TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 10:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 14:03 
Cat de mult se inainteaza pe Vasile Lascar? Se va reface linia si acolo o data cu terminarea lucrarilor de pe Viitorului? Sau vor trece echipele la lucrul pe Tunari, unde nu se mai misca nimic cam de multicel.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 14:43 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Deocamdata pe Vasile Lascar nu se face nimic. Oricum, portiunea dintre Piata Gemeni si prima statie (C.A. Rosetti parca se numeste statia) este foarte buna, desi are vreo 14-15 ani de la modernizare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 01:23 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Azi se lucra pe portiunea ramasa spre Lizeanu, se turna betonul. Mai e vreun strat de asfalt de turnat, nu de alta dar liniile in zona Prof Toammnei spre Lizeanu depasesc suprafata turnata. Trotuarul incona unde se lucreaza acum este cel vechi scormonit (unde este spalatoria, spre capatul Lizeanu - intre strada paralela cu Fainari si Fainari).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 10:14 
rosetti61 wrote:
Mai e vreun strat de asfalt de turnat

Da, din cate vad in poze nici izolatia fonica (acele garnituri de pe marginea liniei) nu a fost pusa... si nici smacul care se toarna peste ele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 14:21 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Capătul dinspre Lizeanu e aproape gata. S-a asfaltat sensul spre Dacia, pe sensul spre Ştefan cel Mare mai e de turnat ultimul strat de asfalt. Şi mai sunt de finalizat refugiile. Deja se circulă prin zonă.

În capătul dinspre Dacia încă e... dezastru. Pe partea de linie care traversează Dacia s-au finalizat (cu tot cu asfalt) 2-3 metri în partea spre Lizeanu. În partea dinspre Piaţa Galaţi lucrurile se mişcă foarte greu în continuare. Linia acolo tot nu e gata şi nici nu s-a asfaltat strada din faţa pieţei (bucata de pe care s-a scos linia). În plus, încă n-au atacat mijlocul traversării b-dului Dacia cu linia lui 16. Ca să nu mai zic de linia lui 5...

Poze (doar de la Lizeanu):


Attachments:
fotografie0027_213.jpg
fotografie0027_213.jpg [ 397.61 KiB | Viewed 7880 times ]
fotografie0028_242.jpg
fotografie0028_242.jpg [ 390.04 KiB | Viewed 7878 times ]
fotografie0030_185.jpg
fotografie0030_185.jpg [ 401.76 KiB | Viewed 7878 times ]
fotografie0031_137.jpg
fotografie0031_137.jpg [ 431.59 KiB | Viewed 7879 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 14:50 
Ar cam trebui sa se grabeazca, saptamanile astea sa il avem pe 16 pe traseu normal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 14:25 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
La Piaţa Galaţi au făcut cea mai mare porcărie imaginabilă. Porţiunea de stradă din faţa pieţei s-a transformat în parcare, cu intrare exclusiv dinspre Dacia, tot traficul (5+16+auto) rămânând a se desfăşura pe fosta linie a lui 16. Noua parcare e în curs de turnare a fundaţiei, iar pe partea rămasă pentru trafic lucrările sunt aproape gata (se mai lucra la un capac de canalizare şi mai e de tăiat un stâlp rămas în mijlocul drumului). Drumul pe V. Lascăr dinspre centru către Ştefan cel Mare se transformă într-un chin, cu 2 semafoare la p-ţa Galaţi. Cred că s-au gândit mult de tot înainte să ia decizia asta...


Attachments:
Image2.jpg
Image2.jpg [ 49.98 KiB | Viewed 7674 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 14:41 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Cum spuneam, mai e de tăiat stâlpul rămas în drum (care va afecta linia lui 5, nu pe 16), de ridicat un canal aflat pe linia lui 16, înainte de intersecţia cu Dacia, şi de făcut mijlocul traversării pe Dacia (a rămas o porţiune de 2-3 metri pe mijloc, extremele sunt gata). Plus fundaţie şi asfalt în marea parcare fără de care super piaţa Gemeni nu se descurca. Restul e cam gata, cu asfalt cu tot. Nu m-am uitat la reţeaua de contact. Dar probabil se vor încadra în termen.
Eu sunt foarte supărat de ce am văzut azi. Pe acolo trece drumul meu zilnic spre/ dinspre serviciu (cu maşina - pe V. Lascăr, de la Ştefan cel Mare la Carol). Ce cozi erau până acum acolo la semafor, dar ce-o să fie de acum încolo, cu 2 semafoare în 20 de metri...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 11:23 
Marian Andrei wrote:
Lucrarile cum mai merg ? Ca de intersectia aia depinde punerea in functiune a liniei 16 ce va avea loc curand.


