TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 02:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Aici voi indexa locomotivele care nu isi merita un topic propriu sau cele pe care nu stiu cum/unde sa le clasific.

Acest topic ramine deschis discutiilor si propunerilor, precum si fotografiilor celor ce doresc sa le incarce aici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 12:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
219 043-7

Bicaz

A apartinut Deutsche Bahn, acum apartine Logistic Center.


Attachments:
219 043-7 Bicaz.JPG
219 043-7 Bicaz.JPG [ 429.19 KiB | Viewed 14503 times ]
219 043-7 Bicaz 1.JPG
219 043-7 Bicaz 1.JPG [ 441.35 KiB | Viewed 14502 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 12:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
219 125-2

Bicaz

A apartinut Deutsche Bahn, acum apartine Logistic Center.


Attachments:
219 125-2 Bicaz.JPG
219 125-2 Bicaz.JPG [ 438.95 KiB | Viewed 14502 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 14:37 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
Locomotiva e fabricata la Faur.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 16:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si sunt Diesel-hidraulice, cu toate ca sunt foarte mari (ca dimensiuni).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 16:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Locomotive diesel fabricate la Intreprinderea 23 August din Bucuresti in anii 70-80.
Din cate stiu, intreaga productie a fost pentru export.


Attachments:
LDE 23August.jpg
LDE 23August.jpg [ 77.51 KiB | Viewed 14484 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 22:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
298 065-4

Vintu de Jos


Attachments:
298 065-4 Vintu de Jos 3.JPG
298 065-4 Vintu de Jos 3.JPG [ 330.47 KiB | Viewed 14465 times ]
298 065-4 Vintu de Jos.JPG
298 065-4 Vintu de Jos.JPG [ 361.66 KiB | Viewed 14465 times ]
298 065-4 Vintu de Jos 2.JPG
298 065-4 Vintu de Jos 2.JPG [ 392.15 KiB | Viewed 14465 times ]
298 065-4 Vintu de Jos 1.JPG
298 065-4 Vintu de Jos 1.JPG [ 320.29 KiB | Viewed 14465 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 19:08 
Offline

Joined: Wed 24 Oct 2007 21:27
Posts: 30
Quote:
Locomotivele diesel-electrice fabricate la Intreprinderea 23 August din Bucuresti in anii 70-80.
Din cate stiu, intreaga productie a fost pentru export, cred ca cel putin o parte importanta din acestea au ajuns in Bulgaria.

Imaginea pe care ai postat-o are mare valoare sentimentala pentru mine am lucrat ca muncitor 5 ani in hala din poza, un an ca inginer apoi am fugit caci viata in FAUR devenise grea si lipsita de satisfactii.
Totusi nu de asta am scris aici, trebuie sa te corectez locomotivele in cauza sunt cele mai puternice fabricate vreodata in FAUR(23 AUGUST/MALAXA) si sunt diesel hidraulice, cu doua motoare diesel de 1200 CP transmisia hidraulica intre ele la mijloc, au fost livrate cca. 200 de buc la administratia feroviara est-germana DR fiind clasificate 119.
Dupa reunificare au fost reclasificate in clasa 219.
Motoarele diesel sunt dupa licenta germana MAYBACH.
Cele de la Bicaz au fost aduse de DB Cargo care are licenta de operator privat in RO.
In incheiere o intrebare:de unde ai luat imaginea?
Bineinteles ca raspunsul nu e obligatoriu. :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 23:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
halmarius wrote:
Quote:
Locomotivele diesel-electrice fabricate la Intreprinderea 23 August din Bucuresti in anii 70-80.
Din cate stiu, intreaga productie a fost pentru export, cred ca cel putin o parte importanta din acestea au ajuns in Bulgaria.

