TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 17 Nov 2019 08:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 14:59 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Eu in PUZ-ul pt planul intermodal Razoare vad un pasaj subteran care pleaca de la sos Grozavesti , merge pe sub Sos Progresul (Trafic Greu) si iese dincolo de intersectia cu 13 Septembrie. In acelasi timp observ in planul statiei de metrou ca masinile circula de-a lungul galeriei de metrou, ceea ce inseamna un pasaj subteran Dr Taberei-Eroilor. Teoretic nu este imposibil sa se intersecteze 2 pasaje subterane acolo construite la inaltimi diferite, dar in planul statiei de metrou nu prea vad ca ar mai fi loc pentru al doilea pasaj acolo (masinile sunt destul de aproape de nivelul solului), decat poate doar subtraversand galeria metroului. Daca se termina Pasajul Basarab traficul se va impotmoli in mod cert in zona Leul-Razoare, asa ca este nevoie si de acest pasaj Geniului-sos Progresul daca vrem ca pe acest inel interior circulatia sa se desfasoare fluid.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Sep 2009 17:51 
Sunt de fapt 2 pasaje dintre care numai unul este deasupra statiei de metrou, respectiv pasajul Dr Taberei - Centru. Celalalt pasaj, Leu - Trafic Greu, din cate imi dau eu seama este pe sub pasajul Dr Taberei - Centru, la nivelul vestibulelor de acces ale statiei de metrou, dar nu are treaba cu statia de metrou. trece pe langa ea.
Este ceva in genul de la Victoriei, numai ca acolo in loc de M 2 avem pasajul Leu - Trafic Greu.
Constat cu stupoare ca amplasamentul statiei este cel de dinainte de 1989. Exact ala, nici macar cu 50 metri mai departe sau mai aproape de Eroilor (5)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Sep 2009 22:32 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Sa speram ca se vor face ambele lucrari, altfel nu se va rezolva problema traficului in acea zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 09:18 
In "Nod Intermodal Razoare" asa este prevazut, 2 pasaje. Numai sa se tina de plan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 19:56 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
sab wrote:
Totusi ma mira un lucru. Ditamai tronsonul Parc Dr Taberei-Academie dureaza 12 luni si o singura statie Academie-Opera dureaza 18 luni!

Probabil datorită complexităţii lucrărilor de subtraversare a Dâmboviţei şi de "racordare" la actuala staţie Eroilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 20:36 
Dambovita la Eroilor nu are nici o problema la subtraversare, dar nici una ! Reamintesc ca la "Eroilor" - ca de altfel pe toata lungimea Bucurestiului Dambovita ( apa curgatoare) are practic fundatie, curge prin 2 tunele rectangulare. Subtraversarea lor nu ridica absolut nici o problema, numai daca vrei sa complici artificial lucrurile si sa mai incasezi niste bani in plus.
Si partea superioara a raului (lacurile) beneficiaza de fundatie betonata. Si sa nu uitam ca aceasta Dambovita are 25 m latime ( cat un vagon de cale ferata), si nu are 500 metri ca Dunarea in Dobrogea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 13:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Mai sunt zile pana la anuntata licitatie de pe 15 octombrie pt urmatoarele

lotul 1 -Râul Doamnei - Parc Drumul Taberei
lotul 2 Parc Drumul Taberei - Academia Militară, finalizare la 12 luni de la data adjudecării contractului.
lotul 3 Academia Militară - Operă, lucrările se vor finaliza la 18 luni de la adjudecare.
lotul 4 Valea Ialomiţei (Drumul Taberei)(depou Brancusi cred) Finalizare 12 luni.

Oare.. se mai tin, avand in vedere situatia politica actuala?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Oct 2009 12:46 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Ca tot te intrebai ce se mai intampla pt ca pe 15.10 este termenul limita pt licitatii...Au iesit cu o noua fumigena.. Si nu mai sunt 12-18 luni, sunt 6 ani...As zice ca este mai realist asa.
Cel mai tare punct al articolului este...harta :D

