TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 19 Nov 2019 15:16

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 22:28 
Image

Piata Unirii 2...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 22:44 
In premiera 3 poze cu pasajul dintre NG1 si NG2. In statia NG2 nu era iluminat destul de bine si nu prea aveam ce poze sa fac acolo dar ca fapt divers va spun ca este aproape gata. Pe jos este pusa marmura, peretii sunt in proportie de 95% acoperiti de placaj. Schema de culoare este bazata pe verde in cea mai mare parte. Totul pare aproape de final si dupa ce am vazut banuiesc ca ar putea fi gata la 15 iunie.

Image

Image

Image


La capatul culoarului din prima poza, in partea stanga este o viitoare gura de metrou care este situata pe partea de vis a vis fata de gurile existente. In aceasta este montat totul: Scarile si peretii placati, balustradele montate, iluminat montat dar stins.

Statia NG2 asa cum este prezentata intr-o schita pe aici intradevar are un singur peron care este situat in partea dreapta a sensului de mers care il va avea trenul. In peretele statiei peretele este montat in asa fel incat banuiesc ca vor aparea niste sparturi in el si situatia va fi ca la basarab.

Sper sa reusesc sa ajung si in restul statiilor si sa pot poza in conditii mai bune...ma refer la lumina...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 08:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Cum or fi introdus Peugeot in statie???

Sunt 2 posibilitati:
1. Or l-au coborat in statie pe cele 4 roti, exclus!!!.

2. Ori l-au urcat pe un vagon tras de un LDH la IMGB si l-au coborat in statie.

Interesanta idee de a-ti realiza reclama. Acum o luna in statia unirii exista o mica padure tropicala, acuma exista o masina, ce o sa mai vedem????:D:D:D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 11:54 
Joi noapte peugeot-ul a fost adus de un LDH pe un vagon de marfa tip platforma din depoul IMGB. Partea proasta este ca in timpul calatoriei s-a umplut de praf si nu l-au mai sters...

Masina va sta acolo timp de 2 luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 19:58 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
AM tras si eu o fuga pe acolo, daca tot ma facut freyutz curios . Iata ce am observat.

Atentie mare in ultima poza, sa nu faceti dreapta pentru ca va intalnici cu SCORSEZE :oops: :oops: .

Nicolae Grigorescu 2, culoarea statiei si a tunelului de trecere este de culoare verde. Intrarea in statie este aproape gata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Nicolae Grigorescu, coborarea pe peron.


Reclama la Peugeot in statia Piata Unirii 2, pe M2.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 21:54 
:-? foarte frumoase pozele...trebuie sa recunosc ieri ca zavoru ala mi-a cam dat ceva de furca...se intepenise...e misto mesajul de pe spatele usii:"Inchide usa usor"


In statia propriu zisa ati fost?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 21:55 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Cine o fi ales culoarea verde pentru Nicolae Grigorescu? 1 Decembrie vad ca e galben cu alb, oare restul statiilor ce culori vor avea - sprer ca nu rosu.
Interesanta idee cu masina aia in statie... O idee pentru peronul folosit ca remiza de la Crangasi, care ar putea fi convertit in galerie expozitionala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 21:59 
Troaca aia de peugeot sa vedeti ce-o sa incurce de dimineata de luni pana vineri...referitor la peronul de la crangasi nu cred ca e asa buna ideea deoarece atunci cand este tren stationat...nu se vede nimic..

Oricum pana acum de departe dupa parerea mea cea mai ingenioasa reclama pe care am vazut-o la metrou este cea din tunel din dreptul ferestrelor intre Universitate si Unirii...pacat ca acum a ramas doar cadrul..

Tin minte ca au fost 2 reclame montate: Coca Cola si Biborteni.
Ar fi laudabila o astfel de reclama putin mai generalizata...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 22:12 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
La Crangasi daca se expune ceva la peronul ala, e normal ca n-o sa fie nimic tras pe linie acolo.
Unde sunt "ferestre" in tunelul Universitate-Unirii? Poate goluri de aerisire - n-am vazut reclamale dar ma duice cu gandul la o lucrare de arta de pe peronul unei statii din New York - Mass Transiscope: http://www.bboptics.com/masstransiscope.html ,
LINK 2


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Uitati si filmuletul, la ce am patit dupa ce am realizat poza la masina.

http://www.youtube.com/watch?v=aOcw5kJ3Me4


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Statia Pipera, modernizata


METROU - Metrorex a finalizat lucrarile de modernizare a statiei de metrou Pipera. Aceasta are, de sambata, o noua intrare dotata cu noua validatoare de carduri si cartele, a anuntat Ministerul Transporturilor. Statia Pipera deserveste o zona business, in care-si au sediul central mari companii, printre care si Ringier Romania. Conform statisticilor Metrorex, peste 140 de milioane de pasageri folosesc anual metroul bucurestean.

