TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 20 Sep 2019 21:40

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 17:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din punctul meu de vedere lucrurile stau cam asa:
- nu sunt bani sa se finalizeze 2 amarate de tronsoane in aproape 20 de ani!!! (M4 si N Grigorescu- Centura)
- sunt planuri fanteziste pentru metroul din Drumul Taberei, clar nu vor fi bani suficienti pentru lucrari si oricum nu va dura mai putin de 5-8 ani.
- planurile pentru metrou in Rahova, Giurgiului si Iancului sunt pe de o parte fanteziste iar pe de alta parte aberante pentru ca evita perimetre mult mai dezvoltate (Progresu, CFR Progresu, Gara Obor).
- extensia magistralei pentru Drumul Taberei e prost gandita si include doar accidental zona Ghencea desi ar fi nevoie de o linie separata Ghencea-13 Septembrie - Progresul - Eroii Revolutiei care sa degreveze oribila aglomeratie de la Suprafata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 18:02 
Este deja proiectata o magistrala de metrou Eroii Revolutiei-Gara Progresul.Aceasta este magistrala 4. :!:

In viitor M4 va avea un capat la Gara Progresul si celalalt la Zarea. :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 08:31 
Metrorex plateste mai mult

CONTRACT Metrorex va plati, in acest an, companiei Alstom, pentru intretinerea parcului de vagoane, circa 135 milioane lei, valoare cu peste 10% mai mare fata de suma estimata in 2007. Modificarea contractului se face ca urmare a cresterii cheltuielilor cu salarii, servicii si utilitati, potrivit directorului general al Metrorex, Gabriel Mocanu.

Compact


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jun 2008 23:27 
In data de 3 iunie 2008 remiza Piata Unirii 1 a fost inchisa pentru modernizare. Aici vor fi efectuate lucrari si anume: Schimbarea liniei de rulare, inlocuirea portiunii de cale de la macazul de intrare, montare ATC.

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 15:22 
Dupa terminarea lucrarilor la macazul de la Piata Unirii 1 unde am inteles ca se vor reconfigura macazele se va trece la toate macazele cu 3 iesiri pana la statia Dristor 2.

Sistemul ATC nu poate monitoriza si actiona macazele cu 3 linii asa ca absolut toate macazele vor fi reconfigurate pentru a fi succesiuni de macaze cu 2 linii. Macaze se vor mai schimba la:

Eroilor - Incrucisarea de 2 linii cu acces pe toate sensurile dintre firul 3 si linia 5
Semanatoarea - Macazele de intrare in depou de pe firul 1
Crangasi - Macazele ce leaga firul 1 de firul 3.
Dristor 2 - Macazele ce fac legatura intre cele 3 fire de circulatie si remiza (linia 4)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 20:25 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 60
cum adica macaze cu 3 linii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 21:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
In principiu arata asa, chiar daca asta e ceva mai mic.

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 22:29 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 60
Habar n-am avut ca la metroul nostru exista astfel de macazuri! d-aia am intrebat! Dar la Unirii nu era un astfel de macaz. Nici la Dristor 2 n-am observat. De fapt unde sunt sau erau macazuri cu 3 cai?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 23:56 
Figura 1 este macazul de la Unirii 1 inainte de modernizare.
Figura 2 este macazul dupa modernizare si succesiunea de 2 macaze.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 07:49 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 60
Da, la Unirii era un macaz cu 4 cai (in cruce) dar nu exista la metrou macazuri cu 3 cai. Nici la Dristor2. Acolo, cum vii dinspre Muncii, primul macaz e pe directa spre stanga, apoi urmeaza alt macaz cu abatuta catre linia de garare si directa paralela cu firul L1 de plecare din Dristor, apoi urmeaza breteaua cu 4 macazuri care face legatura intre firul de plecare, firul de sosire central L3 si cele 2 linii cu peron din statie.
Se pare ca exista un punct slab la aceasta conceptie, caci prea se intampla multe incidente (BM-uri blocate peste macazuri, celebra deraiere IVA, si alte incidente marunte).
In schema de mai jos, am figurat si 2 macazuri in plus, care nu exista acum si care in opinia mea ar fi utile, si anume cele cu rosu din stanga, intre L1 si L3
Iata schema:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jun 2008 09:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 61
Location: Sag Timis
Din schite nu prea reiese ca ar fi macaz cu 3 cai.Nici nu stiam ca exista in Romania asa ceva.