Peste 6 ani, metrou în cartierele din vestul Capitalei

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... Capitalei/

BucureÅŸtenii din vestul Capitalei ar putea scăpa de coÅŸmarul traficului de suprafaÅ£ă - pe care-l trăiesc zilnic, de fiecare dată când ies, cu maÅŸina personală sau cu mijloacele de transport în comun, din cartierele Ghencea, Drumul Taberei sau Drumul Sării.
„Salvarea” - magistrala 5 a metroului bucureştean, tronsonul Drumul Taberei-Universitate - nu va veni însă mai devreme de 2015. Asta, în cel mai fericit caz, când realitatea din teren se va potrivi cu datele din proiectul de hotărâre de guvern elaborat de Ministerul Dezvoltării şi Locuinţei.
Tronsonul Drumul Taberei-Universitate va fi gata de inaugurare în şase ani de la începerea lucrărilor, potrivit documentului.
Dar, pentru deschiderea şantierului, autorităţile vor trebui să treacă în proprietatea statului peste 15.000 de metri pătraţi de teren privat, din care 1.614 ocupaţi de construcţii. Altfel spus, mai multe persoane fizice şi juridice vor trebui expropriate dacă guvernul va aviza acest proiect.
Drumul de sub pământ va trece prin sectoarele 6, 5, 3 şi 1 ale Capitalei şi va avea o lungime totală de 9,035 km. Potrivit proiectului, costul aproximativ este de 2,27 de miliarde de lei (peste 540,4 milioane de euro), fără TVA, jumătate din sumă venind de la stat, iar jumătate din fonduri europene.
Noua linie de metrou, care „va fluidiza transportul de suprafaÅ£ă prin preluarea unui număr foarte mare de călători, va îmbunătăţi standardul de viaÅ£ă, va reduce cheltuielile sociale privind accidentele personale, dar ÅŸi emisiile de noxe, deoarece metroul nu produce praf”, va avea face legătura între bulevardul Ghencea ÅŸi PiaÅ£a Universităţii.

Cele 14 staţii noi sunt, deocamdată doar pe hârtie, Ghencea, Prelungirea Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hasdeu, Cişmigiu şi Universitate 2.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Oct 2009 21:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Iar viseaza frumos... Daca le place metrou pe Ghencea (bulevardul) aia va fi o magistrala de legatura (ideal ar fi sa lege West Park Militari) intre Ghencea si Granitul. sau M5 sa-l continue spre Militari si acest M9 de la Granitul (prin bd Basarabia, pta Alba iulia-pta unirii - aici e cam delicat - 13 Septembrie)sa fie dus in Domnesti.
M-am plictisit de carlige.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Oct 2009 22:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Dupa cum arata harta aia, statia Ghencea va fi undeva la intersectia Dr. Sarii cu Bd. Ghencea (ca la cimitir nu ai unde sa faci statie... pe o parte e cimitirul, pe cealalta sunt unitati militare). In conditiile astea, o sa dureze mai putin sa iei 139 pana la Lt. Gaina sau 96 pana la Academie si sa iei de acolo metroul, decat sa ocolesti un cartier intreg, unde mai ai si statii mai dese decat troleul. La fel si pentru statia Prel. Ghencea, de la care ajungi mai repede cu 41 la Drumul Taberei (P-ta. Sergiu Celibidache) si de acolo metrou pentru centru sau cu 41 pana la Crangasi si de acolo cu metrou pana la Gara de Nord, Victoriei sau St. cel Mare, fara ocoluri mari, alergat pe scari in statiile de legatura si timpi mari de asteptare in statiile de legatura.

Pentru un asemenea proiect (nu mai zic de executie), in Austria ai intra la puscarie (sau, in cel mai fericit caz, ai ramane somer si ti-ai pierde absolut toata credibilitatea).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 18:58 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Este clar ca harta este o aberatie, am si spus-o la postare, probabil cineva de la Evz a incercat sa puna pe o harta a Bucurestiului statiile respective luandu-se dupa denumirile lor, dar a dat-o rau de tot in bara.
Trebuie sa ne fie clar si am mai spus-o ca metroul nu este ca sa mergi de la Prelungirea Ghencea la Parc Dr Taberei, ci pentru legaturi rapide cu centrul sau cu cealalta parte a orasului. Pentru distante scurte exista transport de suprafata. Normal ca fiecare va alege varianta cea mai scurta pentru propriul traseu (poate chiar combinand metroul cu transportul de suprafata), dar cu toata bucla si statiile dese nu cred ca se va ajunge mai rapid cu altceva decat cu M5 la Eroilor/Universitate, unde converg majoritatea mijloacelor de transport din Dr Taberei.
In Viena, ca tot a venit vorba de ea, linia U2 la ora actuala pe distanta a numai 8 statii intersecteaza de 2 ori fiecare din liniile U1 si U4 si nu mai este asa o tragedie. Practic face un fel de bucla cum se intentioneaza la noi si nu se mai considera ca este un traseu ocolit s.a.m.d.
Totul este sa se apuce odata sa faca ceva la M5, ca de planuri si articole periodice prin presa ne-am saturat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 20:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Comparatia cu U2 este fortata. Acolo e vorba de un inel in jurul centrului istoric.

