TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 23 Oct 2020 12:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Aug 2008 13:46 
O poza despre riguroasa proiectare a acestei linii, care ne arata cat de temeinic si documentat au fost alese solutiile tehnice si cat de atent au fost implementate ele in practica :lol: :lol: :lol:

Astfel de situatii s-au repetat in multe locuri pe parcursul constructiei liniei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 11:52 
Ca sa nu mai vorbim ca reteaua de pe Vacaresti este acum un mare zig-zag de parca ar avea sa circule tramvaie pe acolo. Au instalat firul cu o "burta" prea mare si au compensat cu un zig-zag mult prea pronuntat... :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 13:33 
bercenicity wrote:
Ca sa nu mai vorbim ca reteaua de pe Vacaresti este acum un mare zig-zag de parca ar avea sa circule tramvaie pe acolo. Au instalat firul cu o "burta" prea mare si au compensat cu un zig-zag mult prea pronuntat... :(


Prinderile de pe reteaua de pe Vacaresti nu sunt complete. Firele de contact sunt doar prinse temporar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 14:51 
bercenicity wrote:
Ca sa nu mai vorbim ca reteaua de pe Vacaresti este acum un mare zig-zag de parca ar avea sa circule tramvaie pe acolo. Au instalat firul cu o "burta" prea mare si au compensat cu un zig-zag mult prea pronuntat... :(

Acel zigzag este o practica folosita si la Sibiu (si ma indoiesc ca este inventie locala) la reteaua prinsa cu elemente elastice pentru a impiedica un balans prea mare pe orizontala. Puteti observa ca, desi sunt folosite elemente elastice care permit o miscare mult mai libera a firului, intre fire nu vor fi puse distantiere tocmai pentru ca reteaua este prinsa in zigzag si firele nu se vor apropia/departa unul de altul tocmai din aceasta cauza :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Aug 2008 17:26 
Zigzagul catenarei este in mod evident intentionat. Clemele de sustinere ale firelor sunt plasate sistematic alternat, pe toate liniile drepte de pe acest traseu: Calea Vacaresti, Bulevardul Tineretului, Bulevardul Cantemir.

Cel mai probabil cb are dreptate, si motivatia este intinderea catenarei, in conditiile pastrarii elasticitatii. Ar fi cam singura explicatie tehnica plauzibila.

Un lucru este clar, este prima linie din Bucuresti integral realizata pe tehnologii moderne pentru catenarele de troleibuz. Sau, ma rog, a doua, daca luam in considerare si sectiunea modernizata din Colentina - Fundeni.

Am vazut uzual in Occident troleibuzele circuland cu viteze considerate imposibile in Bucuresti, adica peste 50 km/h. Mi-am dat ulterior seama ca motivatia sta in calitatea catenarei, care este mult mai mult decat "o sarma de contact intinsa". Si ca troleibuzele n-au de fapt nimic de-a face cu conceptul de "rama umblatoare" sau de "transport comunist", asa cum sunt considerate de foarte multi din Romania. In fapt, troleibuzele si tramvaiele sunt cele mai moderne si mai eficiente mijloace de transport de suprafata, mult peste autobuze, care insa au atuul flexibilitatii traseelor.

Probabil ca pe Vacaresti si pe Cantemir troleibuzele vor merge intr-o zi cu viteza legala din zona, respectiv cu 60 km/h, fara sa le sara captatorii sau sa se-mprastie catenara. Ar fi un lucru absolut firesc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 12:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Mihai wrote:

Am vazut uzual in Occident troleibuzele circuland cu viteze considerate imposibile in Bucuresti, adica peste 50 km/h. Mi-am dat ulterior seama ca motivatia sta in calitatea catenarei, care este mult mai mult decat "o sarma de contact intinsa".


Troleibuzele in Bucuresti merg cu viteze de peste 50 Km/h pe mai multe portiuni de traseu si mai mergeau inca si astazi pe inca si mai multe dintre ele daca se mai putea (trafic prea aglomerat).

