TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 20 Apr 2024 04:28

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 12:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Ceva nou pe santier: mi se paruse mie ca vad ceva ciudat in retrovizoare cand am trecut azi pe langa gara - se toarna betoane si au aparut 2 piloni mari din groapa 8)


Attachments:
File comment: "Bazele" pilonului principal au rasarit din groapa!
basarab_rv.jpg
basarab_rv.jpg [ 187.74 KiB | Viewed 4687 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 12:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Marian Andrei wrote:
Linii de tramvai :P
Acum cred ca asta e cel mai putin important, intai sa fie gata.
Dar liniile care se invart in zona si vor suferi sau nu modificari ar fi cam - 2,11,12,44,45,47,48,34,35,46.

La conceperea unui pasaj care presupune costuri asa de mari, trebuie sa se fi facut cat de cat si un studiu exact de trafic privind liniile de tramvai.
Intrebarea mea este daca s-a luat in calcul ca, odata cu intregirea inelului II al Bucurestiului, sa reapara o linie de tramvai circulara pe acesta (gen fosta 26), sau ideea cu liniile circulare nu mai e agreata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 23:29 
Cand au inceput lucrarile la pasaj am auzit aproape zilnic prin RATB de linia 26, dar dupa un timp nu se mai aude nimic :roll:

Se toarna pilonul Pasajului Basarab

MOMENT ISTORIC. Al doilea mare „hop” din istoria viitorului Pasaj suprateran Basarab, dupa punerea pietrei de temelie de anul trecut, s-a consumat ieri, cand a demarat turnarea betonului la pilonul principal al podului. 9.000 de tone de beton si peste 900 de tone de armatura vor sta la baza pasajului proiectat de pe vremea primarului Basescu, si care va fi gata abia in martie 2009.

Pasajul va inchide inelul principal de circulatie din Capitala, se va intinde pe 2.000 de metri, intre bulevardul Titulescu (intersectia cu Alexandur Ioan Cuza) si arterele Grozavesti si Vasile Milea. Podul va avea cate doua benzi pe sens, cale dubla de tramvai si va costa in final 225 de milioane de euro.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 23:30 
Iata si poze de la actiunea de turnare a pilonului, de precizat ca pe la ora 20.00 inca se lucra :)


Attachments:
DSC04045.JPG
DSC04045.JPG [ 68.83 KiB | Viewed 4723 times ]
DSC04046.JPG
DSC04046.JPG [ 67.56 KiB | Viewed 4724 times ]
DSC04048.JPG
DSC04048.JPG [ 95.83 KiB | Viewed 4724 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 23:31 
...


Attachments:
DSC04049.JPG
DSC04049.JPG [ 73.41 KiB | Viewed 4936 times ]
DSC04050.JPG
DSC04050.JPG [ 77.02 KiB | Viewed 4935 times ]
DSC04053.JPG
DSC04053.JPG [ 81.21 KiB | Viewed 4936 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 09:10 
Primaria va finaliza pasajul suprateran de la Basarab in 2009

Planuri - Lucrarile de constructie a partii care sustine calea de rulare a pasajului suprateran Basarab au fost incepute, sambata, cu turnarea unei portiuni de 50 de metri, in zona Orhideelor.

Seful Directiei Infrastructura si Servicii Publice din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, a declarat ca pasajul va fi gata in martie 2009. Udriste a explicat ca lucrarile au fost ingreunate de retele subterane de cabluri electrice si tevi de apa gasite in zona, care erau necunoscute.

"Am descoperit foarte multe noutati. Nici detinatorii de retele nu stiu de ce dispun in subteranul Capitalei", a spus directorul din Primaria Generala. El a explicat ca primaria a depasit problemele cu exproprierile. Lucrarile la pasajul Basarab au inceput in luna martie. Podul Basarab va prelua in jur de 5.000 de vehicule pe ora, in perioadele de varf, constructia pasajului rezolvand, potrivit specialistilor municipali, situatiile "conflictuale" de trafic de la sol.

