TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 05:24

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 15 Jan 2006 22:49 
As dori sa discutam aici despre tot ce inseamna infrastructura si proiecte de viitor ale CFR-ului.

Personal sunt nemultumit de felul cum MT (Ministerul Transp) isi bate de tara asta.
In bloc cu mine am un vecin care este inginer la CFR pe partea de infrastructura. Ieri am avut ocazia sa stau putin mai mult de vorba cu el si mi-a relatat ca exact in cursul zilei de vineri s-a rupt o sina pe ruta DEVA - ARAD - CURTICI, in dreptul localitatii CICIR. I-am cerut mai multe detalii si mi-a spus ca sina este veche de peste 40 de ani (i-a expirat de 3 ori termenul de casare), dar MT se face ca ploua. Spunea ca in curand or sa ajunga in situatia de a nu le mai putea carpi, din lipsa fondurilor si a materialelor necesare.
Este inadmisibil ca de la Deva la Arad sa ai restrictii de viteza de 70 Km/h din cauza sinei.
Este sfidator si strigator la cer, ca domnii de la Bucuresti sa modernizeze un sector unde sina a fost refacuta in 97. Este vorba de mult laudatul sector Bucuresti - Campina.
Nu zic sa nu se faca nimic, dar se mai arunce cu privirea si in restul tarii. pt ca prea numai liniile din jurul Bucurestiului, au parte de modernizari.

De 10 ani se tot trambiteaza refacerea tronsonului IV pan-european, si tot nimic.

Este bataie de joc !


Top
  
 
 Post subject: Infrastructura CFR
PostPosted: Tue 17 Jan 2006 20:05 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Starea liniilor pe sectiile secundare este critica. Mai nou au inceput sa apara si probleme pe sectiile principale.
Situatia este critica si datorita fostului director general de la Infrastructura, Necolaiciuc, care i-a lasat pe romaneste in fundul gol. Cele 8 Regionale se zbat in continuare sa carpeasca liniile cat se mai poate si pana se mai poate. De asta si atatea restrictii de viteza. De asemenea anul 2005 a fost un an de paguba. Inundatii, alunecari de teren, poduri rupte... Vad ca si 2006 care abia a inceput nu este de mai bun augur pentru CFR pe Valea Oltului.
Intr-o Romanie in care fiecare este lasat sa se descurce cum o da bunul Dumnezeu nu trebuie sa va asteptati la minuni! Ca se mai si fura, pardon complecteaza, nu contest dar lipsa fondurilor este acuta.
Consider ca cea mai buna portiune de linie la momentul de fata este cea din coridorul IV reabilitata intre Bucuresti Nord si Campina.
Despre operatorii privati nu trebuie sa ne miram. Lucreaza la tarife mai mici.
Ca veti vedea trenuri de calatori sau marfa remorcate de acestia nu trebuie sa va mire. Traim intr-o tara libera.
Interesant este ca pe sectii de circulatie electrificate operatorii privati folosesc locomotive diesel electrice. Este cazul Rompetrol si GFR.
O alta anomalie mi se pare sa folosesti automotoare cu motor diesel (Desiro) in loc sa folosesti rame electrice.
Astept cu interes privatizarea unei societati rentabile, a se citi CFR Marfa. Curiozitatea este mare intrucat toate socieatatile pe care statul le-a scos la privatizare pana la urma au fost luate de diversi clienti sau persoane obscure care urmareau alte scopuri.
Ar mai fi multe de scris dar nu vreau sa va stric buna dispozitie si sa va plictisesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 12:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Nu stiu daca e asa dar am primit un colaj de poze din Romania haioase printre care si aceasta din Caracal:


Attachments:
File comment: opritor fix
Caracal.JPG
Caracal.JPG [ 60.41 KiB | Viewed 11035 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 12:08 
Linia si un semafor de la gara Titan Bucuresti.