Oricum, la reteaua in linie dreapta vitezele ce se pot atinge in Bucuresti, chiar pe infrastructura foarte veche (vezi reteaua Bd. Kogalniceanu) si pe altele: toata zona (Dr Taberei) inainte de 1997, Sos Colentina inainte de 2000 se mergea foarte repede (peste 50km/h). In curbe insa si la incrucisari intr-adevar, aici a fost mereu problema vitezei scazute in orice oras din tara.

Mihai wrote:
Probabil ca pe Vacaresti si pe Cantemir troleibuzele vor merge intr-o zi cu viteza legala din zona, respectiv cu 60 km/h, fara sa le sara captatorii sau sa se-mprastie catenara. Ar fi un lucru absolut firesc.


Viteza legala nu are nici o legatura cu viteza reala. Asa si pe Bd Eroilor limita este de 60km/h dar se circula cu 3km/h cand este ora de varf in afara sezonului de vara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 12:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Un alt lucru interesant este cum s-a uitat complet ca amaratele noastre de ramificatii (macaze) pentru troleibuz au avut odata indicatoare pentru directia de mers aleasa. Intr-o vreme, dupa 1990 au inceput sa le repuna in functiune iar pe la mijlocul anilor '90 au pus un fel de indicatoare unele chiar cu led-uri.

Din pacate, prin 2000 nu cred sa mai fi existat vreun semnal luminos pe macaz. Utilitatea acestor semnale este totusi evidenta: stii din timp, cand te afli pe patina de comanda daca macazul va lua corect directia sau nu si scade stress-ul. Se economisesc peste 10 secunde la o ramificatie!

Ne bucuram ca se mai modernizeaza o retea de troleibuz, dar detaliile astea mici si importante (macazele) raman mereu pe dinafara. Asta doar asa, ca idee de cat am progresat si de ce se merge mai prost decat in alti ani, fara ca nimeni sa comenteze despre asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 14:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
fider wrote:
Troleibuzele in Bucuresti merg cu viteze de peste 50 Km/h pe mai multe portiuni de traseu si mai mergeau inca si astazi pe inca si mai multe dintre ele daca se mai putea (trafic prea aglomerat).

Dar nu mai mult de 55 km/h, respectiv 60 km/h pentru ce a mai rams din Rocaruri (#7449, #7450, #7454, #7459, #7460).

fider wrote:
dar detaliile astea mici si importante (macazele) raman mereu pe dinafara.

Si probabil vor mai ramane asa pentru multa vreme. Nu exista interes ca troleibuzul (sau tramvaiul, dupa caz) sa asigure un transport civilizat (sigur, rapid si confortabil). Ganditi-va, de exemplu, ca la noi se parcheaza si pe 2 benzi pe sub reteaua de troleibuz, in ciuda semnelor de oprire interzisa. Si nimeni nu ia masuri. Apoi uitati-va la calitatea noilor retele de troleu (fie ca vorbim de reteaua noua Berceni-Unirii ori de cea ,,modernizata" a liniei 66): console prea mult sau prea putin tensionate, indoite, cleme rupte, retea montata prea jos etc. Pe asemenea retele, cu greu se poate circula cu mai mult de 45-50 km/h, fara riscul de a distruge randunicile sau chiar captatoarele (nu mai zic de retele).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Troleibuz nou in Berceni
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 13:41 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Nu sunt prea multe informaţii noi, doar că extinderea va continua.
Quote:
Din septembrie, locuitorii din zona Piata Sudului vor mai avea la dispozitie un mijloc de transport, pe o linie de troleibuz care, pentru moment, nu a primit un numar. Seful Serviciului Relatii Publice al RATB, Mihai Vladarau, ne-a declarat, ieri, ca se lucreaza la montarea cablurilor electrice. Troleibuzul va circula pe traseul Piata Sudului - Calea Vacaresti - Bulevardul Tineretului - Piata Unirii. Pe aceeasi ruta circula deja trei autobuze (312, 313 si 381), si metroul. "Troleibuzele sunt un mijloc de transport ieftin, ecologic si silentios", a subliniat Vladarau. El a precizat ca Regia va extinde linii de troleibuz pe rute care sa lege nordul de sudul orasului.