Compact.



Sa dea domnu' sa fie asa, ar fi prima lucrare din istoria post 89' terminata la termen.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Jan 2008 14:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Se pare ca s-au reapucat in mod serios de lucru la pasaj, cu tot cu gradele pe minus de afara :shock:

Credits go to http://pasajbasarab.net/


Attachments:
File comment: S-au reapucat de lucru la pasaj!
basarab_10ian.jpg
basarab_10ian.jpg [ 130.39 KiB | Viewed 4552 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 18:30 
A fost inchisa si pasarela de la Basarab, dupa cum a spus cel care pazea acolo va fi demolata in urmatoarele 2 saptamani.


Attachments:
DSC05294.JPG
DSC05294.JPG [ 107.69 KiB | Viewed 4417 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 18:57 
In gaura de la Basarab a aparut o armatura si 2 piloni enormi.


Attachments:
DSC05296.JPG
DSC05296.JPG [ 83.79 KiB | Viewed 4413 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 19:00 
In zona Grozavesti a aparut pe o portiune partea pentru sosea.


Attachments:
DSC05303.JPG
DSC05303.JPG [ 97.04 KiB | Viewed 4411 times ]
DSC05304.JPG
DSC05304.JPG [ 98.83 KiB | Viewed 4411 times ]
DSC05305.JPG
DSC05305.JPG [ 95.49 KiB | Viewed 4414 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 19:23 
Pe pilonii care tin calea de rulare, vad doua amortizoare pentru cutremure, sau visez?? E prima oara cand chiar observ sistemul la o pasarela. Desi era normal sa fie peste tot deja, la ce cutremure avem noi.
Alta chestie. Am vazut ca au turnat beton in ultimele saptamani, la temperaturi sub zero grade. In aceste conditii, putem fi siguri ca e constructia 100% sigura? Nu vor aparea crapaturi? S-a uscat bine betonul?? Am dubiile mele :? ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 19:27 
In functie de "reteta" betonul se poate turna la temperaturi intre -10 :!: si +50 :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 00:38 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
In gaura de la Basarab a aparut o armatura si 2 piloni enormi.


Acesta va fi pilonul central al podului, cu o inaltime totala de 80 m. Soseaua va fi mai jos pe la 25 m, iar mai sus se vor inalta stalpi si contravantuiri metalice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 13:22 
Pe partea dinspre Nicolae Titulescu lucrarile nu au inceput, insa linia de tramvai este abandonata. Nu numai ca linia 45 la redeschidere nu a mai revenit pe traseul vechi Str. Felix-Bd. Nicolae Titulescu-Calea Grivitei, iar mai nou, linia 31 ocoleste si ea mergand prin Ion Mihalache-Buzesti.
Este acesta un semn ca urmeaza sa inceapa lucrarile si in aceasta parte, sau RATB-ul vrea sa renunte definitiv la vechea bucla a lui 34 si 46, iar noua linie va fi orientata exclusiv pe pasaj?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2008 10:01 
Podul Grozavesti, largit cu patru benzi

Specialistii din Primaria Capitalei cauta, de ani de zile, metode noi pentru a rezolva problemele orasului, indiferent daca ele vizeaza traficul sau asfaltarea. Pasajul Basarab este un proiect gigant, despre care alesii spun ca, atunci cand va fi terminat, va aduce cu el multe beneficii pentru trafic.

