai mers vreodata pe Bd.Aviatorilor?Nu vor fi in statie mai mult de 4-5 persoane la orice ora.Nici Aviatorilor nu este plina mereu.
Nordului:Zona unde se afla un parc, care are iesire si spre statia Aviatorilor, iar in rest, vile de genul 3 mertzane si manele la maximum.Nu exista nici macar statie RATB acolo.Nu renteaza.

M1+M3:Nu ar trebui statie la Fizicienilor(prea aproape de Grigorescu), insa deplang lipsa unei statii la intersectia cu Liviu Rebreanu.Acolo intr-adevar ar trebui statie, distanta intre Dristor 1 si Grigorescu este prea mare.O iesire ar fi la Liviu Rebreanu, iar alta la RATB Voluntarilor(intre Rebreanu si Fizicienilor).

Pentru M5 eu as propune traseul:Valea Argesului - Strada Valea Oltului - Valea Ialomitei - Strada Valea Ialomitei - Piata Valea Ialomitei - Drumul Taberei(ramura de nord) - Strada Razoare - Academia Militara - Bulevardul Eroilor - Pod Eroilor - Splaiul Independentei - Bulevardul Mihail Kogalniceanu - Piata Mihail Kogalniceanu - Bulevardul Regina Elisabeta - Piata Rosetti - Bulevardul Carol I - Piata Pache Protopopescu - Bulevardul Pache Protopopescu - Piata Iancului - Soseaua Iancului - Soseaua Pantelimon - Granitul.

Statii:
1.Valea Argesului(intrare in zona terminalului RATB).
2.Valea Ialomitei(intrare in zona terminalului RATB).
3.Romancierilor(intre Piata Valea Ialomitei si statia RATB Romancierilor).
4.Piata Drumul Taberei(intre Piata si Drumul Taberei 35).
5.Favorit(intre RATB Favorit si RATB Orizont).
6.Razoare(in zona statiei RATB omonime).
7.Eroilor(Corespondenta cu M1, M3).
8.Kogalniceanu(Corespondenta cu viitoarea M4:Laminorului - Gara Progresul, situata in piata, nu renteaza o statie la Cismigiu).
9.Universitate 5(Corespondenta cu M2, o iesire in fata Spitalului Coltea, o iesire in pasajul pietonal, o iesire la Piata Rosetti).
10.Mosilor(Corespondenta cu viitoarea M6:Rahova - Colentina).
11.Foisorul de Foc(exact in zona rondului, oricum nu va fi o statie prea folosita).
12.Piata Iancului 5(Corespondenta cu M1).
13.Vatra Luminoasa(o iesire in intersesctia Iancului - Pantelimon, o iesire spre strada Vatra Luminoasa).
14.Chisinau(in intersectia Bulevardul Chisinau - Soseaua Pantelimon).
15.Fundeni(intersectia Morarilor - Fundeni - Pantelimon).
16.Granitul(in rond la Granitul).

In zona Drumul Taberei nu isi au rostul statiile asa dese.Mihai, nu uita ca in Paris de exemplu, nu exista decat 3 linii de tramvai, si in rest autobuze spre suburbii.In rest, doar metrou.La ei este necesar.Pe cand la noi, Drumul Taberei este si asa brazdat de RATB.S-ar putea renunta la 90 si 268 care ar acoperi traseul, insa nu poti desfiinta tot RATB-ul intr-un cartier, in detrimetrul metroului.Oamenii mai in varsta trebuie sa ramana si ei cu ceva, nu poti sa ii aduci la metrou.Macar acolo scapam de ei :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 21:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Roberto wrote:
Oamenii mai in varsta trebuie sa ramana si ei cu ceva, nu poti sa ii aduci la metrou.Macar acolo scapam de ei :)


Nu poti sa ii duci deloc la metrou... statiile noastre nu au lifturi si alte facilitati pentru persoane cu handicap sau cu picioare mai slabe. De fapt... si unde ai lift, degeaba urci in carucior in el (presupunand ca e pornit), ca oricum nu ai loc sa iintri sau sa iesi prin turnicheti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 21:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
@ Roberto. Cunosc Bucurestiul si iti dau dreptate intru totul. Eu am aratat doar care sunt interstatiile excesiv de lungi. Doar un studiu de specialitate poate stabili exact unde ar fi necesare (si posibile tehnic) noi statii.

Principala deficienta actuala a metroului este proasta sa accesibilitate si interconectivitate. Iesi din metrou urcand zeci de trepte si apoi constati ca te afli la sute de metri de statiile importante RATB, eventual mai trebuie sa traversezi n artere circulate. Asa ceva este inadmisibil, daca se vrea ca metroul sa-si castige mai multi calatori. Din pacate, se merge doar pe atragere de calatori printr-un tarif ridicol de scazut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 23:02 
O sa ma repet, o sa va plictisesc, n-am ce face. Toata problema se limiteaza la tariful biletului comun metrou - o cursa locala de suprafata in cartier. O sa va spun planul lui M 5 de dinainte de 1989, era cel mai logic si rational cu putinta.
- Cap la fosta Tricodava - peron dreapta, gen Grozavesti
- La mijlocul buclei, statie fara nume in '89, in curba, gen Victoriei 2 ( de pe M2)
- Statie in zona fostei Piete Moghioros. Un acces in parc, un acces la intersectia cu 41. Peron dreapta.Contraverse. Aici trebuia sa aiba statie si inelara, s-a propus un complex de statii gen Victoriei, inclusiv cu pasaj rutier
- Favorit, peron stanga, un acces la Favorit si un acces spre Orizont
- Academia Militara
- Eroilor 5
- Mihail Kogalniceanu, peron dreapta, cu o iesire in piata si cu o iesire spre liceu. Unii propuneau si o iesire in Cismigiu, cu un tunel subteran de promenada
- Universitatii 5 un acces pe la actualul acces spre Universitatii 2 si un acces de la Piata Rosetti. Pana la Rosetti un tunel de promenada cu diverse magazine. Peron stanga
- Mosilor 5, peron dreapta
- Iancului 5
- Fostul Electoaparataj
- Intersectia cu sos Fundeni + obligatoriu pasaj rutier pe axa Pantelimonului.(deci statia sub pasaj)
- Granitul (Cora) cap de linie.
- O linie de serviciu pana la depoul Pantelimon


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group