Sursa: Compact


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:46 
Si un articol mai amplu in EVZ.

RATB bagă troleibuze pe ruta Big Berceni - Unirii

Locuitorii din zona PiaÅ£a Sudului vor avea la dispoziÅ£ie o linie de troleibuze cu destinaÅ£ia PiaÅ£a Unirii. AngajaÅ£ii Regiei Autonome de Transport BucureÅŸti (RATB) lucrează la montarea cablurilor electrice, linia urmând să fie dată în folosinÅ£ă în luna septembrie, potrivit purtătorului de cuvânt al regiei, Mihai Vlădărău. Troleibuzul, al cărui număr încă nu a fost stabilit, va circula pe traseul PiaÅ£a Sudului - Calea VăcăreÅŸti - Bulevardul Tineretului - PiaÅ£a Unirii. Ruta e deja acoperită de trei autobuze: 381, 313 ÅŸi 312, plus metroul.

Potrivit lui Vlădărău, RATB a luat această decizie deoarece troleibuzele sunt un mijloc de transport mai ieftin, ecologic şi mai silenţios, la aceeaşi capacitate de transport. Pentru această linie, RATB va introduce vehicule noi. Nu se ştie deocamdată dacă autobuzele vor fi scoase de pe traseu, decizia urmând să fie analizată de conducerea RATB. Potrivit lui Vlădărău, regia intenţionează extinderea liniilor de troleibuz în Capitală, în special pe rute menite să lege nordul de sudul oraşului.

Locuitorii o vor ÅŸi nu prea

Puţini locuitori din Piaţa Sudului au auzit de noul troleibuz, însă, la aflarea veştii, unii bombăne intrigaţi. Nu înţeleg care-i raţiunea, pe motiv că autobuzele vin foarte des, la câteva minute. „Ce ne mai trebuie troleibuz? Există deja maşină. Mai bine făceau traseu drept înainte, spre Dudeşti“, pufneşte Vasile Ionescu, un pensionar care aş- teaptă în staţie la 313. „Mi se pare o idee foarte proastă. Sunt destule autobuze, care merg mai repede. Dacă se opreşte curentul, o să fie nebunie pe Văcăreşti“, întăreşte un alt pensionar, Ion Marian. Nu de aceeaşi părere e doamna Maria Bicu, care traversează zilnic Bucureştiul, venind tocmai din Aviaţiei la locul de muncă din Piaţa Sudului. „E o zonă foarte aglomerată aici. S-ar putea reduce poluarea, iar circulaţia ar fi mai fluentă dacă s-ar băga troleu“, crede ea.

Localnicii spun că pe ruta Piaţa Sudului - Unirii a existat, înainte de 1989, linia 83, care a fost însă desfiinţată. În perioada 1985-1986, multe linii de troleibuze au fost scoase, spre exemplu cea care ducea la Aeroportul Băneasa sau cea cu capătul la Ambasada Chinei. La acea vreme, desfiinţarea unor rute a avut ca motivaţie inaugurarea noilor linii de metrou. (Livia Cimpoeru)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:53 
Si ca sa aduc o clarificare. Linia care va fi prelungita este 74.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:54 
Marian Andrei wrote:
Si ca sa aduc o clarificare. Linia care va fi prelungita este 74.


Si se va desfiinta 312?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:55 
Nu stiu. Posibil sa il "contopeasca" cu 133.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 15:40 
Marian Andrei wrote:
Nu stiu. Posibil sa il "contopeasca" cu 133.


Adevarul este ca lui 133 ii mai lipsesc vreo 5km de traseu :lol:

Lucrarile pe noua linie de troleibuz avanseaza intr-un ritm extrem de lent, dar avanseaza. De cam 10 zile se lucreaza numai noaptea si numai la intinderea cablurilor de contact ale catenarei. Az'-noapte s-au instalat si ultimile portiuni de cablu de contact, in zona dintre Bd. Marasesti si capatul de la Unirii.