LUCRARI - Unul din cele mai controversate proiecte lansate de Primaria Capitalei va intra intr-o noua faza de constructie. Pasajul Basarab, desi incurca uneori circulatia din cauza res-trictiilor si a demolarilor ce le necesita constructia, va avea rolul de a decongestiona traficul in una din cele mai aglomerate zone ale Bucurestiului, Grozavesti. Pe langa pilonii de beton de care se vor sprijini tablierele, pe care vor circula, suspendat, masinile, lucrul la Pasaj s-a extins in zona podului Grozavesti. "Podul de peste Dambovita, din zona Grozavesti, va fi largit", ne-a declarat Gheorghe Udriste, directorul Directiei Transporturi din Primaria Capitalei. Udriste a precizat ca, in loc de doua benzi pe sens, podul se va largi la patru benzi pe sens, cu linie de tramvai pe mijloc. "Grabim constructia podului in acea zona. In mai-iunie vine tablierul metalic al podului cu arce", a mai spus Udriste. Peste podul cu arce, ce va fi finalizat la sfarsitul verii, va fi construit un altul, suspendat, tot pentru masini.

In acelasi timp, muncitorii vor lucra si la viaductul din dreptul magazinului "Orhideea", acolo unde va fi ridicata continuarea podului de peste Dambovita. "Se lucreaza in forta. Muncitorii o sa se apuce de lucru si la bretelele care o sa faca legatura intre pasaj si arterele care vor fi legate de el", a mai spus directorul.

Compact


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:13 
Azi am fost din nou in zona Basarab sa vad lucrarile la pasaj. Cei 2 piloni principali de la gara Basarab incep sa prinda forma dupa cum arata proiectul.


Attachments:
basarab.jpg
basarab.jpg [ 73.92 KiB | Viewed 3956 times ]
DSC05853.JPG
DSC05853.JPG [ 85.59 KiB | Viewed 3958 times ]
DSC05855.JPG
DSC05855.JPG [ 96.42 KiB | Viewed 3958 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:17 
Ce ma mira este ca intre acei piloni si intersectia de la orhideea nu este nici o miscare de luni bune... :roll: . Dupa intersectie spre Grozavesti incepe din nou actiunea, de fapt acela este locul unde lucrarea prinde contur din ce in ce mai mult.


Attachments:
DSC05861.JPG
DSC05861.JPG [ 54.75 KiB | Viewed 3956 times ]
DSC05862.JPG
DSC05862.JPG [ 47.08 KiB | Viewed 3957 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:19 
Iata si cateva detalii ale constructiei efective...


Attachments:
DSC05864.JPG
DSC05864.JPG [ 83.81 KiB | Viewed 3955 times ]
DSC05866.JPG
DSC05866.JPG [ 63.33 KiB | Viewed 3954 times ]
DSC05868.JPG
DSC05868.JPG [ 71.67 KiB | Viewed 3954 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:22 
La grozavesti a fost turnata extensia podului, din ce observ se are in vedere devierea traficului pe portiunile nou turnate si demolarea platoului vechi. Dupa intersectie se lucreaza la forarea fundatiilor viitorilor piloni.


Attachments:
DSC05869.JPG
DSC05869.JPG [ 67.06 KiB | Viewed 3952 times ]
DSC05870.JPG
DSC05870.JPG [ 54.57 KiB | Viewed 3952 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
In zona de care spui (Orhideelor-Plevnei) au fost probleme cu exproprierile, trebuiau sa mai dea jos o maghernita sau ceva de genul si treaba s-a dus pana la urma in instanta, asta dupa ce locatarii s-au urcat pe acoperis. Mi-e teama ca problema asta va impiedica pana la urma inaugurarea pasajului la termen :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 16:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Am gasit articolul cu povestea cu saritul de pe acoperis - Pasajul cu proteste, e din 16 iulie 2007. In mod clar nu s-a rezolvat nimic pana in ziua de azi :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 17:25 
In zona Titulescu se lucra la demontarea unor parti din reteaua de troleibuz, semn ca lucrarile efective vor incepe curand si aici...


Attachments:
DSC06305.JPG
DSC06305.JPG [ 65.01 KiB | Viewed 3747 times ]
DSC06306.JPG
DSC06306.JPG [ 74.7 KiB | Viewed 3747 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 22:49 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
In zona Titulescu se lucra la demontarea unor parti din reteaua de troleibuz, semn ca lucrarile efective vor incepe curand si aici...


