TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 26 Apr 2024 16:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2007 13:48 
se muta.. astazi pe la pranz baietii mutau din consolele de pe stalpii vechi pe stalpii noi...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 10:39 
la mosilor/carol curba e un S mai pronuntat fara protiune dreapta la mijloc... arata penibil ca au pus ciment d-ala ieftin temporar in loc de asfalt

in poza e o exemplificare aproximativa: cu negru cum era inainte, cu rosu cum e acum


Attachments:
mosilor-carol.GIF
mosilor-carol.GIF [ 1.69 KiB | Viewed 4832 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 15:51 
Pe Cal. Mosilor o parte de linie este gata, mai ramane portiunea pana la Sf. Gheorghe care este inca intr-o faza incipienta si stagneaza.


Attachments:
DSC09864.JPG
DSC09864.JPG [ 100.56 KiB | Viewed 5901 times ]
DSC09865.JPG
DSC09865.JPG [ 113.78 KiB | Viewed 5901 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 15:53 
Curba si trecerea prin intersectie sunt facute foarte prost. Curba foarte stransa unde nu stiu cum se vor descurca tramvaiele, iar daca si pe aceasta linie se vor aduce tramvaie noi nu stiu cat se vor intelege cu aceste curbe ciudate.


Attachments:
DSC09870.JPG
DSC09870.JPG [ 107.24 KiB | Viewed 5899 times ]
DSC09871.JPG
DSC09871.JPG [ 99.47 KiB | Viewed 5899 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 15:59 
Remarc ca la celelalte linii modernizate diferentele de marime ale statiilor, la intrarea pe Cal. Mosilor veche este o statie lunga in care ar intra 2 V3A dar la Mihai Eminescu statia este mai scurta nu intra decat un V3A in ea.
Observ ca linia este pozitionata exact ca cea veche, nu cu modificari ca pe alte linii modernizate.


Attachments:
DSC09872.JPG
DSC09872.JPG [ 86.42 KiB | Viewed 5898 times ]
DSC09873.JPG
DSC09873.JPG [ 99.71 KiB | Viewed 5899 times ]
DSC09875.JPG
DSC09875.JPG [ 90.72 KiB | Viewed 5898 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:09 
Nu imi place ca se trece din nou pe sistemul de modernizare cu dale de beton, ce-i drept par mai solide dar vom vedea in timp cat de bune sunt. :roll:


Attachments:
DSC09881.JPG
DSC09881.JPG [ 69 KiB | Viewed 5895 times ]
DSC09882.JPG
DSC09882.JPG [ 110.24 KiB | Viewed 5895 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 21:23 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Nu stiu daca a observat cineva, dar am vazut ca inainte de turnarea asfaltului se pune un fel de covor din cauciuc (?) cu insertie metalica, ca plasa de Buzau. Il mai puteti vedea pe portiunea Maria Rosetti - Carol, ujnde asfaltarea e in toi. Cat despre curba de la Carol, cred ca au vazut stramb ori n-au mai avut "linii drepte" si s-au decis sa uneasca doua curbe :D :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jul 2007 21:22 
Utilajul acela este chiar cel folosit pe Progresului, este o masina de sudura.
Longrinele acelea in maxim 1 an o sa aiba efectul pe care il aveau si cele vechi. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jul 2007 10:33 
un articol despre SUDAREC in care sunt si niste poze cu un asemenea utilaj in actiune http://www.cfr.ro/JF/romana/2000_4/sudarec.htm


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jul 2007 11:48 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Longrinele alea nu sunt ciobite din fabrica ci din cauza ca au mai scapat cate ceva greu pe ele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jul 2007 15:01 
Pai peste smoala se pune un asfalt/pietris. Si smoala are rolul sa izoleze placa de beton.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jul 2007 15:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
...si sa absoarba vibratiile si zgomotul. Totodata, mai are si rolul de a facilita accesul auto pe linie :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 14:52 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
La Obor se pare ca nu vor mai pastra vechiul refugiu triunghiular; ceea ce e acum acolo mi se pare de toata jena, si nu numai acolo - refugii inguste, unde lumea se va calca in continuare pe picioare. Ma intreb cu ce vor umple spatiul dintre noul refugiu si linia fostei borduri, paralele cu soseaua? Probabil cu flori :D
Se lucra si la fantana din centru, nu stiu daca o demontau sau afectuau ceva intretinere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 14:57 
Se pare ca se incearca menajarea traficului, pe liniile modernizate primele 41,32,35 s-au facut majoritatea statiilor mari si late, dar asta a afectat putin traficul (care oricum era facut praf) si lumea tot se calca in picioare.
Pe 21 trebuia luat in vedere faptul ca este o linie destul de aglomerata si statiile trebuiau sa fie macar cu 20-30 cm mai late...nu mai zic ca va fi luat din spatiu cu gardurile si refugiile care se vor pune.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jul 2007 18:02 
La Mihai Eminescu desi soseaua a fost largita cu 1-2m statia a fost largita cu cel mult 10-20cm tot insuficient pentru numarul de calatori din acea zona.
La fel remarc ca lungimea statiilor a ramas cam la fel, nu stiu de ce nu se intelege sa se faca sa incapa 2 tramvaie V3A acolo, la ora actuala ulima sectiune a tramvaiului din spate ramane inafara statiei.