Macazul cu 4 cai cred ca este de fapt dubla jonctiune.
http://trenulete.info/regulament%20semnalizare.pdf

dubla jonctiune la pagina 62


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 23:26 
In jurul statiei Piata Unirii 1 cateva blocuri de semnalizare au fost desfiintate si anume:

Pe sensul dinspre Izvor spre Piata Unirii 1 exista 4 blocuri de semnalizare.
Intrarea in primul bloc se realizeaza la culoarea verde.
Intrarea in al doilea bloc se face la semnal galben.
Intrarea in al 3-lea bloc se face la semnal rosu cu "Depasire ordonata"
Intrarea in al 4-lea bloc este scoasa.

Deasemenea au fost scoase semnalele de la Y2 si Y1(sens invers)

Jumatate din macazul de intrare in remiza este montat deja.

Deasemenea balizele semnalelor au fost conectate la linie. In scurt timp vom vedea noile semnale cu 4 focuri ce au stat pe jos sub vechile semnale.

Pozele mai jos:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 01:30 
In statia Piata Unirii 2 deja au aparut primele ecrane unde vor fi afisate informatiile de circulatie. In toata statia au fost montate 16 ecrane LCD Samsung, cate 8 pe fiecare peron.

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 22:31 
http://www.dailybusiness.ro/stiri-media ... tori-15855

Quote:
Operatorul retelei bucurestene de metrou va introduce publicitate indoor pe ecrane LCD in statiile cu trafic mare de calatori, iar cateva au fost deja instalate in statia Piata Unirii 2, urmand sa intre in functiune in urmatoarea perioada.
Oficialii Metrorex au precizat pentru DailyBusiness.ro ca ecranele, care sunt in curs de instalare, au scop preponderent publicitar, insa acestea vor putea afisa si informatii destinate publicului calator.

Echipamentele fac parte dintr-o asociere in participatiune privind publicitatea in metrou, iar investitia este integral in sarcina companiei de publicitate - una din cele patru cu care Metrorex are deja contract de colaborare, conform Metrorex. Reprezentantii regiei de transport nu au precizat despre ce companie este vorba, si nici nu au oferit mai multe detalii despre tipul de contract. Printre companiile de publicitate care au incheiat contracte de colaborare cu Metrorex se numara Euromedia, Beta Cons sau Lemon Design.

Reteaua de ecrane urmeaza sa fie extinsa si in alte statii de metrou cu trafic mare de calatori.

Conform datelor Ministerului Transporturilor, Metrorex a transportat anul trecut peste 164 de milioane de calatori, ceea ce situeaza media zilnica a pasagerilor transportati la circa 450.000.

In opinia lui Razvan Constantinescu, general manager al agentiei de indoor advertising SPM Indoor Division, succesul noul mediu de expunere depinde foarte mult de amplasament, fie ca este vorba de statia in care sunt amplasate ecranele sau de luminozitatea din statia respectiva.

"Acest tip de expunere la metrou este un nou mod, foarte interesant, de a face publicitate in mediul respectiv. In opinia mea acesta este viitorul, iar in alte tari este ceva obisnuit sa intalnesti ecrane LCD care afiseaza spoturi publicitare", a explicat Constantinescu.

El este de parere ca noul sistem va trece in prima faza printr-o perioada de teste din partea cumparatorilor de publicitate, care vor monitoriza cu atentie rezultatele inainte de a investi bugete semnificative.
Autor: Catalina Stanciu


Cateva rectificari am sa fac la acest articol si anume:

Ecranele nu sunt instalate si nu vor fi instalate doar in statiile cu trafic mare de calatori, suporturile fiind prezente inclusiv la capetele de linie pe peronul de coborare(Pipera linia 1, Depoul IMGB linia 2)

Display-urile nu vor avea caracter preponderent publicitar ci vor inlocui ceasurile vechi. Ca se vor instala si reclame asta este partea a 2-a.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 22:42 
O veste care taie absolut orice speranta pe care o mai au cei de la Alstom care vor sa produca 9 prototipuri ale ramelor IVA. Deja totul este prea tarziu.


