TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 23 Aug 2019 00:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Trasee RATB de noapte
PostPosted: Wed 13 Jul 2011 19:51 
LINIILE DE NOAPTE:

Linia N101 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasaj Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Cal. Moşilor, Şos. Colentina.

Linia N102 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Granitul, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon.

Linia N103 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudeşti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piaţa Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Şos. Berceni.

Linia N107 va funcţiona între Piaţa Unirii şi CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Giurgiului.

Linia N108 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Pasajul Colentina, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina.

Linia N109 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Republica, pe traseul Cal. Călăraşilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Cartier 16 Februarie, pe traseul Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenţei, Str. Virtuţii, Şos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giuleşti.

Linia N111 va funcţiona între Bd. Unirii şi Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Reşiţa, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Olteniţei, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reşiţa.

Linia N113 va funcţiona între Piaţa Unirii şi Piaţa Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ţa. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Bd. Mareşal C-tin. Prezan, Bd. Mărăşti.

Linia N114 va funcţiona între Depoul Alexandria şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va funcţiona între Master şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Splaiul Independenţei.

Linia N116 va funcţiona între Valea Ialomiţei şi Piaţa Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piaţa Universităţii, Bd. Brătianu.

Linia N117 va funcţiona între Laromet şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N118 va funcţiona între Mezeş şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană.

Linia N119 va funcţiona între CFR Constanţa şi Piaţa Unirii, pe traseul Şos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanţilor, Bd. Dacia, Piaţa Romană.

Linia N120 va funcţiona între Apusului şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei.

Linia N121 va funcţiona între Zeţarilor şi Piaţa Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Str. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei.

Linia N122 va funcţiona între Valea Oltului şi Piaţa Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

Linia N123 va funcţiona între Lacul Tei şi Piaţa Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moşilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 00:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
Astia nu sunt normali la cap :))

Era de o mie de ori mai bine ca liniile de noapte sa pastreze indicativele traseelor de baza cu un N in fata, precum si o legatura dintre Gara de Nord si Piata Unirii!

Asta doar daca este adevarat...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 01:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
E un N117 pe la Gara de Nord. Dar cine garanteaza ca, o data ajuns la Unirii, nu stai acolo 55 de m,inute dupa legatura?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 12:03 
Iata si harta oficiala

http://www.ratb.ro/maps1/Trasee_noapte.pdf


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 12:03 
Si o harta mai detaliata pictata rapid de mine


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 12:10 
intervalele de succedare a autobuzelor:

•între orele 23.00 - 01.00 de 15 minute
•între orele 01.00 - 05.00 de 60 minute
•între orele 05.00 - 06.00 de 15 minute


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jul 2011 13:43 
Initiativa este fantastica, dar sunt inca nemultumit de unele dintre trasee. In ciuda a cat le-au alambicat, au reusit sa evite cu brio anuite cartiere de BLOCURI, care sigur ar fi avut cerere noaptea, mult mai mare decat unele zone de case prin care s-au bagat cu traseele actuale. Au ratat complet Giulestiul, Aviatiei, cea mai mare parte a cartierului Floreasca si Pajura, in schimb deservesc cu brio zone industriale/de birouri, gen Valea Cascadelor sau Pipera, care la ora aia sunt pustii. :evil:

Ma refer, desigur, la liniile 110, 113 si 119, care puteau deservi mult mai bine zonele respective. 110 n-avea ce cauta in Giulesti-Sarbi, ci trebuia sa dea o bucla prin Constructorilor si inapoi pe Giulesti. 113 puteau sa-l duca in Pajura sau Aerogarii (deservea si aeroportul), ca sa aiba capatul intr-o zona rezidentiala, unde se duc calatorii, iar 119 trebuia clar dus in Aviatiei, eventual formand o bucla in jurul cartierului, pana la pasajul Aviatiei. Si obligatoriu s-o ia prin calea Floreasca, unde e populatie nu prin spatiile verzi si zonele de case de pe Beller si Eliade... 8-|

