Am revenit azi ?n oraş de pe DN2 şi am avut ocazia să "admir" cruda realitate de pe Colentina de la pod de la Voluntari p?nă la bd. Carol. ?n mare situaţia se prezintă cam aşa:
- cum cobori de pe pod - să nu recunosc oraşul, asfaltul şi linia sunt complet finalizate, linia este exact la nivelul asfaltului, practic se poate folosi ca o a 3-a bandă (de depăşire)
- minunea se termină c?teva sute de metri mai ?ncolo, la depoul Colentina: urmează o tranşee parţial inundată, asfaltul - deşi turnat recent - e brăzdat din c?nd ?n c?nd de săpături, gurile de canal nu sunt aduse la nivel etc
- de la blocuri (intersecţia cu Fundeni) sunt puse longrinele, şinele sunt răsfirate ?n st?nga şi ?n dreapta aştept?nd muncitorii să le fixeze
- spre "avion" la un moment dat dispar din nou longrinele şi avem doar tranşeea plină de apă
- ?ntre d-na Ghica şi Kaufland linia e ?n lucru, asfaltul e pus doar pe 2/3 din drum, parcările sunt finalizate doar parţial ?nsă oamenii au ?nceput deja să parcheze maşini acolo
- de la Kaufland p?nă ?n intersecţie la Bucur Obor din nou ziceam că am schimbat oraşul, linia e gata, asfaltul e la fel de gata. Păcat de nişte şanţuri transversale "strategice" inclusiv ?n faţa semaforului de la Bucur Obor de nu pot trece mai mult de 10 maşini la un verde - deh, ca să nu rupi maşina trebuie să fr?nezi şi să treci la pas
- de Moşilor nu mai zic nimic, acolo după ce se va da drumul la tramvai clar se va g?tui la Făinari din cauza milioardelor de maşini parcate
Impresia mea generală e că dacă se ţin de treabă pot finaliza toată Colentina p?nă la 15 noiembrie. Nu l-am ?ntrebat ?nsă pe Dorel ce părere are despre asta