Sa ne uitam si la un grafic similar pentru terminalul din Ghencea...
408, 428 si 456 merg impreuna pana la intersectia Sos. Domensti cu Str. Putul Olteni (la vreo 2 km dupa ce trec Sos. de Centura). Acolo 456 o ia la stanga prin satul Olteni spre Clinceni. 408 si 428 mai merg inainte cam 2km, dupa care 428 o ia la dreapta prin satul Ciutaci, iar 408 tine in continuare Sos. Domnesti pana la scoala, unde o ia la dreapta (pe vremuri, 438. Ghencea - Domnesti - Clinceni venea comun cu 48 pana aici, apoi o lua la stanga, dupa vreo 3 km re-intalnindu-se cu 456 si mergand impreuna pana la Primaria Clinceni... circula in continuare dube pe acest traseu). E o curba destul de grea (a fost un autobuz de pe 438 care, acum cativa ani, a derapat si s-a oprit in curtea scolii. Stalpul indoit al statiei mai purta urmele incidentului acum cativa ani cand am trecut ultima oara pe acolo...). Dupa inca vreo 2km 408 si 428 se reintalnesc. Inainte mergeau pe traseu comun pana aici, modificarea de traseu a lui 428 prin Ciutaci s-a facut prin 2006 (spre bucuria unui anume sofer al unui anume autobuz care chiar putea sa mearga de la Valea Oltului fara oprire pana la Teghes... zona scolii Domnesti era o ,,halta" destul de importanta). La urmatoarea statie, 408 si 428 se despart: 408 mai merge inainte vreo 2km pana la halta Domnestii de Sus, iar 428 o ia la stanga si mai merge aproximativ 5km (pe un drum asfaltat abia in 2007) pana in satul Teghes (pe unde se mai duc unii locuitori ai Domnestiului la padure ori sa faca baie in Sabar).
Sa o luam si in directia cealalta... de la Ghencea spre Magurele. Cele 4 trasee (427, 431, 433 si 453) merg pe traseu comun prin Bd. Ghencea, Str. Antiaeriana, Sos. Magurele (de unde li se ,,alatura" si 455 de la Depoul Alexandria... deci se fac si trenulete de cate 5 autobuze) pana la Facultatea de Fizica din comuna Magurele. Deja vorbim de o portiune de traseu comuna de vreo 8 km! Imediat dupa facultatea de fizica (contruita extrem de aiurea... practic, drumul are o forma de ,,C" doar ca sa ocoleasca cladirea principala a facultatii) are loc prima bifurcatie: 455 intoarce (in parcarea din fata hotelului si a complexului comercial... care sunt situate pe partea opusa facultatii), 427 si 453 merg inainte iar 431 si 433 o iau spre stanga. Sa o luam pe rand: 427 si 453 mai merg impreuna cam 500m, pana la Biserica, apoi 453 o ia la dreapta (il mai asteapta vreo 7 km prin sat, pe un drum cu destule curbe), iar 427 merge inainte spre Dumitrana, coborand un deal (si cum incepe coborarea se afla fostul capat al lui 306, IFA Magurele, unde se poate - sau se putea - gasi singura placuta de staie din afara Bucurestiului contruita pe stilul ,,modern" sa-i zicem, dreptunghiulara, cu indicativul scris pe o banda albastra si cu posibilitatea de iluminare interioara) si mergand vreo 9 - 10 km prin camp (uneori cu ,,halta" la canalul de irigatii, mai ales vara) dupa care ajunge in satul Dumitrana.
431 si 433, dupa cum spuneam, merg spre stanga. La 300 m mai incolo, drumul coteste la dreapta. Mai merg 2 statii impreuna, dupa care se despart: 433 o ia spre dreapta si merge vreo 10 km prin camp pana la Posta Darasti (drumul prin Darasti a fost re-facut in 2007 - pana atunci fusese drum de tara - si arata chiar foarte bine, mult mai bine decat cele pe care sunt strasate Citaro-urile in bucuresti
); 431 merge inainte spre satul Alunis, apoi o ia la stanga si iese in Jilava chiar pe langa linia de centura. Merge 2 statii pe Sos. Giurgiului pana in centrul Jilavei, apoi o ia la stanga, cu vreo 25m inaintea intersectiei care separa Sos. Giurgiului (implicit linia 471) de drumul ce duce in Vidra (473 si 425, acesta dinurma facand stanga vreo 500m mai incolo spre bumbacarie). Cele 2 sensuri de mers se ,,reunesc" la Alunis.
Acum, ca v-am descris destul de in amanunt traseele, uitati-va la orele de plecare in cursa ale traseelor. ABSOLUT JENANTE. Practic, masinile pleaca in coloana de la capat... e normal faptul ca cei din statii vor urca in primul autobuz (de fapt, in duba care merge chiar in fata lui, insa cei care nu vor incapea vor prefera autobuzul), iar celelalte vor merge goale sau nu vor merge deloc.
Comparati putin orarul liniilor de Magurele si cu al liniei 455... care si ea se cam tine dupa ele. Macar 455 circula la 20 de minute (teoretic... sunt sigur ca macar o parte din ture stau in garaj in loc sa stea pe traseu, deci un fel de 139 al Autobazei Alexandria).