In rest, sper doar sa mai umble la frecventa lor, macar pe unele dintre linii, care sigur ar avea cerere. Asteptam cu interes si linii de noapte pentru Otopeni, si intram si noi in normalitate :P

PS: Crit nu s-a prins ca 119 nu poate respecta traseul desenat de el, ca e ditai santierul pe acolo? Unde e anuntul cu devierea?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 12:28 
Offline

Joined: Fri 28 Mar 2008 16:39
Posts: 6
În Băneasa nimic?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 13:15 
Protest al șoferilor RATB împotriva transportului de noapte: se pregătește o grevă

Șoferii și vatmanii RATB sunt nemulțumiți pentru că, o dată cu introducerea transportului de noapte în București, începând de vineri, vor fi eliminate cursele speciale care îi aduceau la prima oră a dimineții, la muncă, la autobaze. Decizia a fost luată din cauza costurilor mari pe care le generau aceste curse speciale pentru șoferi: numai pentru a duce șoferii RATB la o autobază, se cheltuiau 40.000 de euro pe lună, au declarat surse din Regie pentru B365.ro. “Sunt totuși niște întrebări legitime: nu au fost gândite consecințele eliminării transporturilor pentru șoferi. Vor exista unele ajustări de personal, în sensul că șoferii vor fi mutați la autobazele cât mai apropiate de casă” – au declarat aceleași surse.

Liderii de sindicat se vor întâlni la ora 11:45 cu conducerea companiei, inclusiv cu directorul Adrian Criț, pentru a discuta această problemă, iar, dacă doleanțele lor nu vor fi îndeplinite, duminică se pregătește o grevă a vatmanilor de tramvai, au precizat pentru B365.ro surse din cadrul Regiei.

“Sunt chestiuni minore, care își vor găsi rezolvare. Vom muta È™oferii la autobaze mai apropiate de locuinÈ›ele lor. Se face o economie majoră în acest fel, deoarece până în prezent existau 59 de curse nocturne numai pentru a duce È™oferii RATB la autobaze, faÈ›ă de cele 23 care vor funcÈ›iona acum È™i pentru publicul larg.” – a declarat directorul RATB, Adrian CriÈ›, pentru B365.ro.

Decizia conducerii RATB vine în contextul în care, la unele autobaze, existau curse speciale pentru șoferi care străbăteau 80 de kilometri prin Capitală, doar pentru doi conducători auto.

http://b365.realitatea.net/news/protest ... e-o-greva/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 13:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Să răspundă Adrian Criţ la întrebarea: la ce autobază muţi şoferii cu domiciliul în Domneşti?

E făcută cu fundul treaba, plus că aceste N-uri circulă cum circulă şi nimeni nu garantează că o dată ajuns la Unirii nu te trezeşti că mai ai de stat vreo 50 de minute după legătură.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 14:33 
a) Ii dai afara
b) Le iei bilet la vreo duba cu regim special
c) Le iei casa in Bucuresti
d) Ii pui sa meraga pe jos de capatul lui N385 (sau cum dracu s-o chema ca nu am de gand sa le invat)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 15:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Varianta b e tehnic imposibilă, dubele - deşi conform licenţei de transport - circulă între 5 şi 23, practic circulă de la 6 şi ceva până pe la 21 - 22 şi doar când se umplu. Problema e că se poate ajunge în situaţia să nu mai aibă cine să conducă vehiculele, pentru că nu mai pot ajunge la serviciu. Evident, aceste linii de serviciu de noapte mai transportau şi alti angajati RATB (muncitori, dispeceri, controlori etc.) de care nu prea se pot lipsi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 15:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
Atunci il dai afara. Simplu si la obiect. Sunt sigur ca sunt destui soferi care abia asteapta sa munceasca si le convin salariile enorme de la RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 15:48 
S-a intrat in greva.
Jegosii!!!!!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 15:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Pai s-a intrat, ca cei de la schimbul 2 nu s-au prezentat la munca, asa ca cei de la schimbul 1 au dus vehiculele in garaj/depou.