In felul asta, cablul de contact este complet pe tot noul tronson. Insa este fixat in clemele de prindere finale doar pe Calea Vacaresti, intre Piata Sudului si intersectia cu Soseaua Mihai Bravu. In rest cablurile de contact sunt prinse dupa caz in sarme sau scripeti.

Dat fiind ca la lucrarea asta s-a muncit "in suturi", este greu de spus cand va fi gata linia. Ca operatii ar mai fi inca de realizat:
1. Montaj macaze de cablu la Piata Sudului
2. Montaj intersectii cu catenara de tramvai la Piata Sudului, Tineretului si Marasesti.
3. Prinderea cablurilor de contact in cleme pe Bulevardul Tineretului si Bulevardul Cantemir (cca 3km de cale dubla)
4. Tunderea/taierea copacilor care obtureaza traseul catenarei, etapa foarte importanta, pentru ca sunt foarte multi copaci pe Tineretului cu crengile mult peste bulevard. Cablurile de contact intinse deja trec prin inima coroanei multor astfel de copaci, incat m-am si mirat cum de au insistat sa instaleze cablurile. Aici nu stiu cum sta lucrarea cu acordul de mediu sau daca respectivul acord a prevazut si copacii care urmeaza a fi afectati. Pe urma este de vazut cat ii va lua ADP-ului Sector 4 sa treaca la fapte. Uzual ei intervin cu 1-2 luni intarziere la orice.
5. Tensionarea mecanica a catenarei (intinderea cablurilor)
6. Probe

In ritmul actual cred ca vorbim de inca o luna. Desi, parca-i vad ca se-ncordeaza si pun totul in functiune intr-o saptamana, asa cum ar fi normal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 15:51 
Mihai wrote:
Insa este fixat in clemele de prindere finale doar pe Calea Vacaresti, intre Piata Sudului si intersectia cu Soseaua Mihai Bravu. In rest cablurile de contact sunt prinse dupa caz in sarme sau scripeti.


Desi firele de contact par a fi fixate definitiv, lucrarea de pe Vacaresti nu este gata. Sunt inca multe prinderi care trebuiesc finalizate sau chiar refacute pentru ca par a fi montate in bataie de joc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 16:12 
RobertC wrote:
Mihai wrote:
Insa este fixat in clemele de prindere finale doar pe Calea Vacaresti, intre Piata Sudului si intersectia cu Soseaua Mihai Bravu. In rest cablurile de contact sunt prinse dupa caz in sarme sau scripeti.


Desi firele de contact par a fi fixate definitiv, lucrarea de pe Vacaresti nu este gata. Sunt inca multe prinderi care trebuiesc finalizate sau chiar refacute pentru ca par a fi montate in bataie de joc.


Am vazut, dar ma gandesc ca le mai lispseste doar calibrarea finala, in momentul cand fac tensionarea mecanica. Pe de alta parte, la cat de aberant s-a lucrat, cu montat / demontat, e posibil sa ai dreptate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 10:40 
Decizia de ultima ora este ca nu linia 74 va fi prelungita. Foarte probabil se va face cum se vreoia initial ca 76 sa fie linia prelungita.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 11:32 
Ultima penibilitate a acestei lucrari: capatul de intoarcere de la Piata Unirii. Dupa ce in urma cu nici 6 luni, respectivul capat a fost amenajat odata cu asfaltarea Bulevardului Cantemir, probabil ca la o proba cu un autobuz sau doar "la ochi", RATB si-a dat seama ca un troleibuz n-are cum sa incapa in respectiva bucla, ale carei borduri inalte intra in gabaritul vehicolului. Asadar, in ziele care tocmai au trecut, capatul de la Unirii a fost partial refacut prin redesenarea unei laturi a capatului de linie. Adica, s-au mutat bordurile "mai incolo" :lol: :lol: :lol: Incredibil!