De facut ceva practic se va face probabil cand vor veni vienezii sa conduca Bucurestiul. Pana atunci, 95% vorbe electorale si 5% realizari penibile, dupa mari eforturi seculare. Daca aveau ai nostri putirintza sa faca ceva, faceau NG-LdC intr-un timp decent si terminau M4/nord, deja inceput din preistorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 21:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Am tot cautat vreo stire, dar nimic.
"A fost sau nu a fost".. sa citez un film...?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 23:48 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Inca nu s-a efectuat licitatia, din cauza situatiei politice.Oricum, mai intai se va incepe cu preacunoscutele "studii de fezabilitate", pentru ca mai apoi sa inceapa lucrarile.

Nu prevad metrou in Drumul Taberei pana in 2015 !


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 13:42 
Pana in 2015 cu finalitate unde? La Eroilor sau la Universitate? Ca in ritmul cum se fac lucrurile la noi, daca se ajunge la Eroilor macar e bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 18:40 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Poate până în 2015 de la Eroilor la Universitate.
Numa' să n-o ia prin Unirii, că-i deja făcut...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 18:56 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Tavinho wrote:
Pana in 2015 cu finalitate unde? La Eroilor sau la Universitate? Ca in ritmul cum se fac lucrurile la noi, daca se ajunge la Eroilor macar e bine.

Pai numai de tronsonul pana la Eroilor se vorbeste in ultimele articole. Cu partea Eroilor-Universitate se tace malc .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 19:03 
Offline
User avatar

Joined: Sun 30 Aug 2009 18:02
Posts: 15
Location: Bucuresti,Militari
Eu zic ca pana in 2015 abia o sa se organizeze santierul.Nu stiu de ce am sentimentul asta. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 14:54 
Quote:
Primul tronson de metrou spre Drumul Taberei, scos la licitaţie

Autor: Andrei Hărăguş
Publicat: 10 Noiembrie 2009
Vizionari: 807;

Metrorex va organiza în luna decembrie o licitaţie pentru execuţia structurilor staţiilor, galeriilor şi tunelelor pentru Magistrala V a metroului, Drumul Taberei-Universitate, pe tronsonul Râul Doamnei-Haşdeu, valoarea estimativă a contractului fiind de 1,31 miliarde de lei, fără TVA.

Contractul are o durată de trei ani şi va fi finanţat dintr-un credit de la Banca Europeană de Investiţii (BEI) şi de la bugetul de stat. Aceasta reprezintă prima etapă a procedurii de licitaţie restrânsă, candidaţii selectaţi urmând a primi invitaţia de participare şi documentaţia de atribuire pentru etapa a doua, se arată într-un anunţ al Metrorex, citat de Mediafax.

În cadrul acestei etape vor fi selectaţi minim cinci ofertanţi, iar în cazul în care numărul candaţilor selectaţi este mai mic de cinci, Metrorex are dreptul de a anula procedura de licitaţie restrânsă sau de a continua procedura numai cu acei candidaţi care îndeplinesc criteriile solicitate, dacă există cel puţin un candidat care a îndeplinit criteriile de selecţie.

10 staţii în prima etapă

Linia Drumul Taberei - Universitate va avea 14 staţii. Sectiunea Râul Doamnei - Haşdeu are 10 staţii, respectiv Valea Ialomiţei, Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2.

Licitaţia este împărţită în patru loturi, respectiv Academia Militară-Opera, în lungime de 1,66 kilometri (248 milioane de lei, fără TVA), Parc Drumul Taberei-Academia Militară, în lungime de 2,54 kilometri (445 milioane de lei, fără TVA), Râul Doamnei-Parc Drumul Taberei, în lungime de 2,01 kilometri (370 milioane de lei, fără TVA) şi Romancierilor-Valea Ialomiţei, inclusiv depoul, în lungime de un kilometru (255 milioane de lei, fără TVA).