Attachments:
DSC00238.JPG
DSC00238.JPG [ 113.1 KiB | Viewed 5045 times ]
DSC00239.JPG
DSC00239.JPG [ 117.57 KiB | Viewed 5044 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Iar reteaua de troleibuz a ramas pe console vechi,iar consolele au fost mutate pe stalpii noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 21:12 
Marian Andrei wrote:
La fel remarc ca lungimea statiilor a ramas cam la fel, nu stiu de ce nu se intelege sa se faca sa incapa 2 tramvaie V3A acolo, la ora actuala ulima sectiune a tramvaiului din spate ramane inafara statiei.
Adica acum usa 5 dela V3A ramane afara ? Inainte mergeau pe linia 21 cupluri de V3A si de abia ultima usa dela al 2'lea vagon ramanea afara. Oricum, cred ca pe linia 21 ar trebui neaparat ori 2 X Bucur-LF ori un V4A.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 03:52 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Quote:
In cadrul lucrarilor de modernizare a caii de rulare de pe Cal. Mosilor incepand cu data de 01.08.2007 se vor inlocui piesele de cale din intersectia Cal. Mosilor/Str. Paleologu.


Daca tot au de gand sa lucreze la liniile din acea intersectie pe o perioada nedeterminata, ma intreb de ce nu s-a adoptat solutia de cuplare a doua tramvaie spate in spate ("suveica") si sa se infiinteze o naveta intre Baneasa si Armeneasca? Prin alte parti asa se procedeaza cand nu sunt suficiente tramvaie bidirectionale. Asa s-ar fi utilizat si linia spre Baneasa si s-ar fi renuntat la o linie (poluanta) de autobuz. Tramvaie suficiente cred ca aveau, din moment ce linia 5 a fost suspendata si se circula si cu program de vara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 09:47 
In statiile actuale nu intra 2 V3A cu totul, cam jumatate din al doilea ramane afara.
Linia 21 va fi dotata cu vagoane de mare capacitate cand conditiile vor permite (depou modernizat...si normal cand or veni vagoanele)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 15:07 
Linia naveta o puteau face din V2A cuplate spate'n spate. Evident, nu conta ca o bucata mai mica decat la V3A ramanea pe afara, pentru ca vagonul din spate e oricum invers si nu se foloseste pe o semicursa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 01:30 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Stie cineva cum merg lucrarile din intersectia Cal. Mosilor/Str. Paleologu?
Conform acestei stiri http://www.expres.ro/article.php?artid=316896, circulatia ar trebui sa se reia de maine...
Se inlocuiesc numai incrucisarile din intersectie sau si linia de pe strada Paleologu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 02:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Legat de longrinele de pe colentina...am observat ca ele sunt un fel de "umplutura", adica, in loc sa mai umple groapa cu beton cum s-a facut pe 1 Decembrie sau pe calea Mosilor, se pun astea, se pune linia (care e la fel cu cele de pe celelalte bulevarde), cauciucul, si pe urma vin cu un strat de beton in canalele liniilor. Deci linia nu e fixata in longrina. In plus, si longrinele sunt fixate in beton.
Si eu am fost suspicios faa de acest sistem, dar acum mi se pare chiar o idee buna pentru portiunile drepte.
Oricum, la sfarsit nu se va putea face diferenta (ca aspect) intre sistemul asta si ce s-a facut pe Mosilor (de exemplu).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2007 09:37 
Octavian wrote:
Stie cineva cum merg lucrarile din intersectia Cal. Mosilor/Str. Paleologu?
Conform acestei stiri http://www.expres.ro/article.php?artid=316896, circulatia ar trebui sa se reia de maine...
Se inlocuiesc numai incrucisarile din intersectie sau si linia de pe strada Paleologu?