Deja imi imaginez dialogul care a "fundamentat" infiintarea acestei linii de troleibuz:

- Auzi, ce-ar fi sa refacem troleibuzele prin Bucuresti?
- Da, ba, chiar. Hai sa le refacem. Da' pe unde?
- Pai.... p-acolo pe Vacaresti.
- Aha. Si pana unde?
- Nu stiu, pana unde s-o putea.
- Sefu-sefu, io zic ca pana la Unirea, ca e niste loc acolo.
- Bine, ba, pana la Unirea. Da' cum o facem?
- Pai punem niste stalpi asa.... incolo... si mai vedem noi. O mai punem cu mana pe unde-i cazu.
- Ok. Si cand sa fie gata?
- Pai, cam can' s-o termina, o fi si gata. Ca doar n-o fi foc.
- Ok, dati-i bataie. Da', apropo, si cand o terminam, ce facem cu ea?
- Cu cine?
- Cu linia asta de troleibuz...
- Da, chiar, ce facem cu ea?! Hm. Pai, punem un troleibuz sa circule.
- Aha. Asa facem! Da' care troleibuz? Mai avem troleibuze?
- Aide sefu, si mata acuma. Atatea intrebari. Da-le-ncolo. Vedem noi cand e gata daca punem troleibuze si care si cum si alea-alea. Poate punem, poate nu punem, poate inchidem alta linie, cui ii pasa?!
etc. etc. etc.

Zicea Silviu de "proiect tehnic"?!? Ha! Ce gluma... Sunt curios ce anume ii vor trimite pe post de proiect tehnic, pentru ca sunt aproape sigur ca el nu exista :lol: :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 11:54 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 172
O propunere ar putea fi ca 381 sa fie scurtat pina la Pta Sudului sau traseul sa fie modificat, asigurind o legatura cu metroul la Brincoveanu. Un 76 pina la Unirea va fi extrem de greu de sustinut cu o frecventa acceptabila, ceea ce va avea ca efect folosirea mai intensiva a masinilor personale. Si de aici, efectele se vor acumula exponential - si asa zona fiind extrem de congestionata. Daca Primaria dorea, intr-adevar, sa faca ceva pentru descongestionarea traficului spre Centru, putea amenaja o parcare 'park & ride' pe terenul fostei minastiri Vacaresti.

In fond, cele 3 linii de troleibuz au fost create avind ca justificare asigurarea legaturii cu metroul . Daca privim retrospectiv, in 1985 exista o singura linie de autobuz din Berceni spre centru, 331 (313 nu functiona decit la orele de virf si era mai mult o prezenta simbolica). Emil Racovita si Pta Resita erau deservite de troleibuze (83, 74 si 95 - 94 nu il pun la socoteala, fiind mai mult o linie fantomatica).

In concluzie, ar fi de preferat sa se amine lansarea traseului Pta Sudului - Pta Unirii pina cind parcul de troleibuze va permite extinderea tuturor celor 3 trasee de troleibuz cu o frecventa acceptabila pina la Pta Unirii iar autobuzele de pe 313, 381 si 312 sa fie redistribuite pe o singura linie Berceni - Pta Victoriei.

Orice modificare preferentiala a legaturilor dintre cele trei zone (Pta Resita, Metalurgiei, Racovita) si metrou va avea ca efect dezechilibre in trafic. Iar odata ce lumea s-a obisnuit sa mearga cu masina, va fi mult mai greu sa revina la folosirea transportului in comun.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 01:23 
Astazi s-a montat incrucisarea cu catenara de tramvai de la intersectia Piata Sudului, sensul spre Berceni. Si, pentru ca probabil mai aveau ceva timp de lucru de acoperit pe ziua de azi, s-au mai prins si cateva clame pe cablul de contact in intersectia Tineretului - Vacaresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 10:37 
Mihai wrote:
Astazi s-a montat incrucisarea cu catenara de tramvai de la intersectia Piata Sudului, sensul spre Berceni. Si, pentru ca probabil mai aveau ceva timp de lucru de acoperit pe ziua de azi, s-au mai prins si cateva clame pe cablul de contact in intersectia Tineretului - Vacaresti.