16 depinde, cel putin pe un sens, si de inlaturarea/restrangerea amenajarii de santier pentru repararea Mileniumului ars de la Armeneasca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 13:03 
Santierul ala e format dintr-un gard si niste materiale, se muta intr-o noapte cel mult.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Oct 2009 14:40 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
La Lizeanu s-a terminat de asfaltat, a mai apărut un gard cromat pe colţul unde era magazinul "Do-it-yourself" şi mai sunt de finalizat cele 2 refugii. Restul liniei până la b-dul Dacia e gata. Se mai lucrează în mijlocul b-dului Dacia (v. a doua poză), traficul fiind deviat pe margini. În zona pieţei linia lui 16 e gata, iar cea a lui 5 e îngrădită în zona imediat următoare virajului la stânga (ultima poză). În prima poză - noua parcare, vedere dinspre Carol...

Scuze pentru calitatea pozelor, sunt luate de la volan, în mers...


Attachments:
Fotografie0041.jpg
Fotografie0041.jpg [ 106.36 KiB | Viewed 7503 times ]
Fotografie0042.jpg
Fotografie0042.jpg [ 142.92 KiB | Viewed 7506 times ]
Fotografie0043.jpg
Fotografie0043.jpg [ 82.16 KiB | Viewed 7503 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 14:48 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Situaţia la zi e următoarea:
- calea de rulare a tramvaiului e finalizată (inclusiv traversarea peste Dacia), cu o mică excepţie (pe bucata de linie de la intrarea pe Viitorului refăcută cu prilejul lucrărilor de pe Ştefan cel Mare - vreo 50 de metri - unde au "ronţăit" stratul de asfalt de deasupra şi unde va trebui turnat din nou);
- reţeaua de contact e finalizată de la Ştefan cel Mare la str. Luminei (o intersecţie înainte de Dacia), rămâne de montat traversarea peste Dacia (inclusiv intersectarea cu reţeaua troleibuzelor) şi bucata din faţa pieţei Gemeni;
- la cele 2 refugii de la Lizeanu s-a finalizat pavajul, s-au montat gardurile, rămân de montat cele 2 "acoperişuri" (nu ştiu cum să le zic, ştiţi voi la ce mă refer);
- mai e câte ceva de "cosmetizat" la noua parcare de la Piaţa Gemeni şi la trotuarele din zonă; trotuarele de la restul lucrării sunt gata;
- partea carosabilă e şi ea gata, cu o mică excepţie: în intersecţia Viitorului/ Despot Vodă/ Ardeleni/ Toamnei mai sunt câteva petice de asfaltat de turnat, în "gura" străzilor adiacente;
- n-au mai apărut (şi nici semne nu se văd) semafoarele de la Eminescu şi Dacia.

În concluzie, cred că 16 poate reintra pe traseu până la sfârşitul lunii, fără prea mare efort. Mai rămâne să-şi mute şi cei de la Millenium gardul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Oct 2009 20:45 
O intrebare, s-ar putea sa fie off topic dar nu am unde sa o postez :
Intrebarea este urmatoarea : Care este ratiunea că acele de la sensul albastru sunt puse la distanta asa de mare fata de unirea propriuzisa a liniilor ?
OK, la sensul rosu - de despartire a liniilor stiu motivul, sa nu se formeze coada la schimbarea macazului, dar la sensul albastru - de unire, care este logica ? Pentru ca nu se pune problema deraierii tramvaiului, curba aceea nu cred ca se ia cu mai mult de 10 km / h.
Multumesc.
Fotografia este luata de la Piata Gemenii, dar acest lucru se intalneste in mai multe locuri.


Attachments:
Macaz tramvai.jpg
Macaz tramvai.jpg [ 195.92 KiB | Viewed 7172 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Oct 2009 21:28 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
andrei_ciocan wrote:
O intrebare, s-ar putea sa fie off topic dar nu am unde sa o postez :
Intrebarea este urmatoarea : Care este ratiunea că acele de la sensul albastru sunt puse la distanta asa de mare fata de unirea propriuzisa a liniilor ?
OK, la sensul rosu - de despartire a liniilor stiu motivul, sa nu se formeze coada la schimbarea macazului, dar la sensul albastru - de unire, care este logica ? Pentru ca nu se pune problema deraierii tramvaiului, curba aceea nu cred ca se ia cu mai mult de 10 km / h.
Multumesc.
Fotografia este luata de la Piata Gemenii, dar acest lucru se intalneste in mai multe locuri.



Sa nu incetineasca in intersectie si la macazul de intrare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 16:59 
Saptamana aceasta se incheie ultimele reglaje la reteaua de contact incep probele si se receptioneaza lucrarea, daca totul merge bine in 2 saptamani linia 16 revine pe traseu normal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 17:47 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Păi la p-ţa Gemeni (am trecut eu pe acolo acum o oră) nu e nici urmă de reţea de contact. Sau o probează... wireless? :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 18:05 
O pun zilele astea, intarzie din cauza separatoarelor cu reteaua de troleibuz. Vor retrage troleibuzele mai devreme 1-2 zile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Oct 2009 19:28 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Aaa... şi nici urmă de semafoare, nici la Eminescu, nici la Dacia.
Dacă la Eminescu s-o mai descurca cumva, la Dacia nu ştiu cum o să treacă 16-le...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Oct 2009 00:13 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Din păcate, şantierul pare să fi înţepenit de câteva zile.
Am observat că în faţa p-ţei Gemeni mai e de montat un stâlp (s-a turnat fundaţia recent) şi probabil de asta nu s-a trecut la montarea reţelei de contact.
Referitor la semafoare, dacă la Eminescu se văd capetele cablurilor (noi) pe toate cele 4 colţuri, la Dacia... nici urmă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 19:11 
Astazi se montau refugiile si se curatau liniile in zona Lizeanu, de asemenea nu mai erau masini parcate pe linie, semn ca in scurt timp incep probele.


