TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 09:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 01:17 
Un topic cu poze diverse artistice de la metrou.

Nu toate pozele imi apartin. Foto: ghettojames, UncleBF, f***youromania, insomny-art, phoenix88, Julian-M, freyutz (Sper sa nu fi omis pe cineva..daca este asa va rog MP)


Iva..: Poza: NOCS
Image

Crowd (c) CristianBisca
Image

Dristor1: Poza: GHETTOJAMES
Image

Tunel: Poza: GHETTOJAMES
Image

Tunel:Poza: GHETTOJAMES
Image

Tunel:Poza: GHETTOJAMES
Image

Piata victoriei:
Image

Depoul IMGB "Forbidden area" imi place mult titlul ales de catre autor Poza: GHETTOJAMES
Image

Gara de Nord:Poza: GHETTOJAMES
Image

Tunel:Poza: GHETTOJAMES
Image

No comment:Poza: GHETTOJAMES
Image

Politehnica (c) Viorel Mocanu:
Image

Industriilor Depou panorama hala:Poza: GHETTOJAMES
Image

Industriilor Depou linia de probe:Poza: GHETTOJAMES
Image

"Inner circle"Poza: GHETTOJAMES
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 01:26 
Partea II:


Iva Photoshop made
Image


Tunel:Poza: GHETTOJAMES
Image


Movia:Poza: GHETTOJAMES
Image


Like the sun:Poza: GHETTOJAMES
Image


So cold and alone:Poza: GHETTOJAMES
Image


Iva:
Image


Telepatic:Poza: GHETTOJAMES
Image


eroilor IVA epocala:Poza: GHETTOJAMES
Image


Titan Shot:Poza: GHETTOJAMES
Image


Tunel:Poza: GHETTOJAMES
Image




Cine mai are imagini mai deosebite de la metrou indiferent daca au sau nu efecte pe ele poate completa lista..astept comentarii


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 14:35 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
Foarte frumoase pozele din tunele! Care sunt locatiile exacte?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 20:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pura curiozitate pun o intrebare retorica. Oare cati oameni au fost prinsi ca fotografiaza in tunel, ca deseneaza pe rame si multe altele.

Prea mult imi lasa impresia ca nu sunt oameni care sa se ocupe cu adevarat de paza sau care sa isi faca treaba ci doar bagatori de seama care apar pe ici si pe colo la televizor ca "da bine".

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chiar am auzit acum cateva zile 2 lacatusieri de la Metrorex vorbind, si cum isi fac datoria unii pe la depou: lucreaza "domnii" ca si inainte: se taie salariul daca intarzii la serviciu, dar nu are importanta ce faci, cat de bine sau daca mai faci cate un burlan, cadru metalic sau altceva pentru cate un om din afara care vine pe la atelier. Bataie de joc si dispret pe care il platim si ne mai miram de ce e totul ca naiba pe la regiile noastre: pentru ca isi permit si nu ii controleaza nimeni.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 00:55 
Totusi tinand cont ca securitatea la metrou este totusi un motiv de siguranta si aparare nationala haideti sa nu divulgam aici cum se intra si cum se face la metrou..eu am postat doar poze..fiecare acuma face ce vrea cu pielea lui..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 20:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Nu e vorba de divulgarea unui secret, este vorba de cat de evident este ca ceva lipseste aproape cu desavarsire. Sunt destul de multe site-uri pe care apar poze cu diversi smecheri care au pictat vagoane sau care apar in mod suspect fotografiati langa ele. Si nu sunt trucaje. Se stie prea bine ca o buna parte din camerele montate pe peroane nu sunt monitorizate de nimeni ci sunt folosite doar in locul "oglinzii" pentru a vedea conducatorul trenului in spate. E lamentabil. Pe de alta parte daca domnul freyutz are dreptate, atunci de ce nu vedem oare imagini din interiorul unitatilor militare? Poate pentru ca unele secrete sunt pazite iar altele sunt cele care se vrea (sau se lasa) sa fie stiute pentru ca dau "bine" sa se spuna ca sunt secrete: cunoscute doar de cei putini si "intiati".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 00:03 
Nu este vorba de asta dar totusi nu consider de cuviinta ca asemenea informatii sa fie postate pe un forum la indemana oricui.. daca vreodata se va intampla ceva si cineva va spune ca la noi a citit vom purta intreaga responsabilitate..de asta m-am ferit...nu de altceva..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 12:19 
Da, ca o sa ne si bombardeze pe noi cineva, si atunci o sa si avem timp sa fugim in statiile de metrou.........
Si daca eu zic ca langa Pasarela Basarab e gaura in gard si poti sa intrii in revizie si sa dai cu spreiu pe vagoane ca nu e pazit de nimeni, inseamna ca eu sunt de vina ca vine unu si da cu spreiu?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 14:25 
Nu dar acestea sunt informatii care tu le postezi..si ala daca e prins si zice ca a citit aici de la tine tu esti autorul moral :P oricum nu este bine si eu personal nu vreau sa divulg aceste informatii..nu pot sa stiu niciodata cine citeste.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 15:48 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
Hai ma ca teroristii stiu mai bine ca noi treburile astea... Pacat ca nici unul nu posteaza aici, sa ne impartaseasca din secretele lor despre metrouri. Sau, mai stii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
freyutz wrote:
Nu dar acestea sunt informatii care tu le postezi..si ala daca e prins si zice ca a citit aici de la tine tu esti autorul moral :P oricum nu este bine si eu personal nu vreau sa divulg aceste informatii..nu pot sa stiu niciodata cine citeste.