Sursa: www.compact.info.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 12:49 
Da, chiar am intrat azi prin partea cea noua de acces.Se vor umple mai repede trenurile acum la ora de varf la Pipera :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 15:58 
rosetti61 wrote:
Unde sunt "ferestre" in tunelul Universitate-Unirii? Poate goluri de aerisire - n-am vazut reclamale [...]


Ma refeream ca este un panou in dreptul ferestrelor trenului pe partea stanga unde de la viteza trenului se creea un filmulet. Si au fost doua..un film de la coca cola (nu mai stiu care) si reclama de la biborteni, aceea care prezenta cum era acum multa vreme..o reclama mai retro asa..tre sa o stiti:P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 16:07 
Filmuletul de la Coca Cola era cu ursii polari. Dar se pare ca s-a considerat prea ineficienta aceasta modalitate de reclama, mai ales in conditiile in care la ora de varf nu prea poti alerga la geam sa vezi minunea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 16:26 
Offline

Joined: Mon 26 Nov 2007 12:26
Posts: 5
Daca reclama face ca trenul sa piarda timp nu mai e de laudat ci de criticat. Eu imi amintesc ca trenul rula mult mai incet pana se vedea reclama , dupa care o lua mai repede. ...
freyutz wrote:
Troaca aia de peugeot sa vedeti ce-o sa incurce de dimineata de luni pana vineri...referitor la peronul de la crangasi nu cred ca e asa buna ideea deoarece atunci cand este tren stationat...nu se vede nimic..

Oricum pana acum de departe dupa parerea mea cea mai ingenioasa reclama pe care am vazut-o la metrou este cea din tunel din dreptul ferestrelor intre Universitate si Unirii...pacat ca acum a ramas doar cadrul..

Tin minte ca au fost 2 reclame montate: Coca Cola si Biborteni.
Ar fi laudabila o astfel de reclama putin mai generalizata...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 16:39 
Cred ca acum ar fi mai eficiente niste plasme mai ales in statiile de tranzit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 20:04 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Cavver a scris:
Quote:
Eu imi amintesc ca trenul rula mult mai incet pana se vedea reclama , dupa care o lua mai repede. ...

Da...de fapt era o singura imagine,iar daca trenul rula cu 30 km/h sau nu stiu cat,parea ca e un filmulet :wink: :) .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Apr 2008 22:51 
Aia era constructia ei...dar ar fi putut sa fie modificata astfel incat sa se vada bine si la 60 - 80 km/h...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 00:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Am avut ocazia sa vad reclamele afisate pe panouri in subteran intre Piata Unirii si Universitate. Ideea nu era rea. Oricum, legat de viteza, nici vorba sa se mearga cu 40 de km/h. Se mergea la viteza obisnuita de parcurs (cel putin 60 km/h). Chiar daca trenul mergea cu viteza mai mare (am vazut si asta) reclama tot arata acceptabil pentru ca singurul lucru care se modifica este viteza derularii reclamei. La cum erau gandite panourile oricum era recomandabil sa se mearga cu viteza cat mai mare. Spre exemplu reclama la Biborteni era suficient de plictisitoare ca sa fie nevoie de o viteza mai mare de parcurgere a ei.

Ar mai fi de mentionat ca aceste reclame, oricat le-ar lauda cei care le-au facut sau ideea lor, erau destul de greu de vazut datorita faptului ca se bazau pe reflexia luminii din vagon. La ora de varf chiar nu se mai vedea mai nimic in intunecimea tunelului si lumina din vagon nu mai avea cum sa ajunga pe panouri. Asadar ideea era oricum un esec aproape din start. In alte tari, cu aglomeratie mai mica in vagoane ar fi mers, la noi era sortit esecului din start.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 14:35 
Ca n-a fost facuta cu cap e partea a 2-a...dar daca era facuta cum trebuie ar fi fost lipite pe un panou din plastic cu niste surse de iluminat dedesubt:P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 17:37 
Offline