Ramane totusi problema transportului soferilor la si de la munca, pentru ca si la 2500 RON/luna e destul de nasol sa dai 1500 RON/luna pe benzina/motorina pentru masina personala, asta presupunand ca ai permis pentru ea (cel putin pentru vamtnai nu era obligatorie pana de curand categoria B, asa ca majoritatea lor nu o au) si ca ai masina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 16:02 
De unde ai scos ca benzina / motorina costa 1500 lei / luna?!?!?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 16:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
La 2500 RON/luna si cu graficele largi ale RATB, as da petrecere in fiecare seara :))


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jul 2011 16:13 
Sunt sute de mii de oameni care au facut o facultate, poate si un master si nu castiga 2500-3500 lei.
Ce mama lor mai vor? Vor taxi in poarta? SA PLATEASCA!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 01:02 
Noutati la cald.

Am ajuns la P-ta Unirii la 0:10.
Toate autobuzele au statie pe aleea III (zisa si Banca Religiilor).
Exista un orar general afisat, dar fireste ca nu exista nicio descriere a traseelor. Toate pleaca deodata! Intre 23:00 si 1:00 la 30 de min, pana la 4:00 la 1 ora si apoi din nou la 30 min.
Intre 0:13 si 0:20 au tot inceput sa soseasca, majoritatea avand soferi / vatmani de la diferite depouri.
Apoi au inceput unele din ele sa treaca din nou prin acea statie pana pe la 0:25-0:26.
In continuare, toate autobuzele stateau pe vreo 3 randuri pe aleea IV (cap 783). O harababura de nedescris.
Intre 0:30 si 0:32 toate au plecat (teoretic 23 de autobuze) de pe aleea IV, DESI statia lor de plecare e pe aleea III si ar trebui de acolo sa plece la 0:30.
Cam toate asa cum spunea si bercenicity aveau si echipe de controlori, fara a avea posibilitatea sa cumperi bilet :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 01:36 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Chiar nu puteau sa departajeze, in functie de directiile principale, Au trei locatii de statie - Halelor. Banca Religiilor si Blocul Becks-Horoscop, " la 783". Mi-e groaza sa ma gandesc la indicatorul de statie...
Cu afisatul liniilor prin statii, au facut-o in bataie de joc - la Teatrul National-Rosetti le-au trantit pur si simplu, "ca sa fie", la inghesuiala, de nu se mai distinge stanga cu dreapta.
Cum ar trebui sa arate un indicator (tablitele folosite in prezent sunt un proiect din 1927, ce au fost dimensionate pentru un anumit numar de linii care sa nu necesite modificarea fizica a tabelei decat in cazuri extreme - atinse in anii 70-80 si chiar in prezent).
Este singurul definitivat dintr-o multitudine de variante si se bazeaza pe tipul Ghildush 2000.
Pana in anii 80 liniile de noapte erau scrise cu albastru.
LE: si compromosul pentru modelul clasic:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 11:11 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 32
RobertC wrote:
Sunt sute de mii de oameni care au facut o facultate, poate si un master si nu castiga 2500-3500 lei.
Ce mama lor mai vor? Vor taxi in poarta? SA PLATEASCA!