Pai sa o luam metodic: unul publica cum sa faci un explozibil. Informatia e libera sa circule si sa fie afisata. Problema este ca daca o pui in aplicare, esti pasibil de pedeapsa. Asa ca poata sa vina si cel mai inversunat om, nu are importanta de unde a aflat ce trebuia sa faca, cat ca a facut asta, aici e ilegal si e pasibil de dosar penal. Pe de alta parte, daca freyutz are dreptate, atunci inseamna ca si simpla publicare a unor asemenea poze era ilegala (sau macar preferabil sa nu fie facuta) pentru a nu instiga si pe altii (pentru a nu le da idei). Vina asadar parca este alta.

Asadar fac o mica observatie: pe site sunt 80% poze cu vehicule curate asa cum este normal. Oare cu ce sunt mai valoroase niste vehicule vandalizate sau facute praf? Ca sa vedem ca se poate si sa le facem publicitate celor care au facut asta?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 01:28 
Vad ca fider insista sa afle pe unde se intra la metrou in tunele...

1. La eroilor pe peronul mic cateodata una dintre usile spre remiza este deschisa
2. Tot la eroilor dupa ce pleaca un tren se poate sari pe sine de pe peronul mic inspre izvor pe linia 2 a statiei. In stanga dupa vreo 30 metri se vede remiza...aceasta probabil avea un macaz de intrare pe linia principala dar nu mai este asa ca acolo este cap.
3. La piata unirii 1 in sensul spre Timpuri Noi se poate sari prin spatele statiei, iar pe tunelul care leaga M1 de M2 este garata 1 sau 2 IVA
4. Constantin Brancoveanu remiza este la 30 metri pe sensul spre unirii 2
5. Piata Victoriei 1 se merge pe culoarul de dupa peron din spatiul tehnic pana la linia cu utilaje iar in cealalta parte a statiei avem corespondenta M2 cu M3
6. Semanatoarea accesul spre depoul ciurel se face prin prelungirea peronului din spatiul tehnic apoi se fac niste holuri spre depou.
7. Acces in depou ciurel se face ori din afara din spatele benzinariei AGIP de langa antena de la SRI printr-un intrand portocaliu. Depoul se afla chiar sub terenul de rugby.
8. Statia Pantelimon. Accesul la o rama se face tot sarind pe sine si trecand pe cealalta linie care este in spatele peretelui. Acolo se afla mereu o rezerva in afara orelor de varf.
9. Crangasi - se stie deja nu mai zic
10. Gara de Nord- minidepou se face tot prin continuarea preonului prin spatiul tehnic


Ca tot veni vorba de accese la metrou am aflat ca si sub piata unirii 1 ar fi un minidepou..dar nu bag mana in foc..plus ca odata am zarit un tren IVA care iesise din spatele statiei tot la unirii proaspat spalat..inca avea niste urme de apa pe el..stie cineva ceva??