Attachments:
DSC09176.JPG
DSC09176.JPG [ 211.54 KiB | Viewed 6679 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Oct 2009 19:26 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Nu erau parcaţi în zona refugiului pentru că se lucra la curăţarea liniei. În schimb până la Eminescu sunt maşini parcate şi pe stânga şi pe dreapta. S-au făcut şi marcajele rutiere, ar mai fi de pus seamafoarele în cele 2 intersecţii (Eminescu şi Dacia), iar la p-ţa Galaţi mai sunt de montat 3 stâlpi (au apărut azi, sunt culcaţi pe acolo), dar pentru unul dintre ei abia astăzi se săpase groapa. Şi abia după asta se va putea monta şi reţeaua de contact din zona Dacia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 19:44 
Nu stiu care mai e situatia in Piata Galati dar la Lizeanu lucrarea pare cam gata.


Attachments:
DSC09544.JPG
DSC09544.JPG [ 209.47 KiB | Viewed 6500 times ]
DSC09545.JPG
DSC09545.JPG [ 232.78 KiB | Viewed 6498 times ]
DSC09546.JPG
DSC09546.JPG [ 221.41 KiB | Viewed 6498 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 22:21 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
La p-ţa Galaţi au mai fost ridicaţi câţiva stâlpi azi, dar tot mai sunt vreo 2-3 (pentru care cred că tot azi abia s-au cimentat fundaţiile). Şi după aceea poate începe montarea reţelei de contact. Tot azi se montau deja separatoarele la reţeaua liniei de troleibuz.
Mai e de "aranjat" trotuarul corespunzător staţiei pe sensul spre Carol (încă se toarnă fundaţia).
Şi - încă - nici urmă de semafoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Nov 2009 13:18 
Din pacate probele s-au mai amanat cu ceva zile din cauza inatarzierii elementelor de separare tramvai/troleibuz din intersectia Piata Galati, totusi zilele astea ar trebui sa vedem ceva miscare in zona retelei pentru ca in weekend sau luni sa se faca probele. Linia 16 se repune in functiune la o saptamana dupa realizarea probelor si receptionarea lucrarii de catre PMB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 14:15 
Offline

Joined: Thu 27 Aug 2009 13:05
Posts: 8
Location: Bucuresti
S-a terminat lucrarea, nu? Am fost azi cu tramvaiul 16, erau prea aburite geamurile ca sa vad bine afara, dar mi s-a parut ca a trecut lejer...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 16:18 
Tramvaiul 16 urmeaza sa fie suspendat la un moment dat total.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 16:23 
Offline

Joined: Thu 27 Aug 2009 13:05
Posts: 8
Location: Bucuresti
Adica se va renunta la linie complet? Nu prea inteleg planul...sau inca nu a fost oprit datorita lucrarilor si urmeaza sa fie intrerupt cateva luni?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 16:27 
Se schimba macazele in zona Lacul Tei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 23:28 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Deja se lucreaza la bucla de ceva vreme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Dec 2009 23:53 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Saptamana trecuta s-au facut primele probe pe Viitorului, si azi din nou. Din ce am inteles, sunt ceva probleme la statia Lizeanu, sens spre Lacul Tei, adica refugiul este in curba la stanga, iar vatmanul nu vede in oglinda usile tramvaiului. Au incercat sa monteze o oglinda mare pe partea dreapta a soselei, in colt, in care sa se vada intreg tramvaiul, dar distanta este prea mare intre ea si statie, si mare lucru nu se vede, plus ca mai obtureaza vizibilitatea si copertinele din statie. O alta problema cauzata de aceasta curba ar fi distanta destul de mare intre scara usii corpului B al tramvaiului si refugiu. S-ar parea ca se mai lungeste refugiul in spate.
Poze:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 88.61 KiB | Viewed 5471 times ]
2.jpg
2.jpg [ 93.59 KiB | Viewed 5471 times ]
3.jpg
3.jpg [ 72.81 KiB | Viewed 5469 times ]
4.jpg
4.jpg [ 73.23 KiB | Viewed 5471 times ]
5.jpg
5.jpg [ 134.56 KiB | Viewed 5469 times ]
6.jpg
6.jpg [ 87.2 KiB | Viewed 5469 times ]
7.jpg
7.jpg [ 101.59 KiB | Viewed 5469 times ]
8.jpg
8.jpg [ 101.01 KiB | Viewed 5471 times ]
9.jpg
9.jpg [ 80.33 KiB | Viewed 5470 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group