"Concomitent cu această secÅ£iune se va realiza ansamblul de la Valea IalomiÅ£ei, format din staÅ£ie ÅŸi depou. Prin realizarea acestor obiective operatorul va beneficia de facilităţile oferite de Depoul Valea IalomiÅ£ei în ceea ce priveÅŸte exploatarea, mentenanÅ£a dar ÅŸi locurile de parcare în momentul în care va fi dată în folosinÅ£ă SecÅ£iunea Râul Doamnei-HaÅŸdeu", se arată în anunÅ£.

700 milioane de euro pentru 10 km de tunel şi staţiile adiacente

Proiectul magistralei Universitate-Drumul Taberei, realizat din credite externe şi alocaţii bugetare, este estimat la aproximativ 700 milioane euro.

Tronsonul, care va uni cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei, va avea o lungime de 9,05 kilometri şi 14 staţii, respectiv Ghencea, Prelungirea Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Haşdeu, Cişmigiu şi Universitate 2, iar de la Piaţa Universităţii va fi realizată o legătură cu cartierul Pantelimon.

UPDATE: Lucrările ar putea începe în februarie 2010

Potrivit directorului general al Metrorex SA, Gheorghe UdrriÅŸte, după prelicitaÅ£ia din decembrie, la distanÅ£ă de încă o lună va fi organizată licitaÅ£ia finală în cadrul căreia vor fi aleÅŸi Constructorii.

Astfel, dacă procedurile vor decurge normal, lucrările ar trebui să înceapă imediat după încheierea licitaţiei de atribuire şi semnarea contractelor, probabil în luna februarie 2010.

"La jumătatea lunii decembrie va avea loc o prelicitaţie, iar pentru fiecare pachet se va alege un număr de cel patru sau cinci concurenţi. În circa o lună de zile ar trebui să primim ofertele acestora, iar cei care se vor califica în etapa a doua vor primi restul documentaţiei de participare. După încă o lună vor trebui depuse documentele şi se va lua o decizie asupra constructorilor. Protrivit documentaţiei, lucrările de construcţie vor dura 36 de luni", a explicat pentru Capital.ro, directrul general al Metrorex.

Gheorghe Udrişte, a precizat că tronsonul Drumul Taberei - Universitate a fost împărţit în patru pachete pentzru a fi mai uşoară stabilirea constructorilor şi efectuarea lucrărilor.


Sursa: http://www.capital.ro/articol/update-pr ... 27790.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 16:35 
In ce zona este luata poza asta? Se vad muncitori in departare sau mi se pare mie?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 19:43 
Oricum tunelul este luminat si lipseste sina III In mod normal nu poate fi decat pe M 4 dupa statia 1 Mai ( spre Bazilescu)
Si acum o parere personala : Licitatia acum si se apuca in Februarie de lucru ? Nu am mai auzit asa ceva. Ce, la licitatie te duci cu statiile / tunelele gata proiectate ?
Parerea mea este ca daca se apuca, M 5 va fi Valea Ialomitei (depou) - Eroilor. Si cam atat. Dar este o parere personala, care nu as vrea sa se adevereasca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 22:24 
Offline

Joined: Sat 08 Mar 2008 09:20
Posts: 22
Location: Bucuresti,Chitila
Pe prelungirea M4 nu exista deloc sina.Poza este destul de veche.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 00:39 
Tunelul nu stiu exact care este dar ma indoiesc ca este de pe M4 sau de pe tronsonul dintre NG2-Anghel Saligny. Poza pare destul de veche asa ca banuiesc ca este din M4 care este deschis actual.daca totul merge bine lucrarea ar trebui finalizata la finele lui 2011.

Teoretic ar fi posibil acest lucru, lucrandu-se cu 4 scuturi si venind din ambele capete. Practic nu cred ca se va da in folosinta mai devreme de 3 ani, optimist vorbind aici.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 07:30 
freyutz wrote:
Teoretic ar fi posibil acest lucru, lucrandu-se cu 4 scuturi ...

La ce te-ai referit ca nu se intelege ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 10:24 
Sa se lucreze in paralel cu cate 2 scuturi pe sens si sa se intalneasca undeva la mijlocul magistralei.

