TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 21 Aug 2019 19:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 147 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 00:14 
Offline
User avatar

Joined: Sun 08 Feb 2009 20:33
Posts: 4
Location: BucureÅŸti
Stadionul Naţional - 2 mai 2005. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:43 
Un nou model de chiosc de bilete produs de URAC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 14:34 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Nu inteleg, de ce trebuie sa puna ditamai geamul termopan, ca sa nu ma auda aia din interior. Cand eu ii cer abonament de maine, ea imi da de vineri :evil: . Eu la 1.95 trebuie sa ma aplec sa vb prin gauricea aia. De parca s-ar fura biletele :shock: plus ca am vazut gherete cu usile deschise larg pt ca era prea cald.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 18:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
Ghiseul ala e facut asa doar ca sa ii dai banii si ea sa-ti dea (daca mai vrea) biletul, asa incat sa nu poti introduce ceva pe acolo sau sa bagi mana si s-o apuci sau sa iei banii. Cu usa e alta poveste (daca esti rau intentionat sunt destule scenarii care pot fi duse la indeplinire) Ce geam termopan, nici prin geamurile normale nu te aude. E bine totusi ca se modernizeaza si nu mai sunt celulele alea de tabla. Partea proasta e ca foile cu informatii sunt pe partea interioara a obloanelor - daca e inchis nu te mai poti informa la orice ora, ci numai in timpul programului :D

Am vazut ca unele din cabinele modernizate pentru dispeceri cum e cea de la captul ui 62 nu prea e folosita, soferii se duc in curtea liceului intr-o alta cabina; cred ca si cea de la Master are aceeasi soarta - tot felul de perdele care acopera geamurile, usi inchise.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jun 2009 18:21 
Marian Andrei pe 16 Mar 2009 wrote:
Statia de urcare a liniei 112 la capadul de la Mezes :) 8-) :evil: :x

Image


Si acum... mare diferenta nu e :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Jun 2009 22:55 
Cateva indicatoare de statie din zona Splaiul Independetei - Eroilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 15:30 
Reclama in refugiul statiei Universitate pentru liniile 336/601


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48292
Spitalul Fundeni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 21:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Dupa cum probabil stim, in urma cu ceva timp (un an?) a fost plasat un nou refugiu in zona Carr*four Militari. Se vede insa ca unele specimene ce frecventeaza zona au avut grija de el poate mai repede decat de alte asemenea locuri. In prezent el este cat se poate de modern: copertina a fost de mult sparta si iata cum aspectul lui revine la cel vandalizat si placut de dinainte (pentru indivizii mentionati). Nu erau oare mai bune refugiile vechi, construite cat se poate de rudimentar, ca pentru linii preorasenesti si comportamente specifice decat pentru pretentii urbane?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 23:51 
CFR Progresul


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 22:53 
Noile modele de refugii din generatia noua ce se monteaza in sectoarele 1 si 6. Cele din poza sunt pe Calea Plevnei la Vasile Parvan in statiile liniei 85 de pe ambele sensuri.

http://www.adevarul.ro/articole/bucures ... -ratb.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 23:24 
Fix acolo era nevoie sa le schimbe mai intai, si NEAPARAT sa puna DOUA, ca poate n-au loc toti calatorii lui 85 :evil: :evil: . Pe la piata Romana, Victoriei, etc cand apar? :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 23:30 
Interesant ca in capatul de la Vasile Parvan pentru 66, 70, 92 nu s-au pus deloc, sau acolo e sectorul 5 deja si nu e voie sa puna nimic ? :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 23:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Aceste adaposturi nu au absolut nicio legatura cu RATBul si fluxurile de calatori, se pun peste tot pe unde Euromedia a obtinut autorizatie de la primariile de sector. Daca Danel Vanghelie n-a vrut (la fel cum nu vrea nici sa ridice masinile parcate neregulamentar si se face ca nu vede ilegalele T-uri montate pe banda 1 a Str. Buzoieni) nu-l poate obliga nici RATB-ul, nici PMB sa aprobe montarea de astfel de adaposturi.

Se abera pe alte forumuri cum ca ar fi re-aparut un contract RATB-Euromedia pentru publicitate inclusiv pe mijloacele de transport. NU, adaposturile apartin Euromedia (ca si cele deja existente prin oras) si sunt amplasate de Euromedia in scop strict publicitar.

RATB-ul se ocupa singur de publicitate, dar momentan doar pe stalpii proprii (cred... desi avand in vedere ca se pun cabluri ilegal, se pot pune si banere la fel) si pe ecranele LCD din Citaro 2.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 23:55 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 34
Nu inteleg chestia asta cu sectorul 5, doar prin simplul fapt ca Rahova si Ferentari au cazut in acelasi sector cu centrul(Izvor, Eroilor, Vasile Parvan, Universitate - la limita), asta nu inseamna ca acel sector trebuie sa fie privat de toate accesoriile din celalalte sectoare.Sincer, mi s-ar parea discriminare daca ar fi asa.Totusi, la tramvaie pe 13 Septembrie sunt refugii, la fel si la capatul Ghencea :) .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 23:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Adaposturile din statiile de tramvai au fost incluse in proiectele de modernizare ale liniilor de tramvai si montate de Primarie/RATB. De aia nici nu mai au reclame de o vreme, ca a picat contractul cu Euromedia. In schimb, adaposturile din statiile de autobuze sunt ale firmei Euromedia, care le poate monta si demonta cand vrea, insa ca sa le monteze ale nevoie de autorizatie de la primaria de sector (si nu de la RATB).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Jul 2009 00:00 
Probabil sunt si alte combinatii care au dus ca doar primariile sectoarelor 1 si 6 sa accepte montajul refugiilor model nou, care fiind mult mai elegante decat cele vechi dau un aer mai modern sectoarelor.
Ca un fapt divers Euromedia este proprietarul tuturor refugiilor cu spatiu publicitar din Bucuresti.