Ar fi fost timp suficient sa monteze incrucisarea si pe sensul spre Abator insa la ora 14:30 si-au terminat programul. S-au gandit ca daca tot nu circula tramvaiul duminica de ce sa se grabeasca :evil:
Daca nu au de gand sa se apuce de lucru ca lumea, sigur lucrarea va mai dura o luna.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 16:22 
Azi pe la 12 se lucra la incrucisarea din Piata Sudului spre centru. Lucrarile insa erau abia la inceput.

Intre timp alte echipe lucrau pe Tineretului, pe ambele sensuri, la prinderea in clame a cablurilor de contact. Iar pe la ora 14 o echipa lucra la legarea firelor dinspre Tineretului cu cele care continua pe Cantemir.

Nu in ultimul rand, o privire asupra proaspat refacutului capat al liniei, la Piata Unirii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Aug 2008 19:10 
Dupa cum era de asteptat, incrucisarea de la Piata Sudului pe sensul spre centru NU a fost montata. Exceptand cazul in care o vor monta la noapte, va urma cu siguranta o noua zi in care circulatia 54 si 11 va fi suspendata, probabil week-end-ul viitor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Aug 2008 22:21 
Hal de trecere tb-tw la intersectia cu Bd. Marasesti sens Berceni; un unghi de atac cam aiurea si manopera a-la Constanta. Se circula cu pantograful tras--- ca in Constanta.

Scuzati calitatea imaginii, dar se potriveste cu cea a executiei lucrarii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 10:21 
Am vazut-o ieri: oribila. Catenara de troleibuz intra pana in banda doi pentru a traversa catenara de tramvai intr-un unghi de neinteles, in diagonala pana la marginea trotuarului de partea cealalta. Adica se diagonala se traverseaza 3 benzi.

Si cum se va monta probabil o trecere similara pe sensul opus, intersectia va arata cu totul oribil. Nimic din supletea incrucisarilor de la Piata Sudului sau Vacaresti/Mihai Bravu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 10:29 
Sa nu uit: lucrarile au luat viteza. Parca ar fi gata pentru saptamana viitoare.

Firele de contact sunt prinse in cleme pe tot Bulevardul Tineretului. Pe Cantemir este complet prins firul de pe sensul Capat Unirii - Tineretului. Pe sensul de dus spre centru, probabil va fi gata azi. Mai ramane incrucisarea de la Piata Sudului si macazele, plus reglaje si probe.

Oare chiar se inaugureaza pe 2 septembrie?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 23:48 
In aceasta seara, cu exceptia macazelor si a incrucisarilor cu liniile de tramvai, lucrarea este practica gata, inclusiv capatul de la Unirii.

Echipele se pregateau in aceasta seara de lucru in intersectia Tineretului. Probabil vor monta in aceasta noapte incrucisarile cu catenara de tramvai,


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 00:22 
Lucrari pregatitoare si la Sudului: au aparut si niste cabluri de sustinere deasupra locului unde o sa fie macazurile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 18:45 
Intr-adevar, la intersectia Tineretului, noaptea trecuta s-au motat incrucisarile cu catenara de tramvai, pe ambele fire de troielbuz. Din fericire, s-a montat o incrucisare supla, de acelasi model cu incrucisarea de la Vacareti/Mihai Bravu.

In cursul zilei s-au facu reglaje ale catenarei pe tot traseul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 19:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
Urmeaza cele 2 macaze de la Piata Sudului... 2 zile de chin pentru... 2 macaze:

www.ratb.ro wrote:
In zilele de 30.08 si 31.08.2008 liniile de troleibuz 73, 74 si 76 se suspenda
Miercuri, 27 August 2008

In vederea montarii retelei de contact pentru troleibuze in intersectia Piata Sudului, in zilele de 30.08.2008 (sambata) si 31.08.2008 (duminica), se intrerupe alimentarea cu energie electrica.

Din aceasta cauza, liniile de troleibuze 73, 74 si 76 se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor de pe aceste trasee, liniile de autobuze 312, 313 si 381 vor functiona cu un parc suplimentat.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group