Joined: Wed 05 Mar 2008 16:08
Posts: 11
Interiorul statiei de acces Pipera.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 17:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 43
Location: Bucurest. S6 Militari
Acele panouri era chear frumoase. Am fost in cabina si se primese ordin de mers cu aproximativ 40km.Dar dece oare au disparut? Idee cu masina in metrou e ceva unic:)). Dar daca se plateste muta astia totul in metrou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 21:30 
In alta ordine de idei cel putin la Crangasi si Eroilor ar mai fi nevoie de cel putin inca un validator pentru SAT, deja trebuie sa stau la coada mai ceva ca la validatoarele pentru cartele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 12:59 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Ma tot macina un gand. Tunelul de legatura intre M1 si M2 de la Piata Unirii are in dreptul statiei Unirii 1 un traseu destul de sinuos. De exemplu, daca vrei sa ajungi de la Unirii1 la 2, trebuie sa urci scarile de la capatul peronului sa te intorci pana la jumatatea statiei si sa cobori pana la cota tunelului de legatura.
Nu s-ar putea face o continuare a tunelului, trecand pe sub firul inspre Izvor, pana in mijlocul statiei Unirii 1 unde accesul s-ar putea face prin intermediul scarilor rulante sau a unui lift? In felul acesta pasagerii care schimba metroul nu ar mai fi nevoiti sa ocoleasca inutil si nici sa urce si sa coboare scarile.
Problema cea mai mare este ca pe timpul lucrarilor circulatia in statie s-ar face pe un singur fir si probabil statia ar trebui inchisa publicului calator.
E doar o idee :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 13:02 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Scuze! Mesajul anterior a fost gresit formulat. E vorba despre pasajul pietonal subteran de legatura intre cele doua statii de metrou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 13:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
La momentul construirii M1, nu se stia daca, cand si cum va fi construit M2. Astfel s-a amplasat Unirii-1 in pozitia care era cea mai avantajoasa economic la acel moment. Tunelul pietonal de legatura este o improvizatie aparuta ulterior, nu cred ca a fost initial gandit asa. De aici si traseul. Nu trebuie uitat insa ca in subteranul Pietii Unirii se gasesc multe lucruri, printre care o gramada de retele edilitare, cele 2 cursuri ale Dambovitei (cel de suprafata, curat, si cel de adancime), tunelul de metrou de legatura intre magistrale, spatii tehnice-administrative ale Metrorex si altele care nu trebuiesc cunoscute. Pamantul de acolo nu e un cascaval prin care sa poti face gauri cum ai dori.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 13:29 
O idee de bun simt ar fi sa contruiasca o scara chiar in dreptul acelui pasaj pietonal, ca sa se evite ocolurile de 50-100m pana la mijlocul peronului. Nu ar fi asa greu de realizat, spatiu ar fi destul, si nu cred ca ar costa mult. Ideea e sa se potriveasca cu arhitectura, si sa stabileasca o bucata de peron moarta, cat toarna scara deasupra liniei, banuiesc.
Si o idee si mai fantezista, desi ar fi extrem de utila. Din moment de ce se pierde atata timp cu transferul intre magistrale, de ce nu amenajeaza niste benzi rulante care sa deplaseze calatorii cu minim de efort din partea lor? Cobori scara rulanta dinspre M1, mai mergi putin pana treci de coltul de la baza scarii, si te urci pe banda, care va accelera pe traseu penrtu a scurta timpul de transfer (tehnologia exista, se bazeaza pe variatia geometriei benzii; dar e brevetata, si stiu ca visez 8-| 8-| ). Asa ceva e la ordinea zilei in marile aeroporturi, de ce sa n-o aplice si in cazul asta? Distantele sunt comparabile cu cele dintre terminalele unui aeroport.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 18:21 
O idee ergonomica ar fi crearea unor culoare si stabilirea la propriu a unor sensuri de circulatie...pasajul dintre unirii 1 si 2 trebuie largit iar atunci cand vine un tren trebuie sa mai ramana un culoar pt coborare...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 21:07 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Pasajul de legatura si implicit nivelul intemediar de la Unirii 2 este la nivelul liniilor de la Unirii 1. Subteranul Pietei Unirii este complet si nu se mai pot face alte lucrari - pasaj rutier, retele edilitare, Dambovita (care tranziteaza sona prin conducte), metroul si cum se spunea mai sus, alte spatii cu caracter tehnic care nu trebuie stiute. Si peste toate astea voia sa toarne o catedrala... Liftul in cauza poate fi realizat in colt la baza scarilor, cu usi pe ambele parti, pentru a avea acces la culoarul de sus, insa pentru asta e nevoie de multe aprobari, licitatii, bani, si nu in ultimul rand ceva spargeri de pereti.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group