TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 10:51 
Fiti linistiti, oameni buni, e o cacealma electorala de toata frumusetea.
Ieri, pe toate posturile TV presedintele C.J. Ilfov era asaltat de tot felul de "reporteri" care-l felicitau pentru realizare, cu povesti de genul "V-ati tinut de promisiunile din campanie, bla, bla, ce frumos sunteti, ah, ati putea avea o scama, sa va curat...".
Mi-a venit sa vomit! Gretos! Nu le-o fi rusine cersetorilor astora electorali care mimeaza interesul pentru cetateni acum, in prag de alegeri?!?

Ia uite insa ce spun oamenii pe site-ul Petitii On-Line, unde am lansat acea petitie pentru eliminarea tiganiei numita maxi-taxi:
http://www.petitieonline.ro/petitie/sem ... 12051.html
Madalina, din Popesti wrote:
Ce bine,.
In sfarsit s-a reintrodus R.A.T.B.-ul in popesti leordeni
Cum credetica circula aceste autobuze?
La inceput vor circula de proba de la ora 9 si 30 min. dimineata pana la ora 18 si 30 min seara.
Dimineata cand toata lumea trebuie sa plece la servici sau sa duca copiii la scoala in Bucuresti trebuie sa ia tot maxi taxi in care vom sta in continuare ca si in conserve si batjocoriti de toti analfabetii care se cred soferi profesionisti, deci va multumim foarte mult meritati sa va votam.
Intelegeti, cum merge treaba? Gargara la TV cu "marea realizare", insa pe teren, la orele cele mai "bune", cine credeti ca ia "caimacul"?
Facatura imputita! :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 13:39 
Consider ca este si vina celor din Ilfov care nu isi dau seama ca RATB si PMB nu mai vor sub nicio forma aceste linii. Ratb tot vinde autobuze, ar putea frumos sa le cumpere cei din Ilfov si sa isi faca regie de transport calumea. Dar se pune intrebarea - din CJ Ilfov cati or avea firme de dube ? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 15:15 
Pai asta ma enerveaza si pe mine: ori faci Zona Metropolitana, desfiintezi asa-zis-ul "judet" Ilfov - fostul Sector Agrigol Ilfov - si atunci faci un transport coerent pentru aceste zone adiacente Bucurestiului, ori daca se pretinde ca ar fi un "judet" independent, atunci sa se descurce, sa-si cumpere la preturi "promotionale" autobuze ex-RATB si sa se organizeze singuri.

Insa, ca de obicei in Romania, se adopta o cale "de mijloc": se pastreza posturile grase ale gusatilor politici "de Ilfov", dar se obliga o societate bucuresteana - RATB - sa desfasoare o activitate pe care nu o vrea!

Nu, nene, daca sunt asa "tari", sa impuna privatilor sa se doteze cu autobuze, eliminand prostia numita maxi-taxi! Ei, dar ei nu se gandesc la asa ceva, ii lasa pe dubagii sa-si faca banii, dar obliga RATB-ul sa transporte si blatistii si retardatii, care la duba macar erau siliti sa plateasca! Poate doar sa puna taxatori, dar nu cred ca rezolva mare lucru, ca de, se mai "inteleg" oamenii...

Manevre politice, ca si ordonanta aia de Guvern care permite elevuilor si studentilor sa calatoreasca GRATUIT pentru a merge sa voteze! Cine plateste? Guvernul? Dau Tariceanu sau ceilalti bani din buzunar? Nu, tot noi platim ca sa fie ei votati! :evil:

Nu le e rusine, cersetori politici ce sunt multi dintre ei! :evil: :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 19:01 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
De azi RATB circula normal in ilfov...Normal in sensul ca se efectueaza curse de la 5 la 23 dar pe fiecare traseu este o singura masina, itinerar nu exista, program nici atat, de abonamente nu se mai vorbeste.Azi am citit in ziar ca de azi se reiau 32 de trasee si in zilele urmatoare celelalte 19 din cele 51.Din zvonuri am auzit ca dupa reluarea tuturor 51 de trasee se va relua circulatia ca si inainte de a le desfinta, adica cu programul vechi, cu acelasi numar de masini etc....SUBLINIEZ ESTE DOAR UN ZVON


