TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 17 Sep 2019 16:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 17:03 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Peretele negru nu cred ca e placarea finala ci un fel de plasa care mascheaza peretii pana cand se realizeaza finisajul. Ar fi chiar nu stiu cum sa-l lase in nuanta aia. Iar pe unde schimba pavajul trebuie sa puna gresie lucioasa - pentru cei care nu au talpi antiderapante, e un fel de pavaj anti-graba :D (ca in Plaza, ala alunecos, daca ai si talpi care aluneca, te obliga sa mergi la pas si sa iei act de toate magazinele de acolo :D). Sa vedem cum trec testul scarile la prima aglomeratie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 17:06 
Se observa si in poze suportii de prindere pentru placaje pe sub plasa aia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 18:19 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Bogdan_buc wrote:
Si pe bune, nu era chiar imposibil sa incerce sa mai sape in peretii laterali sa mai largeasca 8-| ... Asa, macar cu 2-3 metri.

Nu aveau cum sa faca asa ceva in 2 saptamani, asta este o lucrare de durata si nu stiu daca se poate face numai din interior. Si asa cred ca l-au mai largit cu maximul posibil, cca 30cm pe fiecare parte. Nu inteleg de ce nu au schimbat si gresia galbena de pe jos, acum o sa avem o combinatie de pereti noi si un contur de 30cm de granit nou si in rest gresia ciobita de 25 ani....
Este interesant cum au castigat spatiu in zona scarilor rulante/fixe. Au instalat 3 scari rulante, dar si scara fixa a fost largita. Este adevarat ca au folosit scari rulante mai inguste, mai ales cele din margini pe care acum nu mai au loc 2 persoane, una sa stationeze si alta sa mearga, deci cei care se grabesc trebuie sa o ia pe scara fixa.
"Pererete negru" nu este nici macar negru, este o plasa provizorie verde inchis .. :D
Nu stiu daca scarile rulante isi vor schimba sensul, pentru ca fluxul este cam acelasi din ambele sensuri, mai ales ca acum se circula pe la PU1 la interval mai mic. Adica nu cred ca sunt mai multi care coboara dimineata de la PU1 catre PU2 fata de cei care vor sa urce de la PU2 spre PU1, pentru ca dupa amiaza sa se inverseze si sa fie mai multi care vin dinspre PU2 spre PU1. S-ar putea sa se mearga pe principiul "natural" ca este mai greu sa urci decat sa cobori si vor ramane doua scari rulante pt urcare si una+ cea fixa pt coborare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 10:54 
Observ ca s-a inceput montarea primei scari la Stefan cel Mare si cea de-a doua de la Iancului. Probabil saptamana viitoare amandoua vor fi deja puse in functiune.
Am o intrebare in legatura cu pasajul de la Unirii: de ce s-a montat o a treia scara? Asa acum avem 2 scari mici pe care afluxul de calatori este mic, cu toate ca am inteles ca merge mai repede.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 11:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
La 7 AUGUST 2009 Marian Andrei wrote:
Azi noapte a fost montata prima scara de la Grozavesti, la iesirea dinspre Politehnica.


A trecut o luna de atunci... si scarile tot neterminate sunt. Ce daca jumate din studenti s-au intors deja in Regie (a inceput sesiunea de restante), iar cealalta jumate o sa revina de la 1 Octombrie. E o senzatie super-placuta sa urci cu bagajul pe scarile normale (nici la Grozavesti, nici la Petrache Poenaru NU exista scari rulante).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:58 
La Grozavesti vor fi puse in functiune, dupa cum se arata in maxim o saptamana cea dinspre Politehnica iar cealalta 2 saptamani. Se lucreaza zilnic la acele scari, probabil echipele care se ocupa de ele au fost concentrate pe cele din pasajul Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 17:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
N-am vazut picior de muncitor, desi era ora 9 dimineata (teoretic trebuiau sa lucreze la ora aia). Erau, ce-i drept, doua trepte demontate lasate la baza unei scari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 17:55 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Tavinho wrote:
Am o intrebare in legatura cu pasajul de la Unirii: de ce s-a montat o a treia scara? Asa acum avem 2 scari mici pe care afluxul de calatori este mic, cu toate ca am inteles ca merge mai repede.

Simplu, inainte exista un spatiu destul de mare acoperit cu tabla atat pe exteriorul celor 2 scari rulante vechi cat si intre ele si s-a preferat folosirea lui. Acum ca sunt 3 scari exista si back-up pentru situatia cand una din ele se defecteaza. Inainte trebuia sa o iei pe scara fixa, nu conta daca erai foarte batran, femeie insarcinata sau doar aveai probleme cu picioarele.
La felul cum functioneaza acum scarile rulante sunt putin defavorizati cei care coboara de la PU1 spre PU2 (au o singura scara rulanta si aia ingusta), dar cine se grabeste poate sa o ia pe scara fixa. In schimb cei care urca (si pentru care este mai greu) au la dispozitie 2 scari rulante, ceea ce este bine. Iar daca viteza este mai mare, cu atat mai bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 18:19 
Dr2005 wrote:
N-am vazut picior de muncitor, desi era ora 9 dimineata (teoretic trebuiau sa lucreze la ora aia). Erau, ce-i drept, doua trepte demontate lasate la baza unei scari.