Quote:
Compania Metrorex va achizitiona 26 de trenuri si 87 de escalatoare (facilitati pentru persoanele cu handicap) in valoare totala de 214,76 milioane euro.
Noile trenuri vor dispune de sisteme performante de ultima generatie, inclusiv de instalatii de aer conditionat.

Mariana Petre, directorul de comunicare Metrorex, a declarat ca trenurile vor fi achizitionate prin intermediul unei licitatii, ce va fi organizata in prima parte a anului 2009. Fondurile necesare vor fi asigurate din resursele proprii si de la bugetul de stat.

"Procedurile pentru achizitia celor 26 de trenuri si 87 de escalatoare trebuie demarate si incheiate pana la sfarsitul anului 2008. O parte din bani exista, fiind primiti la ultima rectificare bugetara din iulie si speram ca la urmatoarea rectificare sa primim restul sumei necesare pentru achizitii si lucrari", a spus directorul de comunicare Metrorex, pentru Newsin.

Noile trenuri pe care compania intentioneaza sa le cumpere vor dispune de sisteme performante de ultima generatie, inclusiv de instalatii de aer conditionat, care sa ofere un control permanent asupra calitatii aerului din vagoane. Valoarea estimata este de circa 7,5 milioane euro pentru un tren.

Tronsonul Nicolae Grigorescu- Linia de Centura va fi inaugurat in noiembrie

Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu- Linia de Centura va fi pus in functiune in cursul lunii noiembrie 2008, a declarat Mariana Petre.

In prezent se pregateste documentatia de achizitie pentru licitatia lucrarilor de structura la statii, tunele si galerii a tronsonului Drumul Taberei - Universitate, prioritar in ce priveste extinderea retelei de metrou.

Se estimeaza ca tronsonul ar putea fi gata in aproximativ 6 ani de la incheierea contractului de executie, a precizat Mariana Petre.



Aceasta veste este semnalul clar pe care il da conducerea Metrorex. Prefera trenuri noi. Consolarea este ca macar vor avea AC. Dar totusi...7.5 Milioane de euro pentru un tren este exorbitant. Oare doar AC mai au in plus aceste trenuri?

Observ totusi din articol ca se vorbeste ceva despre o licitatie. Sunt curios cat de corecta va fi si cine va participa. Exista vreo posibilitate de aflarea acestor date folosindu-ne de legea accesului la libera informatie domnule Silviu Sintea? La legi nu ma pricep asa de bine asa ca doresc ca cineva care cunoaste aceste aspecte legale sa ma contacteze.

Astept parerile voastre. Eu sunt profund dezamagit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 20:29 
Si stirea oficiala:
Quote:
Tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu-Linia de Centura va fi pus in functiune la 1 noiembrie, a declarat, joi, agentiei MEDIAFAX, ministrul transporturilor, Ludovic Orban.

"Prima cursa pe noua linie va fi la 1 noiembrie", a afirmat Orban.

Constructia tronsonului din Bucuresti a fost inceputa in 1989. Noua linie, cu o lungime de 4,75 kilometri, va avea patru statii (Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor si Linia de Centura).

Data in folosinta etapizat pe tronsoane incepand cu anul 1979, reteaua de metrou insumeaza 62,2 kilometri de cale dubla, structurata pe patru magistrale, 45 statii si trei depouri.

Metroul transporta anual peste 140 milioane de pasageri, iar parcul de trenuri in circulatie este alcatuit din mai mult de 370 de vagoane.


Sursa: hotnews.ro - LINK


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 16:02 
Quote:
Compania Metrorex va achizitiona 26 de trenuri si 87 de escalatoare (facilitati pentru persoanele cu handicap) in valoare totala de 214,76 milioane euro.
Noile trenuri vor dispune de sisteme performante de ultima generatie, inclusiv de instalatii de aer conditionat.