Si zic asta deoarece auzisem ca vor sa porneasca de la Eroilor cu numai 2 scuturi cu care sa mearga pana termina magistrala, ceea ce ar dura foarte multa vreme..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 12:49 
Stai sa vedem cine castiga licitatia, ca daca o castiga Tunel Brasov(daca este pe pretul cel mai mic atunci e foarte probabil), am inteles ca scuturile lor sunt la Sofia...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 13:51 
Se pornesc cu 2 scuturi de la fiecare statie in parte spre fiecare statie. Deci vor fi mult mai multe scuturi, nu numai doua (sau patru). Pe magistralele de dinainte de 1989 se porneau cu 4 scuturi tot asa din fiecare statie pentru ca distantele dintre statii erau mari. Pe M 5 distantele fiind scurte nu este nevoie decat de 2 scuturi / statie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 22:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Pe bucata cu depoul nu vad rationamentul sa se sape cu cartita. Aproape ca sigur ca se va lucra de la suprafata, zona fiind usor de ocolit si avand variante in zona
Repet, pe bucata dintre Valea Oltului si Drumul Taberei.
Sa vedem unde vor proiecta acea parcare de care aud ca se vorbeste si normal ar trebui sa faca pt cei care vor sa vina pana acolo si sa lase masinile pt a nu mai intra in oras.
Insa... mie groaza cand ma gandesc la treficul din perioada constructiei, chiar si cu cartite pe tot traseul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Nov 2009 00:03 
Comunicatul oficial MTI

12 noiembrie 2009 - www.mt.ro

Lansare proiect linie de metrou – “Drumul Taberei – Universitate”

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a iniţiat proiectul pentru realizarea Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon, lansând, prin intermediul Metrorex, licitaţia pentru primul tronson al acestei ample lucrări: Drumul Taberei – Universitate.
LicitaÅ£ia vizează realizarea structurii de rezistenÅ£ă pentru 4 secÅ£iuni ale lucrării:

Academia Militară – PS Opera;
Parc Drumul Taberei – staţia Academia Militară;
Staţia Râul Doamnei – staţia Parc Drumul Taberei;
Romancierilor – staţia Valea Ialomiţei inclusiv depou.

Durata contractului este de 36 luni, iar estimarea valorii totale a achiziÅ£iilor pentru întreaga durată a contractului 1.318.000.000 lei, din care, pentru cele 4 loturi de realizare a structurii de rezistenÅ£ă, sumele sunt:

Academia Militară – PS Opera, 248.000.000 lei, exclusiv TVA;
Parc Drumul Taberei - staţia Academia Militară, 445.000.000 lei, exclusiv TVA;
staţtia Raul Doamnei – staţia Parc Drumul Taberei, 370.000.000 lei, exclusiv TVA;
Romancierilor – staţiaValea Ialomiţei, inclusiv depou, 255.000.000 lei, exclusiv TVA.
Lucrările pentru primul tronson vizează construcţii de staţii şi interstaţii de metrou (tunele şi galerii), inclusiv proiectare, după cum urmează:

Academia Militară – PS:
Lungime totală – 1.662 m; Număr staţii – 1; lungime staţii – 146 m; lungime galerii (fir dublu) – 148 m; lungime tunele (fir simplu) – 2.736 m;

Parc Drumul Taberei – staţia Academia Militară:
Lungime totală – 2.549 m; Număr staţii – 4; lungime staţii –610 m; lungime galerii (fir dublu) – 211 m; lungime tunele (fir simplu) – 3.456 m;

staţia Râul Doamnei – staţia Parc Drumul Taberei:
Lungime totală – 2.012 m; Număr staţii – 4; lungime staţii – 476 m + 140 m (staţia Râul Doamnei) = 616 m; lungime galerii (fir dublu) – 216 m + 200 m (galerie rebrusment Râul Doamnei interstaţie) = 464 m; lungime tunele (fir simplu) – 1.884 m;

Romancierilor – staţia Valea Ialomiţei inclusiv depou:
Lungime totală – 1.005 m; Număr staţii – 1+1 depou; lungime depou inclusiv staţie –300 m; lungime galerii (fir dublu) – 705 m.prestare servicii de dezinsecţie, deratizare, dezinfecţie-igienizare a spaţiilor publice, tehnice, tunele şi galerii de metrou, trenuri electrice de metrou şi erbicidarea perimetrului liniilor de cale ferată din depouri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Nov 2009 08:14 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Deci au renuntat la Ghencea si linia va pleca de la Raul Doamnei . Iar numarul de statii este 10 fata de 13-14 cat se vehicula initial..


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group