Attachments:
DSC05398.JPG
DSC05398.JPG [ 74.05 KiB | Viewed 11028 times ]
DSC05399.JPG
DSC05399.JPG [ 95.99 KiB | Viewed 11029 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Jun 2007 15:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Tot legat de infrastructura CFR, poate cea mai mare probleama, unde nu se face nimic de ani buni de zile, sint trecerile la nivel cu calea ferata, iata un articol foarte interesant pe aceasta tema:
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/panouri-cu-vinovati/cn/aradon-news-editor6-20070608-040429


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Jun 2007 23:01 
Sunt zone de treceri la nivel cu calea ferata in tara asta care provoaca accidente tragice in care vinovatii ( soferii) pot evita aceste evenimente.Cum??Daca nu ar fi acea ,,tasare"in zona sinelor care creeaza un ,,fagas"( sa nu-i zic...sant) in care inconstientii care ignora semnalele,...le MOR MOTOARELE masilor.Logic.Roata patrunde in acel loc,...iar soferii neexperimentati,...nu accelereaza din timp,..le moare motorul,...si pana sa-l porneasca...se trezesc loviti de tren!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Sat 18 Feb 2006 23:00
Posts: 6
Sergabi28 wrote:
Roata patrunde in acel loc!


Acel loc nu are voie sa existe, CFR e raspunzator de trecerile la nivel(vorba lui srazvi sub calea ferata :lol: ) dar nu fac nimic de ani de zile, nici macar pe drumurile modernizate europene :evil:

@Marian: ce nu ai inteles din descriere? Oricum, nuu faceti asa ceva la noi ca sigur va loveste trenul. Motivul: citeva rinduri mai sus :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 15:17 
Tin sa apreciez niste aspecte pozitive legat de trecerile la nivel CFR. La iesire din Ploiesti, la trecerea la nivel se afla montate placi metalice forjate, care se afla exact la nivelul asfaltului, interpuse intre linii.Practic traversezi liniile ( si sunt multe!) fara zguduituri sau trepidatii.La fel si pe raza jud Prahova si Buzau( pe drum rutier Faurei-Buzau-Mizil-Ploiesti).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Aug 2007 22:37 
In Gara Predeal se gaseste...


Attachments:
DSC00465.JPG
DSC00465.JPG [ 86.93 KiB | Viewed 10639 times ]
DSC00466.JPG
DSC00466.JPG [ 78.01 KiB | Viewed 10637 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 02:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Iata podul peste raul Sabar din comuna Vidra, linia 902 Bucuresti Progresu - Giurgiu. Cred ca as fi putut sa pun linistit pozele in topicul ,,infrastructura C.F.R. abandonata", dar speranta in mutarea liniei pe podul nou de la Gradistea (ca podul e facut, dar trebuie mutata linia si mutata si gara mai spre sud) moare ultima.


Attachments:
Pod Vidra peste Sabar, L902-001.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-001.jpg [ 57.36 KiB | Viewed 9272 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-002.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-002.jpg [ 54.38 KiB | Viewed 9269 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-003.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-003.jpg [ 57.16 KiB | Viewed 9269 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-004.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-004.jpg [ 64.59 KiB | Viewed 9270 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-005.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-005.jpg [ 65.97 KiB | Viewed 9269 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-006.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-006.jpg [ 107.72 KiB | Viewed 9272 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-007.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-007.jpg [ 75.27 KiB | Viewed 9269 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-008.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-008.jpg [ 63.35 KiB | Viewed 9271 times ]
Pod Vidra peste Sabar, L902-009.jpg
Pod Vidra peste Sabar, L902-009.jpg [ 59.75 KiB | Viewed 9271 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Oct 2009 17:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Din nou din ciclul ,,infrastructura C.F.R. aproape abandonata", sa privim linia ce duce spre uzina REC. Linia se desprinde din linia principala (linie ce se incheie in fostul Sicomed si din care se desprind ramuri spre REC, Republica, Faur, Stirom etc.) imediat dupa trecerea la nivel peste Sos. Garii Catelu:


Attachments:
CFU zona Sos. Garii Catelu, zona F-cii de O2.jpg
CFU zona Sos. Garii Catelu, zona F-cii de O2.jpg [ 84.12 KiB | Viewed 8678 times ]
CFU spre REC-001.jpg
CFU spre REC-001.jpg [ 128.83 KiB | Viewed 8678 times ]
CFU spre REC-002.jpg
CFU spre REC-002.jpg [ 96.29 KiB | Viewed 8678 times ]
CFU spre REC-003.jpg
CFU spre REC-003.jpg [ 119.87 KiB | Viewed 8678 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group