Nu vreau sa o dam in flame sau sa fiu off- topic dar nu pot sa ma abtin cand citesc asemenea aberatii. Nu scolile si cursurile pe care le-ai facut/absolvit dau valoarea muncii tale, daca ar fii asa dupa cum judeci dumneata inseamna ca am facut un sac de scoli deci nu mai trebuie sa produc plusvaloare trebuie sa fiu platit la numarul de diplome. Si asta o spune unul cu un perete plin de diplome care pe deasupra are ca sarcina de serviciu pregatirea teoretica si evaluarea soferilor si vatmanilor, nici mie nu-mi convine ca am un salariu similar cu un sofer pe care trebuie sa-l pregatesc, dar asta nu inseamna ca trebuie sa pun problema in halul asta: sau ingrasat astia la volan sau manivela sa-i punem la slabit(dam afara sau le taiem salariul sau bagam transport de noapte si ii obligam sa se trezeasca mai devreme sa ajunga la garaj(depou)). Asta poate conduce inclusiv la probleme cu siguranta circulatiei deoarece soferul respectiv va avea programul de odihna dat peste cap si va fi expus unui risc de accident(eveniment) mai mare. Risc la care vei fi supus si dumneata calatorule(clientule). In concluzie inainte sa dam cu noroi in neamul lui manivela, va propun sa analizam putin situatia!
PS. Rog moderatorii sa mute comentariul meu la alt topic daca se considera ca va genera flame, dar repet nu ma pot abtine cand observ cat de usor stropim totul cu vitriol!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 14:23 
Nu are rost sa comentez mai mult, ca vad ca nu ai inteles deloc esenta...
Si un lucru important: inainte cu linia 8xx un sofer de la Bucurestii Noi pana la Piata Sudului (apropo: de ce trebuie sa lucreze la dep. Bucurestii Noi si nu la dep. Berceni?!?!?) facea cam 45-50 min pe cai ocolite, pe unde mergea autobuzeul de serviciu. Acum face: 15 min cu auobuzul N pana la Unirii, apoi 5-10 min cu schimbul si inca 10 min pana la Piata Sudului, deci 35 min, adica mai putin. E mai eficient!
A, scuze, nu-l duce direct pe canapea! Cu asta nu sunt de acord! Vrei taxi pana in poarta: PLATESTE! Nu suntem obligati noi calatorii ptin toate taxele si impozitele sa le platim un Citaro fix pana in sufrageria lor!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jul 2011 14:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
RobertC wrote:
(apropo: de ce trebuie sa lucreze la dep. Bucurestii Noi si nu la dep. Berceni?!?!?)


Păi nu lucrează la Berceni, pentru că nu sunt locuri acolo, iar depoul ăla e o glumă dpdv al parcului. Si aici e o problema, că şoferii sunt inegal distribuiţi pe zone, iar cu toate închiderile de linii pentru devieri şi şantiere au trebuit mutaţi şi şoferii care nu mai aveau obiectul muncii, că altfel au încă CCM în vigoare (deşi Boc le-a desfiinţat) şi trebuie plătite n salarii compensatorii dacă îi dai afară.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jul 2011 00:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Inscriptionarea liniilor nici ca se putea face decat intr-un mod marlanesc - pe statiile de pe Elisabeta e o adevarata ciorba, un macel vizual, dar cireasa de pe tort se afla in statia de la Arhitectura, unde mai e inca un afisaj din plastic. Unde se termina liniile urmeaza o reclama pe care a fost scris 138 la infiintare - unde au pus doreii liniile de noapte? jos dupa reclama, ca nici nu se intelege ce linie e sau e un grafitti. A aparut si programul lui N113 pe ditamai A4, atat, restul liniilor, cand ajung in statie.

Pai se poate?? Peste tot sunt ilizibile, de parca a supt vopseaua (e ca pe vremuri cand sugea foaia cerneala). Ba cu N, ba fara, incalecate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jul 2011 01:31 
N106 are un pic diferit traseul. Nu intoarce la Aparatorii Patriei, ci face dreapta pe Turnu Magurele si merge pana la Alexandru Obregia (cap 74).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jul 2011 13:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
"Noaptea ratiunii naste monstri".