Cat a costat un Bombardier in precedentele licitatii ?
Quote:
Noua linie, cu o lungime de 4,75 kilometri, va avea patru statii (Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie, Policolor si Linia de Centura)

Stati asa, linia se va limita doar la aceste 4 statii sau vom avea o magistrala Linia de Centura - Industriilor ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 20:44 
Liviu1983 wrote:
Cat a costat un Bombardier in precedentele licitatii ?

primul contract: 1 tren = 6 mil euro http://www.cfr.ro/jf/romana/0204/dalia.htm
al doilea contract: 1 tren = 5.5 mil euro http://www.zf.ro/articol_57747/comanda_ ... rdier.html (ulterior s-a crescut comanda la 26 trenuri http://www.business-point.ro/stiri/163/ ... -2010.html )


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 14:36 
Tronsonul Linia de Centură-Nicolae Grigorescu se deschide circulaţiei până la sfârşitul anului

Tronsonul de metrou Linia de Centură - Nicolae Grigorescu va fi deshis circulaţiei pentru călători până la sfârşitul anului, iar trenurile vor circula la un interval de opt minute, a declarat, astăzi, directorul general al Metrorex, Gabriel Mocanu.
"Într-o primă fază trenurile vor circula la un interval de opt minute şi mai urmează să analizăm datele de trafic pentru a le corela cu timpii de circulaţi de pe celelelte magistrale", a declarat Gabriel Mocanu.

La 1 noiembrie vor începe probele pentru tronsonul Linia de Centrură - Nicolae Grigorescu, iar până la sfârşitul anului se va deschide circulaţia pentru călători.

În prezent se pregăteşte documentaţia de achiziţie pentru licitaţia lucrărilor de structură staţii, tunele şi galerii a tronsonului Drumul Taberei- Universitate, care este o prioritate în ceea ce priveşte extinderea reţelei de metrou.

Pentru acest tronson, indicatorii tehnico-economici, reactualizaţi sunt: o lungime de nouă kilometri de cale dublă şi un număr de 14 staţii de metrou. Valoare lucrărilor estimată pentru Magistrala 5 este de 624 milioane euro fără TVA.


Sursa: NewsIn


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 17:23 
O noua data preconizata de deschidere a noului tronson pe care am aflat-o astazi: 1 Decembrie :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 17:37 
freyutz wrote:
O noua data preconizata de deschidere a noului tronson pe care am aflat-o astazi: 1 Decembrie :!:


Si peste 2 luni o sa fie 1 Februarie :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Sep 2008 13:05 
Clipe de groaza in statia de metrou Aviatorilor, unde un barbat a incercat sa-si curme viata aruncandu-se pe sinele metroului care venea dinspre Pipera.

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... oului.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:16 
Licitaţie pentru Magistrala 5 de metrou

Marţi, 23 Septembrie 2008
PROMISIUNI. Metrorex ar putea selecta, la sfârşitul lunii octombrie, consultantul pentru lucrările la Magistrala 5 de metrou, respectiv tronsonul Drumul Taberei - Universitate, informează Mediafax.

Contractul este estimat la 51,4 milioane de lei (14,08 milioane de euro). Durata contractului este de 120 de luni de la data adjudecării acestuia şi este finanţat de la bugetul de stat. Pentru a participa la licitaţie, firmele trebuie să depună o garanţie de 200.000 de lei, să fi avut în ultimii trei ani o cifră medie de afaceri de minimum 24 de milioane de lei şi să fi realizat, în perioada 2005-2007, unul sau maximum trei contracte similare cu o valoare cumulată de minimum 20 de milioane de lei. În alegerea ofertei câştigătoare, preţul va avea o pondere de 55%, iar organizarea, metodele şi planul de lucru pentru asigurarea serviciilor - 45%. Ofertele pot fi depuse până la 30 octombrie, dată la care acestea vor fi deschise.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... de-metrou/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 22:14 
Automate pentru cartele de metrou

Livia Cimpoeru
Vineri, 26 Septembrie 2008


MODERNIZARE. Metrorex intenţionează să introducă, până la sfârşitul anului, automate speciale pentru achiziţionarea cartelelor de metrou.

Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, Mariana Petre, automatele vor fi instalate în primă instanÅ£ă în principalele staÅ£ii de metrou bucureÅŸtene, care primesc un aflux mare de călători. Procedura de organizare a licitaÅ£iei pentru achiziÅ£ionarea ÅŸi instalarea acestor aparate a fost deja demarată.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... e-metrou-/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 22:47 
"Procedura de organizare a licitaţiei pentru achiziţionarea şi instalarea acestor aparate a fost deja demarată." ..... si va fi castigata de UTI :twisted: .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 22:50 
Gresit, a fost deja castigata 8-)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Sep 2008 12:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
shoppy wrote:
"Procedura de organizare a licitaţiei pentru achiziţionarea şi instalarea acestor aparate a fost deja demarată." ..... si va fi castigata de UTI :twisted: .