La ora 9.30 erau 2 care lucrau in zona imbinarii celor 2 parti ale scarii de la iesirea spre Carrefour.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Sep 2009 14:09 
Astazi a fost pusa in functiune prima scara de la Grozavesti, dimineata se faceau ultimele reglaje urmand ca pana diseara sa fie functionala. Pe partea cealalta cam in 1-2 saptamani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 09:16 
Pe de alta parte vad cam stationare lucrarile la Stefan cel Mare si la Iancului la montarea scarilor rulante ramase. S-a intamplat ceva sau pur si simplu se mai taraganeaza lucrurile "romaneste"?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 12:30 
Astazi sistemul de informare calatori era pus in functiune in testare intre Preciziei si Politehnica.
Scari rulante noi sunt montate in ultima luna la:
Tineretului - functionala
Grozavesti - una din 2 functionala
Iancului - una din 2 functionala (in statie)
Stefan cel Mare - nici una functionala din 2 in curs de montare (in statie)
Gorjului - 1 in curs de montare
Pasaj Unirii - 3 scari montate si functionale in timp record


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 12:43 
Si la Unirii era mira pe TV-urile sistemului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 18:24 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Sper ca scarile care se monteaza acum sa fie mai fiabile ca cea care a fost montata nu de foarta multa vreme la Izvor si acum se aude ca un tractor....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 19:49 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 39
Location: BucureÅŸti
Am vazut ieri ca in statia Dristor 1 a aparut o cutie cu un buton, pe care scrie "Borna S.O.S."! :o


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 19:55 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 39
Location: BucureÅŸti
La statia Piata Romana a fost schimbata scara lunga (dintre peron si suprafata) si cea noua chiar a fost data in folosinta! :o


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 19:55 
George85 wrote:
Am vazut ieri ca in statia Dristor 1 a aparut o cutie cu un buton, pe care scrie "Borna S.O.S."! :o


Apar in toate statiile, sunt ca sa scoata tensiunea si sa se opreasca trenul in caz ca se arunca cineva in fata trenului, cineva de pe peron trebuie sa apese. Nu stiu exact cum functioneaza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 22:47 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Si inainte erau - casetele din plastic comunist cu o casa in flacari pe capac, insemn ce voia sa simbolizeze urgenta, dupa aia au fost cele ropsii cu capac transparent .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 18:15 
Astazi scarile de la Grozavesti mergeau amandoua dar nu puteau fi folosite, accesul era blocat cu lemne :lol:

A inceput montarea sistemului de informare calatori si pe M1, deja in Gara de Nord sunt montate cadrele pentru ecrane.
Pe toata M3 mai devreme ecranele afisau sigla metrorex.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 18:21 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 39
Location: BucureÅŸti
Marian Andrei wrote:
Astazi scarile de la Grozavesti mergeau amandoua dar nu puteau fi folosite, accesul era blocat cu lemne :lol:

A inceput montarea sistemului de informare calatori si pe M1, deja in Gara de Nord sunt montate cadrele pentru ecrane.
Pe toata M3 mai devreme ecranele afisau sigla metrorex.


Au aparut si pe M2, in statia Piata Unirii 2 am vazut 4 astfel de ecrane! :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 18:23 
In Piata Unirii 2 sunt montate de aproape o luna de zile, au fost montate pe M3 si in statiile de legatura pentru M1/3 adica tot tronsonul comun (normal) + Unirii si Dristor 2 (inca se lucreaza).
Pe M2 montajul va fi facut abia in primavara dupa ce se termina punerea in functiune pe M1.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 16:53 
Astazi ecranele sistemului de informare de pe M3 erau functionale in teste pe toata magistrala, dimineata aratau grafica si numele statiei, mai tarziu erau din nou cu mira/sigla metrorex/ip_numelestatieiprescurtat_numarul monitorului. Cele din Piata Unirii 2 nici macar legate la sistem nu sunt.

La Grozavesti ambele scari rulante sunt finalizate, au mers 2 zile in teste iar azi erau oprite.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Sep 2009 15:41 
De astazi la Grozavesti ambele scari sunt deschise si functionale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 17:17 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 39
Location: BucureÅŸti
Mai demult a fost montata o scara rulanta noua la o iesire din statia Piata Unirii 1:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Sep 2009 18:28 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
A inceput placarea peretilor pasajului de legatura. Culoarea dominanta este ...alb


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Sep 2009 18:31 
...si lucreaza foarte neingrijit. Nu stiu daca e iluzie optica, dar se vede clar chiar in poza postata de sab cum placajul (si profilele de aluminiu pe care e fixat) e oricum numai nu paralel cu podeaua...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Sep 2009 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Doar banuiesc, ca ce este alb este doar folia protectoare a unui luciu metalic sau alta vopsea, ce se inlatura odata cu finalizarea tunelului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 10:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Spre amuzament, de fapt, realitatea este ca acea culoare alba sau verde pare sa fie cea finala. Placile par sa fie facute asa. Aspectul nu mi se pare tocmai bine ales iar schema de culori alb-verde este nefericit aleasa din cam orice motiv, dar in fine: asta s-a dorit, asta a iesit. Faptul ca peretii sunt falsi este si bine si rau, depinde cum se considera problema: la rezistenta este rau, la sansa de a mai plasa cabluri si alte lucruri este bine. Totusi, in urma modernizarii, ce mi se pare prost proiectat este tavanul pasajului plasat mult, mult prea jos fata de unde trebuia sa se afle. Lucrul acesta este deranjant mai ales la coborarea dinspre scarile rulante.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 10:48 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Albul este culoarea finala. Este acelasi gen de placaj care s-a folosit la Basarab 2 si pe tronsonul NG2-LdC. Deci nu ascunde nimic metalizat sau deosebit, este doar un simplu placaj.
Nici eu nu inteleg de ce au ales combinatia alb-verde. Nu are legatura cu nimic din zona. Puteau alege de ex o combinatie care sa aminteasca de culorile magistralelor care se intersecteaza acolo. Verde nu este nimic in cele 2 statii ... :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 13:37 
La Gorjului a aparut primul automat de incarcat carduri de pe un card bancar. Inca nu este functional.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group