Esti sigur? 65 si 97 circula normal si nu s-a anuntat nici o suspendare/deviere


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 22:58 
Lucrau cu troleibuzele functionale, cat am asteptat eu troleibuzul demontau la consola din poza... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 22:05 
E clar ca nu va mai circula nimic prin zona aia, odata ce se vor apuca de treaba. Probabil din cauza asta au amanat inceperea lucrarilor acolo. Nu vrau sa ma gandesc ce se vor face locuitorii din Bucurestii Noi, care clar vor ramane fara troleu. Ca doar nu se apuca astia sa remonteze bucla de la Clabucet, pentru 97 si 65, nu? :evil: Iar pe 105 nu inteleg pe unde ar putea sa-l devieze. Pe vreo straduta secundara, pana intra la loc pe Grivitei? Bine ca se apuca odata, ca oricum parca au ramas in urma, nu vad cum va fi gata totul intr-un an.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 22:11 
105 e posibil sa circule prin IG Duca - Alex I Cuza - Banu Manta - Ion Mihalache. Nu m-ar mira sa apara un capat improvizat pentru 65 si 97 pe Cal Grivitei inainte de intersectia cu Sos. Nic. Titulescu. 86 probabil va intoarce comun cu 79 la Gara de Nord.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 23:51 
La Orhideea pasajul prinde contur bine de tot.
In intersectie la Basarab se inalta cei 2 piloni si din ce vad se pregateste instalarea unei macarale.


Attachments:
DSC06299.JPG
DSC06299.JPG [ 53.65 KiB | Viewed 4668 times ]
DSC06302.JPG
DSC06302.JPG [ 78.28 KiB | Viewed 4669 times ]
DSC06304.JPG
DSC06304.JPG [ 95.33 KiB | Viewed 4669 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2008 19:37 
RobertC wrote:
105 e posibil sa circule prin IG Duca - Alex I Cuza - Banu Manta - Ion Mihalache. Nu m-ar mira sa apara un capat improvizat pentru 65 si 97 pe Cal Grivitei inainte de intersectia cu Sos. Nic. Titulescu. 86 probabil va intoarce comun cu 79 la Gara de Nord.


105 nu stiu nimic.
65,97 vor intoarce la Stoica Ludescu pe undeva. (probabil in parcarea de langa CF)
86 la gara.


Top
  
 
 Post subject: Pasaj Basarab
PostPosted: Wed 27 Feb 2008 10:39 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Toate bune si frumoase. Ca se face pasaj, e bine. Dar oameni buni! Asa se munceste? Va dati seama ca le ia cam 1 luna si jumatate sa toarne 50 m de pod? Cit are tot pasajul? Doar cofrajele alea le au? Aduceti-va aminte ca au stat mult timp pe pozitii pina au turnat prima portiune. Muncitori - citiva,am vazut vreo 5 pe la grozavesti, vreo 10 in fata magazinului(puneau amortizoarele) si citiva lucrau la inaltarea macaralei la Basarab. In rest, liniste si pace. Ori eu sunt defect ori am o alta conceptie despre munca si termeni de realizare a ceva. In rest site-ul e minunat. Il urmaresc de mult si imi face placere sa il urmaresc, dar abia acum m-am inscris. O zi buna si sa fim cu ochii pe ei tot timpul. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Feb 2008 14:17 
desi se misca binisor fata de alte lucrari publice la pasajul de la Basarab, nu e nici pe departe cum ar trebui sa fie; la mall-ul de la Rahova, care e o lucrare privata si mai putin complexa decit pasajul sint mai multi muncitori si ritmul de lucru e mult mai alert; cit despre plusuri daca tyermini mai repede, e valabil in alte rari, la noi e invers, daca depasesti termenul mai beneficiezi de niste suplimentari de fonduri si bani in plus


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group