N-as baga mana in foc... tot UTI a facut si SAT-ul, pe care vad ca Metrorex il cam uraste (avand in vedere ca automatele vor vinde cartele, nu vor incarca carduri). Deocamdata, in Romania, o singura firma instaleaza automate de bilete (probabil vor face si versiiunea pentru cartele): Allien Concept Oradea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 22:29 
Artiştii cuceresc staţia de metrou Piaţa Victoriei

Raluca Petrescu
Marţi, 21 Octombrie 2008


Peşti multicolori, desene naive, preşuri ţărăneşti colorate zglobiu, origami, planete şi căluţi de mare vor popula, din luna februarie, staţia de metrou Piaţa Victoriei.


Popasul zilnic în staţia de metrou Piaţa Victoriei se poate muta, pentru mii de călători, dintr-un spaţiu anost şi sumbru într-un loc desprins din poveşti. Aşa l-au imaginat tinerii inimoşi de la „Asociaţia din pod” când au pus bazele proiectului „Bucharest metroART. Arta te priveşte!”. După ce staţia „Gara de Nord” s-a împodobit cu desene, a venit şi rândul vecinei sale să se gătească.

„Norocoasa” staţie ce se va bucura de un face-lift artistic nu a fost aleasă întâmplător. „În vecinătatea staţiei de metrou Piaţa Victoriei sunt trei muzee – Muzeul Ţăranului Român, Muzeul Naţional de Istorie Naturală «Grigore Antipa» şi Muzeul Naţional de Geologie. Acestea se bucură de tot mai mulţi turişti care se pierd la metrou. Ne-am gândit să semnalizăm aceste muzee şi prin decor”, a arătat managerul de proiect, Irina Abaza.

Origami şi pasarelă cu acvariu

Pentru pasarela ce face legătura între cele două peroane ale staÅ£iei PiaÅ£a Victoriei 2 artiÅŸtii au planuri mari: dacă ideea va primi adeziunea publicului, aleea anostă traversată de călători va deveni un imens acvariu. Un colaj din pexiglas de diverse grosimi ÅŸi culori, cu grade diferite de transparenÅ£ă ÅŸi fluorescenÅ£ă va îmbrăca exteriorul pasarelei, locul cel luminat al pasajului. Astfel, de pe peron, călătorii vor putea admira jocurile de lumini date de siluete sprintene de peÅŸti, crabi sângerii, alge marine, căluÅ£i ÅŸi steluÅ£e de mare.

„Eterik” este o altă propunere ingenioasă - o instalaţie ce va constitui în acelaţi timp un corp de iluminat şi va semnaliza Muzeul Antipa. Practic, de o lampă în forma celulei de fagure, vor atârna ca o ploaie fire transparente de care stau prinşi cocori de hârtie opacă sau transparentă. O astfel de lucrare te poartă cu gândul la imponderabilitate şi ireal chiar dacă te găseşti într-un spaţiu subteran în care senzaţia de claustrofobie e la ea acasă.



VOT POPULAR

Daţi-vă cu părerea la Cărtureşti

Povestea schimbării la faÅ£ă a staÅ£iei de metrou de la PiaÅ£a Victoriei începe cu atelierele din vară, desfăşurate la muzee pentru piticii Capitalei. ÃŽnsufleÅ£iÅ£i, copiii au desenat cu sârg, au frământat bulgări de făină, au împrumutat culorile, din acuarelă, unei lumi văzute doar de ochii lor. Cu schiÅ£ele micuÅ£ilor în mână, artiÅŸtii de la „I love Bucharest” s-au aÅŸezat la discuÅ£ii, căutând să-i împace pe toÅ£i: copii, muzeografi, reprezentanÅ£i Metrorex, finanÅ£atori ÅŸi proiectanÅ£i. Acum a venit rândul călătorilor de la metrou să-ÅŸi dea cu părerea. 23 de machete au fost adunate la subsolul librăriei CărtureÅŸti, într-o expoziÅ£ie ce îşi aÅŸteaptă zilnic vizitatorii, între orele 11.00 – 20.00, pentru a vota proiectul preferat. Un cuvânt de spus va avea însă ÅŸi juriul format din reprezentanÅ£i ai muzeelor ÅŸi partenerilor de program. „OraÅŸul ÅŸoaptelor”, „Metrocarpet”, „Planetaria”, „Eterik”, „Hubble bubble” ÅŸi „Zebruila” sunt doar câteva dintre conceptele propuse de artiÅŸti. Vizitatorii vor vota până pe 7 noiembrie, completând un formular cu numele proiectelor, în ordinea preferinÅ£elor.