In acest sens, propun ca toate liniile RATB sa poarte prefixul N. Va scandalizeaza functionarea liniilor de noapte... Dar a celor de zi?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jul 2011 23:06 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 50
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
N-as fi atat de drastic cu "Noaptea ratiunii naste monstri". Noaptea ratiunii a fost ca 20 de ani nu am avut deloc trasee de noapte. Evident, ca orice lucru la inceput, exista balbaieli, greseli, care in cateva saptamani ar putea fi corectate daca RATB isi va da interesul.
Este evident ca unele trasee sunt prea lungi, si jumatate de ora nu este suficienta pentru semicursa (N110 in Giulesti, poate si N115, N120 in Militari), altele sunt fruntase la strabaterea orasului intr-un sfert de ora (N114 din Rahova e campioana, dar si N109 de la Republica, N113 de la P-ta Presei se descurca bine). De asemenea, nu stiu cat de utila este linia N108 sa circule ca o varianta ocolitoare a lui N101 tocmai pana la Pasaj Colentina, sau N111 pana la Complex RATB Titan, cand poate ar fi trebuit sa se opreasca la CET SUD, si in locul lui sa ajunga N103 pe un traseu in linia dreapta. Separarea liniilor pe mai multe terminale in Piata Unirii, departajarea orarelor pentru a evita aglomeratia din actualul unic terminal sunt pasi evidenti de urmati.
In viitor, ar fi utila si crearea unor linii directe de legare a Garii cu Centrul (alta decat N117 care e ocolitoare) precum si a unei linii directe catre Aeroporturile Otopeni si Baneasa, ambele complet evitate la momentul actual.
Ca o curiozitate, este de mirare ca Autobaza Nordului nu este acoperita de nici o linie de noapte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jul 2011 23:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7923
Autobaza Nordului e autobaza de unde s-a ridicat, acum cativa ani, Ghe. Aron, personaj care nu prea e inghitit de Criţ.

Departajarea orelor de plecare si statiilor de la Unirii nu ar fi deloc o solutie buna... e evident ca majoritatea calatorilor nu calatoreste strict intre Unirii si cartiere. Daca orele ar fi separate, s-ar ajunge la situatia in care se vor pierde zeci de minute la Unirii pentru asteptarea legaturii, ceea ce nu ar face decat sa creasca veniturile taximetristilor.

Linii spre Gara de Nord nu sunt (decat N117) pentru a nu deranja taximetristii, stiut fiind faptul ca intre 23:30 si 24:00 sosesc in gară mai mulţi călători decât ar încăpea în 10 Citaro, iar la 1 noaptea oricum este - sau va fi (cu ordin special) - un accelerat de noapte spre Constanţa care are mii de clienţi. Din acelaşi motiv nu sunt autobuze de noapte nici spre Băneasa (cine are bani de avion, are şi de taxi, la fel şi cine are bani de apartament/casă în Băneasă) şi nici spre Regie (studenţii sunt cel mai uşor de păcălit, mai ales dacă au şi luat ceva la bord înainte). Astea sunt principiile pe care se ghidează atât Criţ şi Partidul său, cât şi toţi conducătorii de partid şi stat din ultimii ani. E mult mai uşor şi mai profitabil la alegeri să cumperi voturile unor categorii ,,defavorizate" (vezi 163 prelungit în centru şi gratuităţile fără număr pentru unele categorii de călători) decât să asiguri un serviciu decent celor care plătesc pentru el, mai ales că aceştia oricum nu merg la vot sau nu se lasă influenţaţi uşor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jul 2011 10:22 
Dr2005 wrote:
Departajarea orelor de plecare si statiilor de la Unirii nu ar fi deloc o solutie buna... e evident ca majoritatea calatorilor nu calatoreste strict intre Unirii si cartiere. Daca orele ar fi separate, s-ar ajunge la situatia in care se vor pierde zeci de minute la Unirii pentru asteptarea legaturii, ceea ce nu ar face decat sa creasca veniturile taximetristilor.


Oricum, destule linii ajung la Unirii dupa X:30 sau y:00, deci oricum nu le mai prinzi pe restul :(
O sa revin cu o situatie de aseara mai tarziu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jul 2011 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48291
O capitala europeana care se respecta are si trasee de noapte, deci salut initiativa (cui? a RATB? a primarului? Exista Hotarare a CGMB?). Dar cum s-au realizat rutele, in baza caror studii?

Traseele de noapte notate cu "N" se poarta si prin alte locuri.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group