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 22:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Autobuzele circula cu taxatoare.... chiar daca biletul de duba este minim 2.5 RON, majoritatea calatorilor cand aud ca e obligatoriu sa plateasca... fac stanga imprejur si asteapta duba, unde au sanse sa dea 1 RON la sofer si sa mearga asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 22:50 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Dar de cand se va trece la sistemul cu abonamente si bilete cumparate de la casa?De cand vor aparea orele de pelcare afisate?Sau nu exista nici un interes in a exista asa ceva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Nov 2008 16:55 
51 de linii RATB circula de azi oficial in Ilfov:

http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=78447#78447


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Nov 2008 22:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
RobertC wrote:
51 de linii RATB circula de azi oficial in Ilfov

Motiv pentru o noua licitatie de cumparare autobuze noi. Dupa aceea, liniile preorasenesti se pot din nou desfiinta in liniste, autobuzele putand fi folosite timp nelimitat pe noi trasee de genul 6xx.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Dec 2008 12:46 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Observ ca ideea cu taxatorii este foarte buna :D .Lumea vrea nu vrea plateste biletele si se va vedea fortata sa scoata abonamente :D Traiasca ideea RATB in privinta taxatorilor :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 22:07 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 69
Am inteles ca taxatorii au disparut (cel putin pe liniile spre Popesti). In schimb, au aparut controlorii. Personal cred ca mai bine mentineau taxatorii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Dec 2008 01:27 
De acord, era mai bine cu taxatori, ca sa dispara pana si justificarea blatului (nu am avut de unde sa-mi iau bilet).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Dec 2008 13:02 
Da, taxatorii sunt cea mai buna solutie, cel putin teoretic blatismul ar putea fi redus la 0.
Cu controlorii sansele de blatism cresc, posibilele spagi de asemenea...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 18:29 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Si eu preferam taxatorii pentru ca asa toti erau obligati sa isi procure bilete :D .Ce am observat la liniile care pleaca de la granitu-cora pantelimon este faptul ca autobuzul este tras in statie se urca lumea se inchid usile se urca taxatorul vinde bilete oamenilor si dupa aceea cobora calatoria continuand fara taxator.Alte chestii observate sunt 2 afise unul pe care scrie "Urcarea in autobuz se face doar pe la prima usa" si altul "Soferul autobuzului are dreptul de a verifica legitimatia dumneavoastra de calatorie".Am citit la un topic pe acest forum faptul ca vor fii introduse citaro pe liniile care pleaca din ghencea si din piata presei libere.De ce primesc citaro doat traseele care pleaca de la aceste terminale si nu si celelalte linii?
Multumesc pt raspuns.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
dany wrote:
De ce primesc citaro doar traseele care pleaca de la aceste terminale si nu si celelalte linii?
Multumesc pt raspuns.


Pentru ca autobazele Militari, Alexandria si Nordului nu prea mai au altceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 05:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Mi-am facut de curand un aboanemente pe toate liniile preorasenesti. Ca fapt divers, dupa mine mai erau 3 clienti, care tot asa ceva vroiau (de unde concluzia e ca se vand la greu abonamente, probabil oamenii si le fac in speranta ca RATB o sa isi adapteze programul in functie de cererea de transport).

Pretul este de 65 RON intreg, respectiv 32,5 RON redus, fiind valabil pe toate liniile urbane si preorasenesti. Este interesant ca s-a renuntat la taxarea pe zone la aboanemnte, acest abonament fiind valabil si pe fostele linii de lung parcurs. Tot legat de ele, au ramas doar 2 tipuri de bilete, de 1,5 RON si 2,5 RON, in functie de distanta.


Attachments:
CCI00139.jpg
CCI00139.jpg [ 34.91 KiB | Viewed 10029 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 20:45 
Iata frecventa de circulatie (pe hartie) a liniilor preorasenesti de la Piata Presei Libere.
Este mare bataie de joc, si se vede clar de ce foarte multi prefera nenorocitele de dube....