http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... Victoriei/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Oct 2008 12:04 
Offline

Joined: Wed 04 Jan 2006 14:42
Posts: 3
Location: Bucuresti
dave wrote:
Daca e tunel cilindric, nu se poate "lua" din el, deoarece se distrug zonele de imbinare cu prezoane dintre placi. Dar, revin, ce fel de tunel e acolo?



infrastructura cuprinde 4 statii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, policolor si linia de centura, iar caracteristicile de baza ale tunelului sunt:
________________________________________________________________________________
tunel Tip Lungime (m) finalizare*)
________________________________________________________________________________
Legatura cu reteaua existenta rectangular 448 50%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu statie 255 0%
________________________________________________________________________________
trecere rectangular 80 0%
________________________________________________________________________________
Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918 circular 935 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 statie 168 80%
________________________________________________________________________________
trecere circular 289 100%
________________________________________________________________________________
1 Decembrie 1918 - I.O.R. Rectangular 812 100%
________________________________________________________________________________
I.O.R. - policolor Circular 407 100%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie 168 35%
________________________________________________________________________________
Trecere Circular 391 100%
________________________________________________________________________________
Policolor - Linia de Centura Rectangular 400 40%
________________________________________________________________________________
Policolor Statie + Capat 400 100%
________________________________________________________________________________
*) Finalizarea se refera la starea infrastructurii in momentul abandonarii lucrarilor in anul 1993. Deteriorarea survenita de la aceasta data nu este evaluata.

Greu de crezut ca se poate intampla asa ceva.
Stiu ca in momentul in care s-a montat sina s-au facut probe,si a circulat vagonu acela tiv IVA modificat.(diesel parca)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Nov 2008 16:13 
Ministerul Transporturilor a anuntat licitatia pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate
de A.V. HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2008, 14:57 Actualitate | Esenţial


Ministerul Transporturilor a anuntat lansarea licitatiei pentru proiectarea si executia tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate, care va costa aproape 330 milioane euro, suma ce include si costurile aferente contractului de consultanta, a declarat luni secretarul de stat, Antonel Tanase, citat de NewsIn. Lucrarile urmeaza sa fie finalizate intr-o perioada de 42 de luni.
"Aceasta lucrare este noua, nu este o lucrare care a fost inceputa si apoi abandonata. Din cauza faptului ca traficul din Bucuresti este foarte aglomerat, este o lucrare vitala pentru cartierul Drumul Taberei", a spus secretarul de stat in Ministerul Transporturilor (MT), Antonel Tanase.

Tronsonul Drumul Taberei-Universitate, parte din magistrala 5, are o lungime de 6,1 kilometri. In cadrul proiectului sunt cuprinse opt statii, respectiv Brancusi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militara si Eroilor.

Valoarea executiei lucrarilor este de 320 milioane euro, avand termen 42 de luni. Costul total al proiectului include si zece milioane de euro pentru contractul de consultanta.

Antonel Tanase spera sa fie incheiat contractul pana la finele anului. Potrivit acestuia, perioada de garantie va fi de cinci ani. (N.B. :shock: )

"Pentru Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei Universitate, se va face licitatie separata pentru rame si instalatii. Sursa de finantare pentru acest tronson este de la bugetul de stat" a spus directorul de comunicare Metrorex, Mariana Petre.

Potrivit secretarului de stat in Ministerul Transporturilor, tronsonul 1 Mai- Laromet va fi finalizat in 2010, iar pentru Magistrala 4, Nicolae Grigorescu-Policolor, se vor desfasura probele pana pe 15 noiembrie.

N.B. Tot nu inteleg de ce dracu' ii spun Magistrala 4, cand nu are nici o legarura cu ea. :evil:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group