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 02:51 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Din pacate nu ai dreptate in legatura cu Unirii 1. Acolo este doar o remiza care se infunda, si pe care se mai gareaza o rama.
Aceasta remiza ar fi trebuit sa fie legatura cu M2 la Unirii, dar din anumite motive pe care nu le cunosc, nu s-a realizat. Faptul ca ar fi fost planificat asa ceva este evident in zona macazului dintre Unirii si Tineretului, unde pe sensul spre Tineretului, tunelul are un inceput de ramificatie in genul celei de la Eroii Revolutiei.

Cat despre intrarea in sistem, aceasta poate fi realizata de aproape oriunde, curaj si metode dubioase sa fie, ca restul vin de la sine :)

Si ce ai enumerat tu acolo, e doar o mica parte din ce se poate face. Nu spun cum se face exact, dar una din cele mai spectaculoase intrari, din punctul meu de vedere, este accesul din Basarab 1 spre remiza din tunel la Gara de Nord 2.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:16 
Seria a 2-a:


Grivita:
Image


Paris 2106
Image


Politehnica
Image


Dristor2:
Image


BM Movia 346 Interior
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:23 
Piata Unirii 2
Image


Piata Romana:
Image


Dublin 2121:
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:27 
Industriilor:
Image


Rulanta:
Image


Hehe...
Image


...
Image


2 ways out:P
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:36 
stilizare
Image


Iesirea Dep. Ciurel spre Gara Cotroceni
Image


Romana
Image


Gara de Nord:
Image


Iva paint:
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:38 
IMGB:
Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 13:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 10 Apr 2007 13:25
Posts: 6
Location: Bucuresti
Unele poze sunt super, insa altele sunt stranii, nu ca nu sunt interesante dar asta transmit!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 13:27 
Offline

Joined: Sun 21 Oct 2007 16:08
Posts: 3
Felicitari,imi place cum au iesit pozele,dar mai mult cea cu Dublin-ul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 15:07 
Fiecare poza are stilul ei...asa ca unele pot parea stranii intradevar..

Cea cu Dublin-ul este pozata cu o lentila EYEFISH.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 15:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Papagalii din poza au rolul de a semnala prezenta gazelor periculoase in subteran, sau pur si simplu ii iubeste cineva atat de mult incat sa-i priveze de lumina soarelui?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 16:54 
ii iubeste cineva atat de mult :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 22:21 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
freyutz, unde e facuta "two ways out"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 23:23 
Industriilor. Macazul spre iesirea a 2-a catre inelul care inconjoara depoul


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 07:57 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
Mai este folosita acea sectiune? din tunel, catre inelul de suprafata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 08:19 
doar pt gararea trenurilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 09:09 
Offline
User avatar

Joined: Fri 15 Aug 2008 09:47
Posts: 15
O serie de 12 fotografii pot fi gasite la adresele de mai jos:

http://metroubucuresti.deviantart.com/
http://metroubucuresti.deviantart.com/gallery/

Sper sa nu supar/ofensez pe cineva cu postul meu!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 09:47 
In tunelurile de la metrou este loc si de o persoana atunci cand trece trenul? Sunt coridoare pe laturile tunelului astfel incat sa poata trece oameni pe acolo fie ei si in sir indian? Altfel ce rost au scarile? Daca se intampla ceva si oamenii trebuie evacuati, cum se realizeaza acest lucru in tunel? Vad in pozele voastre destule ipostaze din tunel, ce-i drept din zone mai largi...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 11:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Este loc de o persoana pe langa tren. In sir indian se face evacuare in caz de urgenta(in tunelele inelare) exista un fel de podet pe care se poate merge. Linia a 3 trece pe partea stanga in tunel. De evacuare se ocupa echipajul dupa tren. Ajutorul indruma oameni si mecanicul se uita dupa eventuale persoane ramase in urma.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group