Contractul cu Euromedia ramane valabil, nu a picat nimic, exceptie exteriorul vehiculelor, pe aceste spatii NU vom mai vedea reclame in viitorul apropiat. Motivul principal este ca se alege praful de vopsea la dezlipire.

P.S. Referitor la sectorul 5: pe liniile "delicate" nu sunt si nu vor fi prea curand refugii, aici ma refer la 32 si 8.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:55 
Noile refugii in statia Vasile Parvan, linia 85. Ramane o problema parcarea masinilor in statiile RATB.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:56 
Statia Casa Studentilor, aceeasi artera, tot refugii noi si mai complete, cred ca or sa apara si harti in ele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 23:33 
Ce imi place e ca au inceput sa puna aceste refugii exact in statiile cele mai putin populate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 23:42 
Nu pot sa inteleg de ce trebuie sa puna CATE DOUA la fiecare statie pustie :evil: . Asta miroase a afacere de cheltuit banul public, nu de modernizare efectiva a statiilor. Hai sa fim seriosi, pana acum mergeau de minune in zona Garii de Nord, Pietei Presei Libere, Ion Mihalache, si alte bulevarde de care studentul de rand n-a auzit :roll: ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jul 2009 00:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Nu e niciun ban public, sunt montate de Euromedia in scop publicitar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jul 2009 00:09 
Daca eu as fi patron pe la Euromedia, in clipa de fata as de pe cineva afara cand as vedea cu ce locuri strategice au inceput 8-| . Ori sunt tembeli, ori chiar nu au drepturi pe zone mai circulate, altfel nu-mi explic. Ce poti castiga dintr-o reclama intr-o zona atat de proasta? Ca se taxeaza si ele pe vizibilitate, sau asta se aplica numai la cele mari de pe blocuri?
Scuzati off-topicul, dar e ceva interesant.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 00:45 
La Piata Unirii a aparut un program de circulatie al liniei 76.
Oricum linia merge jalnic, mai nou soferul avertizeaza calatorii ca "vedeti ca mai stau vreo 10 minute, daca va grabiti mergeti la autobuze" si dupa ce pleaca in sfarsit este depasit de toate autobuzele posibile si de 34 :lol: :twisted: :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
S-a mai discutat situatia liniei 76. Problema a fost atunci cand s-a luat in discutie infiintarea liniei. Nu am inteles in ce fel o sa mai adauge troleibuze peste numarul celor care deserveau 73, 74, 76. Prelungirea traseului nu este un lucru rau in sine, dar daca se stia ca e nevoie de interval de 3-4 minute puteau fie sa amane punerea in functiune a liniei pana aveau parcul de vehicule asigurat (ceea ce nu se intampla nici astazi) fie incercau sa suplimenteze cateva vehicule aducand urgent troleibuze neutilizate de la Vatra Luminoasa la care se facea RK. Dar, asa, s-a ales solutia cea mai proasta: linia 76 nu este o legatura reala Piata Unirii - Piata Sudului, mai infiintam inca o linie (77) ca sa avem si mai putine troleibuze ca inainte disponibile. Cei mai fericiti au ramas cei de la Vatra Luminoasa care pot si acum sa se bucure ca au intodeauna 3-4 troleibuze care nu sunt utilizate niciodata dar care sunt bune pentru a pune o masa si a juca table.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Aug 2009 12:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Dupa ce de pe site-ul RATB au disparut orarele complete pentru 162 si 163 (cu orele exacte de plecare) si dupa ce au aparut la Unirii intervalele lui 76, se pare ca mai avem un experiment: in statia Piata Sudului (sensul spre P-ta. Universitatii) a aparut o foaie plastifiata cu orele de trecere prin statie ale liniei 381. Sunt afisate doar plecarile din zilele nelucratoare (daca se chinuiau mai mult intrau si plecarile din zile lucratoare), insa din observatii proprii, cele 2 autobuze care au trecut cat am stat acolo au trecut chiar dupa acel grafic (poate or fi scris gresit Sambata-Duminica in loc de zile lucratoare?). Foaia e lipita cat se poate de ,,romaneste", deci nu cred ca apuca week-end-ul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 13:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
Au aparut si prin Drumul Taberei asemenea anunturi... lipite cu scotch peste zona de reclama a adaposturilor. In fiecare statie la alta linie... :shock: :roll:

Observati si intervalul mai mult decat decent al liniei 168 :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 15:29 
Au fost montate refugii noi si in statia Kiev sensul spre Bucurestii Noi, cred ca este standard sa se monteze cate 2 refugii, si in aceasta statie tot 2 bucati sunt.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 16:34 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 657
Location: Bucuresti, Militari
E un inceput, dar... tot ce e pe stalp are putere mai mare (oare se va adopta vreodata un model standard de indicator, care sa fie numai intr-un singur loc si nu pe stalpi si pe statii? un indicator care sa aiba frumos si niste panouri cu graficele de circulatie ale liniilor, nu foi A4 (sau A3) acoperite 60% si lipite pe unde apuca. Unul din panourile alea mari de afisaj sa fie alocat acestor informatii - harta, grafice trasee - si astea or sa ajunga in scurt timp pline de lipici de la tot felul de afise + semnaturile de carioca (cum e pe cele de la 21)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 16:55 
Deocamdata este vorba doar de cele 200 refugii in sectoarele 1 si 6, impartite la cate 2 cat se monteaza in fiecare statie vin 100 statii. Sa speram ca se va extinte programul cu EuroMedia.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 147 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group