Marti era facuta fundatia intersectiei, iar mai incolo pe caldar?m erau elemete de incrucisari si macazuri... Baietii lucrau de zor...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Aug 2007 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Am revenit azi ?n oraş de pe DN2 şi am avut ocazia să "admir" cruda realitate de pe Colentina de la pod de la Voluntari p?nă la bd. Carol. ?n mare situaţia se prezintă cam aşa:

- cum cobori de pe pod - să nu recunosc oraşul, asfaltul şi linia sunt complet finalizate, linia este exact la nivelul asfaltului, practic se poate folosi ca o a 3-a bandă (de depăşire) :shock:

- minunea se termină c?teva sute de metri mai ?ncolo, la depoul Colentina: urmează o tranşee parţial inundată, asfaltul - deşi turnat recent - e brăzdat din c?nd ?n c?nd de săpături, gurile de canal nu sunt aduse la nivel etc

- de la blocuri (intersecţia cu Fundeni) sunt puse longrinele, şinele sunt răsfirate ?n st?nga şi ?n dreapta aştept?nd muncitorii să le fixeze

- spre "avion" la un moment dat dispar din nou longrinele şi avem doar tranşeea plină de apă

- ?ntre d-na Ghica şi Kaufland linia e ?n lucru, asfaltul e pus doar pe 2/3 din drum, parcările sunt finalizate doar parţial ?nsă oamenii au ?nceput deja să parcheze maşini acolo

- de la Kaufland p?nă ?n intersecţie la Bucur Obor din nou ziceam că am schimbat oraşul, linia e gata, asfaltul e la fel de gata. Păcat de nişte şanţuri transversale "strategice" inclusiv ?n faţa semaforului de la Bucur Obor de nu pot trece mai mult de 10 maşini la un verde - deh, ca să nu rupi maşina trebuie să fr?nezi şi să treci la pas :shock:

- de Moşilor nu mai zic nimic, acolo după ce se va da drumul la tramvai clar se va g?tui la Făinari din cauza milioardelor de maşini parcate :twisted:

Impresia mea generală e că dacă se ţin de treabă pot finaliza toată Colentina p?nă la 15 noiembrie. Nu l-am ?ntrebat ?nsă pe Dorel ce părere are despre asta :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Aug 2007 19:03 
E un aspect pe care l-am mai observat la lucrari bucurestene, daca nu ma insel, tot prin Colentina, cu ani in urma: portiuni finalizate alterneaza cu santuri si portiuni nefinalizate. De ce?
Sunt echipe diferite (asta cred ca asa e), iar Dorel e mai rapid decat Gigel? N'a fost calic si a luat bere din aceea care agata fetele?
Sunt firme diferite, iar maripilla merge mai greu pentru ca spaga e mare, iar Gigel e infometat?
Sau ce altceva? Niste someri din vest ar fi buni, iar Dorel sa se duca in Afghanistan sa puna tramvaie prin Kabul si Kandahar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 16:35 
Iata si modul de montat linia in acele dale de beton.


Attachments:
DSC01167.JPG
DSC01167.JPG [ 110.75 KiB | Viewed 4611 times ]
DSC01168.JPG
DSC01168.JPG [ 93.58 KiB | Viewed 4612 times ]
DSC01169.JPG
DSC01169.JPG [ 92.07 KiB | Viewed 4611 times ]
DSC01172.JPG
DSC01172.JPG [ 76.89 KiB | Viewed 4612 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 16:39 
La Obor au aparut elementele de cale pentru in intersectia, la un studiu mai atent constat ca au de gand sa faca un fel de cerc in mijlocul intersectiei in jurul fantanii. Si de asemenea constat ca acele elemente vor fi montate cand se va face si trecerea liniei 34 prin intersectie, adica la anu :twisted: .

Si o alta treaba, mai mica nu puteau sa faca statia aia de la Obor, unde si inainte cand era mai mare se calca lumea in picioare, ce sa mai zic acum :evil:


Attachments:
DSC01170.JPG
DSC01170.JPG [ 83.83 KiB | Viewed 4607 times ]
DSC01171.JPG
DSC01171.JPG [ 110.03 KiB | Viewed 4607 times ]
DSC01173.JPG
DSC01173.JPG [ 99.71 KiB | Viewed 4607 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 01:45 
Or sa fie macazuri intre liniile 21 si 34 la viitorul "rond" de la Obor, sau situatia o sa fie ca acum, fara macazuri?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 12:25 
Nu am vazut nici o tentativa de macaz in toate elementele depozitate acolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Sep 2007 21:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Alea sunt doar incrucisari pentru intersectia Bucur Obor.Au fost si macaze depozitate acolo.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group