Nu inteleg de ce aproape toate liniile trebuie sa plece la 4:15 de la Presei.
Iar 443, 444, 446, 447 si 476 pana la Tancabesti merg trenulet. Asta daca nu fura unii cursa (nu m-ar mira).

Pun pariu ca nu sunt decat cativa calatori, daca or fi si aia la ora 4...


Attachments:
preoras nord.JPG
preoras nord.JPG [ 63.42 KiB | Viewed 10356 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 21:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Trebuie sa plece la 4:15 ca sa poata pleca pe la 5:30 din comune... Nu inteleg de ce nu se mai introduc tururi care sa plece la 5:30 din Bucuresti si pe la 6:45 - 7:00 din comune, tururi care ar putea aduce la liceu elevii din zonele respective (si care sunt destul de multi si merg cu dubele in lipsa de altceva la o ora potrivita).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 22:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Sa ne uitam si la un grafic similar pentru terminalul din Ghencea...

408, 428 si 456 merg impreuna pana la intersectia Sos. Domensti cu Str. Putul Olteni (la vreo 2 km dupa ce trec Sos. de Centura). Acolo 456 o ia la stanga prin satul Olteni spre Clinceni. 408 si 428 mai merg inainte cam 2km, dupa care 428 o ia la dreapta prin satul Ciutaci, iar 408 tine in continuare Sos. Domnesti pana la scoala, unde o ia la dreapta (pe vremuri, 438. Ghencea - Domnesti - Clinceni venea comun cu 48 pana aici, apoi o lua la stanga, dupa vreo 3 km re-intalnindu-se cu 456 si mergand impreuna pana la Primaria Clinceni... circula in continuare dube pe acest traseu). E o curba destul de grea (a fost un autobuz de pe 438 care, acum cativa ani, a derapat si s-a oprit in curtea scolii. Stalpul indoit al statiei mai purta urmele incidentului acum cativa ani cand am trecut ultima oara pe acolo...). Dupa inca vreo 2km 408 si 428 se reintalnesc. Inainte mergeau pe traseu comun pana aici, modificarea de traseu a lui 428 prin Ciutaci s-a facut prin 2006 (spre bucuria unui anume sofer al unui anume autobuz care chiar putea sa mearga de la Valea Oltului fara oprire pana la Teghes... zona scolii Domnesti era o ,,halta" destul de importanta). La urmatoarea statie, 408 si 428 se despart: 408 mai merge inainte vreo 2km pana la halta Domnestii de Sus, iar 428 o ia la stanga si mai merge aproximativ 5km (pe un drum asfaltat abia in 2007) pana in satul Teghes (pe unde se mai duc unii locuitori ai Domnestiului la padure ori sa faca baie in Sabar).

Sa o luam si in directia cealalta... de la Ghencea spre Magurele. Cele 4 trasee (427, 431, 433 si 453) merg pe traseu comun prin Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Magurele (de unde li se ,,alatura" si 455 de la Depoul Alexandria... deci se fac si trenulete de cate 5 autobuze) pana la Facultatea de Fizica din comuna Magurele. Deja vorbim de o portiune de traseu comuna de vreo 8 km! Imediat dupa facultatea de fizica (contruita extrem de aiurea... practic, drumul are o forma de ,,C" doar ca sa ocoleasca cladirea principala a facultatii) are loc prima bifurcatie: 455 intoarce (in parcarea din fata hotelului si a complexului comercial... care sunt situate pe partea opusa facultatii), 427 si 453 merg inainte iar 431 si 433 o iau spre stanga. Sa o luam pe rand: 427 si 453 mai merg impreuna cam 500m, pana la Biserica, apoi 453 o ia la dreapta (il mai asteapta vreo 7 km prin sat, pe un drum cu destule curbe), iar 427 merge inainte spre Dumitrana, coborand un deal (si cum incepe coborarea se afla fostul capat al lui 306, IFA Magurele, unde se poate - sau se putea - gasi singura placuta de staie din afara Bucurestiului contruita pe stilul ,,modern" sa-i zicem, dreptunghiulara, cu indicativul scris pe o banda albastra si cu posibilitatea de iluminare interioara) si mergand vreo 9 - 10 km prin camp (uneori cu ,,halta" la canalul de irigatii, mai ales vara) dupa care ajunge in satul Dumitrana.
431 si 433, dupa cum spuneam, merg spre stanga. La 300 m mai incolo, drumul coteste la dreapta. Mai merg 2 statii impreuna, dupa care se despart: 433 o ia spre dreapta si merge vreo 10 km prin camp pana la Posta Darasti (drumul prin Darasti a fost re-facut in 2007 - pana atunci fusese drum de tara - si arata chiar foarte bine, mult mai bine decat cele pe care sunt strasate Citaro-urile in bucuresti :) ); 431 merge inainte spre satul Alunis, apoi o ia la stanga si iese in Jilava chiar pe langa linia de centura. Merge 2 statii pe Sos. Giurgiului pana in centrul Jilavei, apoi o ia la stanga, cu vreo 25m inaintea intersectiei care separa Sos. Giurgiului (implicit linia 471) de drumul ce duce in Vidra (473 si 425, acesta dinurma facand stanga vreo 500m mai incolo spre bumbacarie). Cele 2 sensuri de mers se ,,reunesc" la Alunis.