Imaginea pe care ai postat-o are mare valoare sentimentala pentru mine am lucrat ca muncitor 5 ani in hala din poza, un an ca inginer apoi am fugit caci viata in FAUR devenise grea si lipsita de satisfactii.
Totusi nu de asta am scris aici, trebuie sa te corectez locomotivele in cauza sunt cele mai puternice fabricate vreodata in FAUR(23 AUGUST/MALAXA) si sunt diesel hidraulice, cu doua motoare diesel de 1200 CP transmisia hidraulica intre ele la mijloc, au fost livrate cca. 200 de buc la administratia feroviara est-germana DR fiind clasificate 119.
Dupa reunificare au fost reclasificate in clasa 219.
Motoarele diesel sunt dupa licenta germana MAYBACH.
Cele de la Bicaz au fost aduse de DB Cargo care are licenta de operator privat in RO.
In incheiere o intrebare:de unde ai luat imaginea?
Bineinteles ca raspunsul nu e obligatoriu. :lol:

Corecturile sunt binevenite pentru mine. Am intrebat multa vreme, inclusiv pe "mari specialisti", dar nu m-am lamurit pana acum cu aceste locomotive. Asta cred ca e unul din marile avantaje ale unui forum, putem toti sa ne ajustam reciproc nivelul de cunoastere. Imi cer asadar scuze pentru "diesel-electrice" si "Bulgaria", m-am luat dupa oameni pe care ii credeam cunoscatori.

Imaginea facea parte din propaganda realizarilor economice ale epocii respective si a aparut printre altele si intr-o monografie a Bucurestiului, tiparita in 1985. Tin minte ca a fost la vremea aceea si la televiziune cel putin un reportaj amplu despre aceste locomotive, cu multe imagini filmate in acea hala, dar nu s-au facut publice alte date tehnice, sau legate de destinatia locomotivelor, decat puterea motoarelor, cred. Odata prin anii '80 am vazut circuland o astfel de locomotiva si-mi inchipuiam ca vor apare din ce in ce mai multe in dotarea CFR, pentru a inlocui vechile LDE-uri. Spre dezamagirea mea, aceea a fost prima si ultima locomotiva de acest tip pe care am vazut-o vreodata circuland.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 00:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
219 059-3

Campina, Judetul Prahova

Era introdusa intr-o garnitura Servtrans si nu era functionala. Deasemenea, nu avea trecut niciun operator roman pe ea. Pozele sunt facute pe 11 Iulie 2007.


Attachments:
DB 219-059-3-Campina-001.jpg
DB 219-059-3-Campina-001.jpg [ 64.31 KiB | Viewed 14202 times ]
DB 219-059-3-Campina-002.jpg
DB 219-059-3-Campina-002.jpg [ 54.42 KiB | Viewed 14202 times ]
DB 219-059-3-Campina-003.jpg
DB 219-059-3-Campina-003.jpg [ 74.97 KiB | Viewed 14202 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jul 2008 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
214-713-8

A apartinut Deutsche Bahn, acum apartine Fabricii de ciment din Alesd.


Attachments:
214-713-8 fabr. de ciment Alesd.JPG
214-713-8 fabr. de ciment Alesd.JPG [ 50.28 KiB | Viewed 14096 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Nov 2008 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Se intrezareste in Bucuresti.


Attachments:
ab Buc..JPG
ab Buc..JPG [ 86.02 KiB | Viewed 13859 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Mar 2009 04:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
764.015

Depoul Bucuresti Calatori


Attachments:
764,015-BucCal.jpg
764,015-BucCal.jpg [ 96.03 KiB | Viewed 13577 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Mar 2009 04:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
740 612-7

Campina


Attachments:
740 612-7-Campina-002.jpg
740 612-7-Campina-002.jpg [ 46.1 KiB | Viewed 13576 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Mar 2009 04:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
771 502-2

Campina


Attachments:
771 502-2-Campina-002.jpg
771 502-2-Campina-002.jpg [ 44.03 KiB | Viewed 13575 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 01:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
189 700-8

Bucuresti Nord


Attachments:
IMG_0845.jpg
IMG_0845.jpg [ 369.76 KiB | Viewed 12094 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Dec 2009 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Sat 01 Mar 2008 14:25
Posts: 18
Location: Timisoara
92 53 0 651009-8

Timisoara Nord


Attachments:
IMG_6334.jpg
IMG_6334.jpg [ 238.18 KiB | Viewed 12022 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Dec 2009 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Sat 01 Mar 2008 14:25
Posts: 18
Location: Timisoara
189 701-6

Timisoara Nord


Attachments:
IMG_6330.jpg
IMG_6330.jpg [ 238.85 KiB | Viewed 12019 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Oct 2010 17:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
B-DM-116

Bucuresti


Attachments:
IMG_1677.jpg
IMG_1677.jpg [ 384.92 KiB | Viewed 11108 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group