Acum, ca v-am descris destul de in amanunt traseele, uitati-va la orele de plecare in cursa ale traseelor. ABSOLUT JENANTE. Practic, masinile pleaca in coloana de la capat... e normal faptul ca cei din statii vor urca in primul autobuz (de fapt, in duba care merge chiar in fata lui, insa cei care nu vor incapea vor prefera autobuzul), iar celelalte vor merge goale sau nu vor merge deloc.
Comparati putin orarul liniilor de Magurele si cu al liniei 455... care si ea se cam tine dupa ele. Macar 455 circula la 20 de minute (teoretic... sunt sigur ca macar o parte din ture stau in garaj in loc sa stea pe traseu, deci un fel de 139 al Autobazei Alexandria).


Attachments:
untitled.PNG
untitled.PNG [ 8.09 KiB | Viewed 10337 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 22:56 
Dr2005 wrote:
453 o ia la dreapta (il mai asteapta vreo 7 km prin sat, pe un drum cu destule curbe),
......
si mergand vreo 9 - 10 km prin camp
......
433 o ia spre dreapta si merge vreo 10 km prin camp pana la Posta Darasti
......
deci un fel de 139 al Autobazei Alexandria).


Tu te-ai uitat de curiozitate vreodata pe vreo harta???????
De unde scoti kilometrii astia?????
De ex. 453 are lungimea toata a unei semi-curse de 13km.
Tu ii pui satul - 7km, care nu e mai mult de un sfert din traseu - deci 3-4km!
Nu mai zic de 433 care are 15km pe semi-cursa dar tu ii pui 10km pana la Darasti pe camp.... Nu sunt mai mult de 4-5km...

Si... de cand 139 e la Alexandria???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Feb 2009 23:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Nu m-am uitat niciodata pe o harta la distanta efectiva... Distantele respective mi se par totus destul de lungi vazute din autobuz (din autobuz, nu din Citaro, deci semerge repejor pe acolo).

RobertC wrote:
Si... de cand 139 e la Alexandria???

Citeste toata fraza: ,,sunt sigur ca macar o parte din ture stau in garaj in loc sa stea pe traseu, deci un fel de 139 al Autobazei Alexandria". E psoibil ca pe 455 sa se procedeze ca pe 139, adica o parte din ture sa stea in garaj in loc sa isi parcurga traseul.

--
Pana la Darasti sunt putin peste 5km. De la Magurele la Electromagnetica varteju sunt exact 3,86km. De la Donesti la Teghes sunt 4,01 km... Le-am masurat acum cu Google Earth (o sa masor traseele complete intr-o zi cand nu am un examen la Rezitenta Materialelor in mai putin de 10 ore).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:00 
Astazi, impreuna cu Bogdan_buc am facut o mica excursie prin nordul si estul jud. Ilfov (trasee RATB in mare parte), pentru a culege date despre transportul de persoane in zi de duminica la pranz.

Bilant:
- 220 km (nu e nici o greseala!)
- cateva dube, insa din pacate NICI UN AUTOBUZ RATB
- placute de statii deteriorate de vreme
- lipsa acuta de indicatoare rutiere de directii (te poti rataci foarte usor)

Traseu:
- Bucuresti - Ciolpani - Izvorani - Compl olimpic Snagov (trasee 443,447) - Ciolpani - Tancabesti - Vldiceasca - Snagov - Gruiu (capat 446) - Nuci - Micsunesti Moara (capat 444) - Fierbinti-Targ - Sitaru (capete 415 si 448) - Moara Vlasiei - Caciulati - Moara Vlasiei - Dascalu (traseu 416) - Stefanesti - Afumati - Sindrilita (capat 432) - Branesti (capat 401) - Vadu Anei - Branesti - Centura Bucuresti - Cernica - Balaceanca - Glina - Bucuresti

Initial am vrut sa ajungem si la Silistea Snagovului (capat 443), dar in lipsa totala a vreunui indicator rutier de directii ne-am cam ratacit, oricum am dat si peste un drum pe care banuim ca chiar merge 443, care arata demn de o tara U.E., mai ales ca este si in zona Snagovului...


Attachments:
Drum Snagov.JPG
Drum Snagov.JPG [ 361.43 KiB | Viewed 10258 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:02 
Statia Ciofliceni II - linii 444, 446


Attachments:
Statia Ciofliceni II - linii 444,446.JPG
Statia Ciofliceni II - linii 444,446.JPG [ 303.24 KiB | Viewed 10256 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:05 
Statia Snagov - Fantana - linii 444,446
Chiar e o fantana acolo!


Attachments:
Statia Snagov-Fantana - linii 444,446.JPG
Statia Snagov-Fantana - linii 444,446.JPG [ 311.36 KiB | Viewed 10255 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:06 
Statia Primaria Gruiu - capatul lui 446.
De aici continuam traseul lui 444.


Attachments:
Statia Prim. Gruiu - linii 444,446.JPG
Statia Prim. Gruiu - linii 444,446.JPG [ 215.83 KiB | Viewed 10251 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:09 
Intre Gruiu si Lipia se vede o conturare a viitoarei A3. Se munceste cu spor :x


Attachments:
A3.JPG
A3.JPG [ 323.55 KiB | Viewed 10248 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:12 
Statia Netezesti - linia 444


Attachments:
Statia Netezesti - linia 444.JPG
Statia Netezesti - linia 444.JPG [ 250.5 KiB | Viewed 10242 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:15 
Statia Micsunesti-Moara - capatul liniei 444
Este cea mai indepartata statie RATB, situata la 50,5km de capatul din Bucuresti


Attachments:
Statia Micsunesti Moara - linia 444.JPG
Statia Micsunesti Moara - linia 444.JPG [ 238.22 KiB | Viewed 10237 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:22 
Dupa Micsunesti-Moara urmeaza ultimul sat din Ilfov: Micsunestii Mari.
Dupa iesirea din acest sat se continua "drumul" comunal 21A pana in Fierbintii de Jos. Drumul, daca se poate numi asa este foarte prost, nu este asfaltat si este plin de hartoape. Oricum se pare ca niste dube ajung totusi pe aici.
In fine, trecem de Fierbinti-Targ, incepe din nou asfalt, doar am reintrat in Jud. Ilfov si ajungem la Sitaru - capatul liniilor 415 si 448


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:30 
In Sitaru am avut placerea sa gasim niste scaune de VXA intr-o statie :twisted:


Attachments:
Statie in Sitaru - 1.JPG
Statie in Sitaru - 1.JPG [ 371.19 KiB | Viewed 10228 times ]
Statie in Sitaru - 2.JPG
Statie in Sitaru - 2.JPG [ 385.97 KiB | Viewed 10228 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 00:34 
Intre Moara Vlasiei si Dascalu, statia Varasti, pictata de cineva manual din cauza ca era decolorata rau.


Attachments:
Statia Varasti - linia 416.JPG
Statia Varasti - linia 416.JPG [ 337.87 